-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
Valami hasonlóra számíthatsz:
"127891BM20 rendelésében a Samsung 860 EVO 2TB (MZ-76E2T0B/EU, 860 Series, SATA3) SSD (539535) termékünk fogyasztói ára rövid ideig tévesen 12 990 Ft-os vételárral volt megjelenítve a helyes 122 990 Ft helyett.
Hivatkozva az Általános Szerződési Feltételek 3.4 pontjára, a termék árazásában nyilvánvaló hiba történt, így rendelésében ezen tétel(eke)t csak a helyes ártól kedvezőbb, 89 990 Ft-os darabárunk tudjuk biztosítani Önnek.
„3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ide értve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti. "
https://edigital.hu/aszfA termék(ek)et rendeléséből töröljük, az esetlegesen előre kifizetett vételár visszatérítésének folyamatát az eredeti fizetőeszközre megkezdjük.
Amennyiben a termék(kek)re a kiajánlott 89 990 Ft-os áron igényt tart, úgy kérjük, hogy legkésőbb 2019. november 22. (péntek) 10 óráig a jelen levélre válaszolva ezt jelezze számunkra, ügyfélszolgálatunk készséggel felveszi Önnek a rendelést, a készlet erejéig.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért."
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
psg5
veterán
válasz bullseye #20851 üzenetére
Ez azért szerintem támadható. Valamint nem tudom emag illetve a közvetített cég ászf-jében van-e egyáltalán ilyen jogszabálytól eltérő leirás. Nálam ez nem játszik.
Sajnos azonban asdf kollegának lesz igazsága hogy eleve a ptk hatálya alól kibújhat, ott lesz a kutya elásva. Bár szerintem az hogy a tevékenységet nálunk fejti ki kvázi telephelyet hoz létre emag oldalán akinek van fizikai telephelye magyarországon az bevonja a ptk alá őt is.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
asdf_
veterán
Alapvetoen valahogy ugy van, hogy az automatikus visszaigazolas nem jelenti a rendeles elfogadasat, amit utana kuld elo ember, na az viszont igen, es azzal tekintetik megkottetettnek az uzlet. Emag meretu boltoknal azonban szerintem nem mozog a realitas talajan a masodik, nem automatikus email, es valoszinuleg ez lesz a kiskapu is a tortenetben, hogy ilyen elso meg masodik kuldeset a jogszabaly szerintem nem irja elo. Ezaltal az elado kuld egy automatikus elsot, utana semmit, ezzel viszont nyitva van neki a kapu, hogy a postazasig (mi tobb, akar a kezbesitesig) barmikor utana tudnak nyulni a csomagnak, ha nagyon elcsesztek valamit, es hivatkozhatnak ra, hogy azert nem teljesitunk, mert az automatikus emailen kivul nem kuldtunk semmit, tehat jogilag nem jott letre szerzodes.
-
psg5
veterán
Illetve ha elfogadjuk, hogy a jelenleg hatályos magyar jogszabályok vonatkoznak emag kaliberű cégekre és a Rajtuk keresztül értékesítőkre akkor tojnak a normákra nagy ívben. Az valahogy egyértelmű, hogy azért nincs első meg második visszaigazolás jsz szinten mert minek, hisz egyértelműen a tartalma adja meg, hogy az micsoda. Honnan jön egyáltalán, hogy kell vagy nem kell automatikus? Nemhogy pont az sosem volt szabályozva, hogy lenne ilyen ezt csak a webáruházak alkalmazták, hogy nyugodjon meg a vevő érzékelték a rendelést és ez csupán informatikai kérdés.
F.K.T.
-
LeadR
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem gariztatással kapcsolatban. Egy videokártyáról lenne szó, aminek az egyik video kimeneti portja vélhetően tönkrement (displayport). Egy fénymásolt számlám van hozzá amin a CHS pecsétje van. A számla egy cég nevére szól. (Nem az enyém)
A számlán feltüntetett eladási ár bruttó 80899.
Van értelme elvinnem a CHS-hez, vagy így elküldenek a fenébe? Ha be is veszik várhatólag mit csinálnak vele? Ha csak valamit próbálnak mókolni vele, akkor inkább el sem viszem.
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
Srácok, garancia/jótállás viszonylatában kérnék segítséget, ha lehet pü-ben.
Az ügy lényege, hogy magánszemélyként bontatlan terméket küldtem a vevőnek, NAS HDD-ket, a hirdetésben pontosan megjelölve, hogy a termékre OEM gari van, amit végfelhasználó nem tud a gyártónál közvetlenül értékesíteni, esetleges probléma esetén szükség van boltos ismerős közbenjárására. Az elküldött 4 HDD-ből állítása szerint 3 hibás, ami szinte lehetetlen - gyári, bontatlan termékekről van szó. Nyilván, nem kizárt, de életszerűtlen számomra.
Annak ellenére, hogy tudomásul vette és többször tisztáztam vele, hogy nem áll módomban garit vállalni és ő sem fog tudni gariztatni, mint végfelhasználó, kéri vissza a termékek árát, feljelentéssel, miegymással fenyegetőzve. Mi a helyes lépés részemről? Nem tudom, hogy nem ejtette-e le a HDD-ket stb., 4-ból 3 DOA, az szinte képtelenség.ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
asdf_
veterán
Ha a szamlaval adod le, akkor annak a cegnek a nevere irjak a papirt, ami a szamlan van es pecset nelkul nem adjak ki, szoval azt szerintem kihagynam. Ha van jotallasi jegyed is hozza, akkor faarccal esetleg csak a jotallasi jeggyel be lehet menni budaorsre leadni, gyari szam alapjan latjak, hogy toluk van es a nevedre iratni a munkalapot. Ez utobbit talan meg jotallasi jegy nelkul is, hogy nincs semmi papirod, de tudod, hogy toluk van, nemtom sima utca vevonel mit lepnek ra.
-
LeadR
csendes tag
Nincs jótállási jegyem Viszont a doboza megvan, illetve a kártyán is rajta van a matrica amin a sorozatszám van. (Ugyebár ezt szokták feltűntetni a garjegyen, ez a lényege)
A chs azt írja az oldalán, hogy, ha elveszett a garanciajegy akkor a számla alapján lehet pótolni. És elég a számla másolata is.
"annak a cegnek a nevere irjak a papirt, ami a szamlan van es pecset nelkul nem adjak ki"
Mármint, hogy mi? Milyen papírt, és milyen pecsét? Nem elég csak annyi, hogy ott a számla és kész?
Ha gondolod privátban megmutatom a számlát.[ Szerkesztve ]
-
őstag
feljelentés értelmezhetetlen, mivel itt nem történt bűncselekmény (hacsak nem tudtad hogy rosszat adsz el)
polgári pert indíthat ha akar
hardveraprón próbagarit pedig illik vállalni, de ez igazából nem tartozik a tárgyhoz
vagy legalább letesztelhetted volna eladás előttcryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
Munkalap a papir. Ha a szamlamasolattal viszed be, akkor a szamlan szereplo nevre irjak a munaklapot, cegnek viszont -elvileg- csak ceges pecsettel rendelkezo embernek adnak ki termeket. Ezzel te ertelemszeruen nem rendelkezel, igy ez nem jatszik. De mivel ugyis atalltak futaros garizasra, szerintem a legegyszerubb ha valami fake dumaval -koltozes soran elveszett, hasznaltan vetted- jelzed a garis igenyt, kozolve a termek gyari szamat az emailben, igy a futar kikuldese elott ugyis megnezik a rendszerben es csak akkor kuldenek futart, ha tenyleg garis, meg beveszik igy, papirok nelkul.
-
wwhy
veterán
válasz LuckyL #20864 üzenetére
Éppen azért nem bontottam ki vagy teszteltem, hogy semmilyen kifogása ne legyen, illetve nyilván a bontatlan csomagolás garantálja az eredetiséget, 0km, ezért nincs próbagari - ha kéri kibontom, de akkor meg már használt...
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
őstag
-
chopin42
őstag
Becsomagolós, és unboxing videó. Ennél jobb bizonyíték nem hinném, hogy van. Én speciel minden rendelésemet, amit átveszek, levideózom kibontás közben (alzás csomagok néznek ki néha úgy, mintha járkáltak volna rajtuk, de szerencsére nem volt sérült semmi).
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
moma
őstag
Vettem egy bőr cipőt február végén, nyáron nem is használtam és most látom, hogy keresztben végig repedt a talpa. Van ilyenkor bármi keresni valóm még, vagy letelt a hat hónap ez van? (basszus általában igyekszem olcsón venni cipőket, meg akciósan, de most elcsábultam és vettem egyet 26-ért és erre ez )
we all deserve a bit of luck.
-
twelvvy
csendes tag
Sziasztok!
Tavaly december végén vettem a MediaMarktban egy LG monitort. A monitor beadta a kulcsot sajnos, pár perc után magától elmegy a kép majd egy ilyen elektromos"zúgást" ad ki magaból, de háttérvilágítás van. Az 1 év garancia idén december végén jár le, viszont nem találom a garanciajegyet, de az eredeti számla megvan. Utánaolvasva, ha jól értelmezem, a számla is megfelel garancia érvényesítésére? Vagy a garanciajegy nélkül esélytelen?
Előre is köszi a választ! -
twelvvy
csendes tag
Köszönöm a válaszokat srácok!
-
bear_
aktív tag
Sziasztok,
Vásároltam egy Dell monitort a múlt héten az Emagnál. Letöltöttem a garancialevelet a weboldalukról, amin a monitor szériaszáma helyett a monitor dobozán lévő EAN kód van megadva azonosítónak, gondolom ezt sikerült beszkennelnie a raktárosnak.
Jól gondolom, hogy ez így nem OK? -
asdf_
veterán
Őrizd meg a dobozt, mert a rajta lévő , belső használatú order number kell majd a garizáshoz (legalábbis régen így volt). Azt nemtom, hogy serial van-e amúgy a dobozon, este meglesem. Egyébként gratz az Emagnak, ekkora kaliberű cégnél alapnak kéne lennie, hogy ha serialnak 13 karakteres, csak számot tartalmazó értek jön (mely ráadásul átmegy a crc-n), azt rögtön megnézi az ean törzsben és ha ott megtalálható, akkor visszadobja. A másik verzió, hogy szándékos (pl. nincs serial a dobozon).
-
Bavid
senior tag
Sziasztok, van egy Galaxy S9+ készülékem, melyet újonnan vásároltam 2018 júliusában a Telenornál. Idén májusban ki lett garanciában cserélve az akkumulátora (15% alatt egyszerűen csak kikapcsolt), most 7 hónappal később megint hasonlókat csinál. Tudom, hogy az aksira elvileg csak 1 év garancia van, kérdésem, hogy a cserével ez nem hosszabodik meg? Szóval így jártam, cseréltessem saját pénzből ki, vagy van esélyem, hogy garanciában kicserélik (2 éven belül vagyok).
Köszi.
-
Bavid
senior tag
válasz Lackooo84 #20883 üzenetére
Hát sajnos aksira 12 hónap van "Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra." LINK
asdf_: Pont ez dühít a legjobban, régebbi telefonjaim fenn voltak egész éjszaka akár, nem törődtem ezzel. Aztán olvastam több cikket a témában, és az S9-et 95%-ban 40-80% között használom, napközben többször akár kisebbet rátöltök. Gyorstöltés kezdetek óta kikapcsolva. -
wwhy
veterán
-
asdf_
veterán
Hmm, akkor az igy erdekes
Ha az egy ev kotelezo jotallas ideje alatt kicsereltek, akkor az egy ev kotelezo jotallas az akksira ujraindult. Tekintve, hogy egy ev azota nem telt el, a megujult egy ev kotelezo jotallasbol nem futottal ki, es igy szerintem jo kell legyel egy ujabb cserere.
(bar emlekszem, volt itt korabban valaki a topikban, akinel a szerviznel beakadt a lemez, hogy de hat a masodik evben vagyunk mar, akkor mar nincs az akksira gari, es nem ertettek meg, hogy ha csereltek, akkor az meg az elso ev, torvenyben eloirt garijat futja (ismet). Hogy mi lett a vege, arra sajnos nem emlekszem). -
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Nyugta nélkül nem át lehet hidalni valahogy? Mert nincs meg, de a boltban emlékeznek a vásárlóra,. hogy valóban megvette a terméket csak épp nyugta nincs. Ilyenkor mit lehet tenni? Nyugtamásolat nyomtatására nincs mód.
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
válasz LuckyL #20889 üzenetére
Igen a sikeres gariztatásra gondolok. Tehát a nyugta csak a boltbak kell, ha azon keresztül megy, akkor a nagyker már nem kéri a bolttól a nyugtamásolatot vagy ilyesmi? Vagy nagyker kérheti a nyugtát akkor is, ha a kereskedő maga viszi be a terméket?
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
Én is ebben bíztam, köszi! Akkor bízzunk a kiskerben.
═════════════════════════════════════════
-
agabe
addikt
Sziasztok !
Euronicsban iden februarban vasarolt Indesit hutonk ket es fel hete (pentek este persze) beadta a kulcsot. Hetfon telefonaltam a hivatalos szerviznek (a whirlpool szervicenterebe kell Indesit eseteben is telefonalni) es weben keresztul is bejelentettem a javitasi igenyt amirol visszaigazolo emailt is kaptam.
Biztos van aki tudja, nekem meglepo volt, de ugy mukodik a whirlpool szervize, hogy jelzes utan 3 nappal visszahiv majd egy szervizes. Nos ez November 18.-a ota nem tortent meg.
Hetente tobbszor ujra telefonalok, megigerik, hogy megsurgetik, es azutan nem tortenik semmi.
A hutonek a kompresszora romlott el, igy gondolom majd cserelni kellene az egesz hutot ( bar tolem megjavithatjak helyszinen is nalunk ha tudjak), de ugye meg a hiba feltarasaig sem jutottunk el.
Talan mondanom sem kell huto nelkul nem tul kenyelmes hetekig lenni, es mar nagyon kivan a hociponk, de nem tudom mi mast tudok tenni.
Euronicsot kellene hivnom, hogy intezzek ok ? Sem szallitani nem tudom a hutot sem tovabbi heteket nem szeretnek varni.
Fogyasztovedelmet is ertesithetem, de attol sem lesz elso korben hamarabb hasznalhato a huto.
Mi a leggyorsabb megoldas ?
Koszi elore is a tanacsokat ![ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Az elado szervvel allsz jogi kapcsolatban, az a jotallasra kotelezett, igy ha a szerviznel sikertelen a dolog, akkor az Euronics-nal jelentkezel, ahol kotelezo adattartalmu jegyzokonyvet kotelesek felvenni, ebben kozold, hogy a szerviznek hetekkel elobb jelezted mar a problemat, de nem tettek semmit). Es ha eztan sem tortenik semmi, ok -ellentetben a szervizzel- szamonkerhetok.
(mas kerdes, hogy azzal, hogy pl. ket szervizes visz egy teljes megyet, az Euronics sem fog tudni mit kezdene, de ez mar nem a te problemad). Fogyvedhez csak azutan erdemes fordulni, hogy az Euronics-nal; is eredmenytelen a tortenet.[ Szerkesztve ]
-
jaanoo89
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget, tanácsot kérni az alábbi problémámmal. Van egy cserélhető objektíves fényképezőm, amihez van 3 különböző objektívem. Ebből 2 teljesen jól működik, míg a harmadik, ami egy másik márka (de 100%-ig jó rá az objektív, hiszen a két gyártónak közös "rendszerük") bizonyos látószög esetén hibás képet mutat. Van róla képem, teljesen látható a hiba, hétköznapi ember is észrevenné.
Elvittem a szervizbe az objektívet, azt állították, hogy javították, majd kipróbálás után pontosan ugyanolyan hiba fordult elő, így még egyszer vissza vittem és még egyszer úgy kaptam vissza, hogy azt állították, hogy javították, és ismét pontosan ugyanaz a hiba jelenség fordult elő. Így ismét visszavittem, de egy másik ügyintéző nem akarta elvenni tőlem az objektívet, csak akkor, ha én ott a helyszínen az ő fényképezőjével ki nem próbálom. Nagy nehezen sikerült elmondani, hogy ne haragudjon, de a fényképezőm be lett vizsgálja és a másik két objektívemmel jó minden, nekem az a fontos, hogy az én felszerelésemmel legyen jó, tudok mutatni képet is mi a hiba, de nem érdekelte. Kis vita után elvette tőlem, kiállította a papírt újra, hogy szervizbe adtam, de várhatóan ahogyan eddig is, nem fognak semmit se tenni vele, legalábbis nagyon ezt éreztem a levegőben, hogy jó, akkor ő ezt lepapírozza, de úgy se lesz semmi.
1, Mi a teendő, ha azt állítják, náluk ez jó? (Miközben nálam nem)
2, Mi a teendő, ha azt állítják, hogy javították, de nálam ugyanúgy rossz és negyedszerre vinném vissza?
3, Egyáltalán milyen lehetőségeim vannak, ha tudom bizonyítani, hogy a fényképezőm jó és ezzel az objektívvel pedig nem, akkor azzal hova tudnék tovább menni?Köszönöm előre is a segítséget.
-
jaanoo89
aktív tag
A gép Olympus E-M5 II, a meglévő objektíveim 25/1.8, 60/2.8 macro és volt egy pana 12-32 is, ezt ugyan eladtam de ezzel a géppel használva, minden látószögben jó volt a kép.
Ami viszont nem jó, PL12-60 különösen 12mm-en, ott viszont bármilyen rekeszen hibás. Távoli témáknál ha jobb és bal oldalakat nézzük (nem a sarkokat és nem az extrém széleket) a bal része életlenebb.
Kép: https://kepkuldes.com/image/eNkaDd
Itthon egy 23"-os fullhd monitoron nézve látszik, hogy míg a nagyon extrém széleken hasonló a kép, középre haladva a jobb oldal élesedik, míg a bal oldal nem. Tovább romlik a helyzet ha rekeszelek az objektíven, mert akkor felerősödik a jobb oldal széleken is, míg a bal oldal marad ugyanolyan.
A kép középre lett fókuszálva, stabi kikapcs és az épülettel szemben állok, számtalan ilyet tudnék csatolni, ugyanolyan eredménnyel.
-
asdf_
veterán
válasz jaanoo89 #20897 üzenetére
Hat, a hosszu mese helyett eleg lett volna annyi, hogy van egy decenteres obid, melyrol a szeviznek nem ez a velemenye. A geped itt nem relevans, ezt -ennyibol itelve- szerintem barmire rakod, ugyanezt fogja produkalni amikor szelesben van (teleben logikusan kisebb a hiba, mert lelog az alkotott keprol a hiba, illetve jelentkezik ,csak a sokkal kisebb mertekben). Ha online vasarlas, akkor elallni kellett volna azonnal, ha kesobb veszed eszre, akkor pedig vagy javitsak vagy csereljek, mert ez igy egyertelmuen egy kalap szar.
[ Szerkesztve ]
-
jaanoo89
aktív tag
Sry a meséért, úgy szerettem volna leírni, hogy aki kevésbé ért ehhez, de a jogi mizériához jobban, az is értse.
Sajnos, mivel ezt a hibát ezidáig nem ismertem és már lejárt a 2 hét, így csak szervizeltetni tudom, de mindig azt mondják, hogy javították...
Most pedig erőszakoskodtak, hogy menjek ki vak sötétben és fotózzam a szemben lévő épületeket és mutassam meg a hibát, de ilyet nem fogok tenni, mert ennek szerintem nem ez a módja, nincs ott normális monitor, hogy megnézzük illetve ezt a képet elvittem magammal, de nem hajlandóak megnézni, mert szerintük úgyis a gépem a rossz.
Szóval várhatóan az lesz a mostani kimenetel, hogy most nem azt fogják állítani, hogy javították, hanem azt, hogy ez eleve jó, de tudjuk, hogy az én fényképezőmön ez sohasem lesz jó.
Ilyen esetben kihez tudnék fordulni?
Van jogalapom erősködni, hogy kérek cserét, mivel már 3-szor bevittem javíttatni?