Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
Nem Ford az érintett. Van olyan lehetőség amivel alvázszámra lehetne keresni a JSZP-ben? Vagy csak a rendszám alapján lehet?
-
[Prolixus]
addikt
Sziasztok, mivel van itt több hibrid Kuga használó ha jól tudom, kivi lennék a véleményetekre. Néztem ezt a Speedzone teszt-et a frissített Kugáról, ebbe is panaszkodnak a bőgő motoros CVT váltóra gyorsításkor, miközben én is azt hallottam még korábban, hgy a Ford féle implementáció a Toyota féle technológiának ilyen téren jobb változata lett, nem annyira idegesítő.
Szűk családon belül merült fel, hogy lenne vásárolva egy új Kuga, én nem támogatom annyira az ötletet (mondjuk nyilván a petrolhead fejemmel nem vagyok túl objektív és nem mindneki szarja le hogy 10 litert eszik a kocsi átlagban...
Focus ST looking at you), de a korrektség jegyében gondoltam inkább körbekérdezek itt (is).
Anno én CVT váltós Toyota-t vezettem egy nyaralás erejéig, vagy 4 éve, még a facelift előtti Corolla-t (passz hogy melyik motor, nyilván valamelyik hibridjük a sok közül, bérelt autó volt), én rettenetesen gyűlöltem, de tisztában vagyok vele hogy nem mindenkit idegesít ennyire, illetve sokezercsilliárd ember hazsnálja, szóval nyilván kompatibilis az emberiséggel és nem én vagyok a reprezentatív vélemény.
Éppen ezért a kérdés:
- Ki mennyire szereti/tűri a CVT váltót a Kugában?
- Ha van összehasonlítási alap, a Kuga féle implementáció hogy áll a Toyotákhoz képest? -
bendi806
aktív tag
Sziasztok
Milyen intervallumonkent kell esetleg szelephezagot ellenőrizni? Csak vezérléscsere alkalmával vagy mondjuk X évente kell? Mert épp atnyalaztam a szerviz történetét a kocsinak, és nem látok erre utaló bejegyzést
-
hdanesz
őstag
válasz
dellfanboy #53290 üzenetére
Jó, hát a színeket a hirdető adja meg.
Ez lenne a legkevesebb gond.
Nincs rajta magyar rendszám, legalábbis tegnap nem volt feltéve és reg matricát sem láttam.
Amúgy a szilikonozás az 10-ből 9 kereskedőnél játszik. A különbség annyi, hogy friss szilikont látsz vagy már megpunnyadt mert ott áll 3-4 hónapja.
-
Lisztok
kezdő
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy be van állítva a fűtés mondjuk 23 fokra és egy ideig kellemesen meleg van, majd nagyjából 20 perc múlva dög meleget fog fújni az autó?
Focus 2010
-
-
gabor9991
őstag
válasz
hdanesz #53287 üzenetére
Lehet csak rozsdás volt amivel behozták és dobtak rá egy [ilyen] szettet, így azért könnyebb lehet eladni mint rozsdással a gumiból sajnos már nem a prémium ment rá
Nemrég még a hoványnál lehetett találni gyári 15"-os acélfelnit 9ezerértaz olcsóbb mint lefesteni a régit.
Ha alkudni akarsz leállított motornál mozgasd a középállásban lévő kormányt egy kicsit jobbra-balra, ekkor kopogni fog a kormánymű. ekkor vágj rémült arcot és kezdd el számolgatni hogy mennyibe fog ez neked kerülni, ha ügyesen matekozol egy százast össze tudsz dobni gyorsan és ezt már le is alkudhatod, persze ettől a kormányműnek valószínűleg nincs baja, szerintem az összes kopogna ha így kipróbálnánk.
Húzd le a gyújtáskábeleket a gyertyákról és lehetőleg ne álljon ott víz vagy hűtőfolyadék esetleg olaj.Amiket felsoroltál hogy mire figyelj a próbaúton azt lehetőleg egyiket se csinálja, minden működjönguruljon egyenesen erőteljes gázadáskor és erős fékezéskor is, klímát ha bekapcsolod szinte azonnal hideget kell fújnia a minimumra állított hőfok esetén és mivel ez 2 zónás így érdemes megnézni hogy minimumról maximumig 1-2 fokonként állítva egyformán változik-e mindkét oldalon a befújt levegő hőmérséklete, majd én visszafelé is kipróbálnám ugyanezt csak ezzel el lehet babrálni egy pár percet.Minden hőfokváltoztatáskor lehet hallani az állítómotorok hangját.
Költeni úgyis fogsz rá majdde nem sokat mert ez egyszerű mint a szög és ma már fillérekért van hozzá minden.
-
hdanesz
őstag
válasz
gabor9991 #53286 üzenetére
Amit első körben láttam, azokat már leírtam. Próbaút még nem volt.
Nekem viszont gyanús az a pótkeréknek álcázott felni....mert kinagyítva úgy tűnik mint ha csak le lenne meszelve feketére, csak nem sikerült mindenütt tökéletesre a fedés.A kocsin lévő kerékről készült közeli képen is gyanúsan jó állapotban van a felni. 15 éves autónál ilyen szépen megmaradna?
De lehet én vagyok túl gyanakvó.
Ha próbaútra kerül a sor, van valami amire különösen érdemes figyelni? A szokásos dolgok: erőteljesebb fékezés, intenzív gyorsítás, kormány próbálgatása, kuplung...váltás...reccsenés?
Elektromos cuccok működnek-e...
-
gabor9991
őstag
válasz
hdanesz #53277 üzenetére
Benzinszag nálam is szokott lenni hidegindításkor reggel, engem nem izgat már megszoktam, ha lenne valahol szivárgás gondolom már rég felgyulladt volna
A felni meg tényleg valami kidobott lom lehet a gyári pótkerék helyett, akkorát kapott hogy még képen is látszik a peremen a deformációegyébként a pótkerék alatt kellene lennie egy tartóban az emelőnek. felnikulcsnak, vónószemnek nem ott ahol most van de ez csak egy észrevétel ettől még teljesen jó lehet a kocsi, rozsdát az ajtók alján és az első sárvédők alján keress ott lesz leghamarabb ha lesz.És jó jel lehet hogy a lengőkaron a hátsó szilent úgy tűnik nemrég lehetett cserélve.
-
mghltm
addikt
válasz
hdanesz #53280 üzenetére
csak egy tipp: motoromnal jartam hasonloan, szivargott az uzemanyag ha sokaig nem inditottam be es nem jartam vele
Very common on a VFR that stood.
Most likely it is the seals for the plastic joints between the carbs.
Very often when the bike stands, the seals dry out and shrink. When they get wet with fuel constantly, they will often expand and seal back up. -
hdanesz
őstag
válasz
diablo1984 #53278 üzenetére
Kezdtem aggódni, hogy valahogy másképp került oda víz...és amiatt van. De máshol nem láttam rajta rozsdát.
Köszi neked is radi8tor. Most már csak a benzinszagot kellene kideríteni, hogy mennyire vészes dolog.
-
hdanesz
őstag
válasz
hdanesz #53276 üzenetére
Közben olvasgattam kicsit és látom, hogy a 101 lóerős a megbízhatóbb. Két dolog tűnt fel a kocsival kapcsolatban amit néztünk.
1. Beindítva a kocsit érezhető benzinszag volt az utastérben (nyitva voltak az első ajtók és a motorháztető is) Alig volt benne benzin.
2. A pótkerék felnijén akadt némi rozsda. Ilyet még nem láttam eddig...íme:
Az aljáról is próbáltam csinálni 1-2 képet...úgy látom egészen jól néz ki. -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2008-2009-es Focus-oknál melyik 1.6-os benzines motor az ajánlott? Már ha van ajánlott.
Láttam 100 lóerőst és 116 lóerőst is...
-
Gigibacsi85
csendes tag
-
Zsoli82
friss újonc
Szerinted mi?
-
Zsoli82
friss újonc
Helló
Tud valaki segiteni?
Ford Focus Ecoboost 1.6
Hibakód : P2560:00-28
-
mghltm
addikt
nincs rola tudomasom, de a tc neppere szerint batran ajanlhato a mondeo fhev
-
mghltm
addikt
off-ba rakom, mert nem szakmai, inkabb hetkoznapi emberek szamara ad valaszokat hibridekkel kapcsolatos kerdesekre ( toyota prius ford fhev hibrid hybrid )
-
kcsa
veterán
válasz
dellfanboy #53265 üzenetére
Ez a tuti megoldás.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Oryctolagus #53263 üzenetére
vettem egy robogólégszuro tablaszivacsot abbol vagtam ki egy kicsit. asszem 1cm atmero, 40x50cm tablaszivacs legszuro vagymi
lassan 4 éve van benn, még mindig bírja -
gabor9991
őstag
válasz
Oryctolagus #53263 üzenetére
Én egyszer vettem bele gyárit
de azt is cserélni kellett egy idő után, akkor vágtam bele egy mosogatószivacsból egy akkora darabot ami azóta is benne van.Annyi csak a funkciója hogy a kartergázban lévő olajára ezen csapódik ki és nem lesz tőle olajos a levegőszűrő.
-
gabor9991
őstag
válasz
Oryctolagus #53261 üzenetére
kartergázszűrő
-
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
Tudja valaki hogy a képen, a piros körben jelölt résznek mi a funkciója?
Egy szivacs volt benne ami olajos volt és mállott érintésre.
Valamennyi olajat a szivacs alatt is találtam.A légszűrő dobozában található.
-
Ha már klíma!
Csak szívok vele tovább…
Nyomáspróba OK, fel is lett töltve.
2 napig tolta is a hideget, aztán egyre langyosabb volt és végül a 4. napra csak a kinti meleg jött befelé.
Mondom szép, akkor mégsem tömített a rendszer és elszivárgott lassan a gáz, de mégsem mert fullon van gázzal.
Most jöhet az agyalás és a diagnosztika…
Expanziós szelep?Kompresszor?Vagy más?
Ha visszakapom kuplungozásból és meglesz a szélvédőcsere is viszem szakihoz.Egyszer csak kész lesz minden. -
ioles
csendes tag
Sziasztok,
ForScan ben jártas kolléga tudna segíteni.
Focus 2012-es évjárat MK3 -as ban szeretném aktiválni a HLA visszagurulásgátló funkciót. Elvileg a Global Configban átírnám (CCC config) a HLA funkciót, majd ReLearn funkcióval újra tanítanám az ABS és az IPC modulokat. Így gondoltam kivitelezni.
Valamit esetleg kihagytam vagy van paraméter amit külön belépve esetleg ABS/IPS modulokban kellene átírni? Mi a vélemény erről? Köszi előre is! -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Jacob Gibbs #53251 üzenetére
Az jó is bizony. Nincs benne lánc szíj ami elszakadjon. És még az olajcsere is könnyű benne
-
-
bendi806
aktív tag
válasz
dellfanboy #53232 üzenetére
Semmi
Pusztán csak optimalizáció esetleg...semmi extra -
kcsa
veterán
válasz
patomi #53246 üzenetére
Nekem volt a relatíve stabilnak mondott 4F27E, de az sem volt százas. Nem tudom van-e egyáltalán bárhol bármi ami bolondbiztos (talán a toyota féle ecvt).
De kézi váltókat is sikerült néha itt-ott elrontani (GM, Suzuki is belenyúlt ilyenekbe, de mintha Renault is rémlene), ennek tükrében nem lepődök meg, hogy az egy nagyságrenddel bonyolultabb szerkezetek is szarok.
-
-
keszo
őstag
válasz
Mauzes #53240 üzenetére
Szia, nekem egy DPS6-os váltóval szerelt Focusom van, bármelyik ford márka szervizt kérdeztem azt mondták nem kell benne olajat cserélni. És hogy egyébként is 1-1.5liter olaj van csak benne, és élettartam garancia vonatkozik rá.
Az is igaz, hogy utána olvasva azt írják, hogy ez nem is igazán automata hanem olyan mint egy kézi kapcsolású, csak duplakuplungos és a váltásokat számítógép vezérli.Vagyis ebben hamarabb fog tönkre menni a kuplung vagy a vezérlő elektronika mint a váltó.
Ami pont ugyanolyan javíthatatlan lesz vagy zsebbenyúlós mint a PS váltó. -
Mauzes
addikt
Na, pont erre a felvetésre van egy plusz infóm. Most beszéltem a #53236 radi8tor által említett Ivaniccsal. Ők is azt mondják, hogy mindenképp javasolják az olajcserét, DE kifejezetten nem az átmosásost, hanem csak leenged és feltölt (nagy része lejön magától ennél a típusnál). Pont azért, mert egy magas futású autónál, ahol korábban nem cseréltek rendszeresen olajat, szokott problémákat okozni az átmosás. Náluk is többször előfordult. De ez sok mindentől függ, váltó típus, futás, használat, stb.
A szervizes is említette a Motul gépet, de hogy ezt igazából alig használják. Pont azért, mert a nagy futású autóknál problémás, a kis futású meg garanciás autókra pedig nem szoktak kérni olajcserét...
És igen, 8F40 a váltóm, megerősítették alvázszám alapján.
-
kcsa
veterán
válasz
Mauzes #53238 üzenetére
Szerintem úgy igazából akkor lehet jó a csere, ha már nullkilométeres kora óta rendszeresen (de hogy milyen intervallummal, az jó kérdés...) cserélik az olajat átmosással, úgy kisebb eséllyel rakódik le benne valami.
Gondolom a kockázat a már 150k km feletti futású autóknál van, ahol ki tudja mit okoz az, hogy megmozgatják a folyadékot a vezérlésben, ezt meg senki nem szeretné felvállalni.
-
Mauzes
addikt
Ezt így kód alapján nem tudom, de hagyományos nyomatékváltó van benne.
Az a poén, hogy két márkaszervizben is rákérdeztem, szerintük nem kell cserélni. Az előző postban említett független szervizt is hanyagolni fogom, ők simán cserélnék átöblítés nélkül. Az ESS korrekt volt, ők kifejezetten javasolják a cserét és csak átmosásos technikával, amit ők nem tudnak megvalósítani, úgyhogy máshová irányítottak.
Most 2 helyről várok egy árazást, kíváncsi vagyok, mennyibe fáj. De igazából tök mindegy, mert ha csak elodázom vele a váltó megmakkanást és milliós javítást/cserét, az már jó.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Mauzes #53235 üzenetére
A hagyományos automata váltókban mindig öblítéses olajcsere kell.
Ivanicsnál (Hajó utca) van erre speckó Motulos gép, ott megcsinálják neked.
A videóban 8:30-nál beszélnek róla.A többihez nem tudok hozzászólni, nekem a manuális váltót is cserélni kellett. Csere előtt eszükbe jutott lecserélni benne az olajat valami speckóra. Természetesen a csapágyak morgását nem hozta helyre.
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, itt mik a vélemények az automata váltó olajcseréjének helyes gyakorlata kapcsán? Leenged és feltölt (drain and fill), vagy pedig átöblít (flush)?
Nekem 8 sebességes Aisin automatás Galaxy-m van, és a Ford szerint élettartam olaj van benne, azaz nem írja elő a cserét. Márkaszerviz is megerősítette, hogy nem javasolja a cserét. Az persze kérdés, hogy a gyár mit ért élettartam alatt, az ember joggal gyanakodhat, hogy esetleg a garancia időtartamot...
Megkérdeztem erről egy független Ford szerviz is. Elég visszafogottan válaszoltak: a Ford nem javasolja, de az ügyfél kérésére megcsinálják. Tehát olyan nagy elánnal nem merik javasolni ők sem, gondolom felelősségi kockázatokat is szeretnék minimalizálni, hiszen minél kevesebb váltóhoz nyúlnak ők hozzá (ami sok km-rel könnyen megmakkanhat egy olajcsere után is), annál kevesébé merülhet fel, hogy őket hibáztatják az ügyfelek. Ők amúgy a drain and fill módszert használják, azaz marad benne a régiből is valamennyi.
Amit még sajnos mondtak, hogy tapasztalatuk alapján magának a váltónak az élettartama tipikusan 180-200 ezer km, utána elhalálozik. Ennek a cseréje olyan 2,5 milliós nagyságrend...
-
bendi806
aktív tag
Sziasztok
Az lenne a kérdésem, a gyújtási időzítést, valaki már állítatta át műhelyben? És ha igen, érzékelhető volt bármiféle javulás?
Benzinesrol lenne szó
Köszönöm -
kalifa777
tag
Sziasztok!
Van egy FORD FOCUS (2006) benzines 1,4 motorral szerelt (ASDA) kocsim ami most éri el a 200 000 km-t. A műszaki során eddig csak a kötelező dolgok lettek cserélve (szűrők olaj) Én kb. 8-10 ezer km teszek bele évente. Pár évig még nem lesz lecserélve a kocsi .
Arra lennék kíváncsi, hogy egy nagyobb szerviz során mit cseréltessek, nézessek meg rajta?
(Eddig csak a vezérműszíj, és a fékfolyadék, fékcsere jutott eszembe) -
Morales72
csendes tag
Bul07 és Kcsa
Igen, ez a rövidebb szíj járható útnak tűnik.
Éppen a véletlen bekapcsolás dolgon gondolkoztam, és az ugrott be, hogy akkor biztosíték kihúz, és meg is van oldva, a klíma nem fog tudni bekapcsolni. Csak éppen azon az áramkörön van a belső levegőztetés is, ami viszont jól jön, amikor a külső szagokat nem szeretném beengedni (a nejem bizonyos dízelautók kipufogógázától fullad, ez van).
Esetleg a klíma reléjét, ha kivenném? Az működhet?
Amúgy a rövid szíj történet nekem teljesen oké, bár még nem mondtam le a használt kompresszorról sem.
A jövő nyarat viszont nem igazán tudnám elképzelni klíma nélkül. Ha olyan lesz a nyár, mint idén (és miért ne lenne?), akkor én megpusztulok. Tehát vagy sikerül feléleszteni valahogy a klímát, vagy pedig "Megválok szeretett Focusomtól" és, természetesen "A klíma nem működik, nem csak tölteni kell, megállt benne a kompresszor.". Mert nem vagyok a mesélős fajta. Az van, ami van, én nem mesélek. Így is lesz, aki elviszi, ahogy a motorhibás G Astrámat is elvitték anno. Igaz, olyan áron.
-
bul07
nagyúr
Egy 21éves kocsiról beszélünk ha jól értem hogy 2003-as
Ahogy rákerestem ilyen 450-500e Ft körül mennek, és ahogy szűrtem a klímások nem érnek többet vagyis nincs árkülönbség a klímás és nem klímás közöttHa neki nem kell klíma akkor minden egyes ráköltött forint kidobott pénz
Mint öreg kocsi esetén fényeztetni a karosszériát meghúzások miatt, rozsda az más
Mert nem növeli a kocsi értékétEnyém 19éves
Tavasz óta hátsó fék felújítás, rugó csere is volt és ez olyan 130e Ft-ba került úgy hogy szerelőre alig fizettem magam csináltam
De a kocsi értéke ettől nem lett több
Bár ez muszáj munkák voltak, törött rugó miatt meg tárcsa kopás miatt -
bul07
nagyúr
válasz
Morales72 #53218 üzenetére
Ha megvagy klíma nélkül, és el akarod kerülni az esetleges szíj szakadást, véletlen bekapcsolás miatt, akkor megnézném hogy ki lehet e hagyni a körből a klíma kompresszort, egy rövidebb szíjjal
Annyi hogy kell venni egy rövidebb szíjat és azt felrakni úgy hogy kimarad a klíma kompresszor, lehet a netten meg is található hogy nem klímás olyan motorhoz milyen szíj való
-
Morales72
csendes tag
Mindig öreg verdákkal jártam, csak nem Forddal, és klímakompresszor sem adta meg magát a többi autómban. Csak pl. motor, váltó, kormánymű, torziós rugó. Tehát tudom, hogy ilyen esetekben mi lehet a jó döntés. Klíma ügyben viszont ismeretlen vizeken hajózok.
Azt gondoltam, hogy a 25 pénz körül kínált bontott holmival talán érdemes lenne futni egy kört. Aztán meg lehet, hogy nem jól gondoltam.
A gépjármű jövőjét illetően felmerültek gondolatok, mert azért 2003. már régen volt, és a kémia meg a fizika is dolgozik rendesen a Focuson és a Focusban. Mérlegelünk, matekozunk. -
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
MK1 1.4 Focusban megszorult a klímakompresszor. Már vagy 2-3 éve langyos levegőt fújt alapjáraton, de eddig fordulaton szépen ment, úgyhogy úgy voltam vele, hogy akkor ez most ilyen. Tévedtem, mert ilyenebb lett, megszorult és megállt. A klímagomb benyomása azonnali motorlefulladást von maga után. Ezt kétszer követtem el, egyszer, amikor észleltem a hibát, másodszor pedig pár nappal később, amikor rápróbáltam, hátha meggyógyította magát.
Nyilván nem.
A konkrét kérdésem az lenne, hogy a bontott klímakompresszorok mennyire neccesek? Van-e értelme bontottat venni, mire kell figyelni? És hasonló hasznos tippek érdekelnének.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
siddis
őstag
Lenyomtam a múlt héten egy Budapest - Pula - Budapest utat - plusz az 'apróságok'- oda esőben, vissza végig szakadó esőben, nulla esemény nélkül, még a motortérbe sem jutott be igazából pára, érdekes. Azt hittem legalább nedves lesz. Olaj, víz az 1.200 km alatt nem fogyott, egy olyan emelkedő volt, ahol a tempomat már nem bírta a 120-at három ember + csomagokkal ötödikben. De az aztán emelkedett is szépen.
-
diegho
nagyúr
Telefont cseréltem. Régi és új is Samsung, a régivel ha az autó audio menüben kiválasztottam a telefont forrásnak, akkor bluetooth-on keresztül lejátszotta a zenéket. Telón, vagy az autón nem lőttem be valamit?
Kábellel minden megy rendesen, de nem akarok mindig kábelezni. -
Anaconda
tag
Sziasztok!
2012-es 1.6 MK3-as 125LE-s PNDA motorkódú Focus hideg motornál beindításkor csattog. Amint bemelegszik csend van. Láttam, hogy többször volt már róla szó.
Akkor fogadjuk el, hogy az újabb autóknál belefér egy kis dugattyúbillegés ha egyáltalán az?
Nem kell vele foglalkozni? -
mghltm
addikt
rakerdezek, ez a kiszemelt auto? ha igen, akkor szerencses vagy, mert bp-en nagyon sok szakember vegez allapotfelmerest. az auto ertekenek az ~1%-ert profi diagnosztikaval megvizsgaljak a motor mukodes kozbeni ertekeit, itt egy pelda. az eredemenyekbol megvasarlasra javasolhatjak az autot vagy nem, mert lehet azonnal ra kell kolteni akar 1-2 milliot ( uzemanyagrendszer, reszecskeszuro, turbo, kettomegu, klima, futomu, fekek, etc ). persze teljes megbontas nelkul ok sem latnak mindent, de azert sok mindenre feny derulhet.
-
AB68
friss újonc
válasz
SECTORnooB #53202 üzenetére
Elő diagon mit értesz?
Egyébként októberig még gyári garis az autó utána ad egy évet a kereskedő. -
gabor9991
őstag
Szerintem Ztda/ztdb motorkóddal nem biztos hogy jó választás ennyi futással, elég sok a motorhibás darab ezekből, ezek a motorok már nem annyira jók mint a korábbi 1.5/1.6 TDCI motorok voltak.Biztosan ki lehet fogni olyat ami hibátlan de gépműhely is megerősítette hogy ezzel a két motorkóddal egyre több hengerfej felújításra an szükség ami mondjuk nem feltétlenül elfogadható egy 5-6 éves autónál.
Szerintem ez meglátszik az árakon is, 3M körül már jónéhány eladó példány van, de.van egy enyhén sérült is 2.8-ért hirdetve amit nem vittek még el ennyiért sem.Volt ma fent a hahu-n egy 18-as off megane 1.99M-ért 400+ezres futással, azonnal elvitték 🙂tKb.:
Mikortól láncos ez a motor?Mert ezek még szíjasak 18-19-es évjáratig az szinte biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- 96 százalékos modellel bővült a Keychron K Max szériás billentyűzetkínálata
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- EVGA 750 BQ 750W
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bezámítás! ASUS TUF FX506HE Gamer notebook - i5 11400H 16GB RAM 1,5TB SSD RTX 3050Ti 4GB GDDR6 WIN10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest