-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz AxBattler #18028 üzenetére
A szürkeimportot sokszor látod a garanciaidőből is egyébként, főleg Samsung termékeknél, az egyik legnagyobb magyar netes bolt árul SSD-ket kétféle garanciával, az árulkodó.
Amondó vagyok, hogy a Windforce-os Gigabyte-okkal vigyázni kell, olyan szépen kerreg a venti, meg hajlik a kártya, hogy csak na, én mostmár kerülni fogom.Mástéma: Adott a termék, mely a kétéves garanciaidő előtt egy hónappal meghibásodott, szervíz elismerte a hibát, de nincs már készleten, nem gyártják. A webshop csak levásárlást akar adni, jogomban áll pénzvisszafizetést kérni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...