-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nortsen
aktív tag
Szisztok!
Egy kis segítséget kérnék (mint itt a legtöbb ember), amit előre is köszönök az aktív fórumozótársaknak!
2 hónapja vettem egy okosórát ( Aqua-ba, Moto 360 Sport, 64e Ft), ami rendeltetés szerű használat mellett magától meghibásodott( hamar merült, a kijelzője villogni kezdtett, és ha úgy gondolta, lefagyott, és aku lemerülésig újraindítgatta magát).
Graiba vissza vittem az Aqua-ba.
Az Aqua információja szerint szakszervízben volt (Magyarországon kívül), firmware frisítést kapott.
38 nap! múlva visszakaptam, és a termék ugyanolyan rossz, vagy inkább még rosszabb állapotba került. Egy sima töltést követően teljesen használhatatlan lett.
Számomra egyértelmű, hogy a szakszervízben amatör módon foglalkoztak a készülékkel, pedig a hiba ordított, az Aqua ráadásul átadás előtt le sem tesztelte (pedig külön kértem telefonon), mert nem volt hozzá átadva a töltő, amit a reklamációt követően mondtak csak el, pedig volt telefonszámom, akár fel is hívhattak volna, ha akarnak.Ezek után ma én azt írtam nekik, hogy elállok a terméktől, kérem vissza az árát, mivel nem tudok sem a termékben, sem a mögöttük álló supportban megbízni. Ők azt válaszolták, hogy "jelezzük a beszállítónak, hogy amennyiben lehetséges, nem az óra javítását kérjük, hanem annak egyéb rendezését".
Kérdésem, hogy ilyen esetben milyen jogaim vannak, ugyanis az biztos, hogy nem szeretnék megint heteket várni egy újabb javításra, vagy cserére, egyszer ezt már megtettem, türelmesen.
Ill. az is kérdés, hogy jogos e, hogy a javítást követően a gariidő nem újrakezdődött, hanem 38 nappal kitolódott.
Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
nortsen
aktív tag
válasz BornToBePuli #17215 üzenetére
Új termékre cserélés esetében sem? Én úgy olvastam, akkor a garinak is újra kell indulnia.
És ha új terméket kapok, akkor a 14 nap is újraindul?Ezen kívül én azt olvasom hogy a javítás vagy csere lehetőségei között a vásárló dönthet. Ezt jól látom?
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
nortsen
aktív tag
válasz 313313 #17218 üzenetére
Értem, köszönöm a válaszokat!
Telefonálgattam ma az ügy miatt, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy ha 3x viszem vissza, és a hiba azután sem oldódik meg, akkor biztosan vissza kell adniuk az árát, vagy fel kell ajánlani a cseréjét.Plussz infó még nekem, hogy új termék vásárlása esetében sincs már ez a 14 nap, csak ha weben keresztül szereztem be. Boltonként függ, hogy van e viszzavitelre lehetőség, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
nortsen
aktív tag
1, Igen, de a békéltetők azt a felvilágosítást adták, hogy olyankor már vissza szokták adni a pénzt, ha kérem.
2, Ez nekem új, nem nektek. Viszont azt tudom, hogy vissza szokták venni elég sok helyen.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
nortsen
aktív tag
A felvilágosító csak annyit mondott gondolom, hogy mi a "szokás", már ha van ilyen... Én meg úgy értelmeztem, ahogy szeretném, hogy legyen.
Egyelőre várom mit reagálnak, de nyilván nem fogom megvárni, hogy 3x próbálják megjavítani a terméket.Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Fire TV stick/box
- Elden Ring
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Vezetékes FEJhallgatók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- Kerékpársportok
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs