Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyitaho
tag
válasz optikus #15603 üzenetére
első éves. nincs is rá másmilyen.
eltörött, ami az itteni szerviz szerint nem volt garanciális probléma.
írtam a globális márka customer service-nek ők mondták h küldjem vissza a szerviznek és adnak újat. ezzel az email-lel együtt már hajlandóak voltak átvenni és cserélni. -
Klazlo
csendes tag
sziasztok
kérdezném hogy ha laptop garanciát szeretnék érvényesiteni,baj e hogy eredetileg linuxal kaptam de win8.1-et raktam rá és hogy ha visszarakom a linuxot azt észre veszik és megtagadják a szervizelést?
köszi
-
dugo_
veterán
válasz Klazlo #15605 üzenetére
Nem baj, nem kell vele semmit csinálnod. Valami szűz rendszert jelszó nélkül dobj fel rá, ha tudsz, hogy azért legyen rajta valami, ha onnan akarnak belenézni először.
Márkától függően legyalulhatják a lemezt és visszarakják azt a rendszert, ami eredetileg jár a géphez. Erre készülj fel és legyen mentésed.
-
elektromade
újonc
Egy GTX980 G1 Gaming miatt van garanciás vitám egy másik PC üzlettel. Amikor betölt a játék egyből éles ciripelő hang jön a kártyából, hét ventilátor hangját a búgó tekercs hang nyomja le. A dolog érdekessége, hogy a kis-nagyker (Har...On...Kft.) szerint ez nem garanciás. 😃
Ugyan szerintük is "extrém hangos" a kártya, de működik.
Itt a jól működő kártya amibe egy tücsök család lakik 😃 : https://www.youtube.com/watch?v=L3VtJsO2tL8Valakinek volt már hasonló problémája? A Gigabyte ezt valóban nem cserélné?
ElektroMade Kispest
-
kisspepe
tag
Sziasztok!
Problémám volt ugye Samsung telefonnal, amit írtam itt pár héttel ezelőtt. A Samsung csereutalványt adott, melyet a cég ahol a telefont vásároltam nem akarja beváltani, mivel nem samsung partnerek, és ők a jogszabály szerinti 1 év garit vállalták és ők nem árulnak kiterjesztett garanciát.
A samsungnak május 20-án 4 hete megírtam, hogy a cég nem váltja be az utalványt. El is küldtem a cég válaszát a Samsungnak. A Samsung azóta nem reagált, csak elküldte a szabvány üzenetet, hogy várjak türelemmel a válaszig. Azóta 2 hete rájuk írtam, hogy mikor válaszolnak, majd egy hete is rájuk írtam, hogy ha nem válaszolnak akkor 20-án hétfőn megírom az egészet a fogyasztóvédelemnek. A szabvány várjak a válasz üzenet mindegyik levelemre megjött, de nem válaszol a Samsung, hogy mi a teendő ilyen helyzetben.
Szerintetek mit tegyek? Várjak még kicsit vagy lépjek tovább és küldjem el a történetet a fogyasztóvédelemhez?
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Lenne 2 kérdésem:
1, vettem egy telefont szolgáltatótól, listaáron 35ezer forint volt, de előfizetéssel, hűséggel 5000,- Ft-ért elhozhattam. Most elromlott, ha nem javítható, akkor mire számíthatok? A szolgáltatóval kell rendeznem a dolgot és ők fizetik vissza a vételárat? Vagy cserélniük kell olyan készülékre, aminek hasonló az ára? Ha pénzvisszafizetés lesz a vége, mit kell visszafizetniük, az 5000 vagy a 35000-et?
2, van egy háztartási gép, amire a gyártó 2 év garanciát vállalt, most vagyok a második évben. Sajnos a blokk már nincs meg, csak a kitöltött garancia papír, amin szerepel a vásárlás helye, ideje, le is van pecsételve, alá van írva. Jól gondolom, hogy az alapján javítania kell a gyártó szervizének garanciálisan a gépet? És mi a helyzet ha nem javítható és "csereutalványt" adnak, blokk hiányában mit lehet tenni?
Köszönöm előre is!
-
313313
addikt
válasz fausto #15610 üzenetére
1. Attól függ egy éven belül vagy túl vagy. Ha belül kicsit több lehetőséged van, ha kívül bármit amit adnak "ajándék". A termékért 5.000ft-t fizettél, tehát ha visszaadják a vételárat, akkor 5.000ft-t fogsz kapni.
2. Kitöltött garanciapapír elvileg elég kell, hogy legyen.Ha csereutalványt kapsz, úgy is a kereskedő mondja meg, mit vihetsz, vagy mik közül választhatsz. Révén, hogy a második évben vagy, úgy is el kell fogadnod, amit mondanak. Nagy valószínűséggel pénzt nem adnak vissza, ha mégis, megoldják a papíros részét, 1-1,5 éves blokkal amúgy se tud nagyon mit kezdeni a kereskedő...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz fausto #15610 üzenetére
1: Elso evben cserelik gond nelkul, masodik evben ha cserere kerul sor, akkor jellemzoen a tarifacsomagod kategoriajanak megfelelo oszlopbol valaszthatsz egy uj keszuleket az akkori 5000-ft-ert (rafizetni engednek asszem), a kapott uj keszulek garijanak lejarta az az elromlott keszulek garijanak lejartaval fog megegyezni. Gy.k.: tavaly februarban vettel egy telefont XL kategoriaju tarifacsomaghoz, akkor most az XL-es oszlopbol 5000 ft-ig egy telefon a tied, a husegidod nem valtozik, ellenben az uj telefon gariidejenek lejarta 2017. februar lesz.
2: A gyari szerviz nem biztos, hogy javitasnal szarozik a szamlaval/blokkal (bar akar kerheti*, mert a masodik evet a gyarto onkent vallalja, es annak felteteleul teheti a szamla/blokk megletet), amennyiben azonban cserere kerulne sor, es ugyanolyan keszulek mar nem all rendelkezesre, mindenkeppen kelleni fog a blokk, hiszen azon van rajta, hogy anno mennyiert vetted, ez a cseretutalvany kb. kotelezo rublikaja, es a cserenel is ebbol az arbol lehet majd kiindulni.
* sot, jopar helyen a sima, egy even beluli garis ugyintezeshez is kernek szamlat, es hivatkoznak valami jogszabalyra, hogy kerhetik a vasarlast igazolo bizonylatot hozza. Ennek regota nem neztem utana, hogy jogosan teszik-e ezt, most sem fogok, egyszercsakmajd....
-
sepsi0
őstag
válasz Attix82 #15614 üzenetére
"Én felhívnám őket" = Samsungot....
Szerintem a Samu jobban félti a jó hírnevét, mint hagyja az egészet...
Ez a jogszabály szerinti 1 év meg vicc....Még talán ennyi:
"A jótállásnak két fajtája van:
a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és
a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás.
Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként - jól felfogott piaci érdekből - kerül sor.Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén
Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.
A jótállási igény érvényesítése
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.
Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó."
Magyarán NEM 1 év jotállás van
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz sepsi0 #15615 üzenetére
Még egy közérdekű, mert szoktam itt érdekes dolgokat olvasni... pl a boltnak csak egy évig küldheted, aztán meg neked kell a gyártóhoz.....
"Három (munka)napon belüli reklamáció fogadása, illetőleg szervizhez irányítás
Ismert olyan forgalmazói eljárás is, amelynek keretében arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy minőségi kifogásaikat csak három (munka)napon belül tehetik meg az üzletben (a vállalkozásnál), és ezt követően már csakis a jótállási jegyen/használati útmutatón feltüntetett szervizhez vagy a gyártóhoz fordulhatnak minőségi kifogásaikkal.
A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva)."
Még talán annyi, mielőtt le lennék ugatva... kötelező jótállás egy jogi minimum, nem maximum!
kötelező jótállás (jogilag) = szerződéses jótállás
(#15617) Superhun
Ebben Neked teljesen igazad van!
A garancia/jotállási papir a szerződés az eladó és vevő között és az ebben levő "határidők" az irányadók (minimum 1 év)[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
válasz Superhun #15617 üzenetére
A Samsungnak kellene válaszolnia, hogy mi legyen a következő lépés. Ők nem válaszolnak a levelemre 4 hete. A gond, hogy telefonon nem lehet felvenni velük a kapcsolatot, mert az ügyfélszolgálat annyit tud csak mondani, hogy erre ők nem tudnak mit mondani, írjak a sehsupport[kukac]samsung.com címre.
-
sepsi0
őstag
válasz kisspepe #15618 üzenetére
Akkor írsz/újra küldesz egy levelet a Samsungnak....
A végén ez szerepeljen:
Ez a levél a következő címzetteknek lett kézbesítve:
-samu
-fogyvédelem
-felügyeleti szerv ha vanMég beirhatod linkelve az irányadó jogszabályokat
Hidd el erre válaszolni fognak rögtön!
Most nézem a levelezéseim között, hogy hasonlo levélre a PCX pl. este 22:08-kor reagált, este 20:00-kor írtam.
[ Szerkesztve ]
-
V@ns
aktív tag
Mobilról írok, elnézést kérek előre is.
Vettem a T-nél egy Lumiát tavaly, és vagy 6x voltam vele szervizben az elmúlt egy évben. Múlt héten kaptam vissza, kamera csere volt, de megint ugyan úgy rosszalkodik. Írtam a T-nek levelet (egy hete amire csak az automata levelet kaptam, hogy köszi, hogy írtál), mert a szervizben az volt a válasz hogy nem tudnak panaszlevelet küldeni a Microsoftnak, nem elérhető a neten az a felület. Szerintetek odamehetek, hogy nekem ezt ne javítgassák már, egy újat kérek helyette, vagy másik modellt értékegyeztetéssel? (Azt éreztem, hogy a szerviz széttárja a karját, hogy csak javítani lehet, a T meg szintén ezt teszi, mondván, hogy a kijelölt hely intézi a szervizelést...)A válaszokat előre is köszönöm!
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Kicsit furcsa helyzet állt elő. Rendeltem egy ilyet, amire az oldal szerint 24 hónap gyártói garanciát adnak. Pickpack pontra rendeltem, elvileg holnap érkezik, de a bolti garijegyet már megküldték emailben 5 évről. Ilyenkor mi van? Két év gyártóin felül még vállal hármat a bolt, vagy csak elírhatták? Ha elírták, akkor tartaniuk kéne magukat hozzá, mondjuk a 4. évben, vagy simán ráfogják majd, hogy 2 év volt csak rá?
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
Szerintetek emag garis lg nexus 5-ot is tudom gariztatni mo-n? Elvált a kijelző ragasztása a kerettol -
V@ns
aktív tag
válasz Superhun #15624 üzenetére
1 éven túl vagyok, 2015.02.14.
Ma bementem a T-be, segítőkészek voltak, azt mondták, hogy ha hatodik alkalommal megyek már, akkor mondjam a szervizben, hogy nem kérek javítást, én erre a készülékre nem tartok igényt, adjanak egy papírt, ami cserekészülékre jogosít fel. A készüléket (és ha szükséges a kellékeket) hagyjam ott, erről is adjanak rendes papírt, menjek be egy T-be, és akkor meg lehet beszélni, hogy mit szeretnék helyette.Ez mennyire valid?
-
eastsider
nagyúr
válasz Superhun #15626 üzenetére
valaszoltak:
Sajnos negatív választ kell, hogy adjak Önnek. Mivel a készüléket 2014. 11. 30.-án vásárolta, ezért csak 2015. 11.30.-áig tudta volna Magyarországon a jótállást igénybe venni, mivel nálunk a független készülékekre 1 év jótállást biztosítunk a mobiltelefonkra, melyet ebben az esetben a számla bemutatásával vehetett volna igénybe.Természetesen a jótállást biztosítónál - az Emag-nál - tudja érvényesíteni a jótállást, ahogyan az Önnek le van írva.
szoval 1 even belul lehet gariztatni emagos LG cuccokat.
kerdes visszakuldjem-e emagnak a telot, vagy azt mondjak user error?
- tipushiba: berepedt a keret a sim talcanal, jack dugonal, bekapcsologombnal ( ezek nem is erdekelnenek)
- bekapcsologomb nem kattan rendesen, de meg mukodik
- ami zavar: elvalt a kijelzo a kerettol, be lehet latni mar ala, es el fogja engedni az egesz kijelzot.ezekkel vajon elkuldenek a fenebe?
[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
válasz kisspepe #15618 üzenetére
Na válaszolt a Samsung.
A válasza:
Levelére válaszolva kérjük, hogy ebben az esetben a vásárlás helye (Mobil és Laptop *******), vegye fel a kapcsolatot azzal a disztribútorral, akitől a készüléket beszerezte, a disztribútornak a társaságunk jóvá tudja írni a készüléket.Most a probléma az, hogy a cég szerintem erre megint csak nemet fog mondani azzal az indokkal, hogy ők a Magyar jogszabály szerint 1 év garanciát adtak a készülékre, és én nem náluk vettem kiterjesztett garanciát, mivel ők nem árulnak ilyet.
Nem tudom meddig fog még húzódni ez az egész. Az a gondom, hogy amíg nem rendeződik a helyzet, nem is tudok normális telefont venni, csak egy olcsó alsó kategóriás vackot, hogy a kölcsönkért telefont vissza tudjam most már adni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz eastsider #15628 üzenetére
Nem vagyok LG szervizes, így fogalmam sincs, hogy mit fogadnak el hibának is mit nem, de annyi biztos, hogy a típushibák is hibák, tehát foglalkozniuk kellene vele.
Egyébként nekem is Nexus 5-ön van és nálam a jelentkezett a repedés, de sajnos csak 1 év után, ezért nem tudtam már garizatni.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15629 üzenetére
Bemesz a boltba, meglebegteted a Samsungos papirt, ha meg mindig nem akarjak, akkor kered a vasarlok konyvet (illetve ize, megkerdezed hol van, leven szamodra elerheto helyen kell lennie, es tollnak is kell lennie meleltte, ha pult alol adjak oda, akkor rogton ezzel kezded a bejegyzesedet). A bejegyzesre vagy helyben valaszolnak, vagy x napon belul postai uton, azzal meg te majd mesz a bekeltetokhoz (ahol az uj szabalyok szerint nekik kotelezo megjelenniuk, ha megeri nekik hulyenek lenni es eltolteni x orat ezzel valakinek a cegbol, hat hajra, tegyek).
Ugyanakkor valoszinuleg tenyleg kiskapu allhat a dolog mogott, a ceg eladta 1 ev jotallasal a termeket, te utana beregisztraltal a Samsungnal tovabbi 1 evre, azt a Samu vallalta, a boltnak a Samuval semmi szerzodese nincs, tehat kotelezvenye sem arra, hogy foglalkozzon a Samu sajat vallalasa alapjan torteno teljesitessel. Tehat neki elvileg jofejsegbol, meg amiatt, mert anno te a vevoje voltal, lenne egy kore abba a nagykerbe, ahonnan ok anno vettek a telefont. Ha amugyis jarnak meg oda, akkor nem ertem a feszkozast reszukrol, ha pedig mar egyaltalan nem, akkor meg akar ertheto is lehet, hogy ok tokre nem kivannak foglalkozni az egesszel, mert jogilag tenyleg tokre semmi kozuk hozza (a szavatossagon kivul persze, de itt most nem errol van szo).
(emlekezetbol irok, nem talalom az elso postot, igy a pontos porblemaleirast a tortenettel kapcsolatban, igy lehet, hogy hulyeseget irok)[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
Az első bejegyzésem az ügyben ahol mindent leírtam:
[link]A folytatása tehát a következő:
Megírtam a Samsungnak, hogy a bolt nem váltja be a csereutalványt, mire ők több mint 4 hét elteltével válaszoltak, hogy a bolt vegye fel a kapcsolatot a disztributorral és őnekik majd a Samsung jóváírja az összeget.
Most ezt megírtam a boltnak a mai napon, amit még nem olvastak jelenleg.
Közben tegnap az egész történetet megírtam a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség-nek, ők megnyitották egyszer a levelet tegnap, de még nem válaszoltak.
Tehát most jelenleg várom a választ a bolttól, hogy mit mond a Samsung válaszára, valamint várom a levelet a fogyasztóvédelemtől.
Egyébként megértem a bolt álláspontját, hogy nem ők vállalták rá a garanciát, csak én meg telefon és pénz nélkül maradtam már lassan 2 hónapja.
Maga a csereutalvány beváltási ideje meg augusztus 12-én lejár.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz kisspepe #15636 üzenetére
Valtozatlanul nem ertem, hogy miert keszult adasveteli szerzodes a blokk/szamla helyett. Igy, hogy vasaroltal a samutol meg egy ev garit es ennek ervenyessege alatt, erre kaptal csereutalvanyt, meg erdekesebb a dolog (es nem azert mert en is kereskedem, de valamennyire megertem az elado boltot, hogy neki mi koze van a te vasarolt garidhoz. a, nem latja ennek megtortentet, b, nem kap egy centi zsetont az ugyintezesert a samsungtol, c, percentet sem a vasarolt garibol -nem naluk vetted-, d, ha most kapsz egy uj cumot, es kesobb az is meghibasodik, meg annak a garis kezeleset is megnyeri a bolt. Ha rendszeresen jart korben benne van a ceg, ahonnan szarmazik en mondjuk megcsinalnam, de kizarolag jofejsegbol, kotelezni szerintem semmi nem kotelezi ra a boltot, hogy o ezzel foglalkozzon. Amennyiben pesti vagy, en megprobalnam a Samsung boltok egyikenek felkereseset -amelynek termeszetesen szinten semmi koze a tortenethez, egy Samsungra matricazott Bravotel boltrol van szo-, tehat lehet, hogy ott is mersekelt lelkesedessel fognak hozzaalni a problemadhoz.
[ Szerkesztve ]
-
kisspepe
tag
Mint írtam megértem én i, hogy a bolt nem nagyon akarja ezt bevállalni, mert nem biztos hogy ez az ő dolga lenne a jelwn helyzetben. Csak én mint vásárló jóval gyorsabb ügyintézést várnák el akár a Samsungtól, akár a bolttól.
Nekem ebből az a tanulság, hogy kis üzletben nem szabad vásárolni, csak a multiknál. Ha Media Marktban, Auchanban vagy valamelyik Hivatalos Samsung kereskedőnél vásároltam volna már rég megoldódott volna a probléma.
Cipővel jártam még így és ott is ugyan ez volt a tapasztalatom. Butik szórakozott heteket a garanciával, míg a Deihman simán cseréli, max ha olyan elküldi bevizsgáltatni.
Nem Pesti vagyok, de ha a Samsung azt mondaná ott beváltják, akkor szombaton fel is mennék érte.
-
Archttila
veterán
A kereskedői és a saját garancia közt mi a különbség, és a gyakorlatban hogyan néz ez ki, teszem fel meghibásodik egy monitor?
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF and AV enthusiast, APU retro gamer.
-
kisspepe
tag
Ugyebár a Samsungnál ez úgy van, hogy erre a telefonra vállalnak 2 év prémium garanciát. Ha regisztrálod a Samsung oldalán, akkor kapsz még + 2 hónapot, majd ha veszel kiterjesztett garanciát akkor még +1 évet. A garancia papíron vannak a feltételek, az most nincs jelenleg kéznél, így nem tudom megnézni mit ír, pontosan.
-
bobalazs
nagyúr
R9 270-et beküdltem gariba. Azt mondták megérkezett a cserekártya, felhivtam őket, 370-et ajánlottak cserébe.
Nem fogadtam el. Jól tettem?
Azt mondták így javításra küldik vissza. Ez mennyi idő kábé? Tovább tart mint a csere intézés? Az is volt 5-6 hét. -
Topikgazda
válasz bobalazs #15642 üzenetére
Mennyi idős a kártya?
Az 5-6 hetes átfutási idő vszleg azért volt, mert kiküldték a kártyát a gyártóhoz. Az viszont nem világos számomra, hogy mit keres még a régi kártyád az országban, ha megérkezett egy cserekártya a gyártótól, illetve mi ez az ajánlgatás...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bobalazs #15645 üzenetére
Akkor nem vagy köteles elfogadni másik típust. Első évben csak csere azonos típusra/javítás/pénzvissza játszik a jogszabály szerint. Azt én nem tudom megítélni, hogy jól tetted-e, hogy nem fogadtad el a cserét 370-re, mert nem értek annyira a videokártyákhoz, illetve azt sem tudom, hogy mennyi ideig tart egy ilyen kártya javítása.
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Egy ruhaüzletben vettünk egy akciós pólót 2190Ft-ért. Hazahoztuk, és lekapartuk róla a árcímkét, mert ajándékba szeretnénk adni, és ekkor ért a hideg zuhany, az eredeti ára, ami nyomtatva volt, az 1990Ft. Engem az a 200Ft nem érdekel, de csak abban az üzletben volt több száz ilyen póló, és legalább 100 boltjuk van Magyarországon, tehát elég nagy mértékű átverésről van szó. Vagy ez így korrekt? Ha ráragasztotta az új árat, és akciósként hirdette, akkor ez így megengedett?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz vzsryl #15647 üzenetére
már olyan magasan van a vevők ingerküszöbe szerintem hogy lassan ami nem "akciós" azt el se lehet adni
kár ezen gondolkozni, ha neked megért annyit a póló akkor mind1 hogy akciós-e vagy nem
egyébként hogy a kérdésre is válaszoljak: ez így nem szabályos és ha lehet bizonyítani akkor megbüntethetik érte a boltot[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #15648 üzenetére
Engem nem érdekelt az ára, meg az se, hogy akciós. Ebben az zavar, hogy vásárlók ezreit verik át, ami szerintem szabálytalan, és mint kiderült, jól gondoltam. Azt hittem, hogy a multik ennyire nyilvánvalóan nem csalnak, de tévedtem. Az oké, ha felviszik az alapárat, és utána visszaviszik a régire, majd ráírják, hogy akció. Ez belefér, mert rá lehet fogni az inflációra, és még csak nem is tűnik szabálysértőnek, de ez amibe most futottam bele, eléggé meglepett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisspepe
tag
válasz kisspepe #15641 üzenetére
A cég azt válaszolta, hogy külföldi disztribútortól szerezték be a telefont, így nem tudják vele felvenni a kapcsolatot. Ez egy EU garanciás készülék volt, melyről tájékoztattak is, én erre nem emlékszek.
Persze én mivel előtte átnyálaztam a Note II fórumot direkt kihangsúlyoztam a boltban, hogy Magyar gyártói garanciás készüléket kérek, mivel az EU-sra eleve 1 év garancia jár csak, szemben a magyarral. Mikor a telefon megjött, nem is volt benne a gari jegy, azt pult alól adtak egyet hozzá, mikor megemlítettem.
A Samsung is jóváhagyta a garanciát, mert még aznap elküldtem minden adatot és dokumentumot, hogy ellenőrizzék megfelelő-e, és azt válaszolták, hogy igen.
Elmondta a kereskedő azt is, hogy volt már ilyen eset, kb 3 hónapig tartó ügy volt, a Samsung mindig csak ígérgetett, mert egy külföldi központ elbírálását várták. Végül a Samsung kijelölt egy boltot, ahol be lehetett váltani az utalványt.
Most ezt az egészet megírtam a Samsungnak kicsit fenyegetőbb hangvételben. Augusztus 12-én lejár a csereutalvány beváltási határideje, ezt én nem szeretném megvárni. Ha nem intézik el az ügyet akkor megyek a békéltetőtestülethez. Azonban ha bíróságig kell mennem, akkor a két nagy tévécsatornának is megírom a történetemet, hátha csinálnak egy riportot az esetről.
Most várom újból a Samsung válaszát, remélem nem megint 4 és fél hét lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest