-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz KaitouP #22451 üzenetére
Majd megírhatnád, hogy mire jutottál, mert nekem sem adtak még soha semmilyen papírt a garanciális cserékről. (Nem csak az Alza, a többi cég sem ahol eddig vásároltam, pl. Emag, Aqua, Edigital, stb., stb.). A régi számla/garlap van csak a régi (meghibásodott) termékről. Cserének papírokon semmi nyoma függetlenül attól, hogy 1 éven belüli, vagy 1 éven túli volt-e a garanciáztatás. (A régi papírokon meg a régi terméknek a sorozatszáma szerepel csak, bár sokszor sorozatszámot már föl se tüntetnek.)
-
CsendesMark
aktív tag
Sziasztok,
2020 07 08-án a 220voltnál vásároltam egy Panasonic S1RM kit (24-105mm f/4 macro) típusú gépet mely a Panasonic csúcskategóriás modellje, mely 13 napra rá teljesen használhatatlanná vált
A meghibásodás másnapján 2020 07 22-én a fényképezőt visszavittem a boltba hogy leadjam a készüléket és beszéljek velük a lehetőségekről.
Ezt követően 23 napig volt szervizben miközben két főalkatrészét is kicserélték (szenzor és a fővezérlő kártya).
Miután visszakaptam ismét használni kezdtem, de sajnos ezután sem volt jó a gép,
2020 09 21-én ismételtem leadtam a boltban szervizelésre, a cserélt szenzor sajnos pixel hibás,
A mai nappal már ismét 23 napja van leadva, míg a 220voltnak erre a törvény szerint (az 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. § A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.)
Másodjára lett leadva garanciális javításra, melyben főalkatrészeket cserélnek, ráadásul az egyik elviekben javított alkatrészt kell másodjára javítani.
így a mai nap 2020 10 30-án 115 napja vásároltam a készüléket melyben 52 napon át volt nálam a készülék miközben 63! napja van eddig "javítás alatt".
Jeleztem a 220voltnak hogy szeretnék elállni a vásárlástól, mert nyilvánvaló hogy a termék képtelen hozni az ígért megbízhatóságot és minőséget viszont a 220volt ragaszkodik a termék ismételt és elhúzódó javításához.
2020 10 10-én jeleztem az elégedetlenségemet a 220volt vásárlók könyvében is. (nem tudom ér-e valamit is...)
Most írt nekem közvetlen a Panasonic szerviz hogy majd rajzolnak nekem egy csereutalványt.
A kérdésem az hogy ezzel vissza kaphatom-e a pénzem??
Mert a 220volt magatartása arra késztet hogy semmit ne vásároljak tölük.
Előre is köszi a segítséget.Az ár per érték arány a vesztesek mentsvára :D
-
Lackooo84
nagyúr
válasz CsendesMark #22454 üzenetére
Ha online vetted én tuti 14 naposba küldtem volna vissza.
The Truth is out there...
-
anderledani
őstag
Sziasztok
Samsung SSD-t lehet papírok nélkül garanciáztatni?
[link] itt pl az áll hogy számla vagy jótállási jegy hiányában a sorozatszámból állapítják meg a garanciaidőtiPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
asdf_
veterán
válasz anderledani #22457 üzenetére
Szerintem a Sasmung ügyfélszolgálattal kell kontaktolni. Már ha volt egyáltalán papíros Samsung garjegyed. A Samu SSD-kből elég sok a szürkeimportos,így ez nem alapvetés.
De a vásárlás helyén lenne a legcélszerűbb, mert akkor egyenesen oda kerül, ahonnan jött.[ Szerkesztve ]
-
anderledani
őstag
Ha szürkeimportos akkor 100% hogy bukó? Ezt meg tudják nézni?
Még nem vettem meg, csak vannak használtak számla nélkül.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
asdf_
veterán
válasz anderledani #22459 üzenetére
Ha szürke, akkor szerintem elhajtanak a p-ba, de kérdezd meg tőlük. Ha használtan veszel valamit, amihez nincs se számla se garjegy, akkor lelkiekben arra kell felkészülni, hogy ahhoz gari sincs, egy másodpercnyi sem, legfeljebb pozitívan csalódsz. De milért akarsz használtan SSD-t venni, amikor majdnem all time low-n vannak az újak árai?
-
C64
őstag
Rendeltem neten egy pár cipőt, ami 2x volt rajtam és eléggé feltöri a lábam, fáj benne stb. Ilyenkor el lehet állni a vásárlástól és visszaküldhetem? Hiszen nem patyolat a cipő, használtam egy nagyon keveset. Köszi
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Lackooo84
nagyúr
Hát de kipróbálás az azt jelentené, hogy mondjuk otthon járkálsz benne egy kicsit, nem azt, hogy több alkalommal is hordod az utcán. Ezek után ez már egy igen csak használt terméknek számít. Esetleg lehet visszaveszik, de csökkentett áron, bár én tuti nem venném vissza.
The Truth is out there...
-
FaRkaS1991
csendes tag
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy Gigabyte GTX 1080, van még rá 1 hónap garancia, az Alzához szól. Csupán annyi baja van, hogy coil whine-ol(engem azért zavar). Ezzel érdemes visszavinnem? Nyilván javítani nem tudják, viszont erre kiterjedhet a gari? Telefonos ügyfélszolgálaton annyit mondtak, hogy vigyem be, viszont felesleges köröket meg nem akarok tenni. Előre is köszi.
-
Topikgazda
válasz FaRkaS1991 #22467 üzenetére
Mivel már a 2 év szavatosságon is túl vagy, ez már a külföldi gyártó vagy az importőr nagyker hatásköre. Sztem kérdezz rá a Gigabyte VGA topikban, hogy mik a tapasztalatok.
-
,
addikt
válasz FaRkaS1991 #22467 üzenetére
Ez nem garanciális probléma.
-
Hegyirabló
veterán
válasz FaRkaS1991 #22467 üzenetére
Annyiban kiegészíteném az előzőt, hogy valóban nem garanciális probléma, de láttam már olyat, hogy valaki áttolta a dolgot a kereskedőn. Ha vannak rá megfelelő idegeid.
Aquila non captat muscas.
-
válasz FaRkaS1991 #22467 üzenetére
Amúgy nem befolyásolja a működést, így eleve nem probléma így nem is garanciális gond.
Bővebben: A tápellátó áramkörök „cicergése“, sípolása◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
KSparrow
senior tag
válasz KSparrow #22390 üzenetére
Sziasztok,
Köszönöm a tippeket, segítséget, szerencsére minden rendben volt. 3 hét után bementem érdeklődni, a nem sokkal később jött az e-mail, hogy nem tudták javítani. visszakaptam a pénzt, minden rendben voltNokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Vettem egy szekrenyt 6 honapja Kelet bútortol.
Vasarlas utan 1 honap szenvedes volt mire osszeraktuk.
A hibak;
1. A szekrény vázában az oldalfalban a tiplinek a járat nem lett eleg mélyre marva. Amikor behúztam a szekrényt, a tiplik átszúrták a tetejét. Minden oldal a megfelelő helyen van, mindent jól csináltam, a tiplit amennyire lehet bekalapaltam, a másik ugyanilyen szekrény hibátlanul összeállt.
2. Az útmutató érthetetlensége. Hogy lehet olyat leirni, hogy "A dobozában található csavarokkal csavarozza fel"??? Se az hogy melyiket (melyik felső, melyik az alsó?) sem az, hogy hogyan (kitalálta volna ki h a 220as szekrényt felülről kell megcsavarozni?!) sem az, hogy mivel!(A dobozában 5 különböző csavar van)
Az ajtó összeszereléséhez adott "útmutató" szintén használhatatlan, szöveges instrukciót egyaltalan nem tartalmaz, csak fekete-fehér borzasztó minőségben kinyomatott képi illusztráció, amiből lehetetlen kikövetkeztetni, hogy pontosan hova kell furni a görgőket, vagy épp, hogy az élére adott vasakat hogyan, hova es mivel kellene felfúrni. A fehér műanyag élekről említést sem tesz.
3. Bútor összehúzó csavarból csak hármat kaptam, a feltüntetett 6 darabbal szemben.
4. A szekrény hátlapját a derék szöget megteremtve (mindkét átló 233 cm) szögeltem fel, de mert két darabból áll vab közöttük egy rés ami teljesen elrontja az összképet. Félbe hajtható hátlap esetleg?
5. A polctartók amiket a szekrényhez kaptam egyszerűen túl nagyok, nem férnek bele a lyukakba. Ráadásul a polcokon sincs kimarva hely a polctartóknak, így még ha jók is lettek volna a polctartók, akkor sem allna meg a polc stabilan a szekrényben.Vegul sikerult hosszas telefonalasok es vergodes utan.
Egy ideje az egyik tolo ajto kicsit akadozottan siklott, nem foglalkoztunk vele.
De a minap konkretan raszakadt a menyasszonyomra, a felso csavarok kiszakadtak a helyerol es csak az alja tartotta meg. (A toloajtot)
En egyaltalan nem vagyok megelegedve se a ceggel se a termekkel, ezerszer atkoztam a fejem h nem ikeaban vettem. A penzemet szeretnem visszakapni ezt a szemetet meg vigyek ahova akarjak.
Jogilag mik a lehetosegeim es eselyeim?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FaRkaS1991
csendes tag
válasz FaRkaS1991 #22467 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat. Tudom, hogy nem probléma, akár "0 km-es" kártyáknál is előfordul, a silány minőségű tekercsek használata miatt. Elengedem a témát, csak biztos akartam lenni benne.
-
mauimagic
aktív tag
Sziasztok!
B-teltől vettem egy Ulefone 6E-t közel egy éve. A telefon IP68/IPK69-es védelemmel ellátott, ütésállónak hírdették.
A vicc, hogy vigyáztam is rá, zsebben hortam, mégis betört a kamera védőplexi. Volt még pár idegesítő hibája, úgyhogy mindent leírtam és beküldtem a telefont szervízre.
A B-tel az átvételtől számított 4. héten jelezte vissza, hogy nem garanciális, mivel sérült a plexi (persze ezt 4 hete, az átvétel előtt is tudták) és, kérek e javítást. Mondtam, hogy nem, küldjék vissza a telót és a szervíz munkalapot...
A terv, hogy elviszem egy független szervízbe bevizsgáltatni, majd utána Fogyasztóvédelem.
A kérdés, hogy hogyan tudom bizonyítani, hogy a készüléket ütésállónak hírdették, merthogy már kifutott modell, nincs készleten a B-telnél?
A régi tesztek, cikkek bizonyító erejűek?Vicces társaság a B-tel egyébként, senkinek sem ajánlom, csak akkor hajlandóak válaszolni emailre, ha fenyegetőzöl, telefonon elérhetetlenek. Elsősorban a hozzáállásuk miatt fogom megkeresni a fogyasztóvédelmet, a telóról meg a gariról már letettem, max tartaléknak megcsináltatom...
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz mauimagic #22475 üzenetére
És a plexit szeretnéd cseréltetni? Vagy a többi idegesitő hibáját? Betört plexit nem fognak cserélni gariban szerintem, még akkor sem ha ütésállónak van hirdetve. ip68as telefonokat is visszadobnak ha egyértelműen beázott. A többi hibáját javitaniuk kell a töréstől függetlenül, vagy ha nem nekik kell bizonyitani h a törött plexi az okozója ezeknek a hibáknak
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz mauimagic #22475 üzenetére
Szia,
Én is B-Tel akitől vettem 2 év garival LG V30+ telefont és én a gyártó szerviz ahova küldtem, nem javították ingyen. (kijelző csere)
"Katonai" szabványnak megfelelő tőrésálló pedig vagy mi... (ennyit ér, semmit)
A telefon a zsebemből esett ki, tokban és + 9H üvegfólia rajta, pont sarkára esett és kijelző berepedt. Mind1, ráhagytam.
A B-Tel meg ezek után annyit sem foglalkozott vele, mint előtte. (jogosan)
Amúgy e-mailre mindig válaszolnak, telefonon nem hívtam őket 1x sem.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
mauimagic
aktív tag
Koszi, akkor bevizsgaltatom a tobbi hibat (Bluetooth, ujjlenyomat olvaso, fagyasok). Egyertelmuen a plexi tores elott voltak ezek, csak leszartam, azert nem kuldtem vissza...
Nekem a B-tel 10 napig nem valaszolt az emailemre, utana irtam egy ujat, amiben megemlitem a fogyasztovedelmet, arra masnap valaszoltak...
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem online egy terméket kiszállítással. 6 289 Ft + 799 Ft = 7 088 Ft. A termék megjött, viszont probléma volt vele:
- A termék bontott volt
- Nem is működik megfelelően
- Használt volt.2020.02-es vásárlásról szóló garancia levél volt benne (én 10.hóban rendeltem), ami nem is ahhoz az üzlethez szólt, ahonnan én rendeltem.Jeleztem az üzlet felé. Cserélni nem tudják, pénzt küldenek vissza. Elvitte a futár a cuccot.
Az üzlet 6289 Ft-ot akar vissza utalni. Ilyen esetben a futár költséget nem kellene tériteniük?
Nem vág földhöz az a 800 Ft, csak érdekelne ilyen esetben mi van.
Köszi
-
chopin42
őstag
válasz bucihost #22479 üzenetére
Az van, hogy a visszajuttatás költsége téged terhel, és az eredeti postaköltség visszajár. Haettől ők eltérnek, az a te javadra történhet, tehát ha futár vitte a cuccot, és az drágább, mint 800 Ft de nem fizettél, akkor jobban jártál. Melyik bolt?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
asdf_
veterán
Szerintem meg hibás teljesítés, a saját trehányságuk miatt hibásan visszaküldött terméket küldtek ki újra, és meglepetés, most sem működik jól. (névre szólt a régi garjegy?, mert akkor még befigyel egy adatvédelmi incidens ). Egyértelműen ők idézték elő a helyzetet, miattuk szükséges a visszaszállítás, igy állják is csak ennek költségét.
-
Brekecs
aktív tag
Sziasztok !
Turbadorol vettem Nov.1-én egy akciós xiaomi Mi 10T lite 6/128gb-os telefont amit egyből bankkártyával fizettem is ,szerdán megkaptam a telefont egy 6/64gb-ost ! reklamáltam nekik hogy a számlán is a telefon mellé kapott papír alapú számlán is 6/128gb-os szerepel, erre azt mondják hogy hibásan lett az ár feltéve és hogy én a reális áron fizettem , a 6/128gb-os drágább, vagy vissza adják a termék árát és adnak egy 5eft-os utalványt vagy tartsam meg a telefont ! Hiába mondom nekik hogy küldjenek egy 6/128gb-os verziót mivel azt rendeltem és minden számlán az is szerepel , tévedésre hivatkoznak ! szerintetek hogyan tovább ?
Windows 11 Pro x64 :-) Malwarebytes' Anti-Malware (Lifetime) + AdGuard (lifetime) ! + Wise Care 365 (lifetime) :-)
-
Brekecs
aktív tag
válasz LuckyL #22485 üzenetére
Szia!
turbado.hu, Pesten van valami központjuk
de csak egyet járnak mint a pereces, három napig ebben az árban volt a telefon, szerintük hibásan tették fel az árat, hiába számlán, mindenhol 6/128 gb os verzió szerepel, nekem egy 6/64 gb ost küldtek, mondván ez kerül ebbe az árba, szemét egy társaság !Windows 11 Pro x64 :-) Malwarebytes' Anti-Malware (Lifetime) + AdGuard (lifetime) ! + Wise Care 365 (lifetime) :-)
-
válasz Brekecs #22484 üzenetére
Szia,
Én is vásároltam náluk, telefon nem jött be.
14. Napon jeleztem elállási szándékom, küldtek érte futárt és casht vissza utalták.
Minden rendben és gyorsan történt.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Brekecs #22486 üzenetére
Szia!
Nem csak ott lehet igy járni!
Én a MédiaMarkt-nál ugyanígy jártam! (Ausztria bolti vásárlás)
Megoldották azzal hogy rossz volt az adat tábla, amelyik a telefon mellett volt! (a telefonból olyan változat is létezik, nem kamu adat szerepelt rajta)
Ui:
Persze visszaadták volna a pénzt, de nekem a megadott paraméterű változat kellett volna...
Na olyanjuk nem volt...“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Én azt szeretném megtudni, hogy a 14 napos elállási jog érvényesítésénél a termék értékcsökkenés mértékét ki dönti el? Gondolok itt arra, hogy kipróbálás közben karc keletkezett a terméken, de ettől függetlenül el szeretnék állni a vásárlástól. Nyilván nem fogok trükközni és elismerem, hogy béna voltam. De azt nem tartom korrektnek, hogy rögtön 50%-ot lehúznak. Támadható valamilyen módon a dolog? Van helye felülvizsgálatnak?
Előre is köszönöm. -
Hegyirabló
veterán
A jogszabály egyértelmű, nincs mérlegelési jogköre a kereskedőnek, a pénzt vissza kell utalnia, az értékcsökkenés megállapítása pedig külön eljárás, ami akár lehet független szakértő bevonása, avagy polgári peres eljárás. Egy kicsit bővebben, nem régen leveleztem erről egy fogasztóvédelmi szakjogásszal, aki ezt írta:
Ha értékcsökkentnek véli a terméket (a kereskedő), mi alapján kell meghatároznia az értékcsökkenés mértékét?
Amennyiben a felek között vita van az értékcsökkenés mértékéről, akkor erre vonatkozóan szakértőt kell felkérni és ő adja meg a választ az értékcsökkenés mértékére.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
Katsu
aktív tag
válasz Hegyirabló #22492 üzenetére
Köszönöm a választ. Akkor érvényesítem az elállási jogomat. 10-15%-os értékcsökkenést tartok jogosnak az esetemben. Persze senki sem vagyok, hogy ezt eldöntsem.
Minden esetre az lesz még a kérdéses, ha a kereskedő ettől függetlenül visszatartja az utalást vagy esetleg önhatalmúlag kevesebbet utal. Akkor pedig gondolom nekem kell kezdeményezni valahol valamit. Lehet, hogy még foglak keresni titeket tanácsért. -
őstag
-
Katsu
aktív tag
válasz LuckyL #22494 üzenetére
Persze, ezzel egyetértek.
Gyakorlatilag beépítés után nincs jelentősége a karcoknak, illetve a műkdöést nem befolyásolja.
Szívesen fogadom a véleményeket és köszönöm is.
Ha kell, akkor más szögből is csinálok képet, csak írd meg, hogy milyenre gondolsz.
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
őstag
az ott a fekete műanyagon micsoda?
nem nagyon értem így képről oylan mintha ráejtettél volna valamit és ragasztva lenne?
amugy nézd meg az aprós árakat lehet hogy el tudod adni nem nagy bukóval és egyszerűbb lesz mint elállni
ez a termék azért eléggé értékcsökkentnek tűnik ígycryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Katsu
aktív tag
Pedig én nem ejtettem rá semmit. Tényleg csak a karcokat kell nézni.
Amit láttok az egy dizájn a kártyában. A műanyag térben meg van emelve. Nem tudom jobban szavakkal leírni. Készítettem egy másik képet. Hátha jobban látszik.
ragasztani végképp nem ragasztottam, mert nem volt semmi eltörve vagy bármi ilyesmi.
Aprón is hirdetem. De ha ti azt hiszitek, hogy törve volt vagy ragasztva vagy akármi, akkor lehet, hogy sokan mások is. Ez azért elgondolkodtat. Felrakom az új képet mindenhova, ahol hirdetek. Bár az elállási szándékot már jeleztem. Majd kiderül, hogy mit mondanak. Amúgy meg lehet szüntetni az elállási procedúrát? Teszem azt nem jutok közös nevezőre a kereskedéssel és azt mondom, hogy akkor adják vissza a kártyát?
[kép] -
ElektrikusDE
senior tag
Igen, a közelképen már látszik hogy nem törés. (tehát él a garancia)
Szerintem mikor a műanyagot sütötték (öntötték) a formában maradt fólia nyoma.
Szerencsétlen dolog.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Katsu
aktív tag
Amúgy az is megfordult a fejemben, hogy nem is biztos, hogy én okoztam ezeket.
Egyszerűen nem jövök rá, hogy mi okozhatta a gépemben ezeket a karcokat a behelyezéskor.
De mivel én nem nagyítóval kezdtem el a kártyát megvizsgálni, így ezt nekem kell lenyelni...
Amúgy jól rámijesztettél, hogy garancia megvonva.
Rendesen levert a víz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...