-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Amennyiben többszörös szerviz alkalmával is használhatatlan lesz a telefon, és elállok a szerződéstől valamint vissza kérem a termék vétel árát, akkor mit kell vissza adnom?
Jelen esetben a kérdés az, hogy a készülék mellé járt egy 0ft-os (a számlán is így szerepel) ajándék powerbank. ilyenkor azt is vissza kell küldeni?
-
Pécsi gyerek
addikt
Sziasztok.Május 16 án megyek a békéltető testülethez.A sztori röviden : leadtam volna javításra a telóm,de a telenor arra hivatkozva hogy lejárt a gari,nem javította meg a telót.Nem fogadta el azt az érvelésem,hogy mivel egyszer a telefon 2 hetes korában szervízben volt 34 napig,ezért hiába a vásárlástól számított 1 év után vittem be a telót javításra,ugye szerintem még 33 nap van a gariból,mert alap hogy a szervízben töltött idővel meghosszabodott a garim.Evvel nem is lesz gond szerintem.A kérdésem,hogy a javítás helyett kérhetnék e cserét,mert a telefon hónapok óta használhatatlan,és ez nekem igen csak nagy hátránnyal járt.(cseretelefon,de nem kerűlt nekem semibe)
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
bucihost
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18753 üzenetére
Szia.
A garancia jegy kitöltésre került? Meg lett hosszabbítva rajta a gari idő?
Ha nem akkor tudod bármivel igazolni azt hogy mettől meddig volt ott? Ha nem akkor lehet ez a rész bukó...Amúgy cserét nem kérhetsz sajnos még. Ugyan így vagyok én is extreme digitallal. 2 hónapig volt oda a telefon,de rosszabb lett mint volt.
Én is cserét kértem. Közölték nem lehet, csak ha a szerviz megítéli cserésnek a telefont.
Fogyasztó védelemmel beszéltem, azt mondták küldjem vissza még 1 javításra, de előtte vetessek fel velük egy elégedetlenségi (vagy milyen) jegyzőkönyvet, hogy mi volt a gondom a szervizzel / bolttal.
Valamint írassam bele azt is, hogy ha lehet akkor törekedjenek a törvényben leírt 15 napos szerviz időre, plusz amennyiben a kövi szerviz is eredménytelen lesz abban az esetben elállok a szerződéstől, és kérem a cserét vagy a teljes vételárat.Kb ugyan ez lesz szerintem nálad is.
-
stLhee
csendes tag
Üdv!
Elnézést, ha off leszek. A saját ügyem kapcsán kezdte kicsit furdalni az oldalam a kérdés, hogy meddig lehet húzni a bolt részéről a garanciakezelést? Ti találkoztatok hosszúra nyúlt gariztatással, s ha igen, időben hol lehet a rekord?
Tudom, az én öt hónapom még biztos messze lehet ettől, de a kíváncsiság nagy úr. Köszönöm -
stLhee
csendes tag
válasz Pécsi gyerek #18757 üzenetére
Sajnos a vásárlás óta nagyjából a duplájára emelkedett a termék ára (DDR3 kit). Persze nem nyerészkedni szeretnék, hanem használni a RAM-ot, de ráfizetni nem szeretnék.
-
st3v3np3t3r
veterán
napot... érdeklődnék hogy ha van egy garanciális telefonom, leejtem,betörik a kijelzője, márkaszevizzel megjavíttatom pénzért, a készükre érvényes marad a garancia vagy bukom?
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz st3v3np3t3r #18759 üzenetére
a leejtést nem szándékos persze...
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #18759 üzenetére
Természetesen továbbra is érvényes a gari, ha a márkaszerviz javít.
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
neten rendelt, de bolthoz kért (Euronics) és onnan kiszállított hűtő esetében, ha problémám van vele milyen jogszabályok, garanciális lehetőségeim vannak? A kiszállítás napját is beleszámolva holnap lesz itt 8. napja.
Hangosnak találom, tehát nem egy teljesen egyértelmű hibáról van szó (pl törés, sérülés, működésképtelenség) és ezért kérdezem, hogy mit követelhetek (pl.: csere vagy már csak szerviz, stb.)
köszi
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
-
Pécsi gyerek
addikt
Na ujabb sztorim van Beszart az egy hónapos tápom,viszem vissza edigitalba.A kérdésem az,hogy elvitte az alaplapom is a francba Kérhetem,hogy téritsék meg a károm?Az ügyfélszolgálatuk anyit mondott,hogy mindenképp írjam le ezt is,ha leadom vissza a tápom,és akkor kivizsgálják.De van egy olyan gyanúm,hogy csak azért mondják ezt,hogy a kedves ügyfél megnyugodjon?
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Attix82
őstag
válasz Pécsi gyerek #18765 üzenetére
Ez inkább biztosítási kérdés szerintem......és ha a tápot valami zárlat tette tönkre ami a gépedbe van?
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #18766 üzenetére
Akkor be kellett volna kapcsolnia a tap rovidzarvedelmenek A tap es az alaplap tipusa (utobbinak eletkora is) valoszinu segitene, hogy melyik iranyba mutogasson ujjal az ember (de ugyis tap lesz, mert 15e kornyeke egy normalis tap, annyit meg nem szoktak az emberek kolteni ra).
-
dh66e
veterán
válasz Pécsi gyerek #18765 üzenetére
Edigitől ne várj semmi jót.
-
Pécsi gyerek
addikt
Az alaplap az egy 775 ös lap volt. Kutya baja volt neki,a másik lapnál is elkezdte a táp a furcsa hangot hallatni,peddig minden cserélve volt alatta.(lap,proci,memória)A poén a gépben a táp volt az egyetlen vadi új alkatrész,direkt a biztonság miatt Amúgy nem vargáné és társa táp.Chieftec eco gpe400-s.Nem a legszuperebb,de azért egy vállalható tápnak mondták a milyen tápegységet vegyek topikban.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
dh66e
veterán
válasz Pécsi gyerek #18770 üzenetére
Persze drukkolok hogy simán menjen.
-
Gyuri27
félisten
válasz Pécsi gyerek #18771 üzenetére
Csak forton. Nekem volt giga superb (az az a jó széria). Kettő döglött meg belőle. De csak halkan magában.
Azoktól jobb belépő táp nincs a piacon. Szóval csak fsp.Amd - Radeon - Ryzen
-
-
Topikgazda
A felesleges, személyeskedő hozzászólásokat töröltem. Még egy ilyen szériát nem szeretnék itt látni a topikban.
Pécsi gyerek: ha bebizonyosodik, hogy a táp tette tönkre az alaplapod, akkor jogilag felelős érte az eladó, követelhetsz tőle kártérítést. Az összeg meghatározása már egy bonyolultabb dolog, szakértői vizsgálatok illetve a bolttal való megegyezés kérdése lesz...
-
Gyuri27
félisten
válasz Superhun #18784 üzenetére
Elvileg jár.
Gyakorlatilag meg nem találkoztam még olyannal, hogy a táp elvitte ezt azt a bolt fizetett volna bármit is.Pécsi gyerek: nem a táp ára a lényeg. Ott volt a pnf meg egyéb ilyen nevű táp a cégtől. Persze festetlen pléh, csúnya kábelek. De azokat biztonsággal lehetett ajánlani és 5k körül mentek anno. Aztán voltak bőven csecse tápok dupla áron (vagy többért) és nem volt szabad megvenni.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz Gyuri27 #18785 üzenetére
Superhun :örülök neki,én is így gondolom
Tudom hogy nem a táp ára a lényeg,nem is ezt a tápot akartam venni.A milyen tápegységet vegyek topikban mondták,hogy inkább ezt vegyem a kinézett zalman helyett,mert ez jobb.Hát általánoságban lehet, én kifogtam egy gyilkost
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Rataxes
csendes tag
Sziasztok. Nem biztos hogy a legjobb topicba írok, nem annyira garancia kérdés, viszont a fogyasztóvédelem témakörbe belefér. Rendeltem a telenortól egy samsung a8 mobilt, akció keretein belül járt hozzá egy samsung gear fit 2 pro okosóra. Azaz csak járt volna, mert amikor jött a csomag, megdöbbenve tapasztaltuk, hogy csak a telefon érkezett. Hívtam is az üsz.-t, ahol visszahívást ígértek. Tegnap este hívtak, és jelezték, hogy az okosóra elfogyott, nem tudják teljesíteni az akciót, ha kompenzációt szeretnék írjak panaszt, amelyet az egyedi igénykezelési osztály kivizsgál.
Volt már ilyen tapasztalata valakinek? Mit javasoltok, mit "merjek" kérni? Egy újonnan 55000 forint értékű óráról van szó, valószínű egyébként nem rendeltem volna meg a készülékeket. Köszi előre is a segítséget! -
313313
addikt
válasz Rataxes #18787 üzenetére
Az ördög a részletekben rejlik. Meg van az akció kiírása? Képernyőkép készült? Nem volt apró betű, hogy az első x megrendelő, vagy a készlet erejéig jár az óra?
Ha volt valami kitétel, vagy nem volt kitétel, de nincs képernyőképed, nem sok mindent tudsz csinálni...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. még mindig Edigi és TMX...
A rövid történet, hogy ne kelljen vissza lapozni.
03.03 bejelentettem a hibát (kijelző hiba)
03.07 elvitték a telefont.
04.19 Vissza kaptam a telefont.A gari levelem nincs kitöltve, nincs meghosszabbítva. a készülék rosszabb mint volt.
Wifi jel gyenge, hangszórók néha recsegnek, kijelző néha vibrál, a rezgőmotor csörög-csattog mintha valamibe bele érne.
Ezt jeleztem feléjük még akkor, azt ígérték 2-3 munkanapon belül utána járnak és értesítenek.
1 hét eltelt...04.26 újra hívtam őket. Felvettek egy minőségi kifogást, plusz egy jegyzőkönyvet. Amibe leírattam a panaszom, valamint hogy 1.5 hónapig csak ültek a telefonon és rosszabb lett mint volt, valamint hogy az ügyfelet csak hitegetik hülyének nézik stb... Megrendeltem egy újabb gari futárt, amit 05.02-05.03 ra ígértek.
05.04 hívtam őket, hogy se futár se semmi. Közölték náluk nincs is rögzítve gari futár igény...(ott a rögzített beszélgetés, rendeltem futárt!) Mind1 újra megrendeltem, valamint közölték hogy hamarosan reagálnak a panaszomra.
A reagálásuk.:
[I]Szeretném elnézését kérni az okozott kellemetlenségekért.
Tájékoztatom, hogy a garancialevél lepecsételése a márkaszerviz felelőssége és feladata. Amennyiben a márkaszerviz hiányosan adta át Önnek a garanciajegyet, úgy abban az esetben kérem, vegye fel a kapcsolatot a TMX márkaszervizzel:
http://tmx.hu/
Mind a két alkalommal a termék a TMX márkaszervizben volt, sajnos ott merülhetett fel logisztikai probléma, amely miatt a garanciális ügyintézési idő elhúzódott Önnek.
A garanciafutárt rögzítettük Önnek 2018.05.07-ei, hétfői napra. A garanciafutár 8 és 16 óra között érkezik, és telefonál kiérkezés előtt.
Az ügyintézés idejére szíves türelmét szeretném kérni. [/I]Erre én is reagáltam és leírtam nekik kb 10.alkalommal, hogy én velük és ne a TMX el szerződtem amikor megvettem a telefont. Nehogy már én rohangáljak meg járjak utána saját költségemen. De amennyiben ezt megtérítik 100%-ban, nyugodt szívvel megteszem..
Erre is jött egy válaszuk:
A vásárlói visszajelzések fontosak számunkra, segítenek nekünk a felmerülő problémákat megvizsgálni és lehetőségeinkhez képest mielőbb orvosolni, megakadályozni azok megismétlődését, hiszen az ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra. Észrevételét továbbítottuk az illetékes vezető felé érdemi intézkedés végett.
Az Extreme Digital Zrt. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján együttműködik és részt vesz a Békéltető Testületi eljárásokban. Tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi, területileg illetékes felügyeleti szervekhez fordulhat jogorvoslatért.
Ezt meddig lehet még így húzni? Az aktuális jogszabályok és törvények értelmében ez már érdeksérelem.
Most várjam meg megint az újabb szervizt, ami ismét lesz vagy 2 hónap, és ki tudja jó lesz e vagy sem... vagy indítsam meg a fogyasztó védelmi ügyet? -
Gyuri27
félisten
válasz bucihost #18792 üzenetére
Igen hát aminek ők a szervize azt nem szeressük megvenni.
Tudom én vagyok a paraszt. De egyszerüen évek óta a mi náluk megy az kriminális.
Amit itt ott olvasunk. Mennyi lehet az amit nem.Amúgy miért te küzdesz a szervizzel? Egyáltalán miért foglalkozol velük?
Ha egy éven belül vagy a bolttal kellene küzdeni. Az egy kicsit egyszerübb.Amd - Radeon - Ryzen
-
bucihost
senior tag
válasz Gyuri27 #18794 üzenetére
Eddig soha nem volt dolgom velük, szerencsére nem volt garis ügyem se az edigivel...
Ez az, miért én küzdjek velük? Én teljes mértékben letojom a szervizt... AZ Edigital szerint nekem kell intéznem mert ők csak bolt!...
De ez már tényleg vicc, nem gondoltam hogy az edigi is ekkora ganédomb lett...
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Pécsi gyerek #18795 üzenetére
A bolt oda küldi ahova akarja. Neked, nekem ehhez semmi közöm.
Ha szar a javitás a bolton kell leverni. A törvény is ezt mondja. Eladó és vevő közt van jogviszony.bucihost: semmi gond. Remélem ez a remek álláspont megvan írásban vagy beszélgetés felvéve.
Mert mint fent írtam vevő és eladó közt van jogviszony. Szerviz, gyártó, nagyker nem jáccik.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz bucihost #18796 üzenetére
Én most vittem vissza egy tápegységet edigitalba.Kinyírta az alaplapom Felirattam a jegyzőkönybe ezt is.A csávó rögtön avval kezdett pécsen a boltban,hogy úgy gyorsabb ha szervízbe küldöm.Mondom neki,nincs is ilyen pécsen,elkezdi ja tényleg.Anyád...Utána,biztos az alaplapom volt a szar.Mondom neki, szórakozzál mással,ved fel a jegyzőkönyvet azt egyenlőre ennyi.Kérdezem kb 30 nap alatt elintéződik?Mellettem ált egy másik idegen hapsi.Röhögve mondta,hogy jó lesz az 60 nak is.Mondtam semmi baj,megyek a fogyasztóvédőkhöz.Már ismerősük vagyok
Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo
-
Villa7
tag
válasz Pécsi gyerek #18798 üzenetére
xDD
-
bucihost
senior tag
válasz Pécsi gyerek #18798 üzenetére
Én is küldhettem volna egyből a TMX nek, és meg spóroltam volna 31+ napot amíg az EDIGI ült a telefonon, de ha már ki fizettem 120 ezret, és velük szerződtem nem a TMX el, akkor saját költségből nem fogok futárt / postát fizetni. Erre lenne az ingyenes garancia futár.
De ezt sem értem, minek magukhoz kérik a terméket? Csomó más boltnál úgy van, hogy küldenek egy jegyzőkönyvet amit ki kell nyomtatnom, a telefon / készülék mellé beraknom. És a futárt egyből úgy rendelik, hogy tőlem a szervizbe menjen egyből....
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Automata kávégépek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- További aktív témák...