-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisspepe
tag
Sziasztok!
Problémám volt ugye Samsung telefonnal, amit írtam itt pár héttel ezelőtt. A Samsung csereutalványt adott, melyet a cég ahol a telefont vásároltam nem akarja beváltani, mivel nem samsung partnerek, és ők a jogszabály szerinti 1 év garit vállalták és ők nem árulnak kiterjesztett garanciát.
A samsungnak május 20-án 4 hete megírtam, hogy a cég nem váltja be az utalványt. El is küldtem a cég válaszát a Samsungnak. A Samsung azóta nem reagált, csak elküldte a szabvány üzenetet, hogy várjak türelemmel a válaszig. Azóta 2 hete rájuk írtam, hogy mikor válaszolnak, majd egy hete is rájuk írtam, hogy ha nem válaszolnak akkor 20-án hétfőn megírom az egészet a fogyasztóvédelemnek. A szabvány várjak a válasz üzenet mindegyik levelemre megjött, de nem válaszol a Samsung, hogy mi a teendő ilyen helyzetben.
Szerintetek mit tegyek? Várjak még kicsit vagy lépjek tovább és küldjem el a történetet a fogyasztóvédelemhez?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj és szűrő topik
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Netflix
- sziku69: Szólánc.
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- További aktív témák...