Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Televan74

    nagyúr

    Rákérdeztem az Alza garancia kezelésére, ha nem te vagy az első tulajdonos. Ezt a választ kaptam.

    A termék második (vagy többedig) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:

    - Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
    - Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
    - Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)

    A fenti dokumentumok birtokában budapesti bemutatótermünkben van lehetősége a terméket leadni garanciális ügyintézésre, az üzlet nyitvatartási idejében.

    Ha a fenti dokumentumok nélkül kerül be a termék reklamációs ügyintézésre üzletünkbe, akkor az eredeti vásárló kerül kiértesítésre a szervizelés eredményéről, és a csere/javított termékről, vagy az esetleges visszafizetésről is ő kapna tájékoztatást.

    Jogszerű az Alza garanciális ügyintézése? Vagy ezt mindenki saját magának alakítja ki?

    Bocsi az offért.

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

Új hozzászólás Aktív témák