-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Üdv. Mindenkinek!
A történetem a következő, a T mobilnál vettem egy telt Alcatel.
A kijelző pixelhibás volt leadtam szervizbe úgy a készülék 3 hónapos lehetett elküldték a T-től a Telemaxhoz (Budaörs) szervizelni onnan a telefon 3 hét elteltével érkezett vissza (a 15 napon belül amire törekedniük kell benne volt aug 20 a 3 hétben), elmentem a telefonomért amire vártam 1 órát nem sikerült átvennem mert nem volt már rá több időm hogy várjak, másnap elmentem érte kivártam az időmet és az átvételkor láttam, hogy a telefon sérült pedig én karcmentesen adtam le a telefont (a szerviz vagy a T szállításnál vagy nem tudom összeb@szta...).Vissza lett küldve a telefonom a Telemaxhoz ahonnan újabb 8 nap elteltével visszaérkezett, a kijelző alatt szemcsékkel és mozgó kijelzővel ezt pár nap elteltével vettem észre, mert ugye már örültem hogy 1 hó után végre a kezemben van a telefonom. Visszamentem pár nappal később és próbáltam kérni a cserét, mondván hogy nem vagyok hajlandó a szerviz hanyagsága miatt több napot vagy akár két hetet várni a telefonomra.
Azt mondták, hogy ők nem cserélhetik csak úgy majd ha a Telemax szerviz azt mondja, hogy cseréljék akkor ki lesz cserélve egyébként csak szervizeltethetnek...
Mondtam, hogy fogy.védelemhez fogok fordulni, mondták hogy csak magamat szívatom, mert ők a kötelezettségüket azzal hogy elküldik a Telemaxnak el is intézik, mert akár két hetente is elküldik ha akarom... Mondtam, hogy akkor ez így mehet a végtelenségig? Mondtam, hogy hívjon egy vezetőt, és majd ő majd intézi erre azt mondta, hogy felesleges, mert ugyanazt fogja ő is mondani...
Szóval én inkább leadtam, mert nem volt több időm ott tököni velük. Mondtam , hogy szeretném már inkább a cserét elérni, ls azt mondta, hogy vagy menjek ki a Telemaxhoz és beszéljem meg ott egy vezetővel, de nincs időm kimenni (oda-vissza kb 3 óra csak az út mert nem pesten lakom csak itt dolgozom) és a másik lehetőség hogy hívjam fel őket és beszéljem meg velük ezt telefonon, persze telefonszámom az nincs csak a honlapjukon feltüntetett, amit meg nem vesznek fel csak a telszámlámat növeli feleslegesen... Hogyan tudnék én egy orig készülékhez jutni, ami full garis akár 3 napon belül cserélhető is ha rossz, mit tegyek? 5letek?Köszönöm
-
ANDROID???
addikt
Írtam egy Mailt a Telemaxnak, hogy adjanak róla papírt, hogy a telefont cserélje a T mobi, nem tudom mit fogok a semmin kívül elérni vele, de bízom benne segítőkészek lesznek...
Persze azt is odaírtam, hogy a T-mobi dolgozó szerint a kijelző alatti szemcsék a szervizelés következménye...Ez a fogyasztói társadalom, nem nekünk kedvez, hanem a szolgáltatóknak...
Nehogy már jó legyen...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8077 üzenetére
Közben most sikerült elérnem a Telemaxot , és ott egy segítőkész hölgy vette fel, akinek elmondtam mi a helyzet a telefonnal és hogy szeretném a cserét egy új készülékre, kérdezte, hogy azt a készüléket nekik kellene cserélni, mondtam neki, amit a T szervizes mondott, hogy majd ha ők jóváhagyják a cserét akkor a T ad egy új készüléket...
Hát kíváncsi vagyok az ügy végére, hogy mit sikerül ezzel elérni....
A remény utoljára..... -
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Ez van fent egy webshopon ahonnan vásároltam...
"Elállás
A szerződéstől, az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz, ha a terméket bontatlanul vissza tudod szolgáltatni. Az áru ellenértékét az Elit Varázs Kft. köteles legkésőbb 30 napon belül visszafizetni. Az áru visszaszállításának költségét ebben az esetben neked kell viselni. "
Úgy tudtam, hogy 8 munkanapon belül elállhatok a vásárlástól és úgy tudtam, hogy nem kell bontatlannak lennie a terméknek...
Rosszul tudtam?Helyzet, hogy vettem egy plasztik kártya csomagot, az egyik lap sarka szabályos körívben tört le, ezt már nem lehet így normálisan használni...
Tegnap vettem, így simán 8 napon belül vagyok, szeretném a pénzemet visszakapni, elállhatok-e így ha kibontottam a csomagot???Köszönöm
-
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8117 üzenetére
Végül is írtam az eladónak egy emailt és felhívott, hogy cseréli a lapot...
Kérdeztem, hogy a gari mennyi egyébként, és mondtam azt hogy a honlapon 6 hó szerepel mindenre, vagy több mint 6 hó ha fel van külön tüntetve.. Erre azt a választ kaptam, hogy akkor legyen 3 hó.
Érdekes, de elvileg így el sem tudok állni a vásárlástól?
Az is fura, hogy azt mondta, hogy cserélni nem tudja, mert nem tud mit kezdeni egy bontott csomaggal, és mégis akkor honnan ad egy lapot?
Szóval nem kerek ez az egész nekem... -
ANDROID???
addikt
T-mobiletól Alca készülék, 3szor garanciában ebből 2 a szerviz vacak munkájából ered....
Most meg a pkexi mozog rajta a kijelző előtt...
Nem volt ilyen a telefon a szerviz előtt...
Cserélni nem akarják a készüléket, max visszaküldik szervizbe.
Mit tegyek, hogy cseréljék a készüléket? Azt sem tudom, hogy hová lenne jó fordulni.... -
ANDROID???
addikt
A problémát az okozza, hogy ha a zsetont visszakapom, akkor meg vennem kell egy készüléket, az pedig hogy ugyanolyat vegyek a T-től csak magasabb áron lehetne.
Mi tévő legyek? -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8135 üzenetére
Írtam panaszlevelet, amire ezt a választ kaptam, inkább csak linkelem, hogy ne foglaljon itt sok helyet.
Aztán beszéltem a 1430-al és bementem egy szervízbe (még nem kaptam vissza készülékemet,de kb most itt tart).
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8230 üzenetére
A telefon szervízbe leadás óta eltelt már 17 nap is, a papíron a 11.13 a határidő, ilyen esetben mit tegyek?
Mert a készülékem már 4. alkalommal van a szervizben, és az első 3 alkalommal elutasították a csere igényemet, igaz most úgy lett leadva a készülék, hogy a készülék cseréjének igénye az elsődleges.
Menjek be verni az asztalt? Vagy mi a fenét csináljak? A telefon már kellene, és a jogszabályban pedig csak az van leírva, hogy 15 napra kell törekedniük.
??? -
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8269 üzenetére
Az a gond, hogy ez már megvolt az első 3 alkalommal és sikertelen...
Valaki valami konkrétabbat? Mire hivatkozzak, vagy milyen jogszabály "támogatja" a helyzetemet?
Sajnos a 30 nap még messze van, csak azért sajnos, mert akkor nem csak ütném az asztalt hanem stihlt vagy baltát vinnék e célból...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Na a helyzet az, hogy nem pattogtam direkt nem kiabáltam nehogy amiatt kib@sszanak a helyiségből mert azzal ugye nem előre hanem hátra...
A vásárlás webshopon keresztül történt. Viszont mindig valahogy kidumálták, hogy nekem lesz rossz ha elmegyek a fogyasztó védelemhez, mert az nem kötelezi őket semmire stb...Minden alkalommal ott volt nálam az összes papír a szervizelésről is, nehogy belém tudjanak kötni, de hiába.
Ugyanis alcatel készülékről van szó melyet a TELEMAX szervíznek kell küldenie a szolgáltatónak (TMOBILE) és a TELEMAXnak kell adnia a papírt róla, hogy cserélje a TMOBILE.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8288 üzenetére
Adhatnál valami jó kis érvelési tippeket
Mert én már sok mindent próbáltam mondani nott, de mindent leszereltek frankón mint ha a falnak beszéltem volna, vagyis sz@r a telefonom sajnálják de ez van, rajtuk múlik, hogy jó legyen de még sem így van sajnálják de ez van...
Szóval, lehet hogy tényleg a szabályos asztal csapkodás lenne a lényegre törő... -
ANDROID???
addikt
válasz sasa311 #8290 üzenetére
Rendben, megpróbálom ezt a módszert is, de 70%ban így próbáltam a korábbiakban is és nem jártam sikerrel sajnos...
Igazából nem akarok sem tárgyalásra menni sem egyéb testület általi vizsgálat vagy bármi más költséget megtéríteni és később visszakövetelni, mert ugye a telefont tőlük megrendeltem ők ki is hozták nekem és a szervizelést ők vállalták nem nekem kelljen már ezzel sz@rozni.Különben nagyon tetszett a megfogalmazás
Esetleg, ha ez nem válik be, mi lenne még a tipp?
-
ANDROID???
addikt
Na szépen alakulnak a dolgok...
A készülékem 10.19-én lett leadva (4 szervizelés alkalom), és ma kaptam az sms-t, hogy átvehető.
Elmentem érte, de kiderült, hogy ugyanott felvéste a szerviz a keretet mint az 1. szervizelés alkalmával, pedig ha a másik alsó sarkát választotta volna akkor csavarhúzó nélkül levehette volna a drága szervizes a telefonom hátlapját.Ezen kívül a kijelző plexi ugyanúgy mozog mint leadás előtt. így 4 szervizelés alatt nem sikerült a telefonomat hibátlanul visszaadniuk. Kb aug. óta megy a szervizből ki szervizbe vissza "téma", és már nagyon unalmas. Most a szerviz lapra az került, hogy kérem a cserét, ha már hibátlanná varázsolni nem sikerül a szerviznek. Szerintem ismét "szervizelni" akarja csak a szerviz és cserét nem segít elő.
Amikor a szervizestől kértem, hogy szóljon a vezetőnek nem tette, annyit mondott "itt vagyok én", és leírta a csereigényt a papírra és az a lehetőség maradt, hogy aláírom és elfogadom és majd sms-ben értesítenek, ha a telefonom rendeződött.
Mit tegyek, hogy végre cseréljék a készülékemet?
Az első keret csere után azt mondta a szervizes, hogy fődarab cserével is jár a javítás akkor ezt már célszerűbb lenne cserélniük, mert ugye a költsége így megint csak magasabb lesz mint ha cserélnék már a készüléket végre.????A sok utánajárást nem fogja számomra kárpótolni senki, nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.
Ilyen esetben azért már nem szabadna, hogy kérdéses legyen a csere és valami kárpótlás...
-
ANDROID???
addikt
Amennyiben a T mobil felé 1430-on (rögzített hívás) tettem panaszt, az azonos értékű a vásárlók könyvébe való bejegyzéssel?
A fogyasztóvédelem felé emailben küldöm a T mobile-val kapcsolatos panaszt az mennyire elegendő kezdésnek? -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8385 üzenetére
8385 valaki?
-
ANDROID???
addikt
válasz #41635072 #8410 üzenetére
Nem tudom, és szerintem sokan fel is teszik a kérdést ebben az országban, hogy akkor mire is van a jótállás, mert tudjuk, hogy van ilyen fogalom de a jogszabályok mindenre jók, csak nem a felhasználók érdekeit védik...
Na akkor mit is kezdjek én a T-Mobile szolgáltatóval? -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8361 üzenetére
11,27-én este (vissza) leadott telefonomról ma küldték az sms-t hogy átvehető, a két dátum között leadtamn ezzel kapcsolatban 2 panaszt levélben is 1-et és 1430-on is 1-et, lehet, hogy kapok egy új telefont és kicserélik, ha az sms a szerviztől jött?
Mert a múltkor nem járta meg ilyen rövid idő alatt , akkor közel 1 hó volt, és én ennyi herce-hurca után új készüléket szeretnék.
Ha nem a panaszom miatt küldték az sms-t hanem csak mert meg lett "javítva" (ami eddig még nem sikerült nekik (T-Mobile), akkor ne vegyem át a telefont bízva a csere kérelmes panaszomban??? Vagy mi lenne a célszerű? -
ANDROID???
addikt
Alcatel készülékem panaszát a T-mobile elutasította, mondván hogy átvettem a készüléket, és "bíznak benne hogy már elégedett leszek a készülékemmel".
Helyzet:
Bementem a (külső)szervizből visszatérő készülékért a T-pontba, ott mondtam hogy leadtam a panaszt így talán nem kellene a vizsgálat végéig átvennem a készüléket mert akkor lezárják mondván rendben a készülékem, erre a T-pont szervizes: "nyugodtan vegyem át mert ha a vizsgálat a csere döntéssel végződik, akkor is ki lesz cserélve a készülékem ha most átveszem, egyébként is ha nem veszem át akkor pedig tuti telefon nélkül leszek még legalább 1 hónapig, mert jön a karácsony stb. ez volt dec. 3.)
Utána pedig, jött a panaszomra a "vizsgálati eredmény", hogy átvettem a szervizelést követően a telefonomat, így remélik minden rendben van vele..
Hát a fogyasztó védelemnek már megírtam a szitut, az tovább küldött a békéltető testülethez, így nekik is megírtam a szitut (a "válasz" megérkezte előtt), de erre most várnom kell. Igazából nem vagyok optimista a szituval kapcsolatban, csak reménykedem. A T felé jeleztem hogy a panaszomat igenis vizsgálják ki, mert még most sincs rendben a készülék, (egyszerűen mintha direkt szívatnának vele) erre most megint van 30 napjuk, hogy ezt megvizsgálják. Gratulálok szabályzat.
Mit tehetnék még, hogy végre tényleg sikerrel pontot lehessen tenni az ügy végére??? -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8449 üzenetére
#8449: erre senki semmit?
-
ANDROID???
addikt
A békéltető testületes meghallgatásnak van valami ktg-e?
-
ANDROID???
addikt
Vissza a Tescoba, asztal ripityára tör és pattog, ez a megoldás...
Anyukájukkal lehet játszani, meg az egyidős szervükkel....
Ez ám a parasztság részükről+!!!
Tessék kellett a TEsco-t stb sz@rt beengedni ide, a sok idiótának... Nőtt a munkahelyek száma szép lassan lefelé...
Ez nem lesz egyszerű kör, de meg kell próbálni a hibát orvosoltatni. Sajnos tanulság a dologban, hogy Tesco nem veszünk műszaki cikket... (Én alapból ott nem veszek semmi ilyet épp ezért.)[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
A 3 napos csere garba, beleszámít a vásárlás napja is?
Csütörtök délután 16:15 kb a vásárlás időpontja, akkor a 3. nap ma van?
(T-mobile készülék)
Vagy a 3. nap hétfő, mert hétvégén nincs szerviz?Köszönöm.
-
ANDROID???
addikt
Üdv,
Úgy tűnik érdemes a Békéltető testületes megbeszélésen megjelenni és az általuk hozott döntést az adott szolgáltatónál felmutatni és kérni a "járandóságot". Végre sikerült a telt. cseréltetni a testületi jogász által megfogalmazott döntés A4 formájú levél kíséretében. (T-mobile készülék 2012 augusztus óta húzódott az ügy)
Szóval ha valakinek gondja akad bolttal, vagy valamilyen akár kisebb akár nagyobb céggel javaslat, hogy minél hamarabb keresse fel a fogyasztóvédelmi szerveket (semmi nem megy gyorsan) , ha nem rájuk tartozik úgy is tovább irányítanak, vagy a békéltető testületet, hogy segítsenek megoldani az adott problémát.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Mit lehet tenni abban az esetben, ha a cipő (bélelt téli texes) belül a bélés szétszakadt a sarkánál (csak az egyik oldal) és látszik a varrás, és a lépésnél olyan fura "slattyogó" hangot hallat magából, és elől is az orr résznél beázik nagyon könnyen.???
(A használat közben a cipő mindig tépőzárral normálisan rögzítve így nem hordom lazán.)
Valahogyan érvényesíthető a gar?Érték 21000HUF Vásárlás 2011.10.10.
-
ANDROID???
addikt
A T-ben egy vásárlótól, aszt hallottam, hogy az "ájfont" visszavitte 2 nap után, mert rossz volt.
több mint 1 hónap után sem volt készülék amit tudtak volna neki adni, hogy meglegyen a csere.
1000-el be volt rágva, (totál jogosan) és panaszkodott nekem. Azt mondta, hogy a 15 nap törekedés az ügyvédje szerint egy nem létező törvényre alapoz. (szerintem butaságot beszélt.)
Vélemények? -
ANDROID???
addikt
Gyanítottam..
Tájékoztattam, hogy nyugi, az alcámat hordtam vissza lelkesen amíg végül sikerült egy új példányra cserélnem. Az most beszart 2 hó után és a szerviz TELEMAX ismét nem jól rakta össze.
A T állítólag nem nyúlhat hozzá, csk beküldheti a Telemaxhoz (újabb próbálkozásra).
Nem tudom felfogni épp ésszel, hogy ott ugyan milyen ügyes emberek "dogoznak". Azért megnézném, hogy ha ők a telefonjukat szutyok elcseszett állapotban kapnák vissza, mennyire lennének boldogok. -
ANDROID???
addikt
Mi tévő legyek, ha a jogszabályok nem ismeretében a T nél egy telt úgy cseréltek ki, hogy a készüléket visszavették, de csak azzal a feltétellel, ha helyben veszek másik telefont új hűség aláírásával. Írtam egy levelet a fogyayztóvédelem felé, onnan kapott válasz alapján nem volt jogos ilyen feltételhez kötni a cseré. Ezt a pontos adatok hiányában tájékoztató jelleggel írták . Gondoltam megírom a kellő adatokat az esetről, bár a T nem tudom, mivel lenne hajlandó kárpátolni. Ezen kívül azt sem tudom, hogy a szitu megoldása elérhető e egyszerű megbeszéléssel, vagy kell hozzá a fogyvédtől egy határozat vagy bármilyn levél....
-
ANDROID???
addikt
Ipon, alaplap feltételes garancia, az egyik leszorító letörve, működést nem befolyásolja.
Ilyen esetben azért bios-t lehet helyre teszik, ha csak az a baja? -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #11538 üzenetére
Köszi az Asrok alaplapra vonatkozó válaszokat
-
ANDROID???
addikt
válasz bullseye #11556 üzenetére
Nincs mit Tudod, ha a hozzászólásom után volt több hozzászólás is, lehet kérdésessé vált számomra talűn le sem sz@rjátok a hozzászólásomat
Kérlek világosíts fel: "de acidos avatároknak nem szeretjük elmondani" miért nem?
Nagyon köszönömLógaGéza:
Köszönöm a választ, bízom benne használhatóvá teszik.
Mivel a leszorítót egy szerelőnek sikerült levennie a helyéről (lehet kicsit sietett), így csak bízom benne, hogy megoldódik a probléma.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz Turbolada II #11567 üzenetére
Nézd meg a híradót, hogy kinek csinálták meg a háztetőt, gyorsan ingyen....
-
ANDROID???
addikt
válasz Turbolada II #11569 üzenetére
Egy településen az időjárás lekapta a cserepeket a tetőkről talán az összes házról, aztán valamelyik szeretetszolgálat gyorsan megjavította a tetőket... (ezt nyomták a híradóban)
-
ANDROID???
addikt
IPON újra f.szkodik....
Garba leadva alaplap (feltételes gar....) 05.14. azóta marha nagy kuss van, erre ma berágva rájuk csörgök, hogy legalább azt mondják ezt besz.ptad, de nem erre közlik, hogy a szerviz csak mailre válaszol...
F.szom kivan velük, legalább tudom, hogy többet tőlük nem veszek semmit, inkább máshol 5e+, de ne szarakodjanak... -
ANDROID???
addikt
válasz Attix82 #12006 üzenetére
A szerelő ügyesen letörte az egyi lefogató pöcköt, bár tudjuk ez nem befolyásolja a működést, mert ugye a kártya a másik felén be van csavarozva sérülés miatt betették feltételesre.
Viszont állítólag visszaküldték a gyártóhoz, és ide a szerelő szerint nem lesz lényeges a pöcök hiánya, mivel a lap más miatt nem indult be...[ Szerkesztve ]