-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
optikus
senior tag
válasz gabor9991 #16444 üzenetére
elvileg neked nem lehet plusz koltseged ha beigazolodik hogy garis a problema. sot meg a bekuldesi dijat is vissza kene teretineuk, persze elotte egyeztetni kellett volna hogy mikent melyik ceggel kuld be. egyebkent meg ez is egy olyan dolog hogy te nem a szervizzel allsz jogviszonyban hanem az elado ceggel. ha nem hajlandoak semmire akkor be kell irni a panaszkonyvbe reszletesen leirva hogy ok mondtak hogy vidd a szervizbe stb.
"Milyen költség terheli a fogyasztót a minőségi kifogása érvényesítése során?
Valamennyi szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási (szállítási) költségeket - a kötelezettet (azaz az eladót, forgalmazót) terhelik. Jogsértőnek számít például, ha a forgalmazó „adminisztrációs” díj megfizetése ellenében vállalja a javítást vagy a cserét, vagy ellenérték megfizetéséhez köti az elállási jog gyakorlását. A gyakorlatban előfordulhat, hogy a fogyasztónak bizonyos költségeket, például a visszaküldés költségét meg kell előlegeznie. Amennyiben utóbb bebizonyosodik, hogy a minőségi kifogás jogos, a vállalkozás köteles megtéríteni a fogyasztó részére ezen költségeket."
Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz gabor9991 #16450 üzenetére
Mivel kihagytad a forgalmazót a buliból, nagyon úgy néz ki, hogy fizetned kell. Szerintem azért, mert azt írta a bolt, hogy küldheted közvetlenül a szervizbe, egyáltalán nem kötelezhető arra, hogy fizesse a szállítást. A közvetlen szerviz egy opció, amivel a vásárló élhet a jótállás ideje alatt, ha mondjuk egyszerűbb oda személyesen elvinni a cuccost mint feladni postán a boltnak...
[ Szerkesztve ]
-
Tiger.
nagyúr
válasz gabor9991 #16707 üzenetére
Az elmondattok alapján egy futó cipő sztem gyongy vasznas.
Tehát nem utcai viseletet való. De bevizsgalas van amit a cég áll fel évig.[ Szerkesztve ]
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
313313
addikt
válasz gabor9991 #17547 üzenetére
Ha van jegyzőkönyved, amin a bevizsgálás szerepel, akkor fel lehet jelenteni az átvevő céget (bekeltetes.hu), mivel 5 munkanapja volt nyilatkozni, írásban, hogy mi lesz a termékkel....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
gabor9991
őstag
válasz gabor9991 #17549 üzenetére
A javítás 30. napján emailben további türelmemet kérték, alkatrész beszerzésre és további elhúzódó javításra próbáltak hivatkozni.
A javítás 31. napján emailben megírtam, hogy felvettem a kapcsolatot a Békéltető Testülettel, ma kaptam egy elnézést kérő levelet amiben már kérték a számlaszámom ahová visszautalhatják a vételárat. -
-
őstag
válasz gabor9991 #17977 üzenetére
Pont azt ami le van írva.
Kereskedő a továbbítási költséget nem számolhatja fel a vásárló részére.Elállás:
"Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor/felmondáskor?
Elálláskor kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének közvetlen költségeit vagyunk kötelesek viselni (kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését, vagy ha a vállalkozás a költségviselési kötelezettségünkről nem tájékoztatott minket), ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. "[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Lackooo84
nagyúr
válasz gabor9991 #21024 üzenetére
Én egy ilyet találtam:
"Ha a fogyasztó a forgalmazóhoz fordul, a termék szervizbe való eljuttatásának költségeit nem köteles viselni. Ha választása szerint a szervizhez fordul, az eljuttatással kapcsolatos költséget viseli, viszont megalapozott jótállási/szavatossági igény esetén a visszajuttatás költségeinek viselésére a FOME álláspontja szerint nem kötelezhető."The Truth is out there...
-
BB9000
senior tag
válasz gabor9991 #24781 üzenetére
A békaetető testülettel csak az időd megy, sok hasznát nem látom, hogy ott kezdj. A pénzedhez úgy tudsz hozzájutni, hogy összegyűjtöd az összes papírt, ami az igazadat bizonyítja és egy ügyvédhez fordulsz, aki -ha ő is úgy látja, hogy jogos a követelésed, akkor elküldi a cégnek a fizetési meghagyást.
A szóban tett ígéretekkel is csak az időt húzzák, mert azt bizonyítani nem tudod. Írhatsz a vásárlók könyvébe, aminek nyoma is van és kötelezettséget is ró a cégre. Válaszolniuk kell 30 napon belül! Ha minden alkalommal beírod oda a tényeket, és a szóban elhangzott ígéreteket, akkor előbb-utóbb kénytelenek valamit tenni is.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gabor9991 #24792 üzenetére
az hogy nem működik a termék amit vettél tőlük, rajta ülnek egy hónapja és nem adják vissza a pénzt
a banknak semmi köze, a kártyatársaság adja a védelmet, csak a bankon keresztül lehet benyújtani a panaszt
mai napig nincsenek sokan tisztában ezzel, hogy a kártyával jár a vásárlóvédelem is, pedig 20 éve így vancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz gabor9991 #24794 üzenetére
nem tudok, én már nem használok magyar bankot, mert óriás lehúzás a tranzakciós adó
annyi tanácsot tudok adni, hogy írd le konkrétan a panaszodat, mellékeld a a levelezést és hogy hiába próbálkoztál megoldani az ügyet
ha nem emailben hanem bankfiókban adod be a panaszt he hagyd hogy lerázzon az ügyintéző, mert ugyanúgy nem tudják, hogy jár ez a védelem, mint az ügyfelekegyébként pont ezért lehet ez, mert mint látod alig lehet tájékoztatást találni erről, gondolom nyűg ez a bankoknak, dehát bekaphassák
ha a pénzed visszajött akkor pedig írj egy privátot majd és küldök transferwise meghívót, meg leszel lepődve miylen jó tud lenni egy bank
cryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
-
Lackooo84
nagyúr
-
Marci112233
őstag
válasz gabor9991 #26650 üzenetére
Pont a PCX volt?
És a második kérdésem. Visszaküldésnél szétszedted és bedobozoltad ahogy érkezett, vagy egybe ahogy össze volt rakva vitte vissza futár?
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Marci112233
őstag
válasz gabor9991 #26652 üzenetére
Köszönöm a választ!
Levél formában még idén írok nekik milyen döntés lesz mert így nem maradhat ugyanis egyre rosszabb lesz csak. Két képet lőttem a hibáról. Egyet vaku nélkül és egyet vakuval. Mindkettőn látszik hogy nem igazán egyenes az ülőfelület. Lehet csak az egyik lesz a levélben, de lehet mindkettő.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Marci112233
őstag
válasz gabor9991 #26650 üzenetére
Na nemrég írtam egy levelet. Azt nem tudják majd letagadni. Beleírtam hogy nem tudom nélkülözni 1-2 napig se nemhogy hetekig így döntsenek képek alapján akár a gyártóval egyeztetve. Lőttem még két képet, de most alkalmaztam egy rajztáblát is meg egy Samsung telefon hordozható töltőfejét és úgy fényképeztem még le.(A töltőfej elfért úgy a rajztábla alatt hogy nem ért hozzá csak a székhez, csak épp lefényképezni nem tudtam mert a telefon kamerája azt nem látta csak hogy ott a töltő.)
Kíváncsian várom mi és mikor lesz válasz rá.Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Josi
aktív tag
válasz gabor9991 #26911 üzenetére
A bontópláza csak felületet ad. Nem ők voltak akik lesz@rták, hanem valamelyik (vagy több) bontós cég.
Van olyan "rutinos" cég akinél a szállítási díjat külön számlán tök más cég számlázza.
Elállásnál esélyed nincs a fuvardíj visszaszerzésére.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
4Grider
nagyúr
válasz gabor9991 #27149 üzenetére
Ha a pékség normális alapanyagból, rendesen bejelentett dolgozókkal, fizetett közterhekkel, az áramot/vizet nem lopva, nem gyors technológiás módszerrel (hanem pl. kovászolással) állítja elő azt a kenyeret, akkor igen, az 1000 Ft-os kenyér ár indokolt, sőt abból egy ilyen pékség nem fog tudni terjeszkedni, mert nem lesz rá elég profitja.
-
4Grider
nagyúr
válasz gabor9991 #27152 üzenetére
Nem szeretnék többet offolni, ezért ebben a témában ez az utolsó megszólalásom: Az após autószerelő (de már nyugdíjas), az említett 35e Ft-os óradíjjal egy fél hétig csak azért dolgozhatna, hogy egyetlen egy autómárka diagnosztizálásához megszerezze az éves licencdíjat. Az emelő kötelező éves ellenőrzése fél napnyi munkadíját viszi el ezen az áron. És csak két példát ragadtam ki a sok lehetséges közül. Az én cégem csak a tűzvédelmi szabályzat éves aktualizálására több mint egymillió Ft-ot költ évente úgy, hogy alig van nálunk éghető anyag (szerszámgépeket forgalmazunk). Ha nem tesszük, a tűzoltók nyúlnak le ennyivel az éves ellenőrzés során. Nyilván a fizetésünkhöz képest (az enyémhez képest is) a felsoroltak drágák, de üljetek be egy hivatalosan/bejelentéssel dolgozó szlovén/horvát/osztrák fodrászhoz, béreljetek fagylaltárusító helyet és vegyetek fel 1-2 alkalmazottat a fagyi készítéséhez és árusításához, csináljatok mindent szabályosan/hivatalosan és rájöttök, hogy mi kerül 500 Ft-ba egy gombóc fagyiban és mennyire lehet vele meggazdagodni. Az albán pék azért tudja 500-600 Ft-os áron adni a kenyeret, mert a legolcsóbb liszttel, sok cukorral (hogy a tészta gyorsan megkeljen), néhány havonta bedöntött céggel, be nem jelentett alkalmazottakkal, abból az egy szem egészségtelen tésztaféléből elkészítve mindent állít elő terméket. Látni kell, hogy az elmúlt 20 évben annyi szabályozást/adót/közterhet, stb. tettek a cégek nyakába, hogy ha valaki meg akar felelni a jogszabályoknak és teljesen hivatalosan akar működni Magyarországon, akkor vagy drágán kell dolgozzon (a kereskedő minimum 20-30% árréssel, a terméket előállító, a szolgáltató minimum 50-80% profittal), vagy rövidesen bezárhat. Harmadik út az ügyeskedés, amit az albán/koszovói még felvállal, a magyar vállalkozók közül egyre kevesebben, mert a költségvetési csalás már nem játék.
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Mini PC
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...