-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wwhy
veterán
Srácok, garancia/jótállás viszonylatában kérnék segítséget, ha lehet pü-ben.
Az ügy lényege, hogy magánszemélyként bontatlan terméket küldtem a vevőnek, NAS HDD-ket, a hirdetésben pontosan megjelölve, hogy a termékre OEM gari van, amit végfelhasználó nem tud a gyártónál közvetlenül értékesíteni, esetleges probléma esetén szükség van boltos ismerős közbenjárására. Az elküldött 4 HDD-ből állítása szerint 3 hibás, ami szinte lehetetlen - gyári, bontatlan termékekről van szó. Nyilván, nem kizárt, de életszerűtlen számomra.
Annak ellenére, hogy tudomásul vette és többször tisztáztam vele, hogy nem áll módomban garit vállalni és ő sem fog tudni gariztatni, mint végfelhasználó, kéri vissza a termékek árát, feljelentéssel, miegymással fenyegetőzve. Mi a helyes lépés részemről? Nem tudom, hogy nem ejtette-e le a HDD-ket stb., 4-ból 3 DOA, az szinte képtelenség.ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz LuckyL #20864 üzenetére
Éppen azért nem bontottam ki vagy teszteltem, hogy semmilyen kifogása ne legyen, illetve nyilván a bontatlan csomagolás garantálja az eredetiséget, 0km, ezért nincs próbagari - ha kéri kibontom, de akkor meg már használt...
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
-
wwhy
veterán
válasz Yager01 #21027 üzenetére
Amit te akarsz tenni, annak a neve szürkeimport. Egyetlen gyártó sem támogatja, gondolom érthető okokból. Sőt, mondok jobbat: a Huawei Magyarország pl. csak a Magyarországon vásárolt készüléket gariztatja, még a más EU-s országból származokat sem!
Ha a webshop igazolja az EU-s származást, a Samu is fog gariztatni. Nem fogják tudni, mert IMEI szám alapján lehet tudni, hogy melyik országban került forgalomba.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz DarthPeeter #21070 üzenetére
Főleg Samsung esetében valószínűleg nem lesz magyarországi garanciád, vissza kell küldeni oda, ahonnan a számlát kapod.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz Frontiner #21168 üzenetére
1st: Majd még fogsz. Szokj hozzá.
2nd: a te munkád - ezek szerint - pótolható. Cipelőember nem terem minden bokorban, őket - ezért - nem fogja senki sem kirúgni, és a cég szemlélete sem fog megváltozni. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Futás, futópályák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mesterséges intelligencia topik
- Gurulunk, WAZE?!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 4
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar