-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sátán44
addikt
válasz dethroner #16201 üzenetére
Ma este panaszt nyújtok be. Kb. négyszer próbáltam velük rendezni a dolgot, de elzárkóztak. Azt mondták küldjem el a panaszom és majd reagálnak rá. Azután van értelme a Békéltetőhöz fordulni, vagy egyből menjek a fogyvédhez?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
optikus
senior tag
válasz Sátán44 #16200 üzenetére
te a boltal allsz jogi kapcsolatban. az jo hogy van egy gyartoi szervizes szakvelemenyed, de mivel a boltal allsz kapcsolatban igy hivatalosan csak oda hordhatod. ha nem vegeztek el a javitast es ezt meg el is ismertek akkor ujra beadod vegezzek el. ezt igazabol tobbszor is eljatszhatjak, de mondjuk 2-3 ilyen kor utan jogodban all cseret kerni, ha nem teljesitheto akkor elallni a vasarlastol. ha ezek nem hatnak akkor be kell tartani a szolgalati utat, ami kapcsibol a panaszkonyvel kezdodik. ha ezeket nem teszed meg akkor felsobb szinten (pl birosag elott) az lesz hogy nem tettel meg mindent igy celszeru ezeket megtenni.
az meg nyilvan nonszensz hogy kapcsold ki a vifit felvetel kozben, de ha ezt komolyan gondolja akkor mutizza meg a magyar nyelvu kezikonyvet amiben ez le vagyon irva (ja a mgyar nyelvu kezikonyv ianya mar onmagaban buko).
Buy books not gear.
-
Sátán44
addikt
válasz optikus #16204 üzenetére
Ma délelőtt emailben, délután postai úton tértivevénnyel adtam fel a panaszomat. Emailre még nem reagáltak. Már kétszer küldtem oda, harmadjára is felajánlották, de azt már nem fogadtam el.
Idézet az általuk küldött emailből:
Szeretném tájékoztatni róla, hogy a készülék nincs akadályoztatva a rendeltetésszerű használatban. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli és vételárat nem térít vissza.
A készülékről megállapítható, hogy a gyártó általi műszaki paramétereknek megfelelően, rendeltetésszerűen használható.
A készülék kamera használata közben nem szükséges a wifi használat, tehát ha kamerázik nem kell wifire csatlakoztatni a készüléket. - az anélkül használható. Így a kamera funkció nincs akadályoztatva és probléma nélkül használható. Sőt javasoljuk, hogy kamerázás közben ne csatlakozzon wifire, így kevésbé terheli le a készüléket.A gyártó szakvéleménye alapján a készülék megfelel a gyártó előírásainak.
Az LG magyarország nem adott Önnek csereutalványt, egy olyan szakvéleményt állítottak ki, melyben javasolják, hogy forduljon a vásárlás helyéhez.Semmilyen papírt, vagy munkalapot, vagy szakvéleményt nem kaptam egy javításról sem. Főleg nem arról, hogy a készülék megfelel a gyártó előírásainak. Én rendelkezem szakvéleménnyel, tehát részükről ez bukta.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
dethroner
veterán
válasz Sátán44 #16205 üzenetére
Nyugodtan írd meg nekik hogy a véleményüket feldughatják maguknak. Életszerű példával ha te videotelefonálsz valakivel és kamerát is használtok, akkor hogy az úristenbe ne használnád már a wifit.
Ennyit a hülyeségükről.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
Volt valami olyasmi a regi ptk-ban (az ujban meg kell nezni, hogy szerepel-e meg), hogy az eladott termeknek rendelkeznie kell a hasonlo termekek tulajdonsagaival, ergo ha azoknal nem kell kikapcsolni a wifit videozasnal (egyiknel sem kell) akkor ennel sem. Ez is valami szurken behozott cucc valami szar boltbol, ahol kb. ajtogarancia van.
Tessek akkor felvesni ezt is (amelle, hogy nem vasarolunk sufnigms-bol): a 27% afas szamla keves, kell hozza a magyar importori jotallasi jegy is.
-
schumi
aktív tag
hali
alábbiban tudnátok segíteni ? :
Van egy ryobi fűnyíróm, ami 3 hónap után csapágyas lett és ryobi szakszervíz kiállít egy papírt róla hogy javíthatatlan, gyakorlatilag egy cserelapot, oda ahonnan vásároltam.
Felvettem a kapcsolatot a céggel akitől vettem a ryobit, a 3 embernek átadott telefon után végre értelmes fülekre talált a beszédem, és mondta hogy kicserélik vigyem a papírt, de akár 2 hét is lehet (a szervizben is ennyit volt, így gyakorlatilag már eddig is 2 fűnyírás kimaradt - egyéni szocprob tudom ).
Na most mivel sokáig tartana hogy ilyen gépet szerezzenek, jogilag visszakérhetem a vételárat ? (szerintem igen ( Szabályosan jár-e el a kereskedő, ha le akarja vásároltatni a termék vételárát.
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy a fogyasztó vásárolja le a vételárat az üzletben. )
[OFE] .
A panaszkönyv mellett hogyan tudom tudatosítani a hangom megemelése mellett, az eladóval és visszakérni a pénzem, márha jól értem és igazam van. A gond ott van hogy már most kellene a gépezet, visszakérném a pénzt és vennék máshol ...
Esetleg vonatkozó jogszabályt tud valaki ?köszi
valamint lehet már nem is tud ilyen készüléket biztosítani a cég, mert honlapjukon nincs, ha ezt mondanák, hogy így is vásároljam le hasonló fűnyíróra, akkor ez jogos lenne ?
[ Szerkesztve ]
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
optikus
senior tag
válasz schumi #16210 üzenetére
levasarlas nincs. javitas, csere azonos tipusra, vetelar vissza ezek a kereskedo lehetosegei. ha e helyett barmi mast akar a te ellenkezesed ellenere az nem legal, panaszkonyv. a szervizeles idotartamara es darabszamara viszont nincs eloiras. 2-3 szerviz utan kerhetsz elallast de nem koteles. a penz visszaadasa valoszinuleg utalva tortenik, van ra 2 hete ha jol remlik. az idokozbeni funoves az a te gondod
Buy books not gear.
-
dethroner
veterán
válasz optikus #16211 üzenetére
Igen, de neki csereutalványt adnak, vagyis a garis rendezés második lépcsője megvalósul, ugyanolyan cseredarabot kap. Ilyen esetben hogyan állna el a vásárlástól?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Sátán44
addikt
válasz Sátán44 #16205 üzenetére
Nem bántani akarom az Lg szervizt, de nem kellene tájékoztatni az ügyfelet arról, hogy csereutalvány kiállítása esetén lezárják a telefont a rendszerben és tovább nem javítják? Gondolja át az ügyfél, hogy ennek tudatában dönthessen?!
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
asdf_
veterán
válasz Sátán44 #16214 üzenetére
Miert kene az ugyfelnek barmiben is dontenie? Belathato idon belul nincs cserealkatresz (a cumo ugye szeriahibas amugy, suru moka az alaplapcsere ennel a modellnel), nyilvan nem lehet honapokig huzni egy javitast, mert akkor meg azert sir a vevo -jogosan-. A problema itt abbol adodik, hogy kulfoldi piacra szant, kulfoldi garis keszuleket ertekesit egy magyar bolt magyarorszagon, ezen tenyt "elfelejti" kozolni a vevokkel, amikor pedig a szakszerviz altal hibasnak itelt keszuleket garizni kene, akkor meg c***kodik, ahelyett, hogy teljesitene torvenyben eloirt kotelesseget. Nem a szervizzel van a gond, hanem a suttyo sufnigsmboltossal.
Most akkor kaptal csereutalvanyt vagy sem, mert kezdek elveszni.
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
A telefont az Lg visszaküldte. Most van telefonom meg csereutalványom is.
kisspepe
Én megírtam nekik, hogy jogi útra terelem az ügyet. Sem időt, sem pénzt nem sajnálva, engem nem fognak hülyének nézni, ha kell még a rendőrségen is feljelentem őket csalásért.[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
Történetem a mobilkereskedes.hu-val!
Hiba:
1. A telefonon ha bekapcsolom a wifit, majd indítok egy hívást, halk sűrű kattogás hallható a fülhöz eső hangszóróból.
Ha élő hívás alatt kikapcsolom a wifit, megszűnik a kattogás.2. A wifi szintén aktív, a telefonnal (gyári kamera programmal) rögzítek videofelvételt, majd azt visszanézve jól hallható a sűrű kattogó hang. (Fülhöz tartva a hátsó hangszórót, vagy fej,-fülhallgatóval szintén hallható. Számítógépen a VLC lejátszón keresztül is tisztán hallható.)
Szemléltetve a problémát rögzítettem két videofelvételt, amit a Galériában megtalálnak, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel.
Szerviztörténet:
Augusztusban személyesen vittem be a Váci úti LG Központi Márkaszervizbe, ők meg továbbították a Telemaxba túlterheltségre hivatkozva. Telemax hangszórót cserélt, majd visszaküldték. Problémámat továbbra sem oldották meg. Rögzített felvételt visszanézve, továbbra is jól hallható volt a sűrű kattogó hang a felvételben. Ezek után lakásomban rögzítettem 2 db videofelvételt, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel, így szemléltetve a problémát. Visszaküldtem a telefonomat az LG Központi Márkaszervizbe, ahol megerősítették, hogy ők is tapasztalják a problémát, ami csak alaplap cserével lenne orvosolható, de készlethiányra hivatkozva csereutalványt állítottak ki. Ekkor vettem fel Önökkel a kapcsolatot, és tájékoztattak, hogy az Lg nem kötelezheti önöket a cserére. Visszajuttatva Önökhöz a telefont, továbbították a németországi Lg szervizbe, ahonnan szintén javítatlanul érkezett vissza a készülék és még azt sem tudták megmondani, hogy milyen javítást végeztek rajta. Ismételten felhívtam Önöket, hogy a probléma nem oldódott meg. Ezután felhívtam az LG Központi Márkaszervizt és elmondtam a történetemet, ahol tájékoztattak, hogy mivel csereutalványt állítottak ki, ezért lezárták a rendszerben és nem javítják a készüléket. Ismét felhívtam Önöket és tájékoztatást adtam, hogy mi az Lg álláspontja. Pénteken (2016. szeptember 23.) ismét rögzítettem két videofelvételt, megint szemléltetve a problémát, és elküldtem az info@mobilkereskedes.hu címre csatolva a felvételeket. Ígéretet kaptam, hogy díjmentesen küldenek futárt hétfőre (2016. szeptember 26.) és visszaszállítják a telefont az átvevőpontjukba.Amire kérném Önöket:
1. Az LG Központi Márkaszerviz már nem javítja tovább ezt a készüléket a csereutalvány kiállítást követően, ezért kérvényezem az új gyári alaplapcserés javítást! A készülék hibamentes állapotra való helyreállítását.
2. Amennyiben nem sikerül az alaplapcserés javítást megoldani, akkor új készüléket biztosítsanak számomra.
Ha ez sem lehetséges, akkor a teljes vételár visszautalását kérem.Szeptember 26-án ismét visszakerült a mobilkereskedésbe, ahol végre elismerték a hibát. Kipróbálták és tapasztalták ők is. Azt mondta egy mobilkeres csávó, hogy megbeszéli a továbbiakat a főnökasszonnyal és mindenképpen jelez. Nos eltelt 2 hét és még nem kaptam sem emailt, sem telefont.
Hivatalosan nem szervizeli tovább itthon az LG központ (csereutalvány kiállítása miatt), a mobilker meg nem fogadja el a csereutalványt. Inkább küldi javításra a telefont, csak azt nem tudom, hogy hova.
Most megírtam a panaszomat, amit kértem jegyzőkönyvezni és 30 napjuk van a megválaszolásra. Ezután jön a következő lépés.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sanki
addikt
válasz Sátán44 #16223 üzenetére
Ebben nekem az nem világos, hogyha az LG kiállította a csereutalványt és ezzel együtt a telefont "lezárják" a rendszerben, hogy tovább nem lehet javítani, akkor miért adták vissza a telefont és a csereutalványt is.
Mert most, ha úgy mész a boltba vissza, hogy csak csereutalvány van, akkor már lehet lenne másik telefonod. -
Sanki
addikt
válasz Biznisz Elek #16225 üzenetére
Nekem az LG nem küldte vissza a telefont, csak a csereutalványt.
-
kisspepe
tag
válasz Sátán44 #16220 üzenetére
Nekem csak a csereutalványt adták vissza, már többször feltettem e-mailben a kérdést, hogy visszakaphatom-e a telefonomat, mert akkor hagynám a fenébe, használnám wifi nélkül, mert az ment tönkre benne, de arra a kérdésre sose válaszoltak. Volt itt más valaki is aki csereutalványt kapott, neki se adták vissza a telefont a kérésére.
Én is ügyvédhez fordulok, csak még várom hogy kicseréljék a csereutalványom, mert az időközben lejárt. Valószínű bírósági ügy lesz belőle, pedig szerettem volna elkerülni, mert ha meg is nyerem a pert, addig nekem kell fizetnem az ügyvédet és a per elindítását. Persze ha nyerek azt visszakapom. Csak azt nem tudom miből fogom kifizetni. Mondjuk egyenlőre azt se tudom mennyibe kerül.
-
TibEe_ke
újonc
Sziasztok
Egy saját hülyeségemmel kapcsolatos kérdésem lenne
A sztori:
3 hete a telefonomat leejtettem és berepedt a kijelző...
Most a héten elküldtem a szervizbe ahol közölték velem, hogy a gyári garancia alá nem tartozik a javítása.
Gyorsan bejelentettem a biztosítomnál a kárt. Viszont ott meg azt mondták, hogy mivel nem 1 héten belül jelentettem, ezért nem fedezik a kárt.A kérdés:
Meg tudnám e játszani pár hét múlva a beázás kárt, hogy a készüléket kicseréljék garancia alatt, és ezzel kijátszva az előző bakit??Valakinek erről tapasztalata?
Válaszokat előre is köszi
-
Chereiose
addikt
Vettem egy rapoo headsetet, de kritikán aluli a minősége. Délután vettem, tehát elvileg 72 órán belül vissza lehet vinni minden panasz nélkül is?
-
313313
addikt
válasz Chereiose #16230 üzenetére
Neked nem felel meg a minősége, vagy hibás?
Ha nem hibás, nem nagyon tudsz mit tenni. Minden az eladó félen múlik.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dethroner
veterán
válasz TibEe_ke #16229 üzenetére
A biztosítódnál jelentés mit jelent? A magán lakásbiztosításod terhére adtad be az igényt? Ha igen, voltál olyan láma hogy nem azt mondtad most történt, ebben a pillanatban?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
asdf_
veterán
3 napon belül indoklás nélkül elállhat személyes vásárlás esetén.
A kerdezo is ugyanazt a butasagot hiszi, mint te. Tevesen. Nem, nem lehet elallni, mert a jogszabaly nem biztosit ilyen lehetoseget.
3 napon belul: hibas termeket lehet visszavinni, amit tilos javitani, csak cserelni lehet (kiveve kiscsillag, de ez most lenyegtelen)
14 napon belul: tavollevok kozott kotott szerzodesnel lehet elallni, ha mondjuk a vasarolt termek nem felel meg az elkepzelesnek (indokolni amugy nem kell).[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
-
Chereiose
addikt
válasz 313313 #16240 üzenetére
Teljesen sértetlenül hagytam a csomagolást, csak kihúztam belőle a tartalmat. Használtan kb 1 órát.
Ilyenkor az ügyfélszolgálatra menjek, vagy valamelyik pénztárhoz, vagy az online átvételi ponthoz?Illetve gondolom a KP-t nem adják vissza, max utalványt, nem?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Abban az arkategoriaban szerintem Plantronics E10. Egy picit lehetne hangosabb, de amugy jo. Vagy E50, esetleg valami Jabra. Valami olyan, amely cegnek koze is van ehhez, amit irtal, eletemben eloszor hallottam.
-
A harmadszorra bedöglött msi r9 270 gaminget beszámolták 3 hét után 49k-ba.
1060-ra váltottam. -
őstag
válasz Sátán44 #16223 üzenetére
alavetően ebben az egész történetben egyértelműen igaza van a vásárlónak, azaz neked
felmerült azonban bennem pár kérdés:1, nem céges számlára vetted a telefont véletlenül? (csak mert ilyenkor számos jog nem illet meg, ami a végfelhasználót igen)
2, az LG magyarország tényleg ilyen fassz**ó hogy kiállít csereutalványt olyan kereskedő felé, aki nem is szerződött partnere és így nem is tudja azt a vásárlójuk beváltani? Én egy iylen manőverért biztos rájuk borogatnám a pultot a szervízben...ki a ku**a anyjuknak hiszik ezek magukat????
3. az eladó viszont tényleg jó ge**i hogy nem hajlandó normálisan javíttatni
tulajdonképpen ebben a sztoriban szegény egyszeri user körbe van véve szemétládákkal
legközelebb ha ilyen fos telefont akar venni, vásároljon a mediából ahol rendes gari vancryptot minden termékemért elfogadom
-
tibike8
őstag
Sziasztok!
Tegnap elindítottam egy visszaküldési folyamatot az Emag felé. Elállásról van szó. Jól gondolom, hogy a futár úgy viszi el mint egy sima csomagot azaz csomagoljam be és címezzem fel mintha eleve küldenék valakinek csomagot? Ha így van, pontosan milyen címzettet kell megadni? Nem találok infót az emag oldalán. Az emagnak is írtam, de még nem reagáltak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen