Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása

A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.

Közel nyolc éve már, a ChinaJoy PlayStation konferencián mutatta be a Surgical Scalpels a Project Boundary-t, amely egy multiplayer űr-FPS-nek készül, leginkább a Shattered Horizon-ra emlékeztethet sokakat, vagyis a harcok zéró gravitációs környezetben folytak. A Boundary korai kiadása végül tavaly tavasszal lett elérhető PC-n és nagyon hamar sokak érdeklődését felkeltette. Alig egy nap alatt több mint százezer példányt adtak el a csökkentett áron bemutatkozott alkotásból (23,99 euró), amely aztán elindult a lejtőn viszonylag gyorsan. Alig egy hónappal később a felhasználók 90%-át elveszítette, és azóta is tetszhalott állapotban ténfergett. A vég kezdetét jelezte hogy áprilisban elkaszálták a PlayStation 5 kiadást, a minap pedig végre kimondták a készítők, hogy itt a vége. Először a kiadói feladatokat ellátó Skystone Games döntött úgy hogy visszalép, ők végül a fejlesztőket kezdték el hibáztatni a hiányos tartalomgyártás miatt. Később a Surgical Scalepls is reagált, akik meg a kiadót hibáztatják, és bejelentették hogy alig több mint egy évvel az early access indulása után teljesen leállítják a projektet.

Úgy tűnik hogy a zéró gravitációs FPS-ek kora továbbra sem jön el, a Shattered Horizon után a Boundary sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Talán néhány év múlva egy kompetensebb fejlesztő brigád újra belevág a buliba, hátha másnak sikerül majd egy élvezetes és tartalmas alkotást összehoznia.