-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lowzor
veterán
Hali!
Elromlott a TV-m és kaptam az LG-től egy csereutalványt helyette.
Lehetséges lenne, hogy a bolttól inkább a pénzem kérjem vissza a csere TV helyett?
Már kiállították a munkalapot a garanciális cseréről... -
lowzor
veterán
Ugyanannyiba kerül most is, mint amennyiért vettem. Igazad van, akkor kellett volna nekik mondanom ezeket, mikor jeleztem, hogy van egy csereutalványom. Viszont szerintem más típust adni nem lenne akadály nekik, mert még keresnének is rajta, mivel az 8k-val többe kerül. De majd ma kiderül, ha hazaérek és felhívom őket.
Az lenne még a kérdésem, hogy ha újracsomagoltat küldenek, akkor lehet miatta reklamálni?[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Megérkezett a cserekészülék, de ugyanaz a hibája, mint amiért cserélték az előzőt. Az LG ügyfélszolgálata azt mondta, hogy küldjem vissza a 72 órás elállással a boltnak. Ennek értelmében vissza kell adniuk a pénzemet? Csak a munkanapok számítanak bele a 72 órába?
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Garit akartam intézni, de az LG ügyfélszolgálatos mondta, hogy mivel tegnap kaptam kézhez a cserepéldányt, ezért jobb megoldás, ha a 72 órás elállásra hivatkozva visszaküldöm a boltnak. Azt is mondta, hogy mivel új készülékről van szó, ezért ebben az esetben is élhetek a 72 órával.
A hibája amúgy az, hogy tenyérnyi méretű világos foltok vannak a kijelző alsó részén.
A TV szerelő szomszédom szerint az Emag hibás szériát vásárolhat fel olcsóbban.(#15415) xxxjjjkkk:
43LF630V
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
válasz xxxjjjkkk #15421 üzenetére
Hát ezt el...
Most beszéltem velük, nincs 72 órás visszaküldés, töltsem ki a garanciális lapot, elszállítják, aztán majd ha átvizsgálás után úgy döntenek a szervizesek, akkor cserélik/visszaadják a pénzt. Na persze...
Megint az lesz, hogy hívom az LG-t, aztán velük keresztül intézve lesz.[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Ma megerősítette az LG (a szerelő felhívta nekem őket ezügyben), hogy kijelzőhibás szériát adnak el ebből a típusból az Emagnak. Ők ezt nem tüntetik fel sehol, hibátlanként árulják, ami gondolom nem szabályos.
Lehet ellenük tenni valamit (érdemes-e, lévén románok). -
lowzor
veterán
Csak a kopasz TV-t küldték minden papír nélkül. Szombaton már kicsit durvább hangnemben kértem az új papírokat, de azóta sem kaptam meg.
Cserélni, visszafizetni egyáltalán nem hajlandóak, csak úgy ha visszaküldöm a TV-t és a szervizeseik átvizsgálás után rábólintanak. Viszont erre nem vagyok hajlandó, mert szerintem összekarcolva visszaküldenék azzal, hogy semmi baja.
Magyarországon tényleg semmit nem tudnak velük tenni? Elvégre itt is árulnak. -
lowzor
veterán
Most írtak egy levelet:
"Tájékoztatom, hogy telefonos megbeszélésünkre hivatkozva felvettem a kapcsolatott a szervízel. Tájékoztatásuk szerint az érvényes garanciát kiküldték az Ön részére a termékel együtt. Amennyiben mégsem történt ez meg a régi garanciával is érvényesíteni tudja a terméke garanciális javítatásának kérelmét."
Semmilyen papírt nem küldtek, csak egy román szórólap volt a dobozra ragasztva.
A másik, hogy a régi garancia félévvel előbb lejárna, mint az újé, mert a csere miatt újraindult, mivel új terméket kaptam. Plusz így az LG-nél sem tudom érvényesíteni. Kötelező új papírt adniuk, nem?[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Nincs, mert telefonon kértem.
Bár bemondják, hogy rögzítik a beszélgetést, de ha feljelentésre kerülne sor, akkor biztos rejtélyes módon eltűnne a felvétel.
Az nem elég ellenük, hogy hivatalosan hibás kijelzős terméket vesznek és hibátlanul adják el? Meg hogy nem adtak papírt a cserélt termékhez?[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Hali!
Újabb problémám lenne...
Elromlott a Dell U2312HM típusú monitorom és a cég ahonnan vettem már hónapok óta nem találja a számláját, már nem is válaszolnak. A Dell aztmondta, hogy Order Number alapján már nem garis, ha meglenne a számla, akkor viszont 06.03-ig (akkor vásároltam) még az lenne, és meg is csinálnák garanciában.
Bejegyzett magyar kiskertől lett vásárolva.
Lehet valamit tenni?[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Hali!
Ha valamit 07.12.-én vettem át, akkor visszaküldhetem 14 napos elállással, ha 07.26.-án adom fel?
-
lowzor
veterán
Hali!
Samsung Galaxy Note 3 telefonomat alkatrészhiány miatt nem tudták javítani, ezért kaptam helyette egy csereutalványt. Ezt bevittem a telekomhoz (ott lett vásárolva), persze nem értettek hozzá semmit, azt mondták hogy felhívják a felettesüket és megkérdezik, hogy mit csináljanak és engem legkésőbb máig felhívnak. Természetesen nem hívtak fel...
Az lenne a kérdésem, hogy mit adhatnak? Ez a típus már rég kifutott, ezért típus azonos csere gondolom nem lehet. A kínálatukban ami a Note 3-hoz hasonló tudású, az drágább, mint annak a vételára volt. 146k-ér lett véve, legalább ennyiért kéne adniuk valami mást, nem? Vagy a pénzt vissza. -
lowzor
veterán
válasz optikus #16058 üzenetére
Miért ne küldeném szervizbe? Hülye lennék a Tréhez bevinni, hogy ott álljon 1 hónapig az üzletbe, mire elküldenék ugyanoda, ahova a Samsung Assistance-on keresztül küldöm én (TMX). Így meg 1 munkanap alatt javítják. Nem mindegy...
Egy éven kívül vagyok, persze. Pár nap volt még a gariból, mikor elküldtem javíttatni.
Miért lenne más a feltétel? A csereutalvánnyal a Samsung Magyar Zrt. megtéríti nekik a cseretelefon, vagy pénz visszafizetés árát. Az üzletnek kötelessége beváltania, úgy tudom. -
lowzor
veterán
Srácok, tudnátok segíteni?
Voltam bent a Telekomnál beváltani a csereutalványt, de azt mondták, hogy mivel ilyen típust már nem tudnak adni (Galaxy Note 3), ezért a mai használt áráért adnának valamit, ami jelenleg 55 ezer Ft és hogy egy LG K4-et tudnának adni. Ez egyrészt sokkal gyengébb, mint a Note 3, másrészt nem is Samsung készülék. A csereutalványon egyértelműen rajta van, hogy hasonló rendeltetésű Samsung készüléket kell adniuk. A hasonló rendeltetésű nem azt jelenti, hogy hasonló tudásút? Mit lehet tenni? -
lowzor
veterán
Most néztem meg, hogy az LG K4-nek, amit adnának még a Note 3 55k-s használtpiaci árához sincs köze, mivel 42k-ér árulják kártyás csomagban...
-
lowzor
veterán
válasz optikus #16070 üzenetére
A Note 3-hoz hasonló tudású és értékű készüléket kéne kapnom, nem?
Nem egy ilyen LG K4-et, ami 42k-ba kerül és fényévekkel gyengébb készülék.
A csereutalványon is az van, hogy hasonló rendeltetésű Samsung készülékre cserélhetik, ami gondolom azt takarja, hogy a régihez hasonló tudású és csakis Samsung lehet.
Ha nem tudnak ilyet adni, akkor a vételárat vissza kell adniuk.
Nem csak átverni próbáltak szerinted?
Remélem, hogy ez tényleg nincs így, ahogy mondják.[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Tehát akkor egy Siemens A35-öt is adhatnának egy 150 ezres telefon helyett?
Mondjuk a mostani ajánlatuk sincs távol attól...
Samu azt mondta, hogy bármiben egyezünk meg, megtéríti a kereskedőnek. Tehát itt már csak a trén áll a dolog.Szerk:
Nem is hasonló rendeltetésűt ír az utalvány, hanem azonos rendeltetésűt.
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Hali!
Napra pontosan 1 hónapja az Iponban van garanciális javításon a videokártyám és még semmi hír nincs róla.
Mennyi idő után kell cserét adniuk? Már gondolkozom, hogy írok nekik, de jó lenne ezt tudni. -
-
lowzor
veterán
Sziasztok!
Az Aqua Electromax-al lenne problémám garanciális ügyben.
2017. júniusában vettem náluk egy Asus GTX 1060 Strix típusú VGA-t, amely augusztus végén elromlott, ezért elküldtem nekik garanciális javításra. 1 hét múlva visszaírtak, hogy a kártya nem javítható, ezért a gyártó egy cserepéldányt adott helyette. Rögtön a kibontás után észrevettem, hogy a garanciamatrica át van szakítva a kártyán, de erről jegyzőkönyv sehol nem volt. Nagyobb probléma volt, hogy a cserekártya kb 20 fokkal melegebben üzemelt, mint az előző példány és nagyon hangos is volt. Emiatt a két dolog miatt újra visszaküldtem nekik a kártyát. Kb 1 hétig csend volt, aztán ma rám írtak, hogy a gyártó is meg ők is letesztelték a kártyát és szerintük semmi baja nincs. Küldtek róla képeket meg videókat, hogy náluk max 78 fokig ment fel (ha rendesen működne, akkor kb 60 fok környékén üzemelne) és ez a hang teljesen normális egy 3 ventis kártyánál állításuk szerint. Az az érdekes még, hogy 81%-os TDP limittel tesztelték a kártyát, tehát gyakorlatilag visszavett teljesítménnyel: [link].
Az átszakított garanciamatricáról meg állítólag készítettek jegyzőkönyvet.
Mit lehet tenni, ha ezt én nem szeretném elfogadni? Nem azért fizettem rá súlyos tízezreket egy jó hűtésű kártyára, hogy aztán hangosan és melegen üzemelő példányom legyen. Az interneten is sok teszt van a kártyáról, amikben messze hűvösebben és halkabban üzemel ez a típusú kártya, mint amit ők küldtek nekem. -
lowzor
veterán
Facebookon írtál nekik? Ott korrektebbek szerintem, mint e-mailben valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Sziasztok!
Adott egy telefon, aminek a kijelzője tele van milliónyi subpixel hibával, ezért szeretnék élni a 14 napos elállással.
Szerintetek ráírjam a papírra, hogy emiatt küldöm vissza, vagy jobban járok ha nem indokolom meg? -
lowzor
veterán
Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen