-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
Rákérdeztem az Alza garancia kezelésére, ha nem te vagy az első tulajdonos. Ezt a választ kaptam.
A termék második (vagy többedig) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:
- Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
- Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
- Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
A fenti dokumentumok birtokában budapesti bemutatótermünkben van lehetősége a terméket leadni garanciális ügyintézésre, az üzlet nyitvatartási idejében.
Ha a fenti dokumentumok nélkül kerül be a termék reklamációs ügyintézésre üzletünkbe, akkor az eredeti vásárló kerül kiértesítésre a szervizelés eredményéről, és a csere/javított termékről, vagy az esetleges visszafizetésről is ő kapna tájékoztatást.
Jogszerű az Alza garanciális ügyintézése? Vagy ezt mindenki saját magának alakítja ki?
Bocsi az offért.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Dealer95
őstag
válasz Süni 1985 F #22750 üzenetére
Nem lehet, hogy e-mailben megvan a rendelésről valami visszaigazolás?
Keress rá a levelezéseidben a kulcsszavakra (Seagate; 3TB; ST3000DM007 ) hátha ad találatot. -
asdf_
veterán
válasz Süni 1985 F #22750 üzenetére
Emailek/bankkivonat között megkeresed
-
ForRedGlory
félisten
Sziasztok! Lenne egy gyors kérdésem. A hétvégén online vettem a MediaMarktban egy monitort, amihez az átvételkor, személyesen vettem 5 év Garancia Plusz Gold biztosítást és hát van rajta egy rakás pixelhiba. 14 napos elállásnál ugye az erre befizetett pénz is visszajár (30.000 Ft)?
A feltételekben egyébként is csak annyi van, hogy a termék cseréjével a jogviszony megszűnik, szóval ha nem elállnék, hanem cseréltetném, akkor sem lenne érvényes rá a biztosítás, de hát ugye 5 évet előre kicsengettem... Ilyenkor mi van?
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ForRedGlory #22756 üzenetére
Elállásnál az eredeti állapotot kell visszaállítani, ergo az is vissza kell járjon.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #22757 üzenetére
Ez azért nem egészen ennyire automatikus, mert távollevősen vásárolt egy terméket, és hozzá helyben kötött egy biztosítást, két , tök külön szerzőséről van szó mely eltérő mödön köttetett, a biztosítás ráadásul nem csak meghibásodásra, hanem baleseti kárra is vonatkozik, ergo a megkötés másodpercétől a biztosítónak kötelezettsége van (ennek a napidíját fogja esetlegesen elbukni a kérdező, de ha jófejek, akkor 1:1-ben kötnek vele egy másikat).
De erre tartják a biztosítási feltételeket, ezt kellene elolvasni:
6. § A KOCKÁZATVISELÉS MEGSZŰNÉSE
...
6.4. Ha a Szerződő
6.4.1. a biztosított termék megvásárlásától a vásárlás napját követő 3 munkanapon belül eláll, vagy
6.4.2. a biztosított terméket áruvásárlási kölcsönből vásárolta és (i) a kölcsönszerződéstől a megkötést követő 14 napon belül eláll, vagy (ii) a finanszírozó a kölcsön folyósítását az előzetes pozitív hitelbírálat ellenére később mégis megtagadja, akkor a biztosítási szerződés az elállás, illetve a kölcsön folyósításának megtagadása napján 24 órakor megszűnik.
6.4.3. A 6.4.1. és 6.4.2. pont szerinti elállás és a 6.4.2. pont szerinti kölcsönfolyósítás megtagadása esetén a Szerződő a biztosítási szerződés megszüntetésére vonatkozó jognyilatkozatot bármely MediaM arkt által üzemeltetett áruházban (ide nem értve a Webáruházat) megteheti.
,6.4.4. Ha a Szerződő távértékesítés keretében tett ajánlatot (ld. még a 2.4.2. pontban) a biztosítási szerződés megkötésére, jogosult azt a szerződéskötés napjától számított 14 napon belül felmondani. Az aláírt, beszkennelt felmondást a MediaMarkt garanciaplusz@mediamarkt.hu e-mail címére kell küldeni. A biztosítási szerződés azon a napon szűnik meg, amikor a felmondó nyilatkozat a MediaMarkt-hoz beérkezik.11. § A BIZTOSÍTÁSI DÍJ, A DÍJFIZETÉSSEL KAPCSOLATOS RENDELKEZÉSEK
11.3. Ha a biztosítási szerződés a Szerződő elállása (ld. a 6.4.1-6.4.2. pontokban) miatt megszűnik, a Biztosító a MediaMarkt útján a már megfizetett teljes biztosítási díjat visszatéríti.
Ha a biztosítási szerződés a Szerződő felmondása (ld. még a 6.4.4 pontban) miatt megszűnik, a Biztosító kizárólag a szerződésnek megfelelően ténylegesen teljesített szolgáltatás arányos ellenértékét jogosult követelni. A Szerződő által fizetett összeg nem haladhatja meg a már teljesített szolgáltatásért – a szerződésben meghatározott szolgáltatás egészéhez viszonyítottan – arányosan járó összeget, és nem lehet olyan mértékű, hogy szankciónak minősüljön. A díj arányos ellenértékét meghaladó részt a felmondásról szóló nyilatkozat kézhezvételét követően, de legkésőbb 30 napon belül a Biztosító a Szerződő részére visszatéríti.
11.4. Ha a Biztosító kockázatviselése a biztosítás tartamának (ld. a 4.1-4.2. pontok) lejárta előtt (i) gyári jótállás/ garancia keretében történt termékcsere (ld. a 6.1.3. pontban) vagy (ii) lehetetlenülés (ld. a 6.1.4. pontban ) miatt megszűnik, a Biztosító a MediaMarkt útján a Szerződő által megfizetett biztosítási díj (díjrész) meg nem szolgált részét visszatéríti
a Szerződő részére azt követően, hogy a Szerződő a Biztosító részére hitelt érdemlően bizonyította a garanciális termékcsere, illetőleg a lehetetlenülés bekövetkezését. Megszolgált díjként a Biztosító addig a napig járó díjnak a megtartására jogosult, amely napon a lehetetlenülés bekövetkezett, illetőleg a gyári jótállás/ garancia keretében a termékcsere történt.6.1.4. Ha a biztosítási tartam során a biztosítási esemény bekövetkezése lehetetlenné vált (pl. a biztosított termék a biztosítás által nem fedezett megsemmisülése vagy ellopása, elrablása, zseblopása következtében), a lehetetlenülésre okot adó esemény bekövetkezésének napján 24 órakor.
Ez az utolsó pont szerintem ráhúzható a 14 napos elállásra is, hiszen a termék nem lesz a vevő tulajdonában többet, így azzal kapcsolatban káresemény megtörténte kizárható.
[ Szerkesztve ]
-
banánocska
aktív tag
Sziasztok,
Az alábbiakban kérném a segítségetek, lévén, hogy a PH-n eddig mindig sikerült a problémáimra választ találni:
Vettem 2019 Áprilisában egy LG Tv-t az Alzától. Kaptam hozzá ajándékban egy Magic Motion távirányítót. Az általuk kiállított garancia levélben szerepel a távirányítóra is a 24 hónap garancia. Ezt szerettem volna érvényesíteni November végén, és mai nap kaptam tőlük a választ, hogy a garancia nem érvényes az "ingyenes" termékekre.
Találkozott már valaki hasonlóval? Az ára 0.-Ft-ként van megjelölve, viszont mellette szerepel a 24 hónap garancia.
Érdemes hadakozni velük?Köszönöm előre is!
-
Lackooo84
nagyúr
Emagon rendeltem január elején 2 Xiaomi repeatert, egy USB-set, meg egy fali konnektorosat. Az USB-s 2500FT volt, arra adtak 24 hónap jótállást, a másiknál (5K) is 24 hó szerepelt, aztán nem jelent meg a termékgari a fiókomban. Reklamáltam többször is, h "estére ott lesz", stb., aztán egy hét után most ezt az emailt kaptam:
Nevetséges egyébként, mert a jogszabály változások a 10k alatti termékeket nem érintik, eddig sem volt kötelező, mégis adtak mindenre 1-2 év jótállást, még a szájvízre is... Edigitalon (a társ oldalukon) ugyanúgy adják az 1 évet minden 10k alatti kütyüre, valamit a Xiaomi magyar forgalmazója szerint is 12 hó van ezekre.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
sinick
senior tag
válasz Lackooo84 #22760 üzenetére
Jótállás alá amit be kellett vonni azt ugye bevonják, amit meg nem kellett bevonni azt kivezetik, mert ki kell gazdálkodni az ebből fakadó veszteséget. Értem ezt a kötelező sávos kettő, de inkább a három évre, mert - gondolom - gyártó meg termékfüggő, hogy a kereskedő mit tud visszafelé érvényesíteni. Ez lett az ára a három év jótállásnak.
-
CsodaPOK
senior tag
válasz banánocska #22759 üzenetére
Szvsz hívd az LG-t közvetlenül és nekik jelentsd a hibát.
-
válasz banánocska #22759 üzenetére
Szia,
LG cserélni fogja szó nélkül gariban.
Én is vettem OLED TV-t (LG) és pár hétre rá döglődni kezdett a "Magic Remote" távkapcs, cserélték szó nélkül.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
banánocska
aktív tag
válasz MaxxDamage #22766 üzenetére
Köszi Damage!
Utánajárok. -
,
addikt
válasz Lackooo84 #22764 üzenetére
Attól, hogy nincs sehol feltüntetve, még a rendszerükben el lehet tárolva. Legalábbis nekem ezt a választ szokták adni, amikor kiküldték a tápegységet és társait úgy, hogy a sorozatszám nem volt a garancialapon feltüntetve. Amikor rákérdeztem náluk, akkor mondták, hogy az ő rendszerükben benne van.
-
Lackooo84
nagyúr
Az meg a lőtéri macskát nem érdekli, a nekem kiadott dokumentumon nincs, és erre mondhatom, hogy ők azt mondanak, amit akarnak, vagy akár lehet a terméken tök más SN is, mivel nincs mihez viszonyítani így ellenőrizni sem lehet. Miért nem írják rá...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz banánocska #22759 üzenetére
Igen, ezt, hogy nincs 24 hónap rá, ezt vásárlás előtt kelett volna közölni (hogy csak szavatossággal megy). Ők kiállítottak egy papírt, amin a termék mellett ott a 24 hónap, tehát ehhez tartaniuk kell magukat, utólag nem sétálhatnak ki belőle, hogy jajj, azt nem úgy gondoltuk meg elbasztuk (mert elbaszni elbaszták, fel kellett volna venni egy külön terméket a cikktörzsbe ajándék magic remote néven, amire 2 év szavatosságot adnak meg a gari mezőben, és ezt osztogatni ajándékként, ők szerintem bután a külön eladott termék garijával futtatták az ajándékot is)
-
Lackooo84
nagyúr
De ezt most amúgy sem értem. Van egy vadiúj termék, most tök, mindegy, hogy ajándék, vagy nem ajándék, szóval egy vadi új cuccra miért nincs jótállás? Gondolom a bolt is jótálással kapja, mert most szerinted van az a kereskedő, aki enélkül átvenne bármit is egy nagykertől?
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #22777 üzenetére
Valószínűleg vagy LG, vagy egyedi promó volt. Ha LG-s, akkor semmit nem kapnak hozzá, nekik is ajándékba megy (nagyon esetleg spec csomagolásban, hogy nincs rajta vonalkód meg not for resale, vagy csak sima white boxban). Ha saját promó, akkor is megoldhatjájk úgy, hogy te LG, futtatnék egy ilyen promót, kéne párezer távirányító óccsóér', amit majd ajándékba adunk. Ezt pedig nyilván teljesen más áron kapja az eladó, mintha egyesével eladott termék lenne, amihez jótállási kötelezettség is tartozik (sőt, esetleg annál még olcsóbban, mert az LG is beleszáll, mert plusz keresletet teremt a termékeire).
-
mauimagic
aktív tag
Webshopból rendelt alkatrész nem kompatibilis ahhoz az eszközhöz, amihez rendeltem.
Visszaküldtem, a webshop tulajdonos azt írta, hogy a postaköltséget nem állja, mert ők azt a cikkszámú terméket küldték, amit rendeltem, és "könyveléstechnikailag különben sem tudnák visszautalni", merthogy én fizettem.Leszarnám, de egyelőre az alkatrész árát sem utalták, úgyhogy borítom az asztalt.
Hibás teljesítés esetén utalniuk kell a postaköltséget is, nem?
Mire kellene hivatkoznom? -
Dealer95
őstag
válasz mauimagic #22779 üzenetére
Szia!
Ha Te rendeletél rosszat (weboldalon pontosan szerepel a termék cikkszáma, ami alapján beazonosítható a kompatibilitás) akkor nem köteles visszautalni.
De ha a weboldalon azt írják hogy xy típushoz jó, Te ahhoz rendelted, és mégsem jó, akkor viszont vissza kellene.
(Elállás esetén 30 napjuk van visszafizetni a vételárat tudomásom szerint) -
bok92
addikt
Sziasztok!
Szerintetek ez ügyben lehet bármit is tenni?
Azóta se történt semmi előrelépés, és mérhetetlenül unom, hogy minden héten ugyanazt elmondják a telefonban, hogy sajnálják és mindent megtesznek a gyors ügyintézés érdekében, miközben az égvilágon semmi sem történik.
Hivatalos szerv felé valamilyen panaszt lehetséges tenni? Mert kétlem, hogy teljesen normális lenne ez a procedúra, amit ezek folytatnak...[ Szerkesztve ]
-
Szia,
Esetleg: [link]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Lehet nem teljesen vág témába, de más topikot nem találtam és garanciáról van szó. Szóval vettem egy saeco pico baristo kávégépet. Szeretném kiterjeszteni a gariját, a termékbiztoson viszont csak 1 évvel lehet hosszabbítani. Van esetleg más, ahol lehet garit kiterjeszteni mondjuk 5 évre? Egyébként mennyit ér egy ilyen termékbiztos (vagy egy másik, amit esetleg ajánlotok) garihosszabbítás? Leszervizelik rendesen ugyanúgy, vagy garanciális problémakörbe tartozó javítás költségeinek számláját kell bemutatnom utólag és kifizetik?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Palesztin994 #22785 üzenetére
Jellemzően -kevés kivételtől eltekintve- nem a garit hosszabbítod (csak a reklámokban ezt hazudják), hanem biztosítási szerződést kötsz. Így ennek megfelelően guglizd meg.
-
asdf_
veterán
válasz Palesztin994 #22787 üzenetére
Nem.
A termékbiztosítás az a baleseti eredetű meghibásodásra nyújt fedezetet, amit kiterjesztett garanciának hazudnak, az pedig meghibásodás esetén nyújt fedezetet biztosítással, korlátokkal. Tényleges kiterjesztett garanciát garipromóban lehet szerezni (AEG mosógépek most pl., hogy ajándélkba adnak +3 év ingyen szervizt), régen a Samsungnak is volt ilyen szolgáltatása, hogy x Ft-ért +1 év ingyen szervizt kapsz (de csak ennyit, nem többet!), meg Sony TV-khez lehet még ilyet venni a Sony szalonban.
Amit nem a gyártónak fizetsz, az 99,99999%, hogy biztosítás és egy centi köze nincs a garanciához (ahhoz amúgysem lehetne, mert a garancia mint olyan nem létezik, a jótállás és a szavatosság létezik csak és kizárólag).[ Szerkesztve ]
-
őstag
elkezdődött a remek új jótállási szabályok-ra reagálás a cégektől
számtekboltok (pl ipon) a drágább termékeket nem értékesítik fogyasztóknak
gondolom ez később úgy fog változni hogy fogyasztónak 20% felár lesz céghez képest
remélem most is tapsol aki annyira örült ennek....cryptot minden termékemért elfogadom
-
Gyuri27
félisten
válasz LuckyL #22790 üzenetére
Nem azért a kétforintért de ott eddig is rengeteg volt a szürke cucc. Ami kimondva kimondatlanul meg is jelent a basic garancia alatt futó termékeknél (nem csak ott). Aztán mikor neked meg volt 3-5-6-10 év garos cuccod és azt kellett garoztatni. Egy rövid mail váltás után a gyártóval kiderült, hogy húzhatod a kolbászodra. Jobb esetben eu garos volt és akkor mindent a te költségedre lehetett intézni. Vagy ramok esetében a gyártók nem annyira szigorúak, de akkor is lehetett postázni tajvanra. Egyéb esetekben a gyártó közölte fordulj a kisker, nagyker, disztributor vonalra. Hát bravó.
Szóval +20%-ért nem lesz ott semmi a fentiek okán szerintem. Ha igen akkor legalább rendes cuccot vettél.Amd - Radeon - Ryzen
-
őstag
válasz Gyuri27 #22791 üzenetére
egyszerűen nem így működik ez a világban
az 1 év jótállás a reális
azzal hogy mi ráerőltetünk 2-3 évet a kiskereskedelemre, (akik ezt nem kapják meg beszerzési oldalról), csak azt érjük el hogy eltűnik a kínálat
pont a legegyszerűbb emberek szívják meg, aki nem tudnak külfölről rendelni, fizetnek majd 20-30% felárat minimumcryptot minden termékemért elfogadom
-
Gyuri27
félisten
válasz LuckyL #22792 üzenetére
Én nem eröltetek semmit. Ha a gyártó 5-7 évet ad azt szeretném is megkapni. Nem kérek az 5 helyett 10-et.
A kisker bokszolja le a nagykerrel. Rendeljen egyből a gyártótól a gyártó disztributorától (nem kötelező a kisker).
Sőt sok nagykernek van kisker eladása. Kiküszöbölve a szopást.
Mondok mást. Én a magyar "rákot" kihagynám ha minden esetben tudnék a gyártótól rendelni (euból).
Megy a sirás rivás. Kiskert sajnáljuk. Van olyan kisker aki rendes. De azért ezeket a nagyokat ne sajnáljuk. Nézzük meg a főnököt, tulajdonosi kört. Hát egy se 1200-es ladában szenved és nem a pongráclakón éldegél.Amd - Radeon - Ryzen
-
őstag
válasz Gyuri27 #22793 üzenetére
csakhogy az az 5-10 év az nem jótállás
legtöbb esetben felújított, doboz nélküli termékre cserét jelent, és a külföldre szállítás költsége is minimum a vevőé, raádásul nicsnenek szoros határidők
illetve nem is 5-10 év szokott lenni, hanem "élettartam", ez pedig mindenhol mást jelent
szó sem volt róla, hogy a kiskert kell sajnálni
a foygasztót kell sajnálni, abból is a tapasztalatlanabb/kisebb pénzű réteget aki most még a 370 es euró mellé fizet majd plusz 20-30% felárat a jótállásért
a tulajnak ugyanúgy meglesz a nagy autó, ettől ne félj, itt a foygasztókkal lett kiszúrva, csak sokan ezt nem fogják felcryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #22793 üzenetére
Azt az apró piciny dolgot felejted csak el, hogy a gyártói 5 év gari az mocskosul nem az, amit te 5 év garinak gondolsz.
Nem mellesleg pont emiatt esett ki pl. az Iponnál a videokártya, mert a gyártó ugyan 3 évet ad, de nem úgy, ahogy a magyar jogszabály idéntől előírja. -
Gyuri27
félisten
válasz LuckyL #22794 üzenetére
Ramnál cserélik. Egy tápot javit vagy cserél. Vga, lap szintén. Igen ha euba kell postázni az nem veszélyes. Tajvani rma-t meg hagyjuk. De még mindig jobb egy cserélt, javitott holmi mint egy döglött.
Mit sajnáljak, kit? Ne vicceljünk már. Akinek van 500k-ja vga-ra annak legyen 550-600 is. Mert ugye ezt a kategóriát érinti. És nem azért csinálja ezt az és másik bolt. Hanem mert ha veszel egy vga-t 500k-ért és 2 év múlva vége a láznak és beesik az ára felére. Elromlik a vga akkor ne kelljen 500k-t kicsengetni. Ez marhára nem a fogyvéd miatt van. Biztos az is szar, hogy nem lehet garancia jogcimen 30-60-90 napot ülni valamin meg mutagatni mindenkire. Ezért se sajnálom se az ipont, se az aquát se a nagyobb boltokat.asdf_: a gyártóknak minden jogszabálynak meg kell felelni adott országban. Nézz szét a nagyvilágban. Nem csak garis egyéb törvények miatt is. És lehet azt mondani, hogy egy egy ország törvénye hülyeség. De ott az van. Pont. Itt meg más. Pont.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz Gyuri27 #22796 üzenetére
Hatalmas tévedésben vagy, a kötelező jótállást a törvény a KISKERESKEDŐNEK írja elő, mint kötelezettséget. Nem a gyártónak, nem az importőrnek, nem a márkaképviseletnek, nem a magyarországi forgalmazónak, nem a nagykernek, hanem a kiskereskedőnek, az utolsónak a láncban, annak, amely a terméket a fogyasztónak értékesíti. És csak neki.
-
Topikgazda
Biztos, hogy lépniük kell a kiskereknek, és ez nagy valószínűséggel jelentős áremelés lesz. Aki nem emel, az lemorzsolódik.
Vegyük ezt a példát:
A user vesz egy 500k-s VGA-t nem sokkal azelőtt, hogy megjelenne az új VGA széria. A VGA megfekszik 2,5 év után. A user visszaviszi a boltba a kártyát, a bolt pedig továbbküldi a nagykernek. A nagyker jelzi a kiskernek, hogy a VGA már nem rendelhető a gyártótól, mert már 1 éve kifutott. A kisker felajánl egy hasonló teljesítményű kártyát, amit a user nem fogad el, így a kisker köteles visszaadni a usernek vásárláskori vételárat, 500k-t, amiből a user vígan megveszi a következő csúcskategóriás kártyát, amivel akár újra eljátszhatja ezt 2+ év után...
Százezreket bukik a kisker ezen az üzleten.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Elemlámpa, zseblámpa
- Peugeot, Citroën topik
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asztalos klub
- Windows 11
- Witcher topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Seasonic Focus GX 850 Gold - 10év papíros garanciával, újszerű állapotban, dobozában!
- GIGABYTE RTX 3070 GAMING OC 8GB GDDR6 SAMSUNG OC 256bits eladó!
- Asus VivoBook PRO - 14" 2.8k OLED / i5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 / HUN / 1.45 kg
- Alphacool Eisbaer LT360 vízhűtés
- O-K-G gép I5 7.generációs eladó, ajándék Logitech G102 Lightsync gaming egér és RGB gaming billentyű