-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz -ZeeZee- #22648 üzenetére
Jelentkezem!
Mivel nem jött meg pár nappal később sem a garancialevél, ezért dec. 14-én írtam egy levelet az ED ügyfélszolgálatának, hivatkozva a korábbi ügyszámra. Ezután 16-án kaptam egy e-mailt, hogy hívjam őket 17-18-án, mert valami nem kerek. 17-én hívtam, jófej üfsz-est fogtam ki, utánanézett: a garilevelet kipostázták már az első alkalom után, de hiába volt leírva, hogy az én címemre kell postázni, valamiért mégis a vásárló cég pesti címére küldték ki. Megígérte, hogy még aznap megpróbálják feladni, hogy karácsony előtt megérkezzen.
Jelentem a két ünnep között megérkezett a garanciajegy. Bár csak szombaton néztük meg a postaládát, de kis hányattatás után (valamiért a szomszéd falu postáján töltötte a karácsonyt a levél) meglett. Szóval részemről ez most egy piros pontot ér az ED részére. -
MODERÁTOR
Lackooo84 hozzászólását, a saját kérésére töröltem. A ráérkezett válaszokkal együtt.
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
kicsi kecske
tag
Sziasztok. Egy kis segítség kéne mert kezdek besokallni és nem tudom mi tevő legyek.
Vettem egy LG monitort a Comphubtol, tavaly nov végén. Másnap mikor megjott lattam h pixel hibás. Azonnal jeleztem az LGnek es az ő keresukre a boltnak. Visszakuldtem majd vartam h csereljek. LG szerint a nagyker cseréli nekik nekem meg a bolt. Lassam lejar a 30nap az ugymenetre.. Most vegre elertem a boltot.. Azt mondja nem fogja tudni cserélni a nagyker, mert en olyan durva akcios áron vettem h ebben az árban a nagykerben nincs készülék. Penzt adnanak vissza. Pénzért sose kapok ujra ilyet. 130kert vettem 180ks monitort akcioba náluk.
Beszéltem a nagykerrel is. Van naluk 1 db készleten ebből. A webaruhaz továbbra is arulja ezt a típust, csak 185ks áron ugy h 2 nap külső raktáros szállítással.
Nagyker és a szervizuk nem tud segiteni mert nem velem vannak szerződéses kapcsolatban. A bolt egy piti sz*rrago időhuzos f*s. Alig lehet őket elérni bármilyen platformon.
A lenyeg h hivatalból nekem jár a csere termék, de nem fogom tudni megkapni, max a készülék árat amivel nem megyek sokra. Tehát vagy megtartom a hibás készüléket es együtt élek a hibaval, vagy nem tudom.
Mit lehezne tenni ebben az esetben? A boltnak ha van keszleten ilyen termék azonnal cserelnie kene fuggetlen h milyen aron szerzi azt be a nagykertol..főleg h a nagykert is karpotolja az importőr es az LG gyártó... Itt nem pénzt kuldozgetnek hanem komplett terméket sztem.“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
huan
őstag
Szaisztok
Tudnátok segíteni ebben?
Rendeltem 2db kettlebell súlyzót, egy 8 és egy 4kg-ost. Műanyag bevonatosak a súlyzók. December 17-én érkezett postával, de nem bontottam ki, mert ajándéknak szántam. Szenteste derült ki, hogy az egyik fogantyúján a műanyag el van törve. Jeleztem a webáruháznak, de ők azt kérdezték, miért nem ellenőriztem átvételkor. Én élve a 14 napos elállás jogával visszaküldtem, de továbbra is igényt tartanak arra, hogy küldjem el a panaszlevelemet amit a posta felé tettem, valamint csökkentett értéket fognak visszatéríteni erre hivatkozva:
"Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel."
- holott nem használt, hogy értéket csökkentsenek, hanem szállításból eredet a sérülés.A kérdéseim ezek lennének:
- Jogos a 14 napon belüli írásban jelzett elállási szándékom?
- Jogosan ítél meg a teljes visszatérítés?
- Szállítássérült terméknél nekem kell panaszt tennek a szállítmányozónál?
- A 30 napos posta választ megvárathatják velem a 14 napos elállással szemben? -
Lackooo84
nagyúr
válasz kicsi kecske #22709 üzenetére
3 napon belül nincs apelláta, ha hibás a készülék (nem tudom hány pixeltől számít annak), akkor mérlegelés nélkül csak az AZONNALI csere jöhet szóba. Téged már ott átvertek, hogy időt kértek erre...
The Truth is out there...
-
őstag
válasz kicsi kecske #22709 üzenetére
a pénzvisszafizetést el kell fogadnod, az teljesen korrekt megoldás
az hogy most drágább vagy olcsóbb a termék nem releváns#22711Lackooo84
vagy pénzvisszafizetés, ha nincs a termék raktáron[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
kicsi kecske
tag
válasz Lackooo84 #22711 üzenetére
Igen.. Ez is bosszant.. 72 oran belül 1 pixeltol is annak számít. Utána jóval több kell hozzá. Egyébként azt mondták hogy nem tudják hogy kell ezt intézni a nagyker felé, mert nem csináltak meg soha ilyet ezért tart ez eddig.. Hiába mondom nekik hogy ez engem bazira hidegen hagy.
[ Szerkesztve ]
“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
kicsi kecske
tag
válasz LuckyL #22712 üzenetére
Értem, de ha a nagyker azt mondja van raktáron és náluk is lehet vásárolni meg ilyen terméket akkor? Hazudnak a készletről mert lehet vmi szürke importos cuccot adtak el vagy nemtom
“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
asdf_
veterán
No, tegyük rendebe a dolgokat:
Van az az iso anyámkínjahány szabvány, ami amúgy már nem érvényes, még ma is ennek alapján ítélik meg a gyártók jellemzően a pixelhibagarit, eszerint 1 millió pixelre 5 subpixel vagy 2 full pixelhiba eshet, ami alatta van,az belefér a tűrésbe.
A 72 órás pixelhibagari, ami akár egyetlen subpixel hibája esetén is cserét jelent, az az LG, mint importőr saját vállalása, önként, a jogszabályban eredő jogoktóll pozitívan eltérően. Tehát téged mint vevőt kurvára nem érdekel sem a kisker sem a nagyker nyifogása, hanem szépen megemeled a telefont, felhívod az LG ügyfélszolgálatot, és kivered a balhét, hogy a kiskered képtelen ezt elintézni neked egy hónapja, és legyenek kedvesek közbelépni és intézkedni. Ők az LG, az ő terméküket vetted, ők vállalták feléd a 72 órás pixelhibagarit, tehát tegyék meg, ennek a módja meg egyébje téged nem érdekel és nagyon elégedetlen vagy meg stb.
Másrészt nem értem amúgy, hogy hogyan jön ide, hogy mennyibe került anno meg most a monitor, te visszakülted a kiskerbe, a kiser visszaviszi a nagykerbe, a nagyker meg kap egy másikat az LG-től cserébe a hibásért, itt elvileg nem forintról kellene szólni a dolognak, hanem darabról..[ Szerkesztve ]
-
kicsi kecske
tag
Pontosan. Az összeggel a kisker takarozik.. Az LGvel beszéltem mar többször de a kiskernek kell intéznie a dolgot, mert ők nem értékesítők. 72 órás 1 sub pixel garit az LG honlapján is feltuntetik ennél a terméknél.
“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
őstag
válasz kicsi kecske #22715 üzenetére
a pénzvisszatérítés mindent felülír az én véleményem szerint, azt el kell fogadni, tranzakció lezárva ezesetben
de ez az én véleményem, van aki itt a topikban máshogy állítja
igazából volt itt már vita ezen vagy 20 alkalommal, kár belemenni ujra#22714Lackooo84
valami nagykernek van nem a boltnak, a posztoló írása alapjáncryptot minden termékemért elfogadom
-
,
addikt
válasz kicsi kecske #22709 üzenetére
Lehet, hogy nem véletlenül került az a 180ezres monitor 130ezerbe, csak az okát "felejtették el" közölni...
-
mauimagic
aktív tag
Webáruháztól rendeltem alkatrészt, rosszat küldtek.
Ilyenkor hibás teljesítés miatt a postaköltséget is ők állják, ugye?
Az első emailt Dec 17-én írtam nekik, nem válaszoltak azóta se. Tegnap elértem őket telefonon, sírdogáltak, hogy nagyon sok email van, majd sorra kerülök...annyit nem képesek kinyögni, hogy hova küldjem a visszaárut.
Ilyenkor meddig kéne várnom? Küldjem vissza utánvéttel a telephelyükre?
-
Dealer95
őstag
válasz mauimagic #22720 üzenetére
Utánvéttel nem küldheted, nem fogják átvenni és buksz sok ezrest.
Jelzed nekik az elállást hibás teljesítés miatt. (ez már megtörtént)
A weboldalukon fent kéne, hogy legyen, hogy hova s hogyan kell elküldeni a visszárut, annak megfelelően elküldöd nekik.
Ha jól tudom 30 napjuk van visszautalni az összeget.[ Szerkesztve ]
-
kicsi kecske
tag
Semmilyen módon nem volt feltüntetve, hogy esetlegesen bármi hibája lenne a készüléknek. Teljesen új gyári darabot vásároltam, legalábbis elméletben. Üzemórát ugyan elfelejtettem az első körben megnézni, de kb 1-2 nap használat után 30 óra körülit mutatott ami reálisnak tűnt, így úgy gondolom, hogy nem már előre eltitkolt hibáról lenne szó.
Mindenesetre a fogyasztóvédelemnek bejelentettem az esetet. ÁK kapni fog egy szép értékelést.. bár nem tudom mennyire fog ez bárkinek is segíteni..
LGvel azért még egyszer felveszem a kapcsolatot, de az első 2 alkalom után úgy érzem nem fognak tudni tenni az érdekemben semmit. Azt fogják mondani, hogy kérjem vissza a pénzem és kész.. aztán vehetek 50nel drágábban egy hasonló monitort vagy beérem a kistestvérrel ..“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok, Boldog Új Évet!
Egy tévesen, ezáltal feleslegesen felírt szemüveggel mit lehet csinálni? Mert a kereskedő a garancia ellenére nem nagyon akarja visszaadni a pénzt. Rengeteg kifogást kitalál, hogy készítenek nekem helyette egy tartalék szemüveget, stb. Mivel van tartalék szemüvegem, nem tartok igényt egy második tartalékra. A dolog érdekessége, hogy még a szemüveg megrendelésekor szóban és írásban is jeleztem nekik, hogy tévúton járnak, és nem lesz szükségem a szemüvegre. Amire írásban is az volt a válasz, hogy de ők garantálják, hogy nekem ez kell, és meg fogja oldani a gondomat ez az egyébként speciális szemüveg. Az elkészülési idő majdnem egy hónapja alatt be is igazolódott a gyanúm, tévesen és feleslegesen lett általuk felírva és megrendelve.
Fogyasztóvédelmi szervezetek sem tudnak semmit mondani erre a helyzetre, de hát ha itt látott már valaki hasonlót.
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
őstag
válasz Hegyirabló #22723 üzenetére
szia,
egyedi, testreszabottan gyártott termék vásárlásától nem lehet elállni
hibás teljesítés esetén el lehet állni ezeseteben is, de a cserét/kijavítást is el kell fogadni (szerintem)
ha már a termék legyártása előtt lemondtad a vásárlást, nem kellett volna átvenni véleményem szerint
nem tudom mit jelent az hogy "felírt", esetleg azt hogy nem te fizetted a terméket hanem a TB?cryptot minden termékemért elfogadom
-
Hegyirabló
veterán
válasz LuckyL #22724 üzenetére
Nincs már nagyon TB-s szemüveg, én úgy tudom. Én fizettem az egészet, de az optika mondta, hogy nekem ez kell (nem ez kellett). Tehát ezt jelenti a felírás, nem én mentem oda egy vénnyel, hogy "- Csókolom, ilyen szemüveg kell nekem!", sőt, amit vittem orvosi papírt, arra azt mondták, hogy ami rajta van, az egészen biztosan baromság, de majd ők jól megmondják, hogy milyen szemüveg kell nekem. Hát nem jött be.
Aquila non captat muscas.
-
őstag
válasz Hegyirabló #22725 üzenetére
de akkor miért vetted át/fizetted ki?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Hegyirabló
veterán
válasz LuckyL #22726 üzenetére
Hol írtam ilyet, hogy átvettem? A szemüveg náluk van, viszont a pénzem is, mivel optikában előre kell fizetni. Valamint a helyzeten nem változtat, az a tény, hogy kifizettem, hiszen tévedtek. Ragaszkodtak hozzá, hogy nekem egy olyan szemüveg kell, amit ők állapítanak meg, és nem az, amit az orvos állapított meg. Innentől kezdve azt gondolom, hogy minden más irreleváns.
Emlékszel erre, ezt írtam az első hozzászólásomban:
"A dolog érdekessége, hogy még a szemüveg megrendelésekor szóban és írásban is jeleztem nekik, hogy tévúton járnak, és nem lesz szükségem a szemüvegre. Amire írásban is az volt a válasz, hogy de ők garantálják, hogy nekem ez kell, és meg fogja oldani a gondomat ez az egyébként speciális szemüveg."
Én ebben laikus vagyok, bíztam bennük. Nem lett igazuk. Ennek nekem kellene az anyagi következményét viselnem?
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
őstag
válasz Hegyirabló #22727 üzenetére
nem írtad egyértelműen, ezért kérdeztem, nem kell dacoskodni
ha nem azt gyártották amire szükséged van és jelezted is, akkor vissza kell adják a pénzedet, ennyi
szólítsd fel őket erre először írásban
ha nem válaszolnak vagy elutasítanak, akkor attól függően lépnék tovább, hogyan fizettél
ha bankkártyával, akkor bankkártya panszt adnék be és visszakérném a pénzem a banktól
ha készpénzel akkor a békéltető testülethez fordulnék, ingyenes a szolgáltatásukcryptot minden termékemért elfogadom
-
Hegyirabló
veterán
válasz LuckyL #22728 üzenetére
Dehogy dacoskodom. Nyilván ez lesz, bár azt már jelezték felém, mint ha sejtenének valamit, hogy ők bizony nem fogadják el a békéltető testület döntését. Nem fogom átvenni a szemüveget, az meg ha jól sejtem, egy egészen más helyzet már, hiszen ki van fizetve.
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.
-
őstag
válasz Hegyirabló #22729 üzenetére
akkor perelned kell majd végső esetben
sokan nem tudják de pont az iylen esetek miatt érdemes bankkártyával fizetni ahol csak lehet!cryptot minden termékemért elfogadom
-
Hegyirabló
veterán
válasz LuckyL #22730 üzenetére
Úgy volt, hogy megrendelték a szemüveget. Én az üzletben jeleztem szóban, aztán ahogy hazaértem írásban is, hogy tévút a speciális szemüveg. Erre visszaírták, hogy ha így lesz, akkor majd csinálnak helyette egy másikat, és a levél végére odaírták, hogy hová fordulhatok, ha nem értek egyet a döntéssel. Erre azt írtam, hogy nem akarok én a békéltetőhöz fordulni, velük szeretném rendezni. Mire az volt a válasz, hogy az jó, mert ők úgy sem fogadják el a békéltető döntését.
Aquila non captat muscas.
-
őstag
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #22731 üzenetére
Én nem értem az egészet. Most itt arról van szó, hogy te bementél egy optikába, megvizsgálták a szemed, majd ez alapján vetettek veled egy szemüveget, ami végül nem is jó?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #22736 üzenetére
Nem, így nem írted le. Olvasd vissza... :)
The Truth is out there...
-
-
sinick
senior tag
Ha jelezed, akkor írd le, hogy mégsem elállást kérsz, hanem hibás teljesítés rendezését.
Az eladónak, a számlán szereplő címre. A tértis azt jelenti, hogy tértivevényesen kell postán feladni, így a postánál nyilvántartás lesz arról, hogy a levelet ki, mikor vette át vagy nem vette át (ha nem veszik át, visszakapod, ha átveszik, akkor meg van nyoma, azaz nincs olyan, hogy "nem kaptuk meg").
Legyen benne, hogy ki (név, cím), kitől (név, cím, adószám), mikor (számla dátuma és sorszáma) vett, mit vett. Ki (te), kitől (postától), hogyan (házhoz szállítás, csomagolás sértetlen volt, esetleg fuvarlevél száma) vette át. Írd le mi a hiba és írd le mit szeretnél (javítás, csere, pénzvissza). Ha pénzvissza, akkor írd bele a bankszámlaszámod. A mit szeretnél tényleg szó szerint mit szeretnélt jelent, mert az eladó dönti el, hogy mit csinál (ha nem javít, akkor cserél, ha nem cserél, akkor pénzvissza). Ha pénzvissza lesz, akkor teljes vételár plusz az odavissza fuvardíj lesz. Írd bele, hogy számodra nem megfelelő vitarendezés esetén az illetékes kormányhivatalhoz fordulsz fogyasztóvédelmi panaszügyintézés miatt.
Aztán, ha nem a te várakozásaidnak megfelelően reagál, akkor vagy elfogadod a csökkentett összeget vagy irány a járási hivatal, ahol fogyasztóvédelmi ügy lesz belőle.Attól még nem nyertél, csak ügy lett belőle, amire lehet hivatkozni. Ha idáig eljutsz, akkor ott úgyis mindenről tájékoztatnak. És józanul gondolkodva itt kb. a vége a történetnek és fogadd el a felkínált összeget.
Mert ez részedről eddig csak fenyegetőzés volt, mert ha erre nem kapsz másik terméket vagy vissza a vételárat meg postaköltséget, akkor polgári peres úton tudsz érvényt szerezni az ügyednek. Ha az eladó nem akar macerát, vagy nem éri meg neki a macera, vagy nincs erre berendezkedve, akkor visszakozni fog. Ha nem fog, akkor tuti, hogy perre kell vinned. De nem fogod, mert az idő és pénz és a teljes költséget úgysem kapod vissza, mert az ügyvédi munkadíj kb. fele járhat vissza. Olyan is van, hogy kereset előtt az eladó még megegyezést kínál, de akkor már pénzed van benne és bukod az ügyvéd addigi munkadíját, meg a per illetéket.
(Én neten olyan dolgokat vásárolok, amit el is tudok engedni, ha gond van. Nagyértékű csak személyes vásárlással és mindent kibontok, hogy megvan-e, épp-e. Ahol lehet -máshova már nem is nagyon megyek, ahol nem lehet - kérek egy konnektort és ki is próbáltatom.)
[ Szerkesztve ]
-
Süni 1985 F
senior tag
Sziasztok!
Pont egy éves SEAGATE Barracuda 3TBST3000DM007 vinyómról lenne szó.
Egyik nap úgy döntött nem pörög fel többet.
Az lenne a problémám, hogy nem találom sehol a garancia papírokat így arra sem emlékszem melyik webről rendeltem.
Tudna nekem ebben valaki segíteni vagy dobjam ki vegyek másikat?TDI POWER
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kupon kunyeráló
- Óra topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Macska topik
- Milyen processzort vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD