-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz Superhun #22286 üzenetére
Termék gyártója és mivolta: Hagyományos kinyitható telefon talán Nokia?
• Vásárlásának helye, időpontja :eMAG 2020.04 hó
• Eladási ára :15e körül
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e :magánszemély
• Hiba jellege: antenna hiba, szakadozó hang, megszakadó hívások
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt: 2020.08.25
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele: Első alkalommal jár szervizben
• Használtan vetted-e: nem
• Fénykép a jótállási jegyről : -Egyik idős családtag használná, nem az enyém ezért nem tudom a pontos vételárat és típust, de nem is kaptam semmilyen papírt az átvételkor amikor a futár átvette vagy a szervizhez beérkezett
Többször is leírtam az emagos ugyintézönek, hogy tisztában vagyok a készülék minimális értékével ettől függetlenül nem hiszem, hogy elfogadható négy ilyen hosszú várakozás a javításra[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen