-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
TBMC
addikt
válasz Lackooo84 #17400 üzenetére
akkor esélytelen az elállás?
(a büdös fenébe, hogy jóhiszeműségből én hülye jeleztem, hogy nem mellesleg pixelhibás a termék... )u.i: illetve azt, hogy hibás terméktől nem állhatok el, miért nem találom sehol? be tudnád linkelni esetleg? semmi féle kiskapu nincs erre? - mert gondolom a cserét pedig addig fogják húzni míg kifutok a 14 napból... ( ha már jeleztem, hogy szeretnék elállni.. vicc )
ITT amúgy van egy érdekes, hasonló eset. alul egy szakértő válaszol. - és "nekem" ad igazat. ha van időtök fussátok át, véleményezzétek légyszi...
mert 3 választásom van kb.
vagy odamegyek és viszem becsomagolv a aterméket gyáriasan, és közlöm, szeretnék elállni, és reménykedek, hogy nem futtatják össze a nevem az emaillel. - és minden gond nélkül el tudok állni.
VAGY
ugyanez, csak összefuttatják és megszivatnak, hogy ha már úgy is el szeretnék állni, akkor úgy intézik a cserét, hogy kifussak a fennmaradó 10 napból...
VAGY
odamegyek és kérem a gariztatást, hisz 3 napon belül vagyok, és reménykedek, hogy 1-2napon belül kicserélik, majd ezt követően elállok a vásárlástól...
szerintetek, mi lehet a legjobb döntés? hihetetlen...
[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
-
Topikgazda
válasz Lackooo84 #17400 üzenetére
Akkor lenne igaz, amit írsz, ha csak a hibát jelezte volna a vevő. De ő ezt csak mellékesen jegyezte meg, az elsődleges igénye a 14 napos elállás. Továbbá a meghibásodás gyári eredetű, a felhasználástól független, így értékcsökkenés nem kérhető számon a vevőn. A békéltetőkkel kapcsolatban igazad van, hogy az ajánlásuk nem kötelező érvényű. A következő lépcső a polgári per, az viszont már kötelező érvényű határozatot hoz és az lényegében szinte mindig a békéltetők ajánlásával.
-
Lackooo84
nagyúr
Hát igen, mondhatni kár volt jelezned, mert csak macera lesz belőle. Elállásnál nem kell megmondani az okot, csak közölni kell a tényét, és kész. Ezért hívják indoklás nélküli elállásnak. És egyébként az elállás után tök mindegy ők mennyit vakaróznak, az óra onnantól, hogy közölted, már nem ketyeg. Ezért is jobb az ilyesmit írásban intézni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #17400 üzenetére
Netto hulyeseget irsz. LG monitoroknal 72 ora pixelhibagarancia van, egyetlen vilagito vagy sotet sub(!)pixel eseten is kerdes nelkul automatikusan cserelnek.(amugy igen, a pixelhiba hiba, nagy hiba, senki sem szeretne vilagito vagy eppen sotet pont(oka)t figyelni kb. egy evtizeden keresztul tobbtizezer forint kiadasa utan).
Masreszt erdekes lenne, ha a megvasarolt termek hibassaga elvenne a vevo elallasi jogat. MIlyen alapon irna felul a hiba lete egy jogszabalyt? (masreszt pedig, mivel a pult masik oldala felol ismerem az eljarast, a kiskernek a hibas monitorra es az eladasi szamlara van szuksege ahhoz, hogy kicsereljek a monitort, az a teny, hogy a vevo elallt vagy nem allt el a vasarlastol, ezen ketto megleten kurvara nem valtoztat semmit, tehat a kisker elallas eseteni is ki tudja cserelni a monitort).
-
bullseye
addikt
Én szimpla logika alapján nem értem.
- Sima 14 napnál egyszerűen csak visszaadja, ott a felbontott cucc, cég sírhat, vagy csomagolhatja vissza sunnyogva.
- Így szépen legaranciáztatják a nagyobbkernél, és egy vadi újat kapnak vissza, amivel még jobb is nekik.Ehelyett pereskedni akarnak azon, hogy a garanciális ügyintézés a 14 napot hosszabbítja, vagy sem? Amúgy van erre szabály?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Topikgazda
válasz bullseye #17405 üzenetére
Ha gariztatásra kerül sor, akkor utána szerintem már nem állhat el a vevő. Gariztatás = igényt tart a termékre.
Egyébként az elállás lényege pont az, hogy mindegy mi az indok, a bolt az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszafizeti a teljes vételárat + szállítási költséget, ha addigra a termék megérkezett vagy a vásárló kétséget kizáróan igazolni tudja, hogy feladta. Utána, ha a bolt úgy véli, hogy a termékben a kipróbálásán túli értékcsökkenés keletkezett a használatából eredően, akkor utána ezt jogi úton behajthatja a vevőn. Ha meg gyári hibás, akkor gariztatja a nagykernél. De ehhez a vevőnek már semmi köze. Továbbá a vásárlónak azt sem kell közölnie a bolttal, hogy a termék hibás. Az már más kérdés, hogy azért illik közölni, de hogy ezek után még szopatja is a vevőt a bolt azzal, hogy ez esetben nem állhat el, már szabálytalan, nonszensz, undorító hozzáállás...
[ Szerkesztve ]
-
TBMC
addikt
Igen pont ezért nem értem én sem. ezért mondtam, hogy jóhiszeműen jeleztem. én hülye, de komolyan.
Superhun: ezt nem értem én sem, hiszen a jogszabákly kimondja, hogy bármilyen, ismétlem BÁRMILYEN okból elállhatok. (a bármilyen gondolom magába foglal, mindent...értelem szerűen, de lehet már fogyatékos vagyok) de tényleg nagy hülye voltam, hogy jeleztem, hogy hibás, csak gondoltam illik tudniuk róla. (csütörtökön hazahoztam este, zárórakor vettem át a terméket, kipróbáltam, pénteken emailben jeleztem az elállási szándékom illetve, hogy pixelhibás a monitor)
amúgy a jogász azt mondta (bár már tényleg nem tudom mi igaz és mi nem vicc ez az egész magyar jog, egyik eztmondja a másik azt), hogy a kicserélt temréktől u.úgy elállhatok ha az a 14napon belül esik (a vásárlástól,átvételtől számítva)
amint hazaérek holnap, beviszem a monitort, és közlöm, hogy el szeretnék állni a vásárlástól. mást nem fogok közölni, meglátjuk, hogy haladnak a dolgok. nagyon kíváncsi leszek. egyelőre iszonyú fura a hozzáállásuk.
azt nem tudom még mi tévő leszek ha tényleg nem hajlandó érvényesíteni az elállásomat... hanem majd átvesz gariztatja stbstb.. jegyzőkönyvet biztos vetetek majd fel, kérdés mire megyek majd vele... pereskedni nincs kedvem, sajnos korábban már "jártam meg" ezt illetően, nekem volt igazam, így döntött a bíróság is. de 5 évbe telt bele, idegeskedésbe, kellemetlenségekbe és nem kevés pénzbe... (persze utólag azt kifizették, de azért na...)pláne, hogy egy 260.000ftos monitorról van szó.
ha van bármi ötletetek a visszavitelt illetően, szívesen hallgatom, s előre is köszönöm!
szerk: ha esetleg tudtok jogszabályt linkelni, hogy hibás termék esetén is köteles visszavenni (hisz 2.napon jeleztem az elállási szándékot, írásban), vagy erre utalást, vagy bármit amit tudok nekik személyesen mutogatni, azt is szívesen venném.
[ Szerkesztve ]
markbellus.hu
-
asdf_
veterán
ha esetleg tudtok jogszabályt linkelni, hogy hibás termék esetén is köteles visszavenni (hisz 2.napon jeleztem az elállási szándékot, írásban), vagy erre utalást, vagy bármit amit tudok nekik személyesen mutogatni, azt is szívesen venném.
Az a baj, hogy ez forditva van, nekik kene tudniuk lobogtatni olyat, hogy hibas termek eseten nem allhatsz el. Itt inkabb a keszulek ara miatt lehet a feszko (de ezt megint nem ertem, mert ha megkapjak a nullkilometeres cseremonitort, azt ha surun jar az ember egy helyre, szerintem siman le lehet zsirozni a nagykerrel, hogy ha nem is irjak jova, te kreditkent ottmarad es majd levasarolja az ember).
-
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy magánszemélytől vásárolt autónál van e elállási mód?
Nekem egy "okos" azt mondta hogy 72 órán belül közlöm az elállási szándékomat akkor igen.
Adásvételi készült, az illető telefonon keresett, (állítólag rögzítette) hogy hibák vannak az autóval.
Amik persze mikor eljött kipróbálni, nem voltak rajt. -
válasz bullseye #17414 üzenetére
és (#17412) Superhun
Köszi.Pár nappal ezelőtt levelet íratott ügyvéddel hogy a vételárat adjam le nála;ügyvédnél, és majd egy megbeszélt helyre visszahozza az autót.
Ezért is nem tudtam hova tenni ezt az egészet.
Egyébként még május elején volt az adásvétel. (kiirattuk a nevünkről az autót, 15 napon belül, kérdés ő megtette-e? és ha igen, hogy ment bele úgy hogy tudta hogy hibás az autó? Ha meg nem íratta át, akkor hogy is van ez, a gödörből akar még okoskodni ügyvéddel?) -
válasz bullseye #17416 üzenetére
Nem voltam talán érthető. Város egyik legjobb ügyvédjével küldette a levelet.
De nem állt benne sem jogszabály sem kötelezettség (pl. mert ha nem -akkor így meg úgy lesz), hanem hogy az elállásra való tekintettel vigyük be neki a vételárat, aztán majd az autót egy megbeszélt helyre eljuttatják. -
Topikgazda
válasz bobalazs #17417 üzenetére
Mindegy milyen ügyész küldte. Jogállamban élünk basszus. Jelen helyzetben semmilyen jogi alapja nincs a követelésüknek. Csak akkor leszel kötelezett a pénzvisszafizetésre, ha egy polgári peres eljárás során sikerül bebizonyítaniuk, hogy a jelzett hibák a vásárlás előtt már jelen voltak az autóban. Ennyi. Pont.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Akkor megkerded az nfh utodjat, hogy jol godnolod-e, hogy ha javitas soran csak uj alkatresz kerulhet beepitesre egy termekbe, akkor amennyiben a "javitas modja" csere, akkor a cseretermek kizarolag uj lehet? Mert logikusan marhara kovetkezik az egyikbol a masik, kerdes a paragrafusos emberek is igy gondoljak-e.
-
-
chopin42
őstag
Szevasztok! Elég noob kérdés, de mostanság melyik a megbízható bolt garancia szempontjából? Gondolok itt pl pcx, aqua, ipon stb...Gyakorlatilag mindről olvastam rosszat/jót. Most melyiktől érdemes venni? (pcx-től vennék egy két cuccot, de lehet beva chip, blue stb...). Régen iponról pl hallotam, hogy híresen rossz a garannciáztatás náluk, ráadásul vidékről rendelek majd...pclandról dettó olvastam ilyet, annó 8 éve pedig náluk rakattam össze a gépet.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #17428 üzenetére
Jaj... hát most ebbe nem akarok nagyon belemélyülni, de pl. a homáron is olyan "panaszokat" lehet találni, ahol az userrel volt a probléma, nem az emaggal, erről ennyit. Persze nem mondom, hogy ők sosem hibáznak, de az bárhol előfordulhat. Nekem személyes tapasztalatom, hogy szó nélkül visszaadták a pénzt, vagy cserélték a cuccot, ha elromlott. Igaz, hogy kicsit többet kell várni, 2-3 hét, de nem fognak hitegetni, meg hülyének nézni, mint pl. az e-digi...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
dugo_
veterán
válasz Lackooo84 #17426 üzenetére
Mondjuk azért kemény, hogy megbízható (gondolom hazai) boltot keres a kérdező, te meg ajánlasz neki egy híresen kerülendő románt.
Amúgy szerintem egy kutya az összes, addig fontos a vásárló, amíg ki nem lett pengetve a végösszeg.
Heti sztori a fórumról: 1 napos DOA 1050Ti-t az Aqua nem hajlandó cserélni, őket nem érdekli az ide vonatkozó törvény.
Év eleji: Az ipon nem akarta visszavenni gariban az 1 hónaposan kakukkolt 1060-at, mert nyoma volt a DVI csati használatának, amire rá volt kötve a monitor.
-
Lackooo84
nagyúr
Ki szerint kerülendő? Ja, aki a szomszéd kutyájának a macskájától halott ezt meg azt... Pedig elhiheted, hogy korrektebbek, mint ezek a hazai köpedékek...
Egyébként én már alapból kihagyom ezeket a kedves itthoni boltokat, forgalmazókat a buliból. Hogy egy mostani példát említsek. Anno vettem egy TB Elite 800 (90k) fülest egy pesti gamer boltból. Közel 2 év használat után elrepedt a fejpántja, pedig nagyon vigyáztam rá. Magyar bolt egy év garit ad rá, és szerintem az ilyen törést (még ha köztudottan gyári hibás is) nem cserélték volna gariban. Írtam az US gyártónak közvetlen, és mint kiderült az összes Elite fülesre 2 év gyári gari van, és még pont volt egy hónapom hátra, csak kértek egy képet a blokkról, és máris kaptam RMA számot, elküldtem nekik angliába a cuccot (7-8 ezer Ft volt a futár ugyan, de megérte), és 2 hét múlva itt volt a kezemben a vatta új bontatlan cseredarab.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #17433 üzenetére
Millioszor irtam mar itt, megismetlem: a kisker csak annyi garit tud adni ra, amennyit o maga megkap (vagy amennyi a torvenyi minimum, mert ettol elterni ugye nem lehet). Hivatalos disztributora elso blikkre nincs a markanak az orszagban, innentol kezdve meg ne lepodjunk meg, hogy nem feltetlen a gyari garival megy.
-
TBMC
addikt
szimplán közöltem az üzletben hogy szeretnék elállni.
az ügyfélszolgálatos srác rendes volt, elkezdte kitölteni a papírokat, majd szólt egy András nevű srácnak (akivele mailben is beszéltem, hogy nézze át ő a szervízes). Valamit puffogott, de végül lemínuszolták, és 14napon belül visszautalják az összeget a számlámra.
markbellus.hu
-
gyurkikrisz
őstag
Mennyire valószerű, hogy a bolt megtéríttetné velem azt az összeget, amíg egy tabletet használtam, mielőtt elálltam volna tőle 14 napon belül? Tudom, hogy jogszabály szerint azt az értékcsökkenést kifizettethetik velem, ami a termék megtekintésén kívüli használat során keletkezett, de azt mégis hogy döntik el, hogy mire használtam? Az akkumlátor ciklus számából megmondják, hogy a haszálat több mint fele az az adatok törlése, illetve a Windows frissítése volt?
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
bullseye
addikt
válasz gyurkikrisz #17436 üzenetére
"a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére" Innen. (kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót – de tuti, hogy ott van a feltételek között)
Az más kérdés, hogy hogyan óhajtják bizonyítani, ahogy az is, hogy mondjuk 6-8 órát használtad, vagy 300-at, mielőtt visszaküldted, és egyáltalán mit értékcsökkent szerintük. Mert azért hallottam én már olyat, hogy valaki óriástévét vett a VB döntő idejére, hogy majd visszaküldi...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
kovigab
csendes tag
válasz kovigab #17241 üzenetére
Üdv fórumtársak!
Folytatnám a történetem,(bár a múltkor büntit kaptam érte) mert van fejlemény : az AQUA június 23-án írt: "Dohány utcai szervizünkbe leadott termékét cserélték, kérem fáradjon be
érte a munkalappal." Én erre vidékiként: "Kérem küldjék el postai úton, mint a vásárlásnál, természetesen az én költségemre!" Az e-mailezést beszéltük meg kizárólagosan, de válaszra sem méltattak...
Úgy esett, hogy június 30-án Budapesten voltam, válasz híján befáradtam a szervizükbe és átvehettem a hőn áhított csere SSD-t. Kaptam hozzá új garipapírt az átvétel napjától ( igen, ez így jogszabályos). Működik, a rendszer felismerte.
Szóval kb 1 hónap alatt kicserélték azt a terméket, amit bárki megrendelhet 1-3 munkanap és küldik, de a csere belátható időn belül nem lehetséges...
Igen, írtam a Fogyasztóvédelemnek is, a helyinek is, a szerviz címe szerinti illetékességűnek is, a válasz összefoglalva: sajnos nekik már nincs jogkörük eljárni...
Tehát aki itt írogat, hogy megfenyegeti x-et a Fogyasztóvédelemmel... ugyan már, a profik tudják (vajon miért?) , hogy a Fogyasztóvédelem már nem véd meg: "Hivatkozással a xxxxx kelt levelére az alábbiak szerint tájékoztatom:Az egyedi szerződéses jogviszonyból eredő hibás teljesítésen alapuló jogvita eldöntése nem hatósági ügy, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 1:6. §-a értelmében „Az e törvényben biztosított jogok érvényesítése - ha törvény eltérően nem rendelkezik - bírói útra tartozik.
Az igényérvényesítés másik lehetséges eszköze lehet a lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület előtti térítésmentes eljárás kezdeményezése, ahol a felek személyes meghallgatásával tesznek kísérletet a felmerült jogvita rendezésére.
Ügyét áttekintve arra a megállapításra jutottunk, hogy az Aqua.hu weboldalt üzemeltető cég együttműködő, mivel felajánlja mind a csere, mind pedig a pénzvisszatérítés lehetőségét.Javasoljuk elsősorban ezen lehetőségek valamelyikének elfogadását, vagy a Békéltető Testület előtti eljárás elindítását.
Mellékelten megküldöm a Békéltető Testülethez benyújtandó kérelem nyomtatványt – szíves felhasználásra.
Kérem a fentiek szíves elfogadását." A helyi még jobb volt, de ők pdf-ben küldték, azaz nem tudom bemásolni.
Az Adata felvett róla hibajegyet, de mintha egy robottal beszéltem volna.Megoldódott idővel, legalábbis a legközelebbi meghibásodásig.
Valószínűleg ezért is büntit kapok, de akkor is: ez a fórum ezért van, nem? Az ilyen LuckyL, vagy ki, ne akarjon már lebeszélni a jogaim kiharcolásától!
Az "-jelek alatti szövegek tényleg másolatok voltak.
Nos, LuckyL?
Chopin: ezt neked is küldöm.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kovigab #17438 üzenetére
ki mondta hogy ne harcolj
egyáltalán kit érdekel hogy harcolsz-e
én csak annyit írtam hogy jogilag tökéletesen rendben van ha a pénzt adják vissza
ehelyett ők kicserélték neked, örülj neki és köszönd meg szépen nekik, rendesek voltak veledcryptot minden termékemért elfogadom
-
kovigab
csendes tag
válasz LuckyL #17440 üzenetére
Köszönjem meg, hogy több mint 1 hónapig nem volt winchesterem???
Ezt is írtad: "a számlán szereplő ár visszafizetése megfelel a jgoszabályoknak, vitának helye nincs" Úgy tűnik neked volt igazad, talán mert te tudtad a legjobban a jogszabályokat.Engem lebeszéltél, nem is tetszett. És másoktól is megkaptam, hogy pár ezerért jobban/gyorsabban lerendezhető. Visszaolvasható. "Kit érdekel?" Nagy segítség vagy!
De ha ez a fórum nem segít, akkor minek van? Nem tudom kinek a pártján állsz? Rendben, én nem írok többet, ( bocsi, nem bírtam ki) de te miért vagy itt?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kovigab #17441 üzenetére
próbáld értelmezni a leírtakat, tudom hogy nem könnyű, de próbáld meg
te kérdeztél, én leírtam hogy mihez van jogod
az hogy jófejek voltak veled és túlteljesítették a kötelességüket az remek pozitív dolog, köszönd meg szépenazzal hogy veszel egy winchestert nem vásárolsz semmiféle azonnal csere/javítási bónusz szolgáltatást, csak annyit kapsz ami le van írva a jogszabályban/üzletszabályzatban
én senkinek sem állok a pártján csak leírom a véleményem, és főleg semmiről sem beszéllek le/rá
cryptot minden termékemért elfogadom
-
chopin42
őstag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Amit leszűrtem (itt és máshol is, egyesítve az olvasottakat):
-fogyasztóvédelem nem (nagyon) segít, hiába fenyegetőznék
-mindegy, hol vásárolok, legyen az magyar vagy külföldi székhelyű, lehet jó vagy rossz, napfüggő, mikor gariztat jól/rosszul
-azokat a boltokat keresni, ahol sok ezer hozzászólásból csak elenyésző panaszos (1-3%), és az is néha a vásárló butasága/hülyesége
-azokat kerülni, ahol SOKAN ugyanarra panaszkodnak (ügyfélszolgálat pl)
Nagyjából ennyi lenne?
Ez volna Magyarország? Külföldi cégekkel gariztatni egyszerűbb, bár sok a postaköltség, de gyorsan megcsinálják? Vagy 7 év garanciás tápra egy évet "vállalnak"? Így vegyen gépet az ember...Csak reménykedhetem, hogy egyik alkatrészem sem gyári hibás...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
kovigab
csendes tag
válasz chopin42 #17443 üzenetére
Ha gondolod olvasd vissza amit írtam korábban. AQUA 2*szer szívatott meg. Jó, én voltam a balek, aki nem tanult.
Aki profi az tudja, hogy a Fogyasztóvédelem már semmit sem ér ellene és úgy is áll hozzád. pl: na ki?
Visszajelzés? Gondolj az E-bay-re... Segít?
Mindenhol van visszajelzés/fórum ( igen, a webáruházéra mindenképpen írj rosszat, mert ők hagyják! Ja, dehogy!)
Igen, kb ennyi! Ha esetleg írsz a cég.com-ra akkor talán sikerülhet. Korábban írtam.Ha tudnám, hogy kell lábjegyzetet írni akkor oda írnám: Magyar vagyok, megszoktam már, hogy itthon olyan dolgokért kell küzdeni, amik máshol járnak.
LuckyL: Miért vagy itt?
Ez tuti bünti lesz megint.
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
Na lássuk jól értem-e.
Az Aqua nem tudta azonnal cserélni a hibás terméket, mert vagy nagyon szabálykövetőek, vagy valaki más a láncban nem akarta, vagy csak nem volt kedvük maguknak hiányt csinálni hosszabb időre (ami nem szép dolog), soha nem fog kiderülni. De szabályosan – a 15 napra való törekvés jegyében – visszaadták volna a pénzt. Ez neked nem tetszett, mert volt a kínálatukban ugyanolyan termék. Ők megmondták, hogy sokat kell várni a cserére. Sokat kellett várni, és megtörtént a csere. Valóban nem igyekeztek, hogy a kedvedre tegyenek, de szabályosan rendezték a dolgot. Ezért szemetek.
Megkérdezted itt, mihez van jogod. LuckyL elmondta. Ezért ő is szemét.
Ja, és a moderátorok is.
Filmjogok még szabadon?
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
psg5
veterán
válasz kovigab #17447 üzenetére
Nos nem igazság mentén, mert ugye itt másról van szó, de mi az már hogy korrekt válaszokat kapsz itt és azért mert nem tetszik akkor aki adja vagy érintett az mind igazságtalan? A fogyivéd meg korrektűl leirta hogy ehhez a reszehez nincs koze hisz jol jart el a vallalkozas...
Kicsit elrugaszkodtál az igazo valóságtól és csak a te igazsagoddal kitomott valóságot fogadod el.
Az tény hogy lehetne a fogyasztosoknak nagyobb hatáskoruk. Mondjuk a bekeltetok dolgait meg is kaphatnák ugy ahogy van.F.K.T.
-
kovigab
csendes tag
Újra itt, nem kaptam büntit. Köszönöm a haszontalan tanácsokat! Május 19-től június 23-ig nem használhattam az általam kifizetett terméket, hasonló eszközt nem biztosítottak a tényleges cseréig (bármelyik mobiltelefon szerviz megteszi), várakoztattak bizonytalan ideig, nem válaszoltak, letagadtak. Igazatok van, ez ebben az országban már jogszerű!!! Menjek el mosolyogva mellette? Ha itt mindenki úgy gondolja, hogy amit művelnek az rendben van akkor nem tudom miért hívják ezt a fórumot így. Úgy látszik én nem vagyok jó helyen! (az első kérdéseim voltak: kinek kéne írnom? Nem jött válasz, korrekt sem).
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.