-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
albinolynx
őstag
Emailben is elfogadott ez a fajta levelezes?
Termeszetesen a gep dolgozik, nyomast probaltam volna meg gyakorolni a cegre, hogy kicsit haladjon a dolog...Igazabol akkor a 30. napig semmi teendo erdemben?
Ingyen sajt nincsen, csak az egérfogóban.
-
asdf_
veterán
válasz albinolynx #20101 üzenetére
Nem tudsz mit tolni rajta, megkapjak, megnezik, ha hibas, leadjak a beszallitonal es ugyanigy varnak a csere/javitott termekre, mint ahogy te, nulla rahatasuk van ra, hogy a folottuk levo(k) mennyi ido alatt jutnak a vegere. Ha kesz lesz, kesz lesz, amig a beszallito garis oldalan annyit lat a kisker, hogy folyamatban, o is csak annyit tud tenni, mint te, varni.
[ Szerkesztve ]
-
GZoli7
senior tag
válasz albinolynx #20101 üzenetére
Igazából lehet blöffölni.
Szerintem lepereg róluk, biztos nem te lennél az első, aki próbálkozik.
Lehetnének jófejek/konfliktuskerülők és megelőlegezhetnék neked a cseredarabot, ha úgyis cserélni fogja a beszállító. Az ipon szerintem nem ilyen. -
asdf_
veterán
válasz GZoli7 #20103 üzenetére
...és megelőlegezhetnék neked a cseredarabot, ha úgyis cserélni fogja a beszállító.
Na pont ez az, amiert nem kap elore semmit, hanem ki kell varni mindent. Mert amig a beszallitotol vissza nem erkezett VALAMI es a kezebe nem veszi, addig a pillanatig nem tudodja a kisker, hogy mi erkezett vissza. Elutasitas, javitott termek, cserelt termek OEM csomagban, cserelt termek retail csomagban, vagy siman jovairas. Igy mindenkinek szepen ki kell varni a sorat, a kiskernek is.
[ Szerkesztve ]
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Angliából vásárolt termék garanciáztatása miatt lenne pár kérdésem, remélem tudtok segíteni, tanácsot adni
Röviden:
Magyaro. -ról lett rendelve a termék UK-ból, a termék bizonyos funkciója meghibásodott (a gyártója által elismert és ismert "széria" hiba, tehát a javítását meg tudják oldani vagy akár cserealkatrészt is tudnak küldeni ...)
A kínai gyártóval képviselőjével felvettem a kapcsolatot az adott hiba miatt s ő azt javasolta ha még garanciás akkor azzal a boltal vegyem fel a kapcsolatot ahonnan vásároltam (hozzáteszem a illető tájékoztatott, hogy az adott terméket nem az eu piacra gyártották ...)
RMA ügyintézés gördülékenyen ment, készítettem videót a hibáról amit mellékeltem a bejelentéshez, amit gyorsan el is fogadtak, megküldték a címet (a csomag tartalmáról és a készülék állapotáról készítettem képeket amiket csatoltam a support levelezéséhez megadva a küldendő csomag azonosítóját)
A csomagot megkapták, vissza is jeleztek, majd nem sokkal később jelezték hogy a javítást ideje hosszú lesz így inkább fogadjam el az értékcsökkentett visszatérítést, vagy egy bizonyos összeget amit náluk levásárolhatok, ill. hogy küldenek egy "hasonló" új terméket helyette.
Ezeket az ajánlatokat nem fogadtam el és kértem a termék javítását ...
Ez így ment heteken keresztül, hogy ők megírták hogy a javítás hosszú lesz ezért inkább fogadjam el a már fentebb felsorolt opciókat. Továbbra is ragaszkodtam a javításhoz
Kb. egy hónappal a termék megérkezése után amikor ismét jöttek a sablon szöveggel, megkértem őket hogy tájékoztassanak a termék állapotáról, mi hibás benne, mi miatt ez a hosszadalmas előre nem látható javítási idő.
Persze válaszként mindig jött a már említett sablon duma, előre nem látható hosszúságú a javítási idő ...Majd eljutottunk odáig, hogy a legutóbbi kérésemre, hogy adjanak valami információt a készülékről, az jött vissza, hogy a termék nem javítható és hogy fogadjam el a termék értékcsökkentett vételárának visszafizetését.
Na most ilyenkor mi van?
Van e arra valami jogszabály, hogy kötelesek a termék állapotáról valós információt szolgáltatni? akár jegyzőkönyv formájába, hogy a készülék xy alkatrésze hibás yx alkatrésze nem javítható ... (hozzáteszem a termék/széria hibáját a gyártó tudja javítani vagy akár cserealkatrészt is tud küldeni).Előre is köszönöm a véleményeteket.
Persze azóta gugliztam párat és találtam egy Az Európai Fogyasztói Központ Magyarországon:
Nemzeti Fejlesztési Minisztérium – Európai Fogyasztói Központ telszámot (+36 1 896 77 47), ami nyilván állandóan foglalt
a keresés arra is felvilágosított, hogy 04.12 -ig van lehetőségem lépnem mert ha kilép az UK az EU-ból semmit nem tudnak tenni.
Hozzáteszem hogy az eu-nak kis értékűnek számít az 5000 € alatti termék, az enyém meg cirka 250-300€ ... -
detroitrw
addikt
válasz detroitrw #20106 üzenetére
Közbe csak sikerült kicsörögnie a telefonnak az Európai Fogyasztói Központ-ba ahol fel is vették
Az alábbi információkat kaptam, hogy magyarországi jogszabályokhoz hasonlóan, ha egy EU-s üzlet nem tudja megjavítani a terméket akkor köteles (ill. kötelezni lehet rá), hogy a teljes vételárat fizesse vissza.
Még akkor is ha az üzlet szabályzata felhívja rá a figyelmet, hogy teljes vételár visszafizetés nincs, a készülék vásárlásától függően értékcsökkentett árat adnak csak vissza (mivel nem így szól az EU-s jogszabály ez nem érvényes!)A másik, hogy szintén kötelessége az adott EU-s üzletnek információt szolgáltatni a készülék javítási státuszáról, tehát ha javítható és ha hosszú időt vesz igénybe akkor annak mi az oka, ill. ha nem javítható akkor mi miatt ...
Gondoltam leírom, hátha valakinek jól jön majd
De valszeg nem fog az üzlet ez alapján eljárni, szal majd a további intézkedések lépéseit is rögzítem itt
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz detroitrw #20106 üzenetére
Ha tenylegesen angol cegtol vasaroltal, nem pedig csak egy kinaitol, amely angliabol postaz a vamolas elkerulese miatt (van szamlad, vagy csak egy dobozban megkaptad a cuccot?), akkor jatszik csak az europai ize valamint ha, paypall-lel fizettel, esetleg kartyaval fizettel es nem futottal meg ki a chargeback benyujthatosagi idejebol, akkot lesz keresnivalod ezzel a tortenettel kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Novemberben vettem egy alaplapot az alzánál, februárban úgy döntött, hogy nem működik tovább.
A garanciát visszadobták azzal, hogy mechanikailag sérült az alaplap, merthogy az USB3 egyik tűje hiányzik. Gondolom beszereléskor törtem le, vagy ők törték le, fogalmam sincs, a gépen minden működött (az usb portok is) amikor úgy döntött, többet nem ad képet.
Most kajak egy hiányzó usb3 tű miatt pusholják vissza a garanciát? Hagyjam annyiban, hogy az én veszteségem?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
GZoli7
senior tag
válasz Vismajor01 #20109 üzenetére
Kötelező adniuk egy "független" szakvéleményt, ahol pontosan leírják, hogy mi miatt tagadják meg a garanciális javítást.
Ez amennyiben nincs ok-okozati összefüggésben a hibával, úgy békéltető...
Ha nem adtak semmit, akkor egyből mehetsz a békéltetőhöz. -
asdf_
veterán
válasz detroitrw #20111 üzenetére
A kartyatarsasagnal lehet reklamalni, ha nem jut dulore az eladoval az ember vasarlas utan (de garis esetnel nem biztos, hogy lehet, meg vasarlas utan 30-60-90-120 napig all csak fenn ez a lehetoseg azt hiszem, ezen meg valoszinuleg tul vagy). De ezt foleg az olyanokra talaltak ki azt hiszem, hogy megrendeltel valamit, nem kaptad meg (fel sem adtak), de nem is kuldik vissza a zsetont, ekkor a kartyatarsasag leemeli a zsetont az o szamaljukrol, visszatolja hozzad, ha sok panasz van rajuk, akkor meg egyenesen visszavonja a kartyaelfogadasi lehetoseguket.
Amugy milyen termek, mi a hibaja?
-
akyyy
senior tag
okozhat-e gondot, hogy az RMA-t 2018/08/24.nyitottam meg, de csak most jutottam el odáig, hogy becsomagoljam, és fel tudtam adni? fuvarszám szerint már meg is érkezett, rma felületen semmi változást nem látok lehet kicsit hülyének néznek kint, de el lett akkor is küldve, és kész.
a garancia még nem járt le
-
ForRedGlory
félisten
Sziasztok!
Van esetleg infótok arról - mielőtt hatósághoz fordulok -, hogy az alábbi helyzetben mi a helyzet?
A Samsung Galaxy S10 és S10+ előrendelés mellé a Samsung előrendelői ajándékként a Galaxy Buds vezetéknélküli fülhallgatót adta, de a promóció feltételeiben ezt írja:
3.7. A Szervező és a Lebonyolítók a Kedvezmény esetleges hibáiért, hiányosságaiért kizárják a felelősségüket, és a Kedvezmény vonatkozásában szavatossággal, jótállással nem tartoznak felelni, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják.
Már eleve röhejes a megfoglalmazás, mert nem a fogyasztónak kellene tisztában lennie az ide vonatkozó passzusokkal, de én azért végigolvatam a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletet és ilyen helyzetre semmit nem ír. (Azt viszont nem tudom, hogy milyen egyéb rendeletekben lehetne még utána olvasni ennek a speciális helyzetnek)
Létezik az, hogy a gyártó a saját termékére nem ad semmiféle garanciát, ha ajándékként biztosítja? Kissé röhejes, mert mivel ez egy fülhallgató, ha tönkre megy, akkor nem is javítható, hanem cserélné a gyártó a garancia keretein belül... Na most, ha én pl egy hibás darabot kapok vagy 1 héten belül baja van, akkor kukázhatom és csak akkor kapok másikat, ha veszek... ami közel 50.000 Ft.
Ez így szerintetek ok? Nem tudom elképzelni, hogy semmiféle felelősség nem terheli a gyártót. Nem az utácról jött embereknek osztogatja a sarkon, hanem telefon előrendelés mellé + "szolgáltatásként".
[ Szerkesztve ]
-
akyyy
senior tag
minden esetre tegnap jött egy email, hogy az ups-től csomagom jön, mai nap folyamán meg kell, hogy kapjam. remélem, nem fizetős, és visszaküldik a rosszat ők is, hogy nem foglalkoznak vele, bár nem jelzi semmi sem hogy fizetős lenne.
ha pedig ennyi idő alatt, újat, vagy csere darabot kapok, le a kalapom előttük (a magyar szervizről meg nem mondok semmit inkább xD. 1 hónap után visszaküldik, hogy ők tovább nem vizsgálják mert biztos le ejtettem. -
akyyy
senior tag
meg is jött a vinyó, úgy tünik új, de használtat kaptam, bár hd sentinel újnak mutatja. el is kedtem rá másolni a dolgaimat ahogy kell, előbb a win fagyott le, majd restart után szépen el is tünt a meghajtó. most visszajött, de a program már 7 gyenge szektort ír, illetve 96%-os kondíciót :S lehetséges, hogy visszakaptam a régit, csak valamit javítottak rajta, és ugyanolyan szar lett?
-
Robi BALBOA
őstag
Sziasztok!
Egy (részemről) furcsa eset kapcsán szeretném kikérni a véleményeteket.
A történet a következő: Egy videókártyát szeretnék venni, történetesen egy Gtx1080 Ti-t, szóval nem a filléres kategória. Találtam is egyet, jó áron viszonylag sok garival. RáÍrtam az eladóra, hogy vevő lennék rá, de meg kérdeztem azt is, hogy a gari pontosan hova szól, na és most jön a furcsaság.
-A gari "Hungaro Autocentrum (magyar kisker garancia) adja hozzá a jótállást."
Megkérdeztem, hogy egy autókereskedés adja a garanciát?
-Válasz: Saját cégem külföldi beszerzésből vásárolt számítógép alkatrészeket. Németországból. A garanciát a cégem intézi, ha szükséges a német nagykerrel. A jótállási jegyet a Hungaro Autocentrum adja.
Na most van ilyen, hogy egy autókereskedés ad garanciát?
Ha tényleg lehetséges a dolog, akkor mire figyeljek a garancia jegyen, hogy nehogy egy kamu garijegy legyen csak.Előre is köszönöm a segÍtségeteket!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
őstag
válasz Robi BALBOA #20120 üzenetére
attól hogy egy cég foglalkozik autókkal is, árulhat elektronikai dolgokat is, semmi sem tiltja
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Robi BALBOA
őstag
válasz LuckyL #20121 üzenetére
Ok,de honnan tudjam, hogy amit kapok az egy tényleg hivatalos garipapÍr?
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
őstag
válasz Robi BALBOA #20122 üzenetére
attól függ mit értessz "hivatalos garipapír" alatt, ennek így nincs semmi értelme
a szó amit keresel "jótállási jegy"
illetve ha cégtől veszed akkor kellene kapnod számlát ispontosan tisztázni kellene, mi a cégnek a neve (az hogy hungaro auto így önmagában nem cég név) és a cég székhelyén / cég képviselőjénél érdeklődni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Attix82
őstag
válasz Robi BALBOA #20122 üzenetére
Garijegy, adásvételi legyen.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz LuckyL #20123 üzenetére
"Saját cégem külföldi beszerzésből vásárolt számítógép alkatrészeket. Németországból. A garanciát a cégem intézi, ha szükséges a német nagykerrel. A jótállási jegyet a Hungaro Autocentrum adja."
Most van olyan, hogy van egy cége, de a jótállási jegyet a Hungaro Autocentrum kft kisker adja?
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Josi
aktív tag
válasz Robi BALBOA #20125 üzenetére
Mondjuk az ő cége a Hungaro Autocentrum.
Egyébként a tevékenységi körében benn van.
Nem hétköznapi párosítás, de legális.
Cégkivonat''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
őstag
válasz Robi BALBOA #20125 üzenetére
közben Josi is írta de igen!
nem félnék ettől a megoldástól a helyedben
nem tudom miylen termékről van szó konkrétan, de lehet hogy az eladó nélkül is közvetlenül gariztatni, ha leírod a márkát, lehet lesz itt valakinek tapasztalata
pl evga, wd, microsoft termékek jutnak így eszembe, amiket lehet közvetlenül iscryptot minden termékemért elfogadom
-
Robi BALBOA
őstag
válasz LuckyL #20127 üzenetére
Egy Gainward kariról van szó.
Köszönöm a segÍtséget Így már nyugodtabb vagyok.
(#20126) Josi: Neked is köszönöm, hát tényleg nem mindennapi párosÍtás, de ma is tanultam ezt azt.
[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
őstag
válasz Robi BALBOA #20128 üzenetére
egy rövid google keresés azt mutatja hogy a gainwardnál nincs direkt gari, csak az eladón keresztül
esetleg ha sok visszajelzéses ph-s eladóról van szó, az jó jel[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Robi BALBOA
őstag
válasz LuckyL #20129 üzenetére
Igen, meg olyat sem találtam mint pl az Evga-nál van, hogy SN szám alapján ellenőrizhető a jótállás.
Sajnos nem egy régi tagról van szó.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
wmarci
senior tag
Sziasztok!
Tegnap a kozelben csapott be a vilam es egy jopar hardware meghalt (alaplap,router). Olyan kerdesem lenne, hogy amire mar nincs garancia azzal mit lehet tenni? Oda visszavinni, ahol vettem es kerni igazolast, hogy tropa? Mi alapjan tudom ezt a biztosito fele prezentalni?
Koszi
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz wmarci #20131 üzenetére
először mindeképp legyen kárfelvétel, mutasd be a kárfelvevőnek az eszközöket
ezután majd ő megmondja mit fogadnak el, nekem régen volt iylen, akkor elég volt egy számtekboltba bevinni, ahol leírták hogy kuka az adott cucc
akár azt is kérheti a biztosító hogy add le nekik, bár nálam nem kértékcryptot minden termékemért elfogadom
-
Josi
aktív tag
válasz wmarci #20131 üzenetére
Első lépésként jelentsd be a biztosítódnak a káreseményt.
Majd ők megmondják, hogy utána mi a teendőd.
Biztósítója válogatja hogy mi lesz a további menet.
Van, hogy csak szakvéleményt kérnek, vagy megmondják hova vidd, stb...
Van amelyik bekéri a hibás alkatrészt, van aki nem is foglalkozik vele.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
bb.bocs
őstag
sziasztok, sajnos ilyen topikot nem találtam ami a problémám, de itt hátha tudtok segíteni.
Samsung ssd, (ajándék) számla ebből kifolyólag nincsen, garanciapapír pedig tök üres. Mi az útja módja a garanciális ügyintézésnek?(nem tudom melyik boltba mikor lett véve.) A dobozról annyit látok hogy a production date 2018.08.06köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
-
bb.bocs
őstag
válasz Gyuri27 #20135 üzenetére
nem, hanem elég hülyén néz ki hogy felhívom azt akitől vettem hogy figyelj már, kérdezd már meg azt akitöl kaptad hogy hol vette a terméket vagy keresse már elő a számlát. Egyrészt hülyén néz ki hogy ő ajándékot eladott és most számlát kér, másrészt meg én sem várhatom el...
-
asdf_
veterán
válasz bb.bocs #20139 üzenetére
Akkor felhivod a support telefonszamat es edibedi hangon eloadod, hogy ajandekba kaptad, a jotallasi jegyet -a jogszabalytol eltero modon, jegyzem meg- nem toltottek ki, elrebeged a gyari szamot es rakerdezel, hogy ugyan nem-e lehetne-e, hogy ok ezt csak SN alapjan legarizzak neked.
-
Gyuri27
félisten
válasz bb.bocs #20138 üzenetére
Értem én hogy gőzgép.
Azt is értem, hogy aki eladta az ajándékot az egy hurut.
No de téged mi sarkallt arra, hogy üres garpapirral megvedd?
Ok számla nincs mer jézuska nem hozott.
De azért garpapir legyen már.
Már csak azért is mert mondjuk a bolt, samsung azzal gariz baj esetén.Amd - Radeon - Ryzen
-
bb.bocs
őstag
válasz Gyuri27 #20142 üzenetére
No de téged mi sarkallt arra, hogy üres garpapirral megvedd?" alapból nem úgy volt meghirdetve hogy garanciális ez most csak egy utólagos ha már van miért ne vágány, ami ha nagyon macerás nem fogom eőltetni."
hát látod, a boltban letolják a garipapirt... na mindegy. am valószínű hogy nem lesz vele bajom. régebbi chippes ssdk is mennek már évek óta. 100/93 % de teljesen jó, még nem halt meg nálam ssd köszönöm a segítséget mindenkinek. -
Gyuri27
félisten
válasz bb.bocs #20144 üzenetére
Na ha gar nélkül vetted az fasza. Csak így tovább.
Álljunk meg egy pajkaszegi szóra.
Ha legalább a kisker rakott rá egy bélyegzőt akkor jó vagy.
Mert ha tudod, hogy kik adták ki ezt a fost akkor náluk tudsz reklamálni.
Ugyanis a ki nem töltött, hibásan kitöltött garjegy nem mentesiti a boltok semmi alól.Amd - Radeon - Ryzen
-
bb.bocs
őstag
válasz Gyuri27 #20145 üzenetére
"Na ha gar nélkül vetted az fasza. Csak így tovább. " látom nem vagy beszólok ahogy csak lehet kedvedben
samsungnál rákérdezek mi a szösz meglátjuk mi alakul visszatérve a garira, nem egy dolgot vettem akár használtan, akár újként hardverapróról, sőt vettem már nem 100%-os ssdt is, hibás cuccot amit meglehet javítani, alkatrészeket meg mit tudom én... kb 100ből 5 cuccal ha van az embernek baja, akkor is túloztam. De persze tvt újonnan vesz az ember, meg telefont, garanciával. (sőt laptopot is vettem használtan,mivel boltban bizonyos laptopot nem találni.) Száz szónak is egy a vége, a gari nem minden. ha nagyon nem megy a történet, úgyis hagyom -
Gyuri27
félisten
válasz bb.bocs #20146 üzenetére
Nem rád haragszom elvtárs. Érted!
Figyelj te vállaltad a kockázatát annak, ha megdöglik bukod a zsét. De aztán itt vagy mert mégis csak jó lenne a gar. Mert nem szeret senki bukni. Helyes a tényállás azt hiszem.
A gar jegyet ha nem is töltik ki azért kisker, nagyker, forgalmazó a svéd nőegylet valaki lepecsételi.
Ha le van, tudsz kereskedni.
Ha nincs akkor baj van. Mert üres samus garjegy az semmi.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
veterán
Érdeklődnék, hogy a rufusz szokott-e szívózni garancia esetén ha cég nevére lett vásárolva a termék?
https://tinyurl.com/rasoapro