-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz hitman, #23752 üzenetére
Tegnap este azonnal emailt kellett volna írnod... Még talán hivatkozhatsz arra, hogy tegnap mikor beszart még benne voltál a 3 munkanapban, csak nem tudtad már este telefonon jelezni. Mondjuk akkor meg nyitáskor kellett volna... de nem értem miért nem írtál azonnal egy emailt a boltnak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
hitman,
őstag
-
Topikgazda
-
Lackooo84
nagyúr
válasz hitman, #23758 üzenetére
Ha tegnap este romlott el, akkor elvileg figyelembe vehetik azt, hogy tegnap már nem tudtad telefonon jelezni (nem mindenki emailezik stb. ) Egy próbát megér. Hátha normális a bolt és nem szarozik. Az a baj, hogy mivel használad a terméket ugye, és elromlott, így már az elállás nem igazán állja meg a helyét, ez már inkább jótállási igény lesz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Topikgazda
-
hitman,
őstag
"Átvételt követő 3 munkanapon belül jelentsd a hibás működést"
Így írják a honlapon és a telefonba is ezt mondta a gépi hang, valós személlyel nem sikerült beszelnemAkkor ha jól értelmezem ma éjfélig van időm jelenteni nem?
[ Szerkesztve ]
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
N-vidi-A
őstag
Sziasztok!
Intel 9xxx CPU (dobozos, fizikailag teljesen sértetlen) processzor garanciális ügyintézésében van valakinek tapasztalat gyártó által? Amennyiben igen, tudna ebben segíteni, természetesen nem ingyen.
Gyártó oldalán csekkolva, garanciális a CPU.
üdv, N-vidi-A
Migiri, migiri, úgy ám! :D
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
A minap vásároltam egy Samsung mobiltelefont az eMAGtól (tehát ő a forgalmazó is), még BF alatt rendeltem, ma hoztam el.
A honlapukon az szerepel, hogy az eMAG által értékesített jótállási jegy (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.A médiában pl. kitöltött Samsung garanciajegyet kaptam.
A Samsung tudomásom szerint rendelkezik országos szervizhálózattal. Gyártó által kiállított jótállási jegyet nem kaptam (pontosabban kaptam, csak üresen), az online fiókba pedig feltöltötte az eMAG a saját papírját, amin az szerepel, hogy a jótállás érvényesíthető közvetlenül a (dobozban található gyártói jótállási jegy szerinti) gyártói szakszervizben.
A kérdésem, hogy baj esetén mehetek-e közvetlenül a Samsunghoz, vagy elhajtanak ezzel?
Amikor erre rákérdeztem, az eladó azt mondta, hogy számlával nekik kell majd visszavinni a telefont, ha baja van, de nekem ez valamiért nem tiszta, főleg, mert a letöltött garanciajegyen a sorozatszámnál valami EDS-sel kezdődő számsor szerepel, ami még véletlenül sem egyezik sem a telefon sorozatszámával, sem az IMEI számmal.
[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
koby11h
aktív tag
Kérd az EMAG-tól emailben vagy személyesen a Samsung garanciajegyet amin a készülék valódi! sorozatszáma szerepel. Nekem elküldték postán.
Persze ehhez az kellett, hogy háromszor reklamáljak, lefotózzam a kapott telefon dobozát és az Ő garancia jegyüket amin NEM azonos sorozatszám szerepelt!
Így végül 1 hét múlva kaptam egy rendesen kitöltött, jó sorozatszámos szürke Samsung garanciajegyet.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
hitman,
őstag
válasz Superhun #23757 üzenetére
Ma visszajeleztek a problémámra, garanciafutár vagy bolti leadás után cserélik a terméket vagy visszatérítik a vételárat.
A kérdésem, hogy ha megjönne tényleg a csere termék akkor ott is van a 3 munkanap meg a 14 nap elállási dolog?Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
hitman,
őstag
válasz hitman, #23768 üzenetére
Az is megfordult a fejembe, hogy mi van ha ki se próbálják a tv-t hanem egyből visszaküldik, hogy ennek semmi baja vagy hogy én rontottam el, akkor már se 3napom se 14 nap elállásom nem lesz, mert ugye kifutok az időből mire végig megy ez a dolog?!
Elnézést, hogy ilyen tudatlan vagyok, de sose volt ilyen ügyem pedig sok új műszaki cikket vásároltam már, nyilván ez volt a legdrágább és persze hogy itt lett a gebasz...
Köszönöm szépen az eddigi sok és gyors segítségeteket főleg ha összejön a 3napos csere mert azt 100%ba nektek köszönhetem, hogy időben tudtam lépn!
Dream as if you will live for ever, live as you will die today!
-
Jocohun
tag
Sziasztok. Tod valaki segíteni? Jövő héten kapom vissza a watch 3 órám a szervízből garis javítás volt. A munkalapon pár dolgot nem értek. Az egyik az hogy a beérkező egyedi szám azaz IM és a kimenő egyedi szám IM nem egyeznek meg az utolsó 8 számok illetve az van írva javítva elvégzett munkák pedig főbdarab csere, alkatrész csere, teszt. Mit takar ez hogy főbdarab csere? A feltüntetet alkatrészek él alaplapot vagy panel nincs írva. Köszönöm a választ.
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/urak!
eMAG easybox visszaküldést használt már valaki? 14 napon belül küldenénk vissza egy internetes rendelést, pénteken rögzítettem a kérelmet az eMAG fiókban és még aznap bedobtam a csomagot az egyik 14. kerületi easybox automatába, de arról semmilyen igazolást nem kaptam, a fiókban továbbra is csak a regisztrált kérelem látszik.
Let the Zone take me if I am.
-
-
st6969
őstag
Sziasztok,
az eset a következő (nem velem történt, segíteni szeretnék egy barátomnak): a UPC-től (ami ma már Vodafone) lett vásárolva egy tv 2020. februárjában, 150eFt-ért, 2 év garanciával. Múlt héten elromlott. A tulaj ment immáron a Vodafonhoz, hogy intézzék az ügyét, akik a Samsung szervizbe küldték. A Samsung szervizben lerázták azzal, hogy oda csak Samsung garanciajeggyel viheti, a UPC-s számla nem elegendő. Így visszament a Vodafone-hoz, hogy adjanak neki ilyet, mert anno nem kapott (ez vagy igaz, vagy nem, lényeg, hogy otthon nincs ilyen). Erre a Vodafone-os ügyintéző nem tudott segíteni arra hivatkozva, hogy ők a régi UPC-s dolgokhoz nem férnek hozzá, meg hát ők anno mellékelték... Itt majdnem vége is lett a történetnek, de a tulaj elég lobbanékony, így napokon keresztül, sokadik vita és kiabálás után sikerült valamiféle igazolás szerűt szerezni, amit úgy tűnik, elfogad a Samsung szerviz (előtte kapott valami papírt, amin a sorozatszám sem volt feltüntetve, aláírás sem, azt nyilván visszadobta a Samsung). Úgy néz ki, meg fogják javítani a tv-t.
A kérdéseim:
- Ha valaki elveszti a garanciapapírt, azt kötelessége az eladónak később bármikor pótolni a számla alapján, vagy nem (és most csak szerencséje volt, mert sikerült kisírni, és végül "jófejek" voltak)?
- A márkaszerviz megtagadhatja a javítást, ha nincs garanciajegy, de számlával bizonyítható, hogy jogosult rá a vevő?
- A tv-nek gyakorlatilag a műanyag kerete marad. A képernyőt és a vezérlést cserélik. Ez esetben újraindul/meghosszabodik a garancia (főalkatrészek)? Neki azt mondták, hogy nem. Erre milyen szabály van?
Köszönöm -
Lackooo84
nagyúr
válasz st6969 #23777 üzenetére
- Igen kötelesek pótolni, ha beazonosítható a vásárlás helye, ideje, és a termék.
- A szerviz köteles elfogadni a számlát, nyugtát is, nem is értem ezt a kifogást... A jogszabályban van egy olyan bekezdés, hogy a jótállási jegy hiányos kitöltése, illetve kitöltésének elmulasztása esetén is él a jótállási igény.
- Minden cserélt fődarabra újraindul a jótállási idő, ez jogszabályba van vésve, tehát a kijelző, alaplap, meg minden fődarabra újra indul a jótállás. Fontos, hogy legyen dokumentum a cseréről, és hogy pontosan mik lettek cserélve.
The Truth is out there...
-
Josi
aktív tag
válasz Lackooo84 #23778 üzenetére
Szerintem:
Mivel túl van a kötelező 1 éven, korántsem biztos hogy újraindul. Itt a gyártó feltételei az irányadók.
A hivatalos Samsung szerviz csak a Samsung Magyarország által forgalomba hozott készüléket javítja. Ehhez pedig kell a Samsung garanciapapír. Szürkeimportosat pl nem javít ingyen.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #23780 üzenetére
A samsung pont 1+1 évvel szórakozott régen, rosszul emlékszel szerintem.
A kiterjesztett jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni.
Samsung jótálási jegy
1 „Kiterjesztett Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra. -
Topikgazda
válasz Lackooo84 #23778 üzenetére
"- Igen kötelesek pótolni, ha beazonosítható a vásárlás helye, ideje, és a termék."
Jogszabályt tudsz linkelni? Mert tudomásom szerint ez így nem igaz, még 1 éven belül sem."- A szerviz köteles elfogadni a számlát, nyugtát is, nem is értem ezt a kifogást... A jogszabályban van egy olyan bekezdés, hogy a jótállási jegy hiányos kitöltése, illetve kitöltésének elmulasztása esetén is él a jótállási igény.
- Minden cserélt fődarabra újraindul a jótállási idő, ez jogszabályba van vésve, tehát a kijelző, alaplap, meg minden fődarabra újra indul a jótállás. Fontos, hogy legyen dokumentum a cseréről, és hogy pontosan mik lettek cserélve."
Ez csak a kötelező jótállás ideje alatt érvényes, ami 1 év, utána a gyártó játékszabályai érvényesek.[ Szerkesztve ]
-
-
-
tlac
nagyúr
meg lehet tagadni a 14 napos vásárlástól való elállást egy okos légtisztítónál higiéniai okokra hivatkozva szerintetek?
-
TaaT
veterán
A szűrő árát kell levonni és kész, az cserélhető.
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- E-roller topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH