-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cynric #22350 üzenetére
Végülis akkor nem gond.
Ha meg nem fizetné, akkor őt veszik elő és nem téged. Mosod kezeid.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz MaxxDamage #22347 üzenetére
azért ezt gondold át sztem
a behajtónak pont annyi joga van mintha én csengetnék be hozzádcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
válasz LuckyL #22352 üzenetére
Tudom mit írtam és valós.
Ismerősnek volt tartozása (2-300 ezer Ft a Telekom felé)
Behajtó elvitte az ablak alatt lévő motorját (gyorsasági) és az illető azt hitte ellopták, elment a rendőrségre feljelentést tenni ismeretlen tettes ellen és elindult a nyomozás, kiderült a Telekom által megbízott behajtó cég szállította el a motort jogosan. Ennyi volt a történet, röviden tömören (az volt a nevén -rendszám alapján is lenyomozható kié-, fedte a tartozást az érték és már vitték is...)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz MaxxDamage #22354 üzenetére
ez a történet így BIZTOSAN nem történhetett meg, rengeteg sebből vérzik
-ez bűncselekmény lenne
-nem fér hozzá a jármű nyilvántartóhoz privát cég, eseti információt kérhet ugyan, de nem iylen esetben
-szerintem te a bírósági végrehajtóval keverheted a behajtó céget, az előbbi tényleg elvihet vagyontárgyakat, ha van jogerőre emelkedett fizetési meghagyás vagy megnyert bírósági percryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz LuckyL #22355 üzenetére
Nálam nav csengetett be két emberrel, mindkettő laza melegítőnadrág, egyik C-type volt. Hogy tartozás van és megnéznék milyen értékek vanak, van-e lapostévé. Asszony volt otthon felhívott mondtam neki hogy csukja be az ajtót, zárja be a biztonsági zárral és az előszobai gumilövedékest vegye magához, kémlelő lukon készítsen fényképeket, megyek haza (melóban voltam a város túlsó felén). Készülődök de mire indulnék felhív hogy elmentek de hagytak egy össze vissza kitöltöt papírt ami NAV szerepelt.
Fogtam a papírt és elmentem a helyi nav ügyfsz-ra hogy valakik a nevükbe zaklatnak. Erre közli az ügyintéző hogy azok igazi kollégáik voltak de nem kellet volna kimenniük. Volt egy 5!-éves tartozás 55eft-ról, ami persze utólag kiderült hogy jogos csak valami ügyintézési hiba miatt rossz címre lett kiértesítve több éven keresztül (tehát a nav nem látja a lakcímnyilvántartót hova van bejelentve) és habár asszonynak munkahelye is volt ahonnan levonhaták volna azt sem tették meg (ráadásul állami cégnél). Mondom ügyesek, a tartozás jogos így befizetem annak ellenére hogy talán akár el is évülhetett volna de nem állok neki vitatkozni.
Szóval simán el tudom képzelni hogy ekkora káoszban kimegy egy sima izomagy és elvisz szó szerint valamit.
A lakás ahova meg később kölltöztem kettővel előző tulaja miatt már sokszor jöttek 1 éven keresztül ilyen olyan értesítők mire az összesnek írtam hogy nem lakik itt. Bankok, szolgáltatók, digi sem akart egyből átvinni szolgáltatást mert tartozás van de mire megértettem velük hogy abba a szerencsétlen lakásba nem lakik már 3 éve a kérdéses ember és én meg a saját előfizetésemet szeretném átvinni...
Persze az agyas nem jelentette ki magát tizen!magával és nem is tudom kijelentetni mivel nem létező címen lakik felettem egy nem létező emelettel így ki sem lehet jelenteni, postás néha megtalálja azért a legközelebbi postaládát én megy egy időben gyűjtöttem gyújtósnak haveromnak falura kályhába a leveleket és felszólításokat.
Összegezve: Ha valahol tartozás van akkor nagyrészt mindenki barom és értetlen, fingjuk sincs az egészről.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
bendus1
csendes tag
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni hibás alaplap garancia rendezés kérdésében.
3 hete van leadva az alaplapom egy hiba miatt és még kettőt szeretnének kérni, hogy külföldről visszaigazolják a beszállítóhoz, hogy valóban jogos-e a garancia kérdése. Ez volt ma a válasz.
Ezt sokallom már most is . Valamit szeretnék lépni, de nem ismerem a lehetőségeket ilyen kérdésben.Köszi,
Barna -
őstag
válasz MasterDeeJay #22356 üzenetére
a nav természetesen utánamegy az adók módjára behajtható (és az adó) tartozásoknak, fentebb nem ilyen tartozásokról volt szó
ahol ráadásul feleslegesen sok idejük van, ott így személyesen is kijárkálnak[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Lackooo84 #22362 üzenetére
na és azt te mégis honnan tudod hogy milyen intézkedést foganatosítanak?
mielőtt ideböfögöd vigyorgó fejjel az "okosságot", lehet hogy nem ártana az alap dolgokkal tisztában lenni...
természetesen adósok börtöne nincs már mint a középkorban, ez nem opciócryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz Lackooo84 #22364 üzenetére
azon lehet tartozást behajtani akinek van vagyona
ez független attól hogy celeb vagy nem celeb valaki
az hogy van egy intézkedés az nem jelenti azt hogy sikeres is
az a baj azzal hogy "megemlíted" valami oylat sugallsz ami nincs ottcryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
pedig egy SSD-n még javítani sincs mit, azonnali cserének kellene lennie.
Nem lehet azonnali csere, mert a kisker nem nyithatja fel a dobozt, nem nézheti meg, hogy , egy kettétört nyákot rakott-e a kedves vevő egy új házba vagy mittudomén. Kisker szemre megvizsgálja, ha okés beveszi, utána leadja a nagykernek, az is szemre megvizsgálja, ha okés beveszi, az viszi tovább a beszállítóhoz, az is szemre megnézi, ha okés átveszi, aztán egyszercsak, mint a répamesénél, a legvégén áll valaki, aki a tudás és annak birtokában van, hogy ki is nyithatja a terméket, na majd Ő dönt arról, hogy mi lesz az SSD-del, és ez az egész majd ugyanígy visszapörög. Amíg az illetékeselvtárs rá nem mondta az áment, addig a közte és közted levő min kettő, max végtelen résztvevőn kivül senki nem vállalja be saját szakállra, hogy csak úgy kicseréli neked a terméket. Nem mellesleg, mivel amit vásároltál, az a kamuzott 3 meg 5 év gari helyett valójában 1+2 és 1+4 év garis volt, így simán lehet, hogy a kisker nem egy zsírújat kap vissza a leadott termék helyett, hanem egy ugyan újat (de akár másik, kurrens típusból!), de olyat, aminek a gariidejének lejárata hozzá van igazítva ahhoz, amikor az eredeti termék garija lejárt volna (nem, az önként vállalt gari ideje alatt nem feltétlenül indul újra a gari csere esetén). Namost ezt sem vállalja be természetesen saját szakállra senki, hogy te elszáguldasz egy zsírúj SSD-vel a leadáskor, a kisker meg visszakap egyet, amin a gyári nyilvántartás szerint még van 9 hónap gari, ezt meg nyilván kenhetné a hajára, mert el nem tudja adni senkinek.
Pontosan ezért van az, hogy leadod, és amikor a TIEDNEK a cseredarabja megérkezik, akkor AZT kapod vissza és nem pedig azonnal egy random zsírúj SSD-t a polcról.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Ez oké, csak míg ez korábban maximum 1-2 hét alatt lezajlott, jelenleg a vírusra hivatkozva már több hónapot vesz igénybe.
Külsérelmi nyom nem volt rajta, sértetlen volt a zárómatrica is. Ezt ha valaki úgy szétszedi otthon, hogy utána még gyári zárómatricát is rak rá, akkor ahhoz már nagyon profinak kell lennie. -
asdf_
veterán
Ez oké, csak míg ez korábban maximum 1-2 hét alatt lezajlott, jelenleg a vírusra hivatkozva már több hónapot vesz igénybe.
Ilyet, vagy hasonlót ír az összes futárszolgálat weboldala, sajnos tervezhetetlen a nemzetközi küldeményezés, minden korábbi időgarancia vállalását felfüggesztették a cégek és a posták, elviszik, de odaér amikor odaér, ennyit vállalnak jelenleg csak.
Suspension of Service Guarantee
Effective March 26, 2020 and until further notice, we have suspended the UPS Service Guarantee (also referred to as the UPS Money Back Guarantee) for all shipments from any origin to any destination.[ Szerkesztve ]
-
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Xiaomi telefonommal kapcsolatban kis örömhír,és egy pozitív hozzáállás a TMX szerviztől,ezelőtti héten este 20-óra magasságában elvitte a MPL futárszolgálat,és ma reggel hozták is vissza,a TMX kb. egy nap alatt megjavította amit az Euronics-röl nem tudok elmondani,a hozz állásuk egy nagy nulla,még mai napig,akárhogyan is alakult,én feljelenteném a szaküzletet.
De legalább most hibátlanul működik a telefonom,és mind ezt ingyen,és jó gyorsan a TMX-nek ezúton is köszönöm,ez így nagyon korrekt volt.
[link]
[link]NAGYPAPA
-
,
addikt
Világos, hogy ez van, én nem is reklamáltam egyik cégnél sem, mert tudom, hogy mi a helyzet. Én csak jeleztem itt, hogy jelenleg a pár hét az semmi, több hónap lett sajnos az általános szinte mindenhol (Alza mondjuk kivétel, ők 1-2 nap alatt lezavarják a dolgokat, a leghosszabb ügyintézésem is megállt 1,5-2 hétben náluk).
-
koby11h
aktív tag
válasz Lackooo84 #22373 üzenetére
Szerintem nem így értette.
Aki luxusban él annak rendszerint nincs vagyona. Van a húgának, a nővérének, a keresztlánya ángyikájának... de Neki, akitől be kellene hajtani annak nincs egy vasa sem.
Ezért vannak sokat ott hosszabb ideig.
A másik nagy kupac pedig a balek akinek a nevére írták 5000 Ft-ért azt a harminc céget...
A maradék tényleg hülye adócsaló.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
A Nike.com-tól (mobilappból) rendeltem július közepén egy Air Max utcai cipőt. Hollandiából küldték a csomagot és hamar meg is érkezett. Elégedett voltam a termékkel, noha a két cipőn a belső lábrésznél, ahol a talp és felső rész össze van illesztve, a ragasztások nem egyenletesen voltak. Egyiknél masszívan fogott, másiknál kis mozgatásra apró lyukakat láttam. Szerencsére ez a mai napig nem változott.
Azonban ma először vettem észre, hogy a nagy esős időben, a légtalp belső falán vastag pára jelent meg. Hamar rájöttem, hogy a légtalp falának és a gumitalp találkozásánál (a jobb végénél), egy apró pontban nyomás hatására sziszeg és jön ki a vízpára. Na most ez meglepő számomra, mert nagyon vigyázok rá, pár hetente áttörlöm a cipőt, mosni nem mosom, sportra nem használom, csak munkába járok, tűző napra nem teszem ki száradni, csak a lakásban szárad a cipőknél (nem radiátoron!).
Biztos vagyok benne, hogy ez garanciás kör lesz, vagy legalábbis szeretném érvényesíteni. Ugyanis egy 120 euros cipőtől nem ezt várná az ember 3 hónapot követően (2020.július végén vettem).
Tudna valaki segíteni, hogy hivatalos oldalról rendelt Nike termék garanciával kapcsolatban hol tudom felvenni a kapcsolatot az illetékesekkel? Magyar képviselet intézkedik ilyen ügyben? Mi az eljárás? Kinek mi a tapasztalata? Digitális számlám van, meg minden, amit emailben kaptam.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
Tegnap ismerősöm vett egy cipőt a renoban, ami kiderült, nyomja a lábát. Nem akarják vissza venni, mert hogy ő látja rajta, hogy kopott, még belül is (szőrmés a belseje). De mi nem látjuk rajta, hogy kopott, mivel tudjuk, hogy mennyit volt használva. Mit lehet ez esetben tenni, semmit? -
Lackooo84
nagyúr
-
asdf_
veterán
válasz RAiN91 #22377 üzenetére
Nem visszavenniük kell, hanem a nyomást megszüntetni. Ezt természetesen csak abban az esetben, ha a nyomás oka gyártási hiba, azaz valahol olyan helyen, ahol nem kéne, valami anyagtöbblet van és ez okozza a kényelmetlen viseletet. Ha amiatt nyom, mert az ismerősöd nem megfelelő méretet vásárolt (és ezt személyesen tette, nem pedig online), az ígyjárás.
[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
válasz Lackooo84 #22378 üzenetére
Azt hittem, van erre jogszabály, webshopon 14 nap, személyesen pedig kevesebb.
meg próbáljuk esetleg, hogy érték csökkentetten vissza veszik-e. Bár szerintem simán kiraknák a polcra az újakhoz, mivel semmi nyoma.
Akkor panaszkönyvbe sem érdemes beírni, hogy megnyugodjunk? -
őstag
válasz RAiN91 #22381 üzenetére
békéltető testülethez tudsz inygen fordulni, hátha ennek hatására visszaveszik
csak azt nem tudom hogyan lehet az megindokolni, hogy felpróbáltad, jó volt, aztán meg nyomta a lábad
erre ha tudsz valami ésszerű maygarázatot, akkor érdemes lehet megpróbálnicryptot minden termékemért elfogadom
-
BusinessGuy
senior tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne, leadtam egy terméket Aqua áruházban garanciális problémával. A papíron szerepel hogy 15 napon belül értesítenek, ez nem történt meg. A papíron szerepel teljesítési határidő is (30 munkanap, pontos dátummal), ez a tegnapi nap folyamán lejárt. Nem hívtak nem írtak azóta sem semmilyen formában. Követelhetem a termék cserét, árat vagy a levásárlást? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz BusinessGuy #22383 üzenetére
Üdv.
Miért nem érdeklődsz ,hogy is áll a dolog?
-
BusinessGuy
senior tag
válasz Attix82 #22384 üzenetére
Mert első körben tudni szeretném mi a helyzet ha nem teljesítették a kötelezettségüket amire határidőt illetve értesítést válaltak, mielött leráznának egy "még nincs kész de hamarosan értesítjük" szintű sablonnal.
Letelt a 15 munkanap, letelt a 30 munkanap és a megadott teljesítési határidő is. Érdekel mik a lehetőségeim ha húznák az időt tovább.
[ Szerkesztve ]
-
C64
őstag
válasz BusinessGuy #22385 üzenetére
Mikor lett véve a termék és pontosan mi a termék?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
,
addikt
válasz BusinessGuy #22385 üzenetére
Tőlem amikor átvették a hibás SSD-t, egyből jelezték is, hogy több hónapra is lehet számítani garanciáztatás terén. Ha neked ezt nem jelezték átvételkor, akkor nyugodtan írjál rájuk, hogy mi a helyzet.
-
Lackooo84
nagyúr
Egész EU területén van kötelező 2 év szavatosság ugye?
The Truth is out there...
-
KSparrow
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szetretnék kérni a telefonos kálváriám megoldásához.2019 tavaszán (március-április valahogy) vettem egy Nokia 9-est, gyakorlatilag az első napon, ahogy megjelent itthon. Hivatalos forgalmazónál rendeltem online, Media Markt, 229.000 Ft-ért, saját névre. (Forgalmazó a Bravophone)
Számla, 2 év garancia, minden szép és jó volt- Már amennyire ez a telefon jó, hiszen illesztési hibás / sorjás volt a széle, a kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasó hol ment, hol nem, a kamera időnként lassabban készítette a képet, vagy ki is fagyott, és nem mentette el a fotót... Sok apró, bosszantó hiba, amik miatt még nem akartam visszavinni. Aztán idén tavasszal kénytelen voltam, mert a kamera elkezdett zizegni- szerintem az AF elromlott, gyanítom, a QI töltőtől (szintén Nokia).
Kb. két hét múlva visszakaptam, szétszedték, a főpanelt cserélték. Újra elkezdtem használni, majd kb 1 hónap után ismét elromlott a kamera, ugyanazzal a hibajelenséggel. Ez a telefon már nem szerette a BT kihangosítómat a kocsiban (az elsőnek nem volt vele gondja) de a lassú, fagyó kameraszoftver és ismételt egyéb apró hibák mellett már nem írtak fel mindent az átvételkor. Kb. ismét 2 hét, és egy komplett új telefont kaptam, nem szerelték.
Augusztus 27-től október 2-áig használtam, azóta ismét szervizben van. Kivételesen a kamera nem romlott el hardveresen, de a BT navigálás közben ugyanúgy rendszeresen összeomlott- nem láttam a térképet -ismét panaszkodtak a mikrofonra többen, és az akku itthon, WLAN-on nem bírt ki egy napot.
Mikor leadtam, ráírták, hogy a sokadik köröm, nem kérek cserét, hanem a pénzt kérem vissza. Mikor elfordultam a pulttól, az alkalmazott, aki átvette, leejtette a pultról a telefont (elméletleg nem lett baja, de akkor is..)Ma van 2 hete szervizben, harmadik alkalommal. Érdeklődtem a Media Marktban, még nem kapták vissza a forgalmazó/szerviztől.
Milyen esélyem van, hogy végre visszakapom a pénzem? Mikor mondhatom jogosan, hogy megrendült a bizalmam a termék iránt, és nem kérek többet belőle? Ez volt a 3. telefonom, már összesen 6 hét volt, hogy a régi telefonomat kell használni (ami még most is jó, megbízható) Cseretelefont természetesen nem kaptam, és a garanciaidőt sem jelezték, hogy hosszabbítanák azzal, amíg nem volt nálam...
A MMarkt azt javasolta, keressem meg e-mailen a forgalmazót, a garanciajegy sorszámával, IMEI-vel megírva a fenti történetet. Van tippetek, mit írjak még bele, ami fontos lehet, illeve milyen jogszabály-részt nézzek át, mikor kötelesek visszaadni a pénzem?Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
Marci
• Hiba jellege
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
Lackooo84
nagyúr
válasz KSparrow #22390 üzenetére
A leejtést ugye még beleírtátok a jegyzőkönyvbe? Amúgy meg nokiáért ennyi pénzt kiadni, ennyiért normális telefont is kaptál volna, sőt... Amúgy a MM nem pattinthat tovább, te a MM-al vagy szerződésben, velük kell tárgyalnod. Nekik kell közölnöd az elállási szándékodat, mivel ez a sok hiba már nagyon sok kellemetlenséget és anyagi kárt okozott neked.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz KSparrow #22390 üzenetére
Fontos, hogy az idén tavaszi alaplapcsere az mikor történt, a vásárlástól számított 1 éven belül vagy kívül. Ha belül, majd pedig ezután cserélték augusztusban az egész készüléket, akkor jelenelg augusztustól élő, teljesen újraindult 1+1 (esetleg 2) év jótállásod van. Ez persze nem boldogít, csak ez a legjobb pozíció, amiből ki lehet indulni.
-
KSparrow
senior tag
válasz Lackooo84 #22391 üzenetére
Sajnos nem írtuk bele. Már leadtam, aláírtam, és amikor elléptem, utána. De van tanúm, ha az segít valamit...
Lelkes voltam, és a 7 plusból kiindult jó tapasztalatok alapján nem kellett volna, hogy ennyire rossz legyen.
Én a MM-nak közöltem a szándékomat, akkor ha most személyesen visszamegyek, balhézhatok náluk? Függetlenül attól, hogy mit mókol a szerviz a háttérben?(#22392) asdf_ Az első alaplapcsere 1 éven felül volt, utána a komplett új telefon kb 2 hónapja. De a szerviz, minden eddigi esetben elintézte úgy, hogy Tessék, új imei, a garancia meg megy tovább az eredeti vásárlás időtartamától.
Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
KSparrow
senior tag
válasz KSparrow #22393 üzenetére
Összerendeztem a papírkupacot, amit kaptam hozzá: a pontos időpontok:
Vásárlás: 2019.04.05.1. Szerviz:
Leadva: 2020.05.20.
Szerviz beérkezés: 2020.05.29.
Szerviz visszaküldte: 2020.06.03.
+ 1-2 nap, amíg átvettem.1. Szerviz:
Leadva: 2020.07.18.
Szerviz beérkezés: 2020.07.28.
Szerviz visszaküldte: 2020.07.31.
Már nem bíztam a telefonban, nem akartam használni, rendes használatba szeptemberrel vettem, ésegy hónapot használtam.1. Szerviz:
Leadva: 2020.10.02.
Azóta nem tudom, mikor ért be, de ezt csak az IVY szerviz jegyzőkönyvön látom majd.Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
BusinessGuy
senior tag
Tudomásom szerint nonszensz és ilyen esetben cserét,visszafizetést vagy levásárlást kell biztosítaniuk mert messze túl van az az elfogadható időn a több hónap.
Nekem annyit mondtak, ha 15 napon túli szervíz akkor értesítenek 15 napon belül. Ez nem történt meg. 30 nap is eltelt,semmi visszajelzés. Ráadásul szerepel egy lejárati dátum is a szervíz jegyzőkönyvön ami lejárt (másfél hónap volt). Se telefon se email. A legjobb tudomásom szerint ez teljességgel szabálytalan, csak próbálok tájékozódni mielött telefonon lerázni próbálnak. Egyébként egy kameráról - munkaeszközről van szó aminél nemigen vagyok hajlandó tovább várakozni a javításra főleg hogy a törvény által előírt kötelességükből semmit nem tartottak és egy alig 4 hónapos készülékről beszélünk....[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
senior tag
válasz BusinessGuy #22395 üzenetére
Tekintettel hogy telefonra nem reagálnak (pontosabban elsőre kapcsolták a kollégákat akik 10 perc után sem vették fel másodjára meg a diszpécser email-t javasolt), emailre nem reagálnak marad az hogy bemegyek a boltba és ha nincs kész a leadott motyi és nem kapom vissza a pénzem/cserélik ki akkor fogyasztóvédelem mert többszörösen is semmibe vették a szabályokat.
-
őstag
válasz BusinessGuy #22395 üzenetére
szia, ezt a munkaeszköz dolgot ne hangsúlyozd, ha a békéltetőkhöz fordulsz, mert ők a fogyasztóknak nyújtanak támogatást
a kamerát magánszemélyként vagy vállalkozásként vásároltad?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz BusinessGuy #22398 üzenetére
akkor nincs gond, de erre hogy munkaeszköz akkor se hivatkozz, nincs előnye, csak hátránya lehet
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- Robot fűnyírók
- Milyen autót vegyek?
- Gaming notebook topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...