Új hozzászólás Aktív témák

  • kisspepe

    tag

    Sziasztok!

    Problémám volt ugye Samsung telefonnal, amit írtam itt pár héttel ezelőtt. A Samsung csereutalványt adott, melyet a cég ahol a telefont vásároltam nem akarja beváltani, mivel nem samsung partnerek, és ők a jogszabály szerinti 1 év garit vállalták és ők nem árulnak kiterjesztett garanciát.

    A samsungnak május 20-án 4 hete megírtam, hogy a cég nem váltja be az utalványt. El is küldtem a cég válaszát a Samsungnak. A Samsung azóta nem reagált, csak elküldte a szabvány üzenetet, hogy várjak türelemmel a válaszig. Azóta 2 hete rájuk írtam, hogy mikor válaszolnak, majd egy hete is rájuk írtam, hogy ha nem válaszolnak akkor 20-án hétfőn megírom az egészet a fogyasztóvédelemnek. A szabvány várjak a válasz üzenet mindegyik levelemre megjött, de nem válaszol a Samsung, hogy mi a teendő ilyen helyzetben.

    Szerintetek mit tegyek? Várjak még kicsit vagy lépjek tovább és küldjem el a történetet a fogyasztóvédelemhez?

Új hozzászólás Aktív témák