Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
válasz mirci18 #15350 üzenetére
Hát, ez már a szakértőbbek területe.
de szerintem ha megtagadták a garanciát arra hivatkozva, hogy te tetted tönkre, az garanciavesztéssel is jár, szóval volt, de elmúlt...@Wanderlust
Szerintem neked is, ha már nálad a termék és a számla is, de ez megint szakértőbbekre váró kérdés.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Wanderlust
tag
válasz bullseye #15351 üzenetére
Akkor remélem tudnak majd segíteni. Egyébként van-e jogom elkérni a szervíztől a kormányt plusz minden tartozékot amit elküldtem nekik? Az eladó azt mondta, hogy a jóváírás müxik vagy semmi. Ha tényleg csak egy kábelhibáról van szó akkor lehet, hogy saját költségemen megtudnám csináltatni.
[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz bullseye #15355 üzenetére
Akkor magyarul ennyi erővel bármelyik cég embere ráfoghatja a vevőre hogy xy alkatrészre nem vonatkozik garancia mert sérült.
Közben meg lehet hogy a cég maga sértette meg a kijelzőt.Tanulság a számomra hogy ilyet itthonról nem szabad mivel itthon még garanciát sem képesek normálisan kezelni.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
gyurlaci
csendes tag
válasz Superhun #15359 üzenetére
Uram Atyám!
Nekem meg még az Iponnal volt tele a hócipőm.
Pár éve egy 5 év garos WD scorpio black kezdett haldokolni a második évben,
a PCX-nél két hét alatt megvolt a csere.
Tavaly meg az EMAG- nál volt ugyancsak egy 520-as Intel SSD ami megpusztult,
két hét múlva hozott a futár egy cserét, igaz az már csak 530-as volt. -
Balion
senior tag
Sziasztok. Adott egy meggondolatlanul leadott rendelés, ami már a futárnál van. Tabletről van szó.
Tudom, hogy ha kézhez kapom, és akár még fel is bontom, saját költségemen vissza küldhetem, átvételtől számított 14 napon belül. Egyébként előre kifizettem bankkártyásan. Namost, szerintetek érdemes átvennem egyáltalán, vagy megbeszéljem a bolttal, hogy nem veszem át, vissza küldöm a futárral, ha akarják, vonják le a szállítási költséget?
Nekem így megfelelne, de az elállás elvileg átvételtől számított 14 nap, és nem tudom, hogy akkor is elállhatok e, ha még át sem vettem.
Szerintetek? -
asdf_
veterán
válasz Balion #15362 üzenetére
Irasban elallsz, elore kinezed a cimet, hova kell visszakuldeni, majd amikor jon a futar -aki jellemzoen nem csak kiszallit, de fel is vesz szallitmanyt-, van nala papiros, szelsebesen kitoltod, es nala feladod a visszaarut, kp-ben kifizeted es mar megy is vissza.
Vagy elore lebeszeled a bolttal, hogy az ugy szerintuk jarhato-e, ha cimzett nem kereste-vel visszamegy a cucc, neked meg a vasarlasi osszeg-fuvardijat utaljak vissza.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
-
feedme
tag
Sziasztok!
Miért van az hogyha rendelek valamit, ami újnak van hirdetve, akkor kapok valami felújított cuccot? még talán nem is zavarna, ha nem láncfűrésszel próbálták volna meg megjavítani, karcos és koszos, nincs is rendesen össze rakva. A legjobb hogy még papírt is hagytak benne, LCD kábelt cserélték benne. A gyártó oldalán a garancia 2015.09-tól érvényes és már csak hat hónap van rá. Én meg tegnap kaptam meg, újként.
Sajnos csak holnap tudom őket hívni. Ideges vagyok és gondoltam megosztom veletek.
[ Szerkesztve ]
-
GuruZone
őstag
sziasztok!
Vodafone-nál 2014 májusában vásárolt Samsung Galaxy S5
két hete (2016. április 8-án) lett leadva garanciális javításra,
azóta nem küldött a szerviznek kijelzőt a Samsung.
Állítólag nincs nekik. (bár nem értem, miért nem küldenek S5 Neo kijelzőt...)30 nap után van valamilyen fix forgatókönyv?
netán ha alkatrészhiány lép fel, akkor csereutalványt kell kérni, követelni,
vagy magától a adja a Samsung?
Egyáltalán lehet tenni valami 30 nap után?köszi!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21
-
asdf_
veterán
válasz GuruZone #15366 üzenetére
Elolvasod a jotallasi jegy korlatozott jotallasra vonatkozo reszeit, hogy erre az onkent vallalt idoszakra -leven a torveny altal a kotelezo jotallsra eloirt idon mar tul vagy- mit vallalt a Samsung/Vodafone. Elozoekbol adodoan mivel jogszaballyal nem tudsz fenyegetozni, az asztalveresi eredmenyesseged nem feltetlen biztato. Azert egy honap magassagaban en eleresztenek egy telefont a Samsung ugyfelszolgalatnak -bar lehet, hogy ez ertelmetlen, mert a szolgaltatoi telefonhoz nem Samu, hanem Voda jotallasi jegyet adnak, ha jol remlik, tehat hiaba vered a Samunal az asztalt, ha papiron a Voda vallalt neked barmit is.
[ Szerkesztve ]
-
synthattik
aktív tag
Sziasztok!!!
Lenne 1-2 kérdésem,és már nagyon azon gondolkozok,hogy a fogyasztóvédelemhez kéne fordulni,de még mielőtt ezt megtenném gondoltam hátha van itt okosabb mint ,én a témában,és tud adni jó tippeket.
Az én gondom az,hogy vettem az A4team nevű üzletben tavaly október 20-án 1 msi alaplapot,ami idén februárban 1 szer csak megadta magát,és február 22.-én visszavittem az üzletbe,ott az úr,aki bent volt átnézte nem találta rajta semmi rendellenességet,semmi fizikai sérülés vagy hasonló,rá is lett írva a garancialevélre,hogy garanciális ügyintézés alatt.
Azóta már voltam bent 1 párszor,de csak a legutóbbi alkalommal ,az kb bő 2 hete,nagyon segítőkész,hölgy volt bent ,aki mondta,hogy utánna néz ,,és másnap hívott,hogy feltételesen vették át az alaplapot az itthoni forgalmazónál,és a kinti anyacég ezért ül rajta tovább,amit nem is értek mivel semmi fizikai sérülés nincsen rajta,ergo hazahoztam ,beszereltem,és használtam.
Szóval,az a lényeg,hogy az alaplap,még mindig nincsen a kezemben,és még csak értesítés sincsen,hogy bármi történne vele,és azért már 2 hónap eltelt.
Elnézést kérek,a hosszabb irómányért,aki esetleg tud nekem segíteni,vagy érdemben okosat mondani,annak előre is köszönöm szépen. -
lowzor
veterán
Hali!
Elromlott a TV-m és kaptam az LG-től egy csereutalványt helyette.
Lehetséges lenne, hogy a bolttól inkább a pénzem kérjem vissza a csere TV helyett?
Már kiállították a munkalapot a garanciális cseréről... -
-
asdf_
veterán
válasz lowzor #15374 üzenetére
Kerhetni kerhetsz, de ok ezt nem kotelesek honoralni. Ameddig a keszulek jelen es vasarlaskori _beszerzesi_ ara megegyezik, addig a boltnak kb. halalmindegy, hogy A termeket csereli, vagy B termeket kapsz, es rafizetsz (es ingerkuszobtol fugg, hogy mindket keszuleknek LG-nek kell-e lennie, vagy engednek mas markat is).
Ugyanakkor, en ugy veszem ki, mintha te az esemenyek utan loholnal, cserepapir utani munkalapot emlegetsz, ami nem eppen az igazi, mert a kisker mar lehet, reg lepapirozta az egeszet, es mar csak arra varnak, hogy az aru bejojjon (vagy mar bent is van) es elvigyed. Ha te mas keszuleket akartal volna a meghibasodott helyett, azt meg akkor kellett volna jelezned, amikor leadtad a cserere jogosito igazolast a vasarlas helyen, utolag szerintem mar hiaba kalimpalsz.[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Ugyanannyiba kerül most is, mint amennyiért vettem. Igazad van, akkor kellett volna nekik mondanom ezeket, mikor jeleztem, hogy van egy csereutalványom. Viszont szerintem más típust adni nem lenne akadály nekik, mert még keresnének is rajta, mivel az 8k-val többe kerül. De majd ma kiderül, ha hazaérek és felhívom őket.
Az lenne még a kérdésem, hogy ha újracsomagoltat küldenek, akkor lehet miatta reklamálni?[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
Fejlemények vannak az ügyemben:
[link]Ma ezt hozta a postás:
Akkor ezek szerint semmi nem jár nekem?
Úgy hogy különösebb vizsgálat nem volt mire fel zárták le az ügyem?Olvastam a levélben hogy a gariztatást vizsgálják a cégnél.
Ebből kaphatnak valami büntetést.[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Solad
addikt
válasz mirci18 #15378 üzenetére
Én a magam részéről azért valahol jogosnak tartom. Beépítetted az eszközt, nyilván nem veszik vissza újként.
Nem vagyok teljesen otthon a témában, hogy részegységekre vonatkozhat-e a 14 napos elállás, de onnantól kezdve hogy beépítésre került, jelentős értékvesztésen esett át. Itt azért azzal érvelni hogy ez a kipróbálás, részegységről lévén szó nem állja meg a helyét (nálam)
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
mirci18
addikt
Visszakérdezek.
Kipróbáltam a telefonban másként honnan tudjam hogy nem működik.
Hogyha nem működik és csak beépítéssel tesztelhető akkor minek adnak rá garanciát?
Másik mikor kiderült hogy hibás hívtam őket azt mondták küldjem vissza a pénzem visszakapom.Harmadik akkor ezek szerint hiába veszek 21 e ft-ért egy alkatrészt itthon nem élvezhetem a magyar garanciát.
Akkor ez így tényleg biztonságos.Negyedik visszaküldtem visszafóliáztam előtte ők még arra sem voltak hajlandók hogy velem tárgyaljanak csak visszaküldték szó nélkül ez szerinted a megkérdezésem nélkül normális.
Ha az ebay-on vásárolok vásárlói védelem van ott nincs ilyen szégyenteljes elutasítás.
Itthon ezt miért nem lehet normálisan csinálni?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Solad
addikt
válasz mirci18 #15380 üzenetére
Náluk nem tudom, mi van a garis feltételekben, ha alkatrésszel kereskednék, biztos szerepelne benne hogy szakirányú végzettséggel rendelkező szerelheti be. (nemtom nálad ez megvan-e)
Kettesre: ezért kommunikálunk írásban ha lehet
3: nem épp a legegyenesebb forrásból vásárolva ez megesik, tanulópénz. Illetve jön még az egyes pont.
4: Miben lett volna más, hogy felhív és azt mondja hogy nem vesszük vissza? Nyilván korrektebb, de ettől a lényegen nem változtat, plusz képbe jön a hármas pont.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
mirci18
addikt
Pont ezt mondtam hogyha azt írták volna le hogy beépíthető alkatrészekre másféle garancia vonatkozik akkor nem hőbörögnék.
Nyilván ha telefonon felhívnak sem lessz más a történet de akkor legalább érzem azt egy kicsit hogy vevőközpontúak nem csak a pénz a fontos.
Egyébként hivatalos boltból vettem eredeti alkatrészt tehát ebben nincs igazad.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Attix82 #15383 üzenetére
Nem de ezt le is írtam.
De azt is írtam hogy a pszáf-ukban erre irányuló kitétel nincs.
És eleve garanciát adtak a termékre.Tehát még mindíg azt kérdem hogyha nem volt a gari szakszervízes beépítéséhez kötve akkor miért utasíthatta el teljes mértékben a cég a garanciális kérelmem.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Attix82 #15385 üzenetére
Eddig bármikor vettem autóalkatrészt és problémás volt akkor is visszavették illetve becserélték.
Nyilván igazad van a szakszervíz a legjobb megoldás.
De mint irtam ha ezt nem kötik ki akkor nem állhatnának el a garitól.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Biznisz Elek #15388 üzenetére
Ez hol van benne?
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
asdf_
veterán
Azert a beepites korulmenyei engem izgatnanak. Nem a szakszervizzel kell beepittetni cimu kampo szoveg miatt (mert az ugy is baromsag), hanem elvileg olyan nagyon nincs mit ezen elkurni, kb. ket csatlakozot kell a helyere rakni, es csokolom, utana bekapcsolod es vagy megy, vagy nem.
Mas kerdes, hogy ha en szerelnem, akkor telefon szet, csatlakozok ossze, meg osszeszereles nelkul bekapcs, ha mukodik, egyreszt csak akkor kapom le rola a foliat (mar csak a szereles kozbeni vedelem miatt is), masreszt, amennyiben a termek nem mukodik, hibas, akkor marhara lenyugtelen, hogy milyen -a kijelzo mukodeset nem befolyasolo- serules van a rendelt termeken. Ha jol latom, ez egy full elolap, kijelzo+digitizer egy kavaban, feltetelezem csak, hogy a ki-bepattintgatasok nyomai/ragaszto zavarhatja oket, de az meg kutyat nem erdekel. Szoval tenylegesen mi tortent a beszereles soran, milyen tenyleges serulese van, es mit kifogasol a bolt? Az, hogy megprobaltad beszerelni, az szar indok, leven ugye ez volt a cel, hogy beszerelje az ember, ha utkozben kiderul, hogy nem mukodik, akkor lehetetlen origi allapotban visszaprezentalni a cuccot.
(atcsavartam egy videot a kijelzocsererol, jo egy elcseszett megoldasu telefon, ez ketsegtelen)
Fuggetlenul a fentiektol, aki nem jartas ilyenben, az ne bohockodjon hazi javitassal, masreszt pedig -nyilvan a keszulek eletkorat nem tudom- de egy kb. masfel eve megjelent telefonba, melynek jelen erteke kb. 20e Ft en biztosan nem vettem volna 20-ert egy kijelzot.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz lowzor #15394 üzenetére
Miert lenne ervenyes? Vasarlaskor lehet elallni, raadasul azt is csak tavollevok kozott kotott szerzodesnel. Ez meg egy jotallasos ugyintezes. Te most nem vasarolsz semmit, plane nem tavollevosen. Ha a masik tv amit szeretnel, az is LG, esetleg hivd fel az LG ugyfelszolgalatot, hatha oda tudnak hatni a boltra. De azzal, hogy kapsz egy dekara ugyanolyan tv-t, jogilag az teljesen franko, szavad es belekotni nem lehet, tehat barmi ettol eltero ajandek.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
ez biztos így van?
elállás témakör:
"A megkötött szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, nem kerül iktatásra és őrzésre. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a távollevők között kötött szerződésekről szóló Korm. rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak termék regisztrációnak minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálhatja, amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra kerül és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga a vevőnek elvész. (Termék regisztráció: A vevő a termékre jelzi az igényét, amint elérhető a raktárunkban ilyen termék értesítést küldünk, majd ezt követően az üzletünkben személyesen megvásárolhatja.) "
nem úgy volt hogy akkor is van elállási jog ha neten rendelek be valamit de a személyes átvételt választom?
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok,
Ha egy jótállásos műszaki cikk meghibásodik, azonban a szerviz nem tudja kijavítani a hibát és csereigazolást állt ki, akkor tudomásom szerint a vásárlónak nem kötelessége elfogadni a cserét és választhatja a pénzvisszafizetést. A kérdés az, hogy ezt melyik BkM rendeletben, hányas paragrafusa, illetve bekezdése alatt találom meg?
Én eddig a 4/1978. (III.1.) BkM 5. § (1) bekezdését találom a legközelebbinek, de nem túlzottan egyértelmű, nem tér ki a csereigazolásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest