-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Fizikai sérülés rendeltetésszerű használat mellett?
A 270 ezer forintos telefon hátulját három hónap alatt megkoptatta a hozzá való bőr tok (ami belül természetesen nem bőr, hanem plüss). Én amondó vagyok, hogy három hónap alatt, ha egy alapvetően puha anyag meg tud koptatni egy alapvetően kemény anyagot, akkor ott valami gyártás minőségi gond van.
Mit tudok tenni? Be lehet bizonyítani, hogy én megfelelően bántam a készülékkel?
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Bár jómagam is foglalkozom fogyasztóvédelemmel, és több sikeres ügyem is volt (milliós bírsággal is), van, amire én sem tudom a választ.
Ha a vásárlás során megtévesztettek, amit bizonyítani is tudok, de végeredményben tetszik a termék, és inkább megtartanám, mint visszakérném a pénzem, akkor kérhetek árleszállítást? Hogy mivel nem azt kaptam, amit kifizettem, adjon vissza X forintot?
Szerintem igen, de azért bólintson rá egy szakértő is.
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni mobil flottás történetemmel kapcsolatban.
Szeptemberben léptem be egy olyan mobilflottába, amely a Prohardver egyik topikjában is említésre szokott kerülni. Egy alacsony csomagot választottam, mert akkor még arra volt szükségem. Ám most úgy hozta az élet, hogy szeretnék egy nagyobb tarifára váltani. Fel is kerestem a flotta ügyintézőt, akitől meglepődve hallom, hogy nem hogy nagyobb tarifára nem lehet váltani, ha lejárna a hűségem, ezzel a telefonszámommal akkor sem mehetnék nagyobb díjcsomagba.
Na most ez csak azért furcsa, mert a tájékoztató PDF-en, amit küldtek nekem, az szerepel, hogy lehet váltani menet közben is nagyobb tarifára (beteszem a képet erről). Azt is tudni kell, hogy belépti díjat is fizettem, 11 ezer forint összegben.
Mi a véleményetek?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Az én nevemen van a szám. Szerintem tök mindegy, hogy mit írna a szerződés, ha volna, de nincs, csak egy számla, szerződésem a Vodafoneal van, tőlük csak egy közvetítői szolgáltatást vettem igénybe. Szóval tök mindegy, mert megtévesztettek, és az életben nem veszem igénybe a közvetítésüket, ha a valóságot látom a tájékoztató anyagban, jelesül, hogy nem lehet díjcsomagot váltani menet közben. Ezen a papíron viszont pont az ellenkezője van annak, ami teljesül. Ez így a vásárló megtévesztése, amiért - javítson ki bárki, ha tévedek - csúnya bírságokat szabnak ki, és nem tudom elképzelni, hogy lenne olyan hatóság vagy bíróság, ami ez alapján nem azt mondaná, hogy egyék meg ők, amit főztek, és vissza a belépési díjamat, plusz vállalják át a kétévesből, ami maradt.
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Hitelre vettem egy tévét, ami elég hamar bekrepált. Ha mondjuk nem kérem a cserét, hanem elállok a vételtől, akkor mi történik a hitelszerződéssel?
Köszi!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Lackooo84 #19002 üzenetére
Szia!
Köszönöm, hogy válaszoltál, de ha megnézed, nem a kérdésre tetted.
Mert az az volt, hogy mi lesz a hitelszerződéssel. Persze én sem adtam elegendő információt.
Jelen helyzet szerint kedden megkapom a csereutalványt az áruhiteles készülékemre, amire még egy fillér törlesztést sem fizettem ki, mert annyira hamar tönkrement, hogy el sem jutottam odáig. Azt viszont nem akarom elhinni, és nem is így emlékszem, hogy köteles vagyok elhozni tőlük egy új tévét, és nem mondhatom azt, hogy ez így nem kell nekem. Mondjuk mert megingott a bizalmam a típusban. Tehát az a kérdés, hogy ők rám erőszakolhatnak egy új tévét, akaratom ellenére?
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Értem, köszönöm mindenkinek!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #19006 üzenetére
Sziasztok!
Érdekes (legalább is számomra) fejlemény alakult ki az áruház és köztem. Kicserélik a hibás tévét, csak hogy nincs ugyanaz a típus. Ráfizetéssel árban a legközelebbi készülék 100 ezer forint plusz lenne, ennyit nem akarok ráfizetni. Mit lehet tenni ilyenkor?
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
De nem fizettem még egy fillért sem nekik, mert hamarabb tönkrement a tévé, mint hogy eljutottam volna az első havi törlesztésig. De azért az érdekes lenne, hogy van egy hitelszerződésem, amit fizetek a semmire, mert ugyanazt a készüléket nem tudják adni, ráfizetni nem akarok (erre gondolom nem is kényszeríthetnek). Biztos, hogy van erre valami jogszabály, csak akkor be kell ismerni, hogy ezt itt ebben a topikban nem tudja senki, hogy mi az. Nem? Egyébként a hitelszerződésben nincs semmi olyan, hogy mi a teendő, ha a termék elromlik, és nem tudják cserélni. Ezt nem is a hitelszerződés dolga rögzíteni. A hitelszerződés a hitel és annak pénzügyi feltételeit rögzíti. Nem? Úgy hogy most akár csodálkozhatsz is egy hatalmasat, mert hogy nincs benne.
Egyébként meg a kérdésnek semmi köze a hitelszerződéshez immáron. A kérdés ugyanis az, hogy ha nem tudják ugyanazt a terméket adni, drágábbat én nem akarok, akkor mi a teendő. Ez a kérdés ugyanúgy felmerülhetne akkor is, ha készpénzben egyenlítettem ki a vételárat. Nem?
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Először is köszönök minden választ!
A fogyasztóvédelmi problémám annyiban tetőzik, hogy kétszer is voltam a banknál, a szerződéskötéstől számított 14 napon belül, azzal, hogy inkább elállnék a hiteltől, és kifizetem egyben a tévét. Mindkétszer elhajtottak, hogy ezt nem lehet. Utólag tudtam meg, hogy ezzel jogszabályt sértettek, mert bármilyen hiteltől el lehet állni indoklás nélkül 14 napon belül. Írtam egy levelet a banknak, hogy találjunk ki valamit, és ne kelljen az MNB-t belevonni ebbe, kaptak tavaly elég bírságot így is. Kíváncsi vagyok, hogy mit írnak erre, közben meg egyeztetek a műszaki áruházzal is.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Lackooo84 #19018 üzenetére
Bementem, és azt mondtam, hogy szeretnék elállni. Erre egy normális helyen azt kellene mondani, hogy "Akkor tessék leírni ezt!", nem pedig azt, hogy "Hát azt nem lehet!" (<-- kétszer is). Nem baj, majd megbeszéljük ezt az MNB békéltetőtestületében, de nem gondolom, hogy eljut odáig, mert inkább megszüntetik a hitelt, mint kockáztassanak egy bírságot.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz bullseye #19024 üzenetére
Húú, most aztán megijedtem.
Ettől én nem aggódok, 1 millió 200 ezres fogyasztóvédelmi eljárást is nyertem már a világ egyik legnagyobb vállalata ellen, bárkivel bármiben fogadok, hogy lenyomom ezt a bankot is, mint a bélyeget.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #19028 üzenetére
Hát nagy segítséget nem tudtatok adni. Azt is lefogadom, hogy egymagam több sikert értem el fogyasztóvédelemben, mint ez az egész topik együttvéve. Folyamatos mellébeszélés, meg nem a kérdésre válaszolás, abban nagy ez a topik. Amúgy pedig ne aggódjál, el fogom tudni ezt intézni magam, is, a műszaki áruház egyik regionális vezetőjével már kapcsolatban vagyok, a bankot is lenyomom, ahogy kell, mint ahogy azt már írtam is.
Veled sem fogok vitázni, mint írtam, nem vagyunk egy szinten.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Lackooo84 #19031 üzenetére
Érted? Hát nem lehet mindenki proli.
Fáj az igazság, mi?
Szerk: Hát, csak nyertem egy 1 millió 200 ezres eljárást a világ egyik legnagyobb vállalata ellen. És ez csak az egyik. Privát üzenetben hozzám jártak itt az emberek, hogy segítsek nekik úgy elbánni például a szolgáltatójával, ahogy én bántam el. Te mit tudsz felmutatni? Terítsél, hány megnyert fogyasztóvédelmi ügyed volt eddig?
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #19032 üzenetére
Mindazonáltal ha valakit megbántottam, elnézését kérem!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Véleményt, tanácsot szeretnék kérni Tőletek!
Van egy neves világcég, aki telefont/tabletet/laptopot/stb. gyárt. Ennek a cégnek van egy hivatalos, dedikált magyarországi szervizpartnere. Csakhogy ehhez a hivatalos szervizhez kizárólag online lehet időpontot kérni. Telefont természetesen nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak, ha személyesen mész, azt mondják, hogy kérjél online időpontot. Viszont a cég weboldalán nem lehet időpontot foglalni, mert fel sem ajánlja a lehetőséget, sem két nappal, sem egy héttel későbbre, semmikorra. Ezt a cégnél azzal magyarázzák, hogy nagyon leterheltek.
Azt szeretném kérdezni, hogy meg teheti ezt egy ilyen kijelölt, és hivatalos szerviz viselő?
Köszönöm a válaszokat!Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Volt nekem egy telefonom, egy Apple. Jelentkezett rajta egy apró hiba. Szervizbe vittem, kicserélték egy új készülékre. Azon a készüléken is jelentkezett ugyanaz a hiba. Eladtam a telefont, a hiba miatt nyomott áron. Vettem egy új telefont, szintén Apple, de teljesen más modell. És ezen is jelentkezik ugyanaz a hiba. Tehát egyértelmű, hogy egy egyedi, szoftveres problémáról van szó. Na most nekem ez az utólag feleslegesnek bizonyuló csere 200 ezer forintomba került. A gyártó nem tart fent irodát Magyarországon, csak egy nagykereskedelmi partnert, és hivatalos kiskereskedő partnerei vannak.
A kérdésem, hogyan lehetne "leverni" valakin a káromat? Egyáltalán le lehet itt Magyarországon?
Köszönöm a válaszokat!Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Egy érdekes dolgot osztanék meg veletek.
Egy évvel ezelőtt vásároltam a legnagyobb hazai számítástechnikai kiskereskedéstől három különböző terméket. Az egyik terméket el szeretném adni itt az aprón. Megkeresve a garanciapapírját látom, hogy a két másik termékkel együtt egy darab garanciapapírra vezették fel. Írtam egy nagyon udvarias levelet a cégnek, hogy elfogadnak-e fénymásolatot a garanciáról, illetve ha nem, akkor tudnának-e külön garanciajegyet adni az X termékről.
Visszajött egy eléggé barátságtalan, egymondatos válasz, hogy ők bizony fénymásolatot nem fogadnak el, és új garanciát sem fognak kiállítani. Az egészből azt éreztem, hogy nincs kedvük ezzel foglalkozni.
Nem néztem ugyan utána, de szinte biztos vagyok benne, hogy ez így nem jogszabálykövető. Három egymástól teljesen független és különböző termékről egy garanciapapírt adnak? Ez legalább is érdekes.
Köszönöm a figyelmet!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Elnézést, hogy nem címzem egyenként, hanem mindenkinek, aki hozzászólt!
Nem túl kedves levelükre némileg én is karcosabban feleltem, mire finomítottak a dolgon, hogy hát elfogadják ők a fénymásolatot is, abban az esetben ha az új tulajdonos, vagyis akinek eladom, hoz magával adás-vételit.
Aquáról van egyébként szó.
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #21519 üzenetére
Amúgy félre ne értsétek, ha esetleg garanciát kell majd intézni, akkor fogom magam, elmegyek a vevőmmel, és bemutatom nekik az eredeti papírt. Rá tudok szánni erre két órát. Csak azért fura, mert ez nem olyan kérés, hogy adjanak ötven százalék engedményt egy termékből. Ez csak hozzáállás kérdése lett volna, részükről.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok
Egyre több jel mutat az irányba, hogy behányt az alaplapom, ami egyébként még bőven garanciális. Igen ám, csak hogy fantomhiba, amit produkál, szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy szerviz/laboratóriumi körülmények között nem lehet a hibát produkálni, azt szintén nem tartom valószínűnek, hogy a szerviz összeállít az enyémhez hasonló gépet, majd leültet elé egy emberkét, hogy napi nyolc órában tesztelje, próbálja reprodukálni a hibát.
Arra gondolok ezzel, hogy bár nem szeretem a prejudikációt, a nyakamat merném tenni rá, ha beadnám szerviz bevizsgálásra a lapot, akkor három hétig ott tartanák (ami nekem három hét szívás, tekintve hogy munkaeszköz), tesztelnék egy-két órát, majd visszaadnák azzal, hogy "- Nálunk nem jelentkezett a hiba, nincs ennek az alaplapnak semmi baja.". Majd hazahoznám, beraknám, és második indításra előjönne a hiba. Tehát nem előítélet, csak sajnos rossz tapasztalat, Ti itt mind régi Prohardveresek vagytok, sokan tudjátok milyen az, amikor tudod, hogy ott a hiba, de fantomhiba, és ott állsz, hogy hogyan bizonyítsd.
Szóval Ti hogyan indulnátok neki ennek a dolognak, mit tennétek?
Minden válasznak örülök, és köszönök!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz MaxxDamage #21651 üzenetére
Szia!
Igen, de az LG ilyen. Két éve vettem tévét, volt valami CPU hibája. Bejelentettem, felhívtak, mondta, hogy nem tudom produkálni a hibát, mert random, de van róla videófelvétel. Azt mondta az teljesen jó. Végül meg sem nézte, elvitték, és kiállították a csereutalványt. Szóval van ilyen is.
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Szia!
Köszönöm!
Hát van a laptop, csak az nem Windowsos, ezért néhány program nem megy rajta, meg lassúcska is, pár napig persze elég.
Próbálom kizárni a hibákat, most éppen fut a Memtest az egyik RAM modulon, utána nyomom rá a másikra, majd nézek valami táp fesz és teljesítmény monitorozót is, illetve meglépem még, hogy a másik SSD-re rakom a rendszert. Csak már egyre többen mondják, hogy ez alaplap hiba
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz arcsin #21664 üzenetére
Egy e-mailt azonnal a garancia viselőjének, a végére tedd oda, hogy
Tisztelettel
Kovács Géza
Kiskundorozsma, 2020. május 31.
Plusz tértivevényt is beállíthatsz, hát ha visszanyomja.
Egyébként én úgy tudom, hogy ha a garancia utolsó napja munkaszünetes napra esik, akkor automatikusan a következő munkanap a garancia végső határideje.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz devilzero #21815 üzenetére
Vagy segghülyék, amit nem feltételezünk embertársainkról, vagy próbálkoznak, amit szintén nem feltételezünk. Ezért mondjuk azt, hogy simán csak tévednek.
A "higiéniai termékre" nem vonatkozik az elállás értendő pl. elektromos fogkefékre, szájzuhanyra, hajsütő bigyóra, stb.
A fülhallgató semmi esetre sem tartozik ezek közé.Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Superhun #21820 üzenetére
Az a baj, hogy akarom vemhes, ha akarom nem. Igen, fülzsíros lett a fülhallgató. De mi van, ha nem tette be a fülébe, hanem csak kibontotta, és természetes fényben a színe nem tetszett neki? Én ma vittem vissza egy tegnapi billentyűzetet, amit szó nélkül visszavettek és a pénzt is visszafizették (kivételesen nagy jó pont a Media Marktnak). Jó, nyilván látták, hogy makulátlan állapotban van, és valóban csak négy órát próbálgattam összesen, de ennyi erővel erre is rá lehet húzni ezt az egészségügyi/testváladék/stb. dolgot, mert jó meleg volt tegnap, izzadtam, testváladék.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Egy ilyen érdekes dolgot találtam egy hardverkereskedő weboldalán Szerviz szolgáltatás díjak címszó alatt:
Vélt hiba feltárása
- Ez a szolgáltatás azokra az esetekre vonatkozik, amikor a szervizünkbe leadott - Hibásnak vélt - alkatrészről kiderül, hogy hibátlan
Ez csak nekem fura? Megtehetik ezt?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz LuckyL #21858 üzenetére
De ez szubjektív. Beadok mondjuk egy memóriamodult, amivel fagy a gépem. Visszaadják, hogy ez jó, tessék fizetni. De honnan tudhatom meg, hogy milyen körülmények között tesztelték? Hogyan diagnosztizáltak? Ugyanazt használják, mint egy hétköznapi felhasználó, vagy van drága, precíziós, hitelesített teszterük van? Meddig tesztelték? Tíz percig? Egy hétig? Egyáltalán tesztelték, vagy csak rámondták, hogy "- Jó ez!"?
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Tizennégy napos elállást akkor is lehet gyakorolni, ha hibás a termék?
Szerintem igen, de pont a napokban olvastam valamelyik webáruház oldalán, hogy hibás termék estén nincs elállás, hanem bevizsgálás van, legalább is szerintük.
Ti mit gondoltok erről?
Köszönöm szépen!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz MaxxDamage #21867 üzenetére
Szia!
Nyilván nekem is eszembe jutott ez a megoldás, de nem akarok sunnyogni. Akkor sem, ha az elmúlt hetekben instant szopóágon vagyok a magyarországi webshopok egy részével. Nem akarok olyan lenni, mint ők.Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Superhun #21878 üzenetére
Szia!
Köszönöm!
És még is egy csomó bolt ezt csinálja. Amúgy este átnéztem a jogszabályt, amiből (és a topikból) nekem az jött le, hogy semmilyen indokkal nem utasíthatja el az elállást (kivételeket a jogszabály persze kiköti), mert a jogszabály egyértelmű, internetes vásárlás esetén 14 napon belül vissza kell venni a terméket. Tehát nem tehet olyat sem, hogy használt/kopott/karcos a termék, mert azt, hogy ez a szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés-e, nem a kereskedő fogja megállapítani, hanem független szakértő, a bizonyítás terhe pedig rajta van. Ha az kerül megállapításra, hogy az amortizáció értékcsökkenést okozott, akkor polgári perben kérheti a kártalanítást, ha a vásárló nem ismeri el a dolgot.
Mindez persze csak elméleti, a gyakorlatban egészen máshogyan megy a dolog, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Egy korábbi kérdésem felmerült újra, sajnos akkor nem kaptam rá választ a szakértőktől, talán én is rosszul fogalmaztam.
Van egy neves világcég, aki telefont/tabletet/laptopot/stb. gyárt. Ennek a cégnek van egy hivatalos, dedikált magyarországi szervizpartnere. Csakhogy ehhez a hivatalos szervizhez kizárólag online lehet időpontot kérni. Telefont természetesen nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak, ha személyesen mész, azt mondják, hogy kérjél online időpontot. Viszont a cég weboldalán nem lehet időpontot foglalni, mert fel sem ajánlja a lehetőséget, sem két nappal, sem egy héttel későbbre, semmikorra. Ezt a cégnél azzal magyarázzák, hogy nagyon leterheltek, de ez így volt decemberben, így volt januárban, és így van most, júliusban is, tehát ezek mindig leterheltek.
Azt szeretném kérdezni, hogy meg teheti ezt egy ilyen kijelölt, és hivatalos szerviz viselő? Hogy meghibásodik a garanciás termékem, és nem tudom leadni, mert a nevetséges időpontfoglalásukról lepattanok? Én ugyan meg tudtam oldani, mert a cég egyik ügyvezetője itt lakik a szomszéd utcában, és egyszerűen megkerestem őt. De egy nem a környéken lakó átlagemberrel megtehetik, hogy váratják x hétig már azzal, hogy a terméket egyáltalán leadja a szervizbe?
A korábban javasolt "- Fordulj a kereskedőhöz." dolog sem megoldás, mert az meg azonnal azt mondja, hogy vigye a kijelölt, hivatalos szervizbe, már csak azért is, mert két héttel gyorsítja a műveletet, ha náluk adja le, és nem a kereskedőnél.
Mit lehet tenni? Tényleg az egyetlen megoldás bepanaszolni a szervizt, és ha vagy amikor kapnak egy kis bírságot, akkor talán meg jön az eszük?
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Világos, egyértelmű. Köszönöm. Ha kekeckednek, akkor így lesz. Teszem hozzá, velem nem tudják ezt megtenni, mert most SMS-eztem le a cégtulajjal, hogy viszem a hibás dolgot, és amúgy is egy tudatos vevő vagyok, de vajon hány olyan ügyfél van, akivel ezt megteszik? Itt volt az ideje a 2021-től induló szigorításnak.
Aquila non captat muscas.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Ha 2020.07.22-én 15 óra 20 perckor vettem át egy online rendelt terméket, akkor a mai napon, 2020.08.05-én, például most, 19 óra 13 perckor elállhatok még tőle?
Köszönöm a válaszokat!
Aquila non captat muscas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kolondrum: Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.