-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz Hegyirabló #16650 üzenetére
Szia!
Én azt mondanám, hogy te rendeltetésszerűen használtad a telefont. Egy telefontokot elsősorban azért vesz az ember, hogy a belerakott terméket óvja és így a hosszútávú és rendeltetésszerű használatát biztosítsa.
Azon lehet lovagolni, hogy ha a tok például nem erre a telefonra való stb. Ez persze csak példálózás volt részemről.
Read only felhasználó
-
gabor9991
őstag
válasz Hegyirabló #16650 üzenetére
A hibát neked csak bejelentened kell.
Neked nem kell bizonyítanod, hogy megfelelően bántál a készülékkel.
A forgalmazónak kell bizonyítania, hogy nem úgy történt a dolog, ahogy te mondod.
Az nem jelent semmit, hogy a forgalmazó szerint nem úgy történt, független szakértőnek kell ezt megállapítania.
Szóval neked igazából csak meg kell reklamálnod a kopott telefont, ha a forgalmazó ezt vitatja, neki kell mindent bizonyítania, és minden ezzel kapcsolatos költséget vállalnia.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #18230 üzenetére
Kerdes, hogy a szam a neveden maradt-e, vagy rairattad a flottara. Utobbi esetben gondolom erzed te is az eselyeidet... Ha tied maradt a szam, akkor pedig kerdes, mit ir a szerzodes.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #19001 üzenetére
Mennyi idő az az "elég hamar"? Ha személyes vásárlás, akkor 3 napig kérhetsz cserét, elállni nem állhatsz el. Ha online vásárlás, akkor 14 napon belül elállhatsz indok nélkül. Ha egyik sem, akkor nem állhatsz el semmiképpen, hanem javítást kötelező elfogadnod. Vannak esetek, amikor a szervizek nem javítanak, pl. ha Sony tv és kijelző hiba, akkor elsősorban felajánlanak egy új készüléket, ha nem felel meg akkor csereutalvány=pénz vissza lesz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #19003 üzenetére
Jelen helyzetben a jogszabály szerint javítás-csere-vételár vissza a sorrend. A bolt/szerviz dönt, neked nincs jogod követelni a vételárat, ha mondjuk ők javítják, vagy cserélik. A bolt jófejségből visszaadhatja a pénzt esetleg.
A hitelre nem tudok mit mondani, nem ismerem a szerződés részleteit.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #19003 üzenetére
Jogszabaly szerint a keszulek cserejevel az elado eleget tesz jotallasi kotelezettsegenek, ha ugyanolyat tud adni, mint amilyened volt. Tehat elvileg vagy bevaltaod, vagy nem valtod be, ebbol a kettobol tudsz valasztani. Ha joarc az elado, akkor onkent, a jogszabalytol a fogyaszto reszere kedvezoen elterhet attol, hogy csereli a keszuleket, es enged elallni. Hogy a hitellel mi lesz, az jo kerdes, ezugyben celszeru lenne talan a hitelszerzodes nalad levo, altalad alairt peldanyat elolvasni. Hatalalmasat csodalkoznek, ha nem lenne benne.
[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #19006 üzenetére
Sziasztok!
Érdekes (legalább is számomra) fejlemény alakult ki az áruház és köztem. Kicserélik a hibás tévét, csak hogy nincs ugyanaz a típus. Ráfizetéssel árban a legközelebbi készülék 100 ezer forint plusz lenne, ennyit nem akarok ráfizetni. Mit lehet tenni ilyenkor?
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #19008 üzenetére
Szerintem meg mindig a hitelszerzodesben irtak dontik ezt el. Ha hitel nelkuli lenne a vasarlas, akkor a vasarlaskori osszeg jarna vissza, ha nem tudjak ugyanolyanra cserelni, mint ameghibasodott.
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #19010 üzenetére
Ha keszpenzben fizettel volna, akkor visszajarna a vasarlas osszege, mint irtam. Az eladonak javitania kell, ha ezt nem tud, akkor cserelni (azonosra!), ha ezt sem, akkor vissza kell adja a penzt. Te onkent belemehetsz, hogy mast, szebbet, nagyobbat vasarolsz ugyanott, es rafizetsz, de ez a te onkentes dontesed, nem vagy kotelezheto ra. Es azert celzok itt a hitelszerzodesre, mert autonal pl. ha totalkarra torod/torik alattad az autot, akkor mivel maga az auto volt a fedezet targya, az meg megsemmisult, ha jol remlik, azonnali, egyosszegbeni fizetesi kotelezettseg all be a hitel fennmarado reszere. Nyilvan ez csak egy kis vacak aruhitel, de azert tv-nel is bele lehet szaladni 6-7-800 ezres vasarlasi osszegbe siman, tehat nem feltetlen evidens, hogy nincs errol valami irva benne. Aztan ha az egvilagon semmi nincs benne, akkor akar az is lehet, hogy mivel nem tudnak azonosra cserelni, penz jar vissza, ha volt onreszed, akkor az neked, a tobbi a banknak, es neked kell kijarni a hitelszerzodes megszunteteseet (az onreszt van esely, hogy majd csak ennek lezongorazasa utan kapod vissza, ha volt a hitellel kapcsolatosan osszeg, mondjuk folyosaitasi dij, vagy ido elott megszuntetesi dij, akkor az az osszeg meg buko lesz sanszosan). Ha tenyleg semmi nincs a hitelszerzodesben errol, akkor hivjad fel oket/menj be hozzajuk, biztos van kialakult rutin ra, hiszen mind a 14 napos elallast, mind a jotallasi idon beluli javithatatlansagot+cserelhetetlenseget menedzselni kell valahogy.
[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
válasz Hegyirabló #19010 üzenetére
Szerintem kene foglalkoznod a hiteleddel is mert ha nem szolsz nekik ok csak varjak majd az elso reszletet.
[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
őstag
válasz Hegyirabló #19010 üzenetére
én azt javasolnám, hogy hívd fel a hitelcéget, ahonnan felvetted a és kérdezd meg...
elképzelhetőnek tartom hogy a tv nem is fedezete a hitelnek jelen esetben és készpénzben jár neked vissza a vételár, a hitelt pedig fizetned kell, vagy a kondíciós lista alapján fizetendő díjak megfizetése mellett (ha vannak ilyenek) egyben visszafizetedmásik eset hogy visszautalják a vételárat a hitelcégnek
egyszerűbb lenne telefonálnod mint itt találgatni, mert ez inkább üzletszabályzati kérdés, és azt sem írtad le hogy honnan vetted fel a hitel (legalábbis nem láttam)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #19017 üzenetére
De ugye nem szóban próbáltál elállni, hanem írásban? Mármint még anno 14 napon belül...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #19019 üzenetére
Az a baj, hogy ha ez csak szóban hangzott el, így nem lesz rá bizonyítékod, és sajnos a tapasztalatok alapján simán le fogják tagadni azt is, hogy ott jártál. Írásban kellett volna benyújtani, azzal nem zavartak volna el, mert nem tehetik meg.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
bullseye
addikt
válasz Hegyirabló #19023 üzenetére
Amennyiben a titok hang vagy videófelvétel, amit engedélyük nélkül készítettél, akkor lehet, hogy te leszel nagyobb bajban.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
őstag
válasz Hegyirabló #19023 üzenetére
tuti hogy ezzel töltik az idejüket hogy utánad nyomoznak a fórumon
cryptot minden termékemért elfogadom
-
chopin42
őstag
válasz Hegyirabló #19027 üzenetére
Senkinek semmi köze, de azért idejössz segítséget kérni. Akkor az egészhez mégis mi közünk van?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #19030 üzenetére
Aztabetyárúristenit... Ha ilyen felsőbbrendű keményfa-szú (tudod a rovar ) vagy, miért ide a pórnéptől jössz segítséget kérni?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #19032 üzenetére
Mindazonáltal ha valakit megbántottam, elnézését kérem!
Aquila non captat muscas.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #19032 üzenetére
Nekem elég annyi, hogy még soha nem hajtottak el sehonnan és nem húztak le, és mindig sikeresen éltem a fogyasztói jogaimmal. (plusz még Honor 8-at is kaptam )
The Truth is out there...
-
őstag
válasz Hegyirabló #19032 üzenetére
azért egy jótanácsot mégis adok:
majd akkor prolizz másokat ha egy sz@ros tv-t meg tudsz venni kp-ra[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
chopin42
őstag
válasz Hegyirabló #19030 üzenetére
Sok sikert. Ne felejts majd el mégy egy scannelt győzelmi határozatot a neveddel együtt feltölteni ide.Mivel annyira nagyszerű vagy, ezentúl minden kérdésemmel hozzád fordulok, oké? Ja nem, nem akarom én, a tudatlan pórnép egyik névtelen tagja húzni a drága idődet, az itteni tudatlanok is tudtak eddig segíteni...amiben kellett. Szerencsére szinte semmi ügyem nem volt, legalábbis nem akartam még egy bankot sem lenyomni, elég volt bemennem, és szépen megbeszélni mindent az ügyintézővel. Illetve a piros MMműszaki áruházban sem tudtak lehúzni, mivel kedvesen tájékoztattam őket a jogban foglalt kötelezettségeikről, bár nem tetszett nekik.
Mindazonáltal örülök, hogy senkit nem akartál megbántani, a fő, hogy nem voltál sem lekezelő, sem fölényeskedő.
Béke[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Lackooo84
nagyúr
-
őstag
válasz Hegyirabló #20911 üzenetére
dehogynem, a szervizzel te nem állsz semmiylen jogviszonyban, ott lehet követelésed, ahol vásároltad
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #21048 üzenetére
Mérget öntenek a szemedbe, ha leírod az apró hiba mibenlétét?
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #21050 üzenetére
Perelni lehet, az eladót, amelytől vetted a készüléket. Egyetlen probléma, hogy a bíróságon bemondásra nincs gól, igazolható, bizonyítható kárt lehet csak kérni megtérítésre. Egy ilyen jelentéktelen hiba miatti 200e bukót viszont élő ember torkán le nem nyomsz soha az életben, simán az lesz a vége, hogy hibás döntést hoztál, hogy eladtad a telefont, és hibás döntést hoztál az ármegállapítás során is, valamint a frankó boltból származó legit cucc az áfacsalt/szürkeimportos termékek piacán történő árvesztése sem feltétlen tartozik az igazolható károk közé (értem ezalatt, hogy ha el is fogadnánk a 200e bukót, abból mondjuk 150 a standard hasznaltpiaci áresés, aminek semmi köze a problémához és mindössze 50e írható a "hiba" számlájára. Tudom, ok, okozat, de el nem tudom képzelni, hogy ebből pozitívan tudnál kijönni.
-
Topikgazda
válasz Hegyirabló #21052 üzenetére
Ha a hiba nem javítható, akkor pénzvisszafizetést kérhetsz. Vegyél másik márkát.
-
Josi
aktív tag
válasz Hegyirabló #21050 üzenetére
Iphone-nál ez nem hiba hanem feature.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #21052 üzenetére
Ha SW hiba, akkor vélhetően nem te vagy az egyetlen. Netszerte írnak valamit erről? Ha SW hiba, akkor meg majd valamikor javítják, ha a készülék tölt, helyesen tölt, maxi fesz elérésekor megállítja a töltést és mondjuk a töltő lehűzásakor helyreáll a kijelzés, akkor ez azért nem olyan hiba, amitől világgá kéne menni.
-
Kaci84
őstag
válasz Hegyirabló #21510 üzenetére
Szia, mindenhol egy garaipaírt adnak. Másolatot is el kell fogadjanak, sőt amikor elküldöd esetleg a terméket, csakis a másolt példányt kell mellékelni. Valahol ezt kifejezetten kérik is. Ha emailben küldött vagy olyan amin nincs aláírás észre se veszik. Bár a mai technikával egy beszkennelt majd szinessel kinyomatotton se venni észre.
Abszolut hülyeséget beszélte neked. Néha ilyenekkel csinálnak próba alapon, mert ha elhiszed és nem csinálsz semmit nem kell gariztatni.
Nyugodtan megírhatod melyik üzletről van szó. -
őstag
válasz Hegyirabló #21510 üzenetére
ne legyél már iylen teszetosza
csinálj egy szines fénymásolatot és kalap kabátcryptot minden termékemért elfogadom
-
Gyuri27
félisten
válasz Hegyirabló #21510 üzenetére
Szarevés. Ha kitöltötték a garpapirt akkor az náluk a rendszerben is benne van.
Azaz ha másolattal mész és neki az nem elég akkor név, szám stb-stb alapján megnézi.
"A számla fénymásolatának elfogadhatóságával kapcsolatban még nincs kialakult bírói gyakorlat, a kereskedő hozzáállásán is múlik a jogok érvényesíthetősége. A vállalkozásnak azonban lehetősége van visszaellenőriznie azt, hogy a fogyasztó által bemutatott másolati számlán szereplő adatok egyeznek-e az eredeti számla tartalmával, ha annak valóságtartalmával kapcsolatban kétségei vannak."Amd - Radeon - Ryzen
-
chopin42
őstag
válasz Hegyirabló #21518 üzenetére
Ha rám hallgatsz, akkor mellékeled az eredeti papír alapú számla és garijegy másolatát, elektronikusan is elküldöd(kellett, hogy e-mailben is kapj!), illetve írtok adásvételit, valamint a biztonság kedvéért meghatalmazod
Így NEM pattinthatják le, mert tudtommal maximálisan jogszabály alapú.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Kaci84
őstag
válasz Hegyirabló #21648 üzenetére
Sajnos nem sok választásod van. Papíron írd le a pontos hibát és melyik programnél és melyik hardverekkel, jelentkezik. Nagyon röviden.
Ha vissza adják újra elviszed, aztán megint. Utána független szervíz ahol fizettsz, ezért úgy fogják megnézni ahogy kéred. A Független szervíz papírját megmutatod, ha ez alapján sincs eredmény, Békéltető, majd per. Közben addig veszel új lapot. Más út nem nagyon van. -
válasz Hegyirabló #21646 üzenetére
Szia,
Én 1x LG TV-vel voltam hasonló helyzetben
Képernyő kép váltásnál (random) háttér világítási gondot produkált.
Még a videó is meg van aminek az elején látható pont a jelenség (fehérség középen felül) (ez 2013-as asszem) és LG felé elküldtem, jelezve a gondom. Szakszerviz küldte érte az embert és annak is elmondtam mi a baja és videót is mutattam, a lényeg a szervizes otthon "tesztelte" (használta) és kb. 2 hét telt el mire tapasztalta a videón látottat és full kijelző csere lett. (2010-ben vásárolt 43" FHD LED TV ami 5 év gyártói garis volt)Szóval érdemes videót készíteni és úgy nagyobb eséllyel bizonyítható, hogy annak tényleg van baja....
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #21650 üzenetére
Ha van módod, próbáld ki másik táppal, másik rammal, más háttértárra frissen telepített rendszeren, ha ott is előjön, akkor hibás. Normálisabb bolt amúgy megteszi ugyanezt, és ha maga is hibásnak találja, csak akkor tolja be anagykerhez, mert különben minek.
És ha munkaeszköz, akkor pedig legyen tartalék, egy ócska levetett régi szar is lehet, csak működjön valamennyire, munkaeszköznél nem lehet olyat csinálni, hogy kiesik alólam és akkor 2-3 hétig ott állok karomat széttárva (pláne ha 2-3 hét keresetén kb. komplett gépet lehet vásárolni, és itt persze most nem a speciális esetekre gondolok, amikor negyedmilliós nvida quadróból kellene tartalék a polcra).
-
arcsin
senior tag
válasz Hegyirabló #21665 üzenetére
Hm Gari levélen az van, hogy:
A garancia azonnali megszűnését eredményezi a garanciacímke sérülése vagy eltávolítása, valamint a termék
bárminemű fizikai sérülése!
Szerintem anyagfáradás egyértelműen, de most az fizikai sérülésnek minősül e?
Mechanikus billentyűzetről van szó. A gomb amivel csatlakozik a mechanikához összetört.
Az aláirt garancialevelet valamint a képet csatolni fogom azért az emailbe is. Hátha.... -
Topikgazda
válasz Hegyirabló #21816 üzenetére
Rosszul tudod. Ha a fülhallgató agybadugós (in-ear), akkor higiéniai terméknek tekinthető, mert testváladékkal érintkezik. Ha bontott a csomagolás, nem köteles visszavenni a bolt.
-
Topikgazda
válasz Hegyirabló #21819 üzenetére
Mármint mire gondolsz? Hogy mi számít higiéniai terméknek? Erre a jogszabály nem tér ki, de ha testváladákkal érintkezik a cucc, akkor azt biztosan egészségügyi okokból nem vihető vissza. Ez minden webshopbál így van (ha én kisker lennék, és sem vennék vissza ilyen terméket, az tuti).
A jogszabályt amúgy itt megtalálod: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Hegyirabló #21823 üzenetére
Nyilván nem tudja egy eladó egyszerű szemrevételezés után eldönteni, hogy ténylegesen fülbe volt dugva a fülhallgató vagy sem. Épp ezért van az a szabály, hogy ha bontott, akkor nem veszik vissza. A másik kérdésedre a válasz pedig az, hogy a boltnak előre meg kell határoznia, hogy mely termékre érvényes a higiéniai kivétel. Az már más kérdés, hogy ezt hol kell feltüntetni a webshopban, de ebbe most ne menjünk bele.
-
őstag
válasz Hegyirabló #21857 üzenetére
mi lenne ebben a furcsa?
sokba kerül a szakértő alkalmazottat fizetni hogy teszteljen, sajnálod tőle a munkabérét?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Hegyirabló #21859 üzenetére
ezek nehéz, szabályozatlan kérdések, igazad van
viszont ha eleve iylet feltételezel egy cégről, miért vásárolsz tőlük?
ha csak azért, mert ott a legolcsóbb, akkor gondolhatod, hogy nem ott fogsz fullos korrekt szervizt kapni...
sajnos nem tudok mást mondani, vásárolj ott, ahol megbízol benne hogy nem lesz iylencryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz Hegyirabló #21866 üzenetére
Szia,
El kell állni és nem hibásként említeni. Ennyi lényegében.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
chopin42
őstag
-
válasz Hegyirabló #21868 üzenetére
+ Lackooo84 :
Tudtommal az elállás után a visszaküldött terméket nem értékesíthetik újra.
Eleve mi közöd hozzá, ha eleve hibás? Ha nem elállás van, akkor garanciás "ügyintézés" veszi kezdetét (ami nem instant megy...bár az elállás sem)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Topikgazda
válasz Hegyirabló #21866 üzenetére
Szia!
Természetesen hibás terméktől is el lehet állni. Viccess lenne, ha nem így lenne. Megveszel egy terméket, nagyon nem tetszik, de nem állhatsz el, csak cseréltetheted, csak azért, mert hibás? Ezzel simán visszaélhetnének a boltok, és a 14 napos elállás lényege is elveszne.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #21881 üzenetére
TMX? El kell küldeni nekik csomagban, csatolva a számla másolatot/garipapírt, aztán kész. Vissza csak nem küldik javítatlanul. Egyébként maga a cég nem intézi ezt el helyetted? Pl. a Huawei küld érte futárt, és az is a TMX-hez megy.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #21881 üzenetére
Én simám bemennék a szervizbe a hibás készülékkel, hogy jöttem, hoztam. Ha nem vennék át, és nyomnák az online időpontfoglalás szöveget, akkor megkérdezném, hol a vásárlók könyve és már írnék is (természetesen a szokásos induló kör megvan itt is, hogy ha kérni kell a vásárlók könyvét, akkor már mínuszból indulnak és ezt természetesen felvezetem, hát még ha az előttem levő bejegyzések is ott vannak a könyvben).
A vásárlás helyének kéthetes szövegével meg nem foglallkoznék, simán lerázószöveg, nem mellesleg megkérdezem, hogy írásba is adják-e, mert nekik jogszabály szerint törekednkiük kell a 15 napon belüli ügyintézésre és a jelek szerint itt ennek csírája sincs. Nem mellesleg, te mint vevő leszarod az ő nehézségeiket, egyelőre te fizettél, ők a jótállásra kötelezettek, így lesznek szívesek a jogszabályban írtalknak megfelelően eljárni, lévén nem szabadon választott, hogy hajlandók-e foglalkozni egy jótállásos készülékkel, hanem kötelező ezt tenniük..[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Hegyirabló #21884 üzenetére
Nyilvánvaló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Okos Otthon / Smart Home
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia