-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Én azt szeretném megtudni, hogy a 14 napos elállási jog érvényesítésénél a termék értékcsökkenés mértékét ki dönti el? Gondolok itt arra, hogy kipróbálás közben karc keletkezett a terméken, de ettől függetlenül el szeretnék állni a vásárlástól. Nyilván nem fogok trükközni és elismerem, hogy béna voltam. De azt nem tartom korrektnek, hogy rögtön 50%-ot lehúznak. Támadható valamilyen módon a dolog? Van helye felülvizsgálatnak?
Előre is köszönöm. -
Katsu
aktív tag
válasz Hegyirabló #22492 üzenetére
Köszönöm a választ. Akkor érvényesítem az elállási jogomat. 10-15%-os értékcsökkenést tartok jogosnak az esetemben. Persze senki sem vagyok, hogy ezt eldöntsem.
Minden esetre az lesz még a kérdéses, ha a kereskedő ettől függetlenül visszatartja az utalást vagy esetleg önhatalmúlag kevesebbet utal. Akkor pedig gondolom nekem kell kezdeményezni valahol valamit. Lehet, hogy még foglak keresni titeket tanácsért. -
Katsu
aktív tag
válasz LuckyL #22494 üzenetére
Persze, ezzel egyetértek.
Gyakorlatilag beépítés után nincs jelentősége a karcoknak, illetve a műkdöést nem befolyásolja.
Szívesen fogadom a véleményeket és köszönöm is.
Ha kell, akkor más szögből is csinálok képet, csak írd meg, hogy milyenre gondolsz.
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Katsu
aktív tag
Pedig én nem ejtettem rá semmit. Tényleg csak a karcokat kell nézni.
Amit láttok az egy dizájn a kártyában. A műanyag térben meg van emelve. Nem tudom jobban szavakkal leírni. Készítettem egy másik képet. Hátha jobban látszik.
ragasztani végképp nem ragasztottam, mert nem volt semmi eltörve vagy bármi ilyesmi.
Aprón is hirdetem. De ha ti azt hiszitek, hogy törve volt vagy ragasztva vagy akármi, akkor lehet, hogy sokan mások is. Ez azért elgondolkodtat. Felrakom az új képet mindenhova, ahol hirdetek. Bár az elállási szándékot már jeleztem. Majd kiderül, hogy mit mondanak. Amúgy meg lehet szüntetni az elállási procedúrát? Teszem azt nem jutok közös nevezőre a kereskedéssel és azt mondom, hogy akkor adják vissza a kártyát?
[kép] -
Katsu
aktív tag
Amúgy az is megfordult a fejemben, hogy nem is biztos, hogy én okoztam ezeket.
Egyszerűen nem jövök rá, hogy mi okozhatta a gépemben ezeket a karcokat a behelyezéskor.
De mivel én nem nagyítóval kezdtem el a kártyát megvizsgálni, így ezt nekem kell lenyelni...
Amúgy jól rámijesztettél, hogy garancia megvonva.
Rendesen levert a víz. -
Katsu
aktív tag
válasz Pornstar #22501 üzenetére
Szia,
Én nem vagyok szakavatott a témában, csak mostanában én is sokat olvasok a saját problémám miatt.
Úgy tudom, hogy ha cégre van vásárolva, akkor rájuk más jogszabályok vonatkoznak. A 14 napos elállási jog sem érvényes rájuk. Persze csak akkor, ha erről tájékoztatva vagy a vásárlás előtt. Ezt általában az ÁSZF-fel szokták lerendezni.
Esetleg kérd meg a kereskedőt, hogy mondja meg, hogy az ÁSZF melyik pontjában írják ezt meg vagy honnan kellett volna erről tájékozódnod.
Fontosnak tartom, hogy ne legyél támadó vele szemben, mert ő is nyitott volt a VGA-val kapcsolatban. Nem lett volna köteles átvenni tőled, ha valóban tájékoztatva voltál.
Ettől függetlenül várj meg más hozzászólást is, aki gyakorlottabb a témában. Szurkolok, hogy minden rendben legyen. Most COVID alatt pedig lassan mennek a külföldi dolgok sajnos. Sőt minden.[ Szerkesztve ]
-
Katsu
aktív tag
válasz LuckyL #22496 üzenetére
Szia,
végülis most, hogy tisztázva lett, hogy nem volt törve, sem javítva a termék, tudsz végül valami mértéket írni az értékcsökkenésre? Egy beárazós topikban már kaptam választ, hogy a használt piacon mennyiért menne el, de az gyakorlatilag több éves kártya használat után reális. Úgyhogy most arra keresem a választ, hogy ha vissza viszem a boltba, ott mennyit ér ez a pár karc.
Köszi előre is. -
Katsu
aktív tag
válasz LuckyL #22511 üzenetére
Szia,
Köszi a választ.
Sajnos elég drága volt a cucc. Úgyhogy ma postára adtam és megírtam egyértelműen a kereskedésnek, hogy élek az elállási jogommal. Aztán majd meglátjuk mit mondanak.
De ha jól értettem, akkor így is úgy is vissza kell utalja az összeget, csak utána élhet kártérítési igénnyel, ugye?
Bízom benne, hogy valami középutat megtalálunk, ami nekik is "megéri" és nekem sem fáj annyira.
Köszönöm. -
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
2 hónapja belefogtam egy ITX gép építésébe. Sajnos majdnem egy hónapja hálózati hibát kezdtem tapasztalni a vezetékes hálózaton. 1 héten keresztül folyamatosan teszteltem, kábelt cseréltem, routert cseréltem, más géppel kipróbáltam a hálózatot, de csak az új gép alaplapi vezetékes hálózatával volt gondom. Hálózati terhelés alatt csomagvesztéseket produkál, de nem csak a WAN irányába, hanem a LAN irányába is, gyakorlatilag, mintha letiltanád a hálózati kártyák és újra engedélyeznéd. Mivel, 10 éves szoftver hardver üzemeltetői tapasztalatom van és még 7 év egyéb IT-s, így nem tartom magamat hülyének a dologhoz. Magához az elektronikához nem értek. De ezzel nem kérkedni akarok, nekik nyilván nem is mondtam ezt, csak nem szeretném, ha itt bárki azt hinné, hogy kóklerkedem.
Emiatt jeleztem a boltnak, ahol vettem az alaplapot, hogy mi a probléma és egy A4-es lapon leírtam, hogy miket teszteltem, miket próbáltam és milyen eredményekre jutottam. Ezt mellékeltem az alaplap mellé. Amikor le akartam adni a terméket garanciális ügyintésére, akkor megpróbálta az átvevő ügyintéző elutasítani a dolgot, mert karcos az egyik áramkör (nem volt karcos), nem volt socket védő műanyag a proci foglalaton (nem volt elhajlott láb a foglalatban) és így tovább. Miután mindent megtett, hogy ne kelljen átvenni, elismerte, hogy sértetlen a lap és átvette... Nem is értem, hogy erre miért volt szükség.
Valami miatt az volt az érzésem, hogy semmit nem fognak találni...
Hát tegnap jött a levél, hogy 6napig tesztelték, de nem jelentkezett az általam tapasztalt hiba. Mehetek az alaplapért.
Ezt nem szeretném ennyiben hagyni, mivel tudom, hogy gond van vele, de nem tudom, hogy mit tehetek még? Nem akarok pénzt visszakapni, nem akarok másik alaplapra váltani, azt szeretném, ha ez működne vagy kapjak egy ugyanilyet cserébe. Szóval nem valami haszonszerzés vagy bármi ilyesmi a célom.
Viszont ahhoz nincs kedvem, hogy megint összerakom a gépet, megint jön a hiba, megint szét kell szednem, mindent megtisztítani, hiszen a pasztát ilyenkor el kell távolítani stb...
És minden ki-be szerelésnél megvan az esély, hogy véletlenül megkarcolódik valami vagy megsérül.
Milyen lehetőségeim vannak? Vagy addig kell mindig visszajárni, amíg nálam jelentkezik a hiba? Milyen papírokat kérhetek ki a vizsgálatról?
Én már jeleztem ma nekik írásban, hogy 1 sornál sokkal több információra van szükségem a tesztelésről. És írják meg, hogy én miben segíthetem a munkájukat? Vigyem be kompletten a gépet hozzájuk, hogy prezentálni tudjam? Nyilván otthagyni nem fogom, mert az adataimat nem hagyom ott. Illetve a gép többi részéhez nincs közük.
A jogaimat szeretném megtudni, hogy az ilyen patt helyzetnél mit lehet tenni? Mivel gyorsíthatom meg az ügyintézést?
Ha bármilyen infóra még szükségetek lenne, akkor jelezzétek és írom.
Előre is köszönöm a tanácsaitokat.
Üdv. Attila
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lejtőre került a streaming
- Külpolitika
- SSD kibeszélő
- Autós topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A51 gyári független megkímélt szép állapotú
- EVGA RTX 3060 TI 8GB GDDR6 XC Gaming Videokártya!
- Samsung Galaxy S23 dual 8/256GB gyári független 2026.06.12-ig Samsung.hu garis!
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest