Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #21301 üzenetére
Nem erted meg, hogy ha veszel valamit, akkor arra 1 (egy, EGY) ev kotelezo jotallas vonatkozik. Ezaltal hogy a masodik evben kicsereles eseten mi tortenik -amennyiben a vevo nem szavatossagi igennyel el, tehat nem hoz sajat bevizsgalasrol szolo szakvelemenyt- azt jogszabaly nem szabalyozza. Ott az tortenik, amiben a felek megegyeztek, ami a szerzodes resze, ami a jotallasi jegyen szerepel.
Engedjuk mar el azt, hogy egy termekcsere AUTOMATIKUSAN azt jelenti, hogy minden ujraindul, nullkilometeres termeket kel kapni, bontatlan csomagolasban, uj jotallasi jeggyel.
Ezert kerdeztem, hogy a juzer mikor vette a termeket. Mert kurvara nem mindegy, hogy 2019. aprilis 1. elott, vagy utan.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #21305 üzenetére
Erstd mar meg, hogy a jog ezt a vasarlas eslo eveben biztositja, a masodik evben pedig csak akkor,, ha egy altalad fizetett, birosag elott megallo szakvelemenyt viszel arrol, hogy gyari hibas a keszulek (es ezt a masik fel eflgoadja). Minden egyeb esetben NEM.
Es itt be is fejeztem a veled valo kommunikaciot, mert huszadszor ismetlem magamat, de csak nem esik le a huszflller. -
zenwalk
senior tag
Sziasztok
Február 26-an vettem át az alzanal egy netes rendelést, egy hajvasalot. El szerettem volna állni a vásárlástól, még benne vagyok a 14 napban, de azt mondták, hogy nem ez nem lehetséges mert a hajvasalo higiéniai termék. Ez tényleg így van? -
őstag
válasz zenwalk #21314 üzenetére
egyébként volt már erről vita itt a topikban, szerintem pl egy fülhallgató is simán ez a kategória, van aki szerint nem
de ezek általában oylan kis értékek hogy nincs rá példa sem hogy egy perben például minek minősülne
szóval kb a bolt határozza meg, aztán vagy tetszik vagy nemha rajtam múlna, előírnám hogy kötelező legyen webshopos termékeknél a leírásnál jelölni, ha nem küldhető vissza valamiylen kivétel miatt, és ezekután döntsön a vásárló
ha pedig nincs jelölve akkor visszaküldhetőcryptot minden termékemért elfogadom
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
Rendeltem a MediaMarktól ebayen egy telefont unokahúgomnak. Le lettem oltva miatta, gondoltam vissza küldöm azt a kbsztt telefont. Ha neten rendeltem, személyesen is vissza vihetem? Annyi a csavar, hogy ingolstadti MM- ből jött, eisenachiba be lehet vinni személyesen vajon? Tekintsünk el attól, hogy német városokat írtam. Magyarországon is ilyenkor be lehet vinni random MM- be, vagy vissza kell postázni az eladónak?
Azért kérdezem ezeket, mert még sosem éltem a 14 napos visszaküldéssel.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz pècsimunkás #21316 üzenetére
a maygar media markt biztos nem fog tőled külföldről rendelt telefont visszavenni
a többit pedig a honlapjukon kellene megnézni, vagy írni nekik és megkérdezni hogyan tudsz elállni a vásárlástólcryptot minden termékemért elfogadom
-
pècsimunkás
addikt
válasz LuckyL #21317 üzenetére
Nem otthon akartam vissza vinni, vissza viszem itt. Ha lehet. A kérdésem úgy szólt volna, ha otthon valaki rendel a MM- tól, bárhová be lehet vinni, vagy vissza kell postázni a feladónak?
Ami otthon az eljárás, az kb itt is. Ha simán beadhatom bárhová a telefont, akkor megcsinálom azt, mert az egyszerűbb nekem. Egyszerűbb, nem kell postázni, pénzt vissza igényelni, ilyesmi. Ha ez nem megy, akkor postázom max.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MaxxDamage
félisten
válasz pècsimunkás #21318 üzenetére
Kérdezd meg az MM-t!(?)
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pècsimunkás
addikt
Köszi az ötleteket !
Írok egy e-mailt annak, akitől vettem a telefont. Vagy direktben, vagy az ebayen.
Természetesen felvetődött ez is mindjárt az ügy elején, de a beszéd jól megy, az írás- olvasás nehezebb ügy. Én még oroszul tanultam .
Próbáltam keresni egy könnyeb utat.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
somnia
őstag
Sziasztok!
Vásároltam a Vaterán egy cégtől egy terméket.
A cikkhez mellékelt foto alapján döntöttem mellettük, ám nem azt kaptam. Amit kaptam az egy butább változata annak, mint ami a képen van.
Az ok, hogy elállok a vásárlástól és visszaküldöm de azt szeretném tudni, hogy megáll-e a hibás teljesítés, hogy a postaköltséget is visszakérhessem?Köszönöm ha valaki válaszol.
-
őstag
válasz pècsimunkás #21321 üzenetére
ha nem a Media martktól vetted a telefont miért akarod a media marktnak visszavinni?
hülye ne legyélcryptot minden termékemért elfogadom
-
pècsimunkás
addikt
válasz LuckyL #21323 üzenetére
Mert a MM- tól vettem azért oda vinném vissza. Legalábbis erre gondoltam ! Az itteni első hsz.ben le is írtam: Ingolstadtból küldték, de én Eisenachban lakom. Itt szépen bemegyek szombaton, és megbeszélem a dolgokat. Ha nem megy itt, felveszem a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan küldték. És nem vagyok hülye, szépen leírtam: a MM- tól jött, de az ebayen keresztül!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz pècsimunkás #21324 üzenetére
"Írok egy e-mailt annak, akitől vettem a telefont. Vagy direktben, vagy az ebayen."
bocs de elég félreérthető volt, hogy végülis kitől is vetted
nézd meg a visszaküldési felételeket a honalpjukon és küldd nekik vissza, tiszta sor a dologcryptot minden termékemért elfogadom
-
veterán
Nem tudjátok az Asus problémázik-e a VGA hűtő leszerelés miatt garanciában?
Vennék egyet, de le volt véve mert vízhűtéssel használták.https://tinyurl.com/rasoapro
-
MaxxDamage
félisten
válasz rasotamas #21327 üzenetére
Igen, mert akkor a csavarzáró matrica is hiányzik már róla.
Nekem volt Asusal olyan esetem, mikor VGA-t küldtem Cseh Asus szervizbe (EU központi szerviz) és kaptam (javított) csere kártyát (cserét kértem) és eleve úgy küldték le, hogy nem volt rajta csavarzáró matrica és erről a Magyar Asus is tudott (2 év teljeskörű gart kaptam hozzá - gyártóit) és még ők is mondták "nyugodtan szétszedhető/újra pasztázható, mert nincs rajta matrica" viccesen megjegyezve... /persze sérülés elkerülése alap ilyen esetben, mert az garancia bukóval jár/◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
veterán
válasz MaxxDamage #21328 üzenetére
Értem, köszönöm. Bizonyos márkák nem tesznek rá csavarhúzómatricát, erre voltam kíváncsi, hátha ők se.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MaxxDamage
félisten
válasz rasotamas #21329 üzenetére
Asus az sajnos pont tesz rá.
Nyugodtan rákérdezhetsz Asus Supportnál is (kártya SN megadásával azonosítva) és ők is fognak válaszolni a kérdésedre, de ha nincs matrica, akkor gari is elvész alap esetben...Matrica példa: [link]
Hivatalosan laptopot sem lehet szét szedni, de ha nem okozol sérülést, akkor szét szedhető...na de már sok (új) fajtán "védő" matrica is van...
[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Cranberries
aktív tag
2018. novemberében vásároltam a Telekomnál egy Play Station 4-et, ami úgy néz ki, hogy javításra szorul. ☹️ A Telekom oldalán a profilom alatt nem találom a jótállási jegyet csak a számlát.
Ez hogyan pótolható? Tudja valaki, hogy mennyi a jótállási idő a PS4-ekre? -
MaxxDamage
félisten
válasz Cranberries #21331 üzenetére
Legtöbb esetben (Telekomos vásárlás) a számla egyben a gari jegy is (vásárlás ideje) és vedd fel a kapcsolatot a hivatalos kepviselettel, az elektronikus számlát is mellékelve. [link]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Cranberries
aktív tag
válasz MaxxDamage #21332 üzenetére
Köszönöm a segítséget/tanácsot! Mindenképpen felkeresem őket.
-
őstag
válasz Cranberries #21331 üzenetére
1 év a jótállás a playstation cuccokra, hacsak a telekom nem ad mellé valami plusz garanciát/biztosítási konstrukciót
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Cranberries #21335 üzenetére
szavatossághoz azt kellene neked bizonyítani hogy gyárilag hibás volt...
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Cranberries
aktív tag
válasz LuckyL #21336 üzenetére
[link]
...
"Ilyen például a bizonyítási kötelezettség, mely a kötelező jótállás teljes egy éve alatt a vállalkozást terheli, vagyis ha vita van Önök között a tekintetben, hogy a hiba gyártási eredetű-e vagy a helytelen használat következménye, úgy a vállalkozásnak kell bizonyítékkal (pl. szakvélemény) alátámasztania, hogy mi okozta azt. A szavatossági időszakban ezzel szemben a kereskedőt csak hat hónapig terheli ez a kötelezettség, a rákövetkező másfél évben már a fogyasztónak kell bizonyítania, amennyiben a felek között vita alakul ki a minőségi kifogás megalapozottságát illetően."Ha jól értelmezem, akkor az első hat hónapban nem az enyém a bizonyítási kötelezettség.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Cranberries #21337 üzenetére
de nem akkor ha már a jótállás lejárt
ez arra vonatkozik ha csak szavatosságod lett volna jótállásod nem
ugyebár a szavatosság két év, de abból már 1 lejárt a jótállás ideje alatt, mostmár a második év ketyeg, neked kell bizonyítanodcryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz Cranberries #21339 üzenetére
Úgy van, ahogy LuckyL írta.
-
Exodion
aktív tag
válasz rasotamas #21329 üzenetére
Az ASUS-nál USA-n kívül matriafüggő a jótállás. De végülis még ha nem is lenne az, a beszállítóról úgyis visszapattanna hogy akkor buktad a garanciát. Az ASUS és még sok más gyártó direktben a végfelhasználóval nem bizniszel. Szóval a matriamentes videókártyád a retail láncon garanciáztatható. Még ha az ASUS el is fogadná hogy a matria nincs meg (nem fogadják el nekem alaplap pattant vissza mire nagy nehezen ki tudtam küldeni, pedig arról nem is warranty void matria hiányzott) a beszállító úgyis szörözni fog ha gariztatni akarsz erre készülj fel. Nekem pl fizetnem kellett a kiküldés költségét máshogy a beszállító nem küldte ki a lapot.
-
Tomi0703
addikt
Üdv!
Eladtam egy Mi 9 SE-t másfél hete. Ma írt az emberünk, hogy megjött a teló még a múlt hét elején, jó is volt működött. Majd egy hét használat után behalt a touchscreen. Ez a hiba, mint ami a videón látszik. Aqua garis a telefon, viszont van rajta kér ütésnyom (persze nem attól halt be az érintő, mert már sokkal korábbi az azütés). 1 2
Itt hirtelen visszakeresve nem olvasok túl jókat az Aqua gariról. Van esély?A vevő persze azt szeretné, hogy azonnal vegyem vissza a telót mert, hogy ő egy téglát vásárolt stb... Kicsit felidegesített. Mondtam neki, hogy első körben az Aqua-val kéne beszélnie.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tomi0703 #21342 üzenetére
hát ütésnyomos telefont nem fognak garanciában megjavítani ebben szinte biztos lehetsz
nem tudom mi volt kettőtök megállapodása, én használt cuccokat 1 hét garival szoktam eladni például, de ezt be is tartom még ha nekem is kell lenyelnem a békát a végéncryptot minden termékemért elfogadom
-
Tomi0703
addikt
válasz LuckyL #21344 üzenetére
Én nem szoktam garit írni. Max ha nincs rá rendes garancia akkor szoktam rá vállalni. Adtam már el pár dolgot itt az aprón, de ilyen még sosem volt.
(#21345) Attix82: Nem volt, gondoltam ott az Aqua gari, az csak többet ér mint az enyém.
Múlt héten hétfőn (03.09) délután vette át egyébként. Azóta nem is írt, hogy megérkezett, működik stb. Csak ma, hogy nem működik az érintő és hogy téglát vett. -
veterán
válasz Tomi0703 #21346 üzenetére
Leírtad a hirdetésbe az ütődést? Működött a telefon annak ellenére? Hány nap is telt el az átadás-átvétel és a hibajelenség közt?
Ha leírtad, működött annak ellenére, majd egy hét után (feltehetően kűlső hatásra) behalt szerintem engedd el, próbálja meg gariztatni.
Ha nem írtad le és kézbevétel után 24 órán belül behalt a telefon akkor joggal háborog.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tomi0703
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest