-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
koko52
veterán
válasz LuckyL #22144 üzenetére
Na megoldódott az ügy. Kicserélik a csomagot saját költségükre! Érdemes volt a fogyasztóvédelmet bevonni, ajánlom mindenkinek! a hangnemből is visszavettek, telefonon felhívtak elnézést kérve.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
addikt
válasz koko52 #22151 üzenetére
Én mindenkinek ezt tanácsolnám (fogyasztóvédelem) akit szivat egy kereskedő. Saját példámból tudom, hogy egyrészt -ahogy írod is- ha tudomást szereznek róla akkor általában nagyon megváltozik a viselkedésük, másrészt ha oda kerül a dolog, hogy tényleg be kell vonnod a fogyasztóvédelmet, ők meg nagyon normálisak és viszonylag gyorsan dolgoznak.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
spileraaa
senior tag
válasz mefistofeles #22152 üzenetére
olyan esetben ha Romániai oldalukról rendeltem ipon.ro de magyar a cég
fordulhatok vajon a magyar fogyasztóvédelemhez?
mert úgy vettem észre amikor felhoztam hogy a románhoz fordulok úgymond levegőnek néztek vagyis leszartákErdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
addikt
-
koko52
veterán
válasz mefistofeles #22152 üzenetére
Igen. Aznap fordult velük a világ, amikor megkapták a tértivevényt. Gondolom rájöttek, hogy nem csak a pofám jár.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
lcee79
őstag
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésém, hogy olyan esetben mit lehet tenni, hogy ha vettem a héten egy Toshiba X300-as winchestert, és az kb 5-10 percig működgetett a gépemben, de mivel összevissza ugrált a sebesség (mert nyilván nem volt már akkor se jó) ujraindítottam a gépet.
És már el sem indult soha többet, a gépem is csak úgy ha kivettem a gépből.
Miután próbálkoztam mindennel, megírtam a a boltnak, hogy nem jó, még aznap este mikor átvettem. Másnap reggel kitöltöttem egy online garancia felületet, a bolt válaszolt is, hogy küldjek képet a temékről hogy biztosan nincs e rajta semmi külsérelmi nyom, mivel én nem csináltam semmit vele, szépen körbefényképeztem, és elküldtem
Erre a bolt visszaírt, hogy ők látnak valami kis icipici hibát és küldjek arról a részről jobb képeket, küldtem is.
Aztán beszéltünk telefonon, és végül is azt mondták, hogy a szerviz csak akkor foglalkozik a termékkel, ha teljesen hibátlan, és le fogják ellenőrizni.
De küld futárt, és elviszik a terméket, ez ma meg is történt.
Na most kaptam választ, amiben azt írták, hogy ha nem találnak semmit akkor mehet az ügyintézés.
De ha igen, akkor úgy vettem ki, hogy se pénz se winchester.
Ha ez az eset állna fenn, akkor mit tehetek, hogy ne jöjjek ki rosszul?Köszi!
[ Szerkesztve ]
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/
-
Topikgazda
válasz lcee79 #22156 üzenetére
Szia!
Nem egyszerű helyzet. Ha a HDD valóban nem nálad/általad sérült meg, hanem mondjuk a logisztika során, akkor azt szinte lehetetlen utólag bizonyítani.
Annyit tehetsz még, hogy megírod a boltnak, hogy a jótállás ideje alatt a bolt kötelessége a bizonyítás, azaz azt is a boltnak kell tudni bizonyítani, hogy a külsérelmi nyom és a hibás működés között ok-okozati összefüggés van. -
lcee79
őstag
válasz Superhun #22159 üzenetére
Ez jó.
Mert ha van is rajt valami fikarcnyi sérülés, akkor az még nem okozhatná, hogy egyáltalán ne műköjön egy hdd.
Ez eleve egy hibás termék volt valószínűleg, és pont kifgtam.
Nem tudom miért nekem kell stresszelni, hogy a végén én fogok rosszul járni.
Arról meg nem is beszélve, ha azt mondtam volna hogy a 14 napon belüli elállás miatt visszaküldöm, akkr meg nem kellene bizonygatni senkinek semmit, és akkor nézegethetnék később a terméket, hogy miért nem jó.
De mivel tényleg nem működik, ezért küldtem vissza.[ Szerkesztve ]
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/
-
,
addikt
válasz lcee79 #22158 üzenetére
Én emiatt szoktam minden csomagbontáskor videofelvételt készíteni, mert már volt olyan, hogy gyakorlatilag lopással vádolt meg egy bolt (nem írták ki konkrétan, de utaltak rá), holott ők nem raktak bele a csomagba egy terméket. Tolvaj ám a jó k. anyjuk, az!
(Egyébként vizesék voltak azok, és meg van az illető csávó neve is, gondolkodtam is, hogy perre viszem az ügyet, de aztán hagytam inkább annyiban, de mindenesetre óriási különbség van aközött, hogy véletlenül nem tesznek bele valamit a csomagba, és aközött, hogy konkrétan becsületsértést követnek el, mert utalást tesznek arra, hogy én loptam el valamit!) -
koko52
veterán
válasz lcee79 #22158 üzenetére
A fogyivédelem felhomályosított, hogy vásárlástól számított 6 hónapig az eladónak kell bizonyítani, hogy nálad sérült meg. Na ezt nem tudják a wbshopok sem és egyből letámadnak, hogy te bizonyítsd be. Akinek kell ez ügyben átküldöm a PDF levelüket.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
lcee79
őstag
Köszi a válaszokat!
Megvárom a bolt mit mond,
akár meg is könnyíthetnék a dolgomat és mondhatnák, hogy ok adjuk a pénzt.De majd kiderül jövő héten.
https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/
-
nyunyu
félisten
Tegnap délután Sugár Euronicsben nézelődtem a hajnyíró kínálatnál, és levettem a polcról egy bontott Philips dobozt, (nem volt ép dobozos ebből a modellből), ráírtak nagyjából megfeleltek az elvárásaimnak, alatta lévő 11k-s árcímke is, így mentem is a pénztárhoz fizetni.
Vevőszolgálati pultnál hölgy kihajtogatta a bontott doboz fülét, félig kihúzva a benne lévő kartont, hogy kivegye a garijegyet, lepecsételje, blokk hozzátűz, ahogy kell, garijegy cuccba visszatol, doboz visszahajtogat, kezembenyom.
Viszont csak itthon vettem észre, hogy a dobozból pont a lényeg, a hajnyíró hiányzik, minden más tartozéka (ilyen fésű, olyan táp) érintetlen csomagolásban megvan.
Ma visszamentem reklamálni, de nem került elő a hiányzó kütyü, nem volt mintadarabnak kiláncolva a pultra.
Cseredarabjuk persze nincs, utolsó dobozt fogtam ki.
Árufeltöltő csajszi emlékezett erre a bontott dobozra, mert valahol máshol találta kallódni, és tegnap reggel tette ki a többi villanyborotva közé, és rakott hozzá árcímkét is.
De ő nem vizsgálta át, hogy mindene megvan-e.Egy ugyanilyet meg pénteken számlázott ki az egyik eladó.
Vevőszolgálatos hölgy, akinél reklamáltam ugyanaz volt, mint aki a garjegyemet töltötte ki tegnap, szerinte megvolt a dobozban minden kellék, biztos én akarom ellopni.
Nekiállt okoskodni, hogy központból ki kell kérniük a pult feletti biztonsági kamera felvételét, és abból belenagyítva * majd látszani fog, ahogy kivette a garijegyet, hogy akkor minden benne volt-e a dobozban, és ha tényleg hiányosnak látszik, akkor adják csak vissza a pénzemet.
Szerdára ígérték a felvételek visszanézését, akkor adnak választ.
Ilyenkor mi a teendő?
Verni az asztalt, hogy 3 munkanapon belül visszavitt hibás termék esetén kérdés nélkül csere (amit nem tudnak teljesíteni, hiszen az utolsót "hoztam el"), vagy pénz vissza?
(Szerda lesz a 3. munkanap, de a mai reklamációról felvett jegyzőkönyvön mai dátum szerepel, ami a vásárlás+1 nap.)*: Műholdképről rendszám felismerés a CSI Miami óta létező technológia
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
asdf_
veterán
'szér nincs az ilyen pántolva?
-
Krisz:85
csendes tag
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne:
Az EVGA-n kívűl melyik gyártónál nincs garanciavesztés, ha leveszed a VGA-ról a gyári hűtőt?Köszönöm.
-
koko52
veterán
Nem hát, főleg hogy le vannak ragasztva a csavarok varranty void if removed.
Elég ha a lakkozás ha sérül a csavaron már ugrott is.[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
koko52
veterán
Ezt te honnan veszed? Én konkrétan rákérdeztem Gainward supportnál tavaly. Ugrik a garancia, mindenféle beavatkozás esetén. Csavarok nálam lakkozva, festve, 2 pedig matricázva is volt.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
chopin42
őstag
De ha letelik az egy év, utána nincs több, akkor sem, ha rajta van a gyári gari. Ráadásul a csavar sérülést simán betudják külső sérülésnek, ami miatt az EGY ÉV is ugrik. Pont. Az más kérdés, ha leműtöd úgy, hogy nem tűnik fel senkinek, majd ha beszarik, visszarakod úgy, hogy az SE tűnik fel, akkor mindne oké. De ehhez iszonyat precizitás kell, meg hajszárító a csavarmatricához, borotvapenge, meg mák. Marhasok.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
C64
őstag
-
Exodion
aktív tag
Persze hogy jogod van azt feltetelezni hogy szetszedheted a VGA-t de ez nem USA; igy fuggetlenul attol, hogy te ugy gondolod hogy szetszedtem es ha elromlott akkor jotallas keretein belul intezzetek meg ez nem fog megtortenni.
Ugyanis meg ha hivatkozol is arra hogy az 1eves kotelezo jotallas keretein belul boltnak kell bizonyitania hogy a kartya a szetszedes nelkul is tonkrement volna (ehhez maris mehetsz BT-hez amit majd jol nem fogadnak el kotelezesnek, szoval utanna mehet a par eves pereskedes) es valami csoda folytan a beszallito kikuldi a gyarto szervizebe, a gyarto instant megvonja a termekre vonatkozo szavatossagot es nemhogy ugyanott vagy ahol a part szakad de meg meg is teritheted a beszallito szervizbe juttatasanak koltseget .
Krisz:85: Az eredeti kerdesre valaszolva: Csak az EVGA es csak direktben allja a szavatossagi kotelezettseget a hutoborda eltavolitasa utan is. Az 1ev kotelezo jotallas ugyanugy elveszik amint kibontod de szavatossagi igennyel fordulhatsz az EVGA fele. Aki pedig csak abban az esetben fogadja a kartyad ha az oldaluk "Where To Buy" szekciojaban feltuntetett "Authorized Reseller" vagy "Authorized Distributoron" keresztul vasaroltad a kartyat, valamint ha eladod vagy masodkezbol veszed akkor ez is instant buko mert a szavatossag pedig nem szall at az uj tulajdonosra sem. -
,
addikt
Megvetted, így valóban jogod van szétszedni, akár kalapáccsal szétverni vagy fölgyújtani is, hisz már a te tulajdonod, azt csinálsz vele amit akarsz. Viszont ha nem tartod be a garanciális feltételeket, akkor a kiskernek/nagykernek/gyártónak meg joga van megtagadni a garanciáztatást. Nem véletlenül került oda az a "Warranty void if removed" matrica.
-
Krisz:85
csendes tag
válasz Exodion #22180 üzenetére
Köszönöm a választ.
Ez elég undorító annak fényében, h sok csúcskártyához kapható vízhűtőblokk. Gyakorlatilag, ha az ember nem akar elbukni pár százezer forintot, akkor ne vizezze a kártyát, pedig lehetne.
A gyári vizes sem megoldás így, mert a tisztításhoz szét kell szedni. Persze biztos van olyan, aki anélkül is meg merné próbálni, de, ha befolyik a víz a blokk alá, akkor mi van? (és be fog) -
koko52
veterán
válasz Krisz:85 #22182 üzenetére
Ha befolyik akkor elszáll a kártya vagy nem. Vagy több minden. Azért gyártanak mert, mert mint írod van akit nem érdekel és leszedi. Ha pl céges, akkor 1 év után tök mindegy.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
FerNandor
őstag
Sziasztok!
Elállással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Mintha rémlene egy internetes vásárlások topic, de nem találtam.Online vásárlás, 14 napon belül vagyok. Decathlon, bicikli külső gumi. Nyilván már használt, kipróbált, tényleg pár alkalom, mert 1 hete vettem át, de nem jó, mindegy is, elvileg indoklás nélkül el lehet állni.
2 dolog:
1. használt, kipróbált termékre is érvényes ez az indoklás nélküli elállás? Mert az oldalukon nem láttam erre vonatkozólag semmit, de a rendeletben sem. Lehet, hogy csak figyelmetlen voltam.
2. volt egy kis papírja, amivel az 1 pár gumi össze volt rögzítve, kis Michelines cetli. Ezt nem találom, pedig elraktam. Ennek hiánya okozhat problémát?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
koko52
veterán
válasz FerNandor #22184 üzenetére
Vannak termékek amiket nem lehet visszaküldeni rendeltetésükből kifolyólag.
Valamint: Amennyiben ez nem így történik, például a vevő a megrendelt termék visszaküldéséről nem haladéktalanul dönt, megkezdi annak használatát, az általa esetlegesen okozott értékcsökkenést meg kell fizetnie."Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
Topikgazda
válasz FerNandor #22184 üzenetére
Természetesen elállhatsz, de a teljes összeg csak akkor jár vissza, ha csak a kipróbálás erejéig használtad a terméket. Jelen esetben ez vszleg nem áll fenn, mert gondolom tele van kosszal, kaviccsal (én is bringázok, tudom milyen ez). Esetleg próbáld meg jó alaposan letisztítani, hátha akkor alig használtnak látszik.
-
FerNandor
őstag
válasz Superhun #22187 üzenetére
Még valahol a középen futó kis gumi sorja is rajtavan. Amúgy használati nyom, sérülés nem látszik rajta. Nem sokat mentem vele. Talán 60-80km-t max, 2-3 alkalom. Voltam vele szervizben is, jól raktam fel stb, de valószínűleg gyári hibás a gumi, mert 35-40km/h-tól érezhetően imbolyog a bicikli (700x25c). A régi kopott gumival stabil volt, de most visszaraktam azokat és ma még tesztelek egyet, mielőtt visszaviszem. Nem volt nagy pénz amúgy, csak bosszantó, mert manapság mindennel így járok, hogy megveszek valamit és nem jó.
Hívtam a Decathlont is, az ÜF-es szerint használtan is gond nélkül elállhatok, csak nekem ez kicsit fura és nem akarok úgy "harcolni" velük az üzletben, hogy lehet, hogy nincs is igazam (mármint, hogy így elállhatok tőle)."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Márton
nagyúr
"szabj egy határidőt a boltnak, amire ha nem kapod vissza, elállsz a vásárlástól, jelentős kényelmetlenségre hivatkozva."
Ez a lehetőség törvényileg hol van leírva pontosan?
Mert én is 1 éven belül voltam a drónommal, mégis 3 hónapot vártam rá..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
FerNandor
őstag
válasz Superhun #22190 üzenetére
Köszi. Holnap viszem, mert addigra elvileg a rendelt termékem is megjön, majd megírom. Sajnos azt a kis papírját nem találtam meg, remélem az nem lesz baj.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Exodion
aktív tag
válasz Márton #22189 üzenetére
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.erre lehet hivatkozni es atterni masikra pedig a:
6:160. § [Áttérés más kellékszavatossági jogra]
A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.De majd kijavit valaki aki jobban ert hozza . Dehat ezzel is vissza tud nyalni a fagyi, mert a bolt tovabbkuldte es mossa a kezet nem nala van o torekedett a legfeljebb 15 napra. Szoval onnan mar eleg nehez megfogni, de nem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Visszavették a gumit, nem problémáztak. Köszi még egyszer
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
pfsopron
csendes tag
Sziasztok. Karácsonykor vásároltam A Media Marktol online egy Huawei tabletet. Sajnos három hete meghibásodott. Bevittem a helyi Media Markt üzletbe, ott mondták elküldik szervízbe. Nemrég telefonáltak az üzletből, hogy nincs jó hírűk vissza küldték mert szerintük külső behatás miatt hibásodott meg és fényképes bizonyíték van rá. Bementem az üzletbe megnézni a képeket és a tabletet. A tableten tényleg valami csavarhúzó feszegetés nyomai vannak a sim kártya tartónál és a kijelző egy részén felpúposodott. Természetesen én nem így adtam oda csak nem fényképeztem le a készüléket. Mit lehet ilyenkor tenni?
-
Dealer95
őstag
válasz pfsopron #22196 üzenetére
Állapotfelmérést nekik kell végezni róla, mikor Te odaadod.
Alapból, ha fizikai sérült általában át sem veszik vagy csak feltételesen.
Ha nem jegyzőkönyvezték le, hogy te sérülten adtad át, akkor nincs mitől tartani (szerintem).
Gondolom kaptál róla papírt mikor leadtad, hogy ők átvették stb.? -
moma
őstag
Akarok venni pár üllő párnát munka székeimre. Szerintetek itt lehet azzal kalkulálni, hogy ha kényelmes megtartom, ha nem visszaküldöm? Vagy ez olyan, hogy benyeli az ember, amíg meg nem találja ami neki a jó? (ezek ilyen 6-10 ezres cuccok is lehetnek)
we all deserve a bit of luck.
-
chopin42
őstag
válasz pfsopron #22196 üzenetére
Egyrészt tanulsz az esetből, hogy VIDEÓZVA csomagolod be, előtte alaposan körbemutogatod, hogy patika, majd miközben csomagolod, levideózod és a kész csomagról átadás előtt is képeket készítesz, majd jegyzőkönyvezteted az átadást (lehet, hogy paranoiás vagyok, de a szarrágó webshopok és úgy emerek világát éljük, akik lehazudják az anyjukat is, ha fizetni/teljesíteni kellene valamit). Amúgy szerintem a fotó nem bizonyíték. Egy éven belül vagy, jótállás keretén belül a KERESKEDŐNEK kell bizonyítani, hogy sérülten vették át a cuccot. Ha átadáskor nem bontották ki, nem jegyzőkönyveztek sérülést, illetve a szervizben nem VIDEÓZTÁK le, hogy kibontáskor is megvoltak a sérülések, akkor baszhatják. Merthogy lefotozták, oké, de mikor készült, hogy vették így át, stb? Szerintem vagy másét kaptad vissza (még azt is kinézem belőlük, hogy rád akarják kenni valaki más szarát), vagy direkt megsértették, hogy ne kelljen foglalkozni vele. Sok olyan sztorit olvastam, hogy cucc elküldve külsérelmi nyom nélkül, majd visszajött, hogy letört egy ellenállás, nem veszik át, letört a merevlemez sarka, nem veszik át, de az is gyakori, hogy a hibátlan külsejű cucc (laptop, telefon) karcosan, porosan, retkesen jön vissza "megjavítva". Ez van, itthon dúl a suttyóság, a megúszás, a nemtörődöm, ingyenélő szarrágó hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Peugeot, Citroën topik
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...