- Xbox Series X|S
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- World of Tanks - MMO
- Fallout 4
- PlayStation 4
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44564 üzenetére
Én odaküldöm a Carriert, aztán azon.
-
Submarine
senior tag
válasz Dreadloord #44564 üzenetére
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44555 üzenetére
Valószínűleg akkor emelkedik a rangod, ha küldetésen belül mész CZ-be. Akkor, a küldetés leadásakor (amennyiben fed frakciótól vetted fel), emelkednie kell. De ha csak simán odamész lövöldözni, akkor úgy néz ki, nem számolja.
Vannak logikátlanságok a játékban, ezekkel sajnos együtt kell élni, mert változni aligha fognak. -
Deaxus
tag
válasz Dreadloord #44555 üzenetére
Szerintem nincs semmi baj a rankhúzással.
Én most két rendszer között játszadozom,hol egyiknek,hol a másiknak a küldijeit csinálom.Van köztük árubeszerzés,áruleszállítás,kalózvadászat,kalózvezérvadászat.Mindegyikkel fejlődik a rankom és egyik sem unalmas.Mindamellett piszok sok pénzt keresek vele.Mondjuk mindkét rendszerben én vagyok a helyi kedvenc,de így lehet sok pénzt keresni.
Tegnap belefutottam egy ilyen küldibe: 10 gold leszállítása, 4,3milllió kreditért.
Lhs 154a - Alpha fornacis -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44551 üzenetére
Ezt a részét nem néztem. Elvileg bounty leadásának növelnie kellene az irányító frakciónál a reput, ahogy a kutatási adatok leadása is. De, hogy ez a föderációnál is számít-e azt sosem teszteltem.
A küldetések tuti működnek, érdemes inkább azokra rámenni. Fed rankra nem tudom, most mi a legjobb. A Ceos-Sothis, gondolom, most is működik. Ha van sérült Coriolis, az is jó lehet, bár nem tudom, most hogy áll a bál a Thargoidokkal. -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44548 üzenetére
1. Nem használtam szinte sosem KWS-t. Nem volt kedvem vacakolni vele, és a pénzt úgyis nagyrészt a küldetések adták, nem a bounty. Nekem Shield Booster van mindenhol.
2. Attól függ. A prismatic szerintem akkor jó, ha durvább harcba mész (valami nevesített kalóz és wingje vagy conflict zone), ahol nincs ideje a pajzsnak visszatöltenie, mert folyamatos a harc. Oda jobb a prismatic pár shield cell bankkal, és addig kint lenni vele, míg csak bírja.
Res site vagy nav beacon melletti lövöldözéshez már lehet, hogy jobb a bi-wave, mert ott rendszerint nincsenek nagy csaták, inkább csak az megy, hogy egy-két hajót szétlősz, aztán vársz új célpontra, és addig van ideje a pajzsnak tölteni.
Én mondjuk prismaticot használok mindkét helyen. Nem volt gondom a pajzstöltéssel túl sokszor, ha meg igen, egy SCB van a hajón vészhelyzet esetére.3. Ő szeret közel menni az ellenséges hajókhoz. Neki a frag cannon ideális választás. Másnak lehet, más jön be jobban. Próbáld ki a többi fegyvert is, hátha valamelyik megtetszik.
Egyértelműen a Corvette-et. A Cutter lassú fordulása idegesítő tud lenni, az Anaconda meg szerintem semmiben nem jobb, mint a Corvette, de legalább egy-két dologban gyengébb. És valljuk be őszintén, nem nagyon van a játékban impozánsabb látvány, mint egy Corvette. Az tényleg úgy néz ki, ahogy egy hadihajónak ki kell néznie.
-
nTom
aktív tag
válasz Dreadloord #44548 üzenetére
a Frag cannon lövedéke lassú, vedd figyelembe hogy közel kell lenni az ellenséghez
meg nagy a szórása
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44545 üzenetére
Ez kicsit összetettebb kérdés. Először is azt kell eldöntened, hogy ténylegesen be akarsz állni valamelyikhez, vagy csak az általa kínált speciális modult/fegyvert akarod megvenni, aztán menni máshoz újabbért. (Szerintem érdemes mindet megszerezni, még ha nem is mind jó.)
Szerintem még mindig a videók a legjobbak az ilyen dolgok bemutatására. Kicsit talán tömény, de a lényeg benne van.
-
nTom
aktív tag
válasz Dreadloord #44545 üzenetére
Jutúbon keress rá, nézd meg melyiknél milyen extra fegyvert ad, döntsd el, mit szeretnél előbb ezekből, az alapján válassz
-
ledgeri
nagyúr
válasz Dreadloord #44540 üzenetére
Van beállítási lehetőség erre (csak nem látogatott rendszerek), a Starmap középső megjelenítése felületén, a csillagtípusok alatt...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
42861
senior tag
válasz Dreadloord #44504 üzenetére
Opció 1: Fleet Carrier, oda pakolhatsz. De valszeg itt még nem tartasz.
Opció 2: Elviszed az adott mérnöknek, amennyi van. Nem egyszerre kell neki odavinni, lehet apránként is.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44501 üzenetére
Add el, ami nálad van, aztán bányássz tovább! De amúgy az 500-as questnél (tudtommal) csak az számít, hogy bányássz, az már nem, hogy mit csinálsz vele. Elvileg a quest attól lesz teljesítve, ha a hajódon lévő finomító feldolgoz 500 tonna ércet. Szóval megteheted, hogy kb. mindent kiszedsz az eléd kerülő aszteroidákból, aztán kidobálod az olcsóbb ásványokat, és csak azt viszed el eladni, aminek értéke is van. Így emlékszem, de már rég volt.
Ilyesmit én is tapasztaltam már olyan helyeken, ahol egyébként sokat voltam, és minden frakció maximumra van húzva. Ha elkezded csinálni náluk a szállításokat, jönnek a jobbnál jobb ajánlatok, de ha otthagyod őket egy időre, és később visszamész, csak olcsóbbak lesznek. Annyit tehetsz, hogy elkezdesz nekik megint szállítani, akkor megint jönni fognak a jó küldetések is. Lesz pár gyengébb kör, de aztán beindul.
-
duvi
nagyúr
válasz Dreadloord #44474 üzenetére
Igen, van értelme (kicsit magasabb értékeket kapsz), de inkább csak akkor égesd el a matikat rá, ha már nincs szükséged a többi hajó fejlesztéséhez.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44442 üzenetére
Őszintén szólva, sosem néztem. 1-2 olyan hajóm volt, amelynél probléma volt a melegedéssel, azokat átszereltem pár helyen, de kb. ennyi. Sajnos néhány fegyver használata nagyon nagy hőtermeléssel jár, ezen lehet mérnököléssel javítani, de azért így is marad még bőven. Óvatosan kell velük bánni, ill. pár heatsink kell a hajóra.
Érdemes A-t tenni, ha lehet, de nem tragédia ideiglenesen egy B vagy C sem. Ahogy már írták, jellemzően A ill. D modulokat használunk, előbbit a teljesítmény, utóbbit az alacsony tömeg miatt. Ez most kicsit megdobta a hajód árát, de maradt pénzed bőven, így nem kell aggódnod.
Ha az űrben hagyod, akkor ott is fogod találni a hajód a következő belépéskor. Nem probléma ez sem. Annyi, hogy ha supercruise-ban voltál, belépéskor nem ott leszel.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44399 üzenetére
Sajnos ezt csak úgy tudod megoldani, ha a célpontváltást a lehető leggyorsabb, legkényelmesebb módra állítod be.
Szerintem is vannak hiányosságok ezen a téren. Néhány speciális célpontállítási lehetőség még elférne. Pl. a szektorba érkező új hajókat is jó lenne, ha rögtön lehetne jelölni valami gombbal, és nem kellene végiglapozni a már leszkennelt 20 másikat (vagy a radar alapján szemmel keresni). Aztán mikor a támadók helyett a felém repülő rakétát jelöli, annak sincs sok értelme.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44396 üzenetére
1. Krait II vagy Python. Előbbi inkább harciasabb, utóbbi masszívabb. De kb. mindegy. Arra tippelnék, itt a Krait II-t ajánlanák többen.
2. Szerintem materialt ne ignorálj, még ha egyes is. Be lehet váltani másra.
3. Asszem, nincs. Ezért tettem görgőre a célpontváltást, így pillanatok alatt végig lehet menni a listán.
4. Addig nem tudod, hogy tiszta-e a hajó, míg nem szkennelted.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44390 üzenetére
Igen, a mérnök csak a személyes találkozáskor lép szintet. A jó hír az, hogy ha egyetlen modult felhúzol nála 4-es szint fölé valamivel, azzal már simán el is éri az ötös szintet a mérnök. Érdemes úgy meglátogatni, hogy erre legyen elegendő cuccod.
A Colonia mérnökei ráérnek, ahogy maga a Colonia is. Túl sok dolog nincs ott. De látványos túra, szóval mindenképp érdemes valamikor megcsinálni egy jobb (60+ly) ugróhajóval. Esetleg fel lehet kéredzkedni egy arra induló FC-re. Ha mázlid van, ilyet is találhatsz. Persze nem árt vele megbeszélni a visszautat is.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44385 üzenetére
Persze, mérnökölés majd javít ezen.
Én nem erőltetnék ennyi reinforcement package modult. Néhány helyére mehetne inkább még limpet és több cargo. Az, hogy 4 helyett 5 lövést bír ki a hajód, kb. mindegy. Viszont material kellene sok, és azt egyetlen limpet száz év alatt szedi össze.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44383 üzenetére
1. Semmi. Ugyanúgy lesz megcsinálva, mintha személyesen tenné rá. Épp ez a lényege a dolognak.
2. Az experimental addig rajta marad, amíg valami más fejlesztésre nem cseréled az eredetit. Szóval semmi baj nincs, ha később máshonnan folytatod ugyanazt a fejlesztést.
3. Ha a másik hajón van, akkor valahogy le kell róla szedned, ez meg csak úgy működik, ha beülsz a hajóba. Vagy odahívod a másik hajót is magadhoz, vagy elmész oda, ahol az van.
4. Jó. Érdemes az olyan küldetéseket felvenni, ahol ötös material a jutalom. Háromfélét adhat, abból kettő manufactured, az egyik meg data.
-
Submarine
senior tag
válasz Dreadloord #44373 üzenetére
elég a pont elég (sőt, muszáj a pow.plant súlya miatt).
számítani fog, de inkább PIP managment, azaz amikor lősz érdemes minden pöttyöt a fegyókra tolni, közben visszatenni sys-re, ha menekülsz meg engine-re. Na ezt harc közben lehetetlen pötyörészni, úgyhogy automatizálni kell. Én autohotkey-t használok, de mások másra esküsznek.
gabranek:
nézd meg itt hardveraprón is, de igen horror áruk van
sima Thrustmaster T.Flight Hotas X -et látok alzán 27-ért, de nem tudom ajánlott-e
szállítós küldinél csak a feladótól származó cuccot tudod csak leadni -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44339 üzenetére
Nem kell mindet kifarmolni, legfeljebb érdemes. Arra viszont figyelj, hogy új mérnöknél minden szinten kb. 5 pörgetéssel érdemes számolni, hogy biztosra menj, szóval amit az inara ír material költségnek, azt szorozd meg öttel.
Ha ez megvan, akkor fel tudod húzni kb. 4,7-4,8 szintig az FSD-t, ami már elég jó. Addigra Felicity nénivel is maximálisan jóban leszel. Aztán, ha majd a jövőben már belefulladsz a materialokba, akkor felhúzhatod maximumig is az FSD-t, de egyelőre ez bőven elég.Ha viszel azokhoz is materialt, akkor persze, húzhatod azokat is. Pl. thruster tuning 3-ig, az nem rossz kb. mindegyik hajó örül neki. PP-t csak egyes szintre tud, azzal azért túl sokat nem segít, bár a Chieftaint legalább elviheted majd hozzá, utána kicsit kevesebbet kell bűvészkedni az energiaelosztással.
Amúgy a guardian PP az kb. 3.5 körüli mérnökölt PP-nak felel meg. Ezért lehet érdemes hamar kiszedni, mert egyelőre jobb, mint amit mérnökölni tudnál. Meg ezt csak egyszer kell unlockolni, és utána material nélkül, simán pénzért megveheted bármilyen méretben. -
duvi
nagyúr
válasz Dreadloord #44335 üzenetére
Elugrasz DBX-el Farseer mamához. Ott kimaxolod (grade 5-ig) az FSD range fejlesztést. Ezután kipineled nála ezt a fejlesztést. Onnantól kezdve bármelyik nagy állomáson felteheted a többi hajódra is, ha lesz hozzá elegendő materialod. Egyedül az experimental effectekért kell majd visszamenned, de ezek úgyis ráérnek...
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44335 üzenetére
Nem egy hajót fogsz tuningolni úgysem. De mikor egy mérnököt először látogatsz meg, akkor ott kell lennie annak a modulnak, amelyiket húzni akarod. Utána, mikor már a mérnöknél jó vagy, megteheted, hogy nem mész el hozzá személyesen. Szóval ha már Felicitynél kezdesz, oda érdemes az ugróhajót vinni, az profitál legtöbbet az FSD tuningból. Pláne, ha utána meg kimennél Guardianfalvára. Az kb. 800 fényéves út.
-
Raymond
félisten
válasz Dreadloord #44326 üzenetére
Falicity feloldasahoz kell 1T Meta Alloys, azt a Maia rendszerben vehetsz. A hajora eleg a Fuel Scoop, nem kell plusz tartaly mert attol csak tobbet tudsz ugrani es nem hosszabbat. Az uttervezeskor csak a KGBFOAM csillagokat engedelyezd es akkor mindig tudsz scoop-olni barhova is ugrasz. Az FSD fejlesztos blueprint-et tudod pin-elni es akkor nem kell ott maradnon a fejleszteshez. Solo-ban menj ne Open-ben. Leszerelni nem kell semmit a hajorol.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
nTom
aktív tag
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44322 üzenetére
Nem, az 5-ös thrusterhez kell az 5000 fényéves túra. Jó PP-hez Hera Tani kell, aki nem éppen a legkorábban elérhető mérnök. Persze azért nem vészes.
Alternatív megoldás lehet az, amit már említettem, hogy ellátogatsz a Guardian régióba, és megszerzed a Guardian Power Plant modult. Mivel ott van még pár érdekes és hasznos cucc, pl. a szinte kihagyhatatlan Guardian FSD booster, amúgy is érdemes elmenni oda valamikor.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44320 üzenetére
Igazából ha azt az egy boostert kicseréled egy E kategóriásra, akkor akár maradhat is 1-es szinten. Még pont befér, ha jól látom. 20 helyett csak 4% bónusz, de a semminél több.
-
Submarine
senior tag
válasz Dreadloord #44314 üzenetére
Ha jól értettelek, nem tudod megoldani, csak ha kikapcsolod a fegyókat.
Engineer ezen is segít majd. -
duvi
nagyúr
válasz Dreadloord #44308 üzenetére
Attól függ, hogy akarod használni. Azt hittem, hogy szándékosan osztottad így ki. Behúzott fegyverekkel minden működik, a limpetek is.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44308 üzenetére
A collector limpetet előrébb kellene sorolnod, de úgy nézem, még az is pont kevés egy kicsit. Valamit még le kellene lőni. Esetleg az egyik shield boostert kisebbre cserélni. Elvileg ha az egyiket B-re cseréled, akkor limpettel együtt is pont belül vagy a 100%-on. Az a kevés pajzscsökkenés meg úgysem számít, mérnökölés nélkül meg pláne nem.
Valamikor majd érdemes ellátogatni a Guardianokhoz is. Lehet tőlük egész jó power plantot szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
nTom
aktív tag
válasz Dreadloord #44308 üzenetére
az energia menedzsmenten variálj. Sok az 1-es, tegyél többet a 2esre
SCB, SB, KWS, fegyverből is mehet[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Dreadloord #44306 üzenetére
Elvileg rendben, de ha nem viszel magaddal Fuel Scoopot, akkor fél szemed mindig a tankon legyen! Gyakori jelenség az új játékosok körében, hogy útközben kifogynak a naftából.
-
duvi
nagyúr
válasz Dreadloord #44304 üzenetére
Sajnos én se látok akciós Chieftaint, egyedül Jameson Memorialon (itt minden hajó és modul -10%), Shinrarta Dezhraban, de ez permites rendszer. Ha bármiből megvan az Elite rankod, akkor beléphetsz ide.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44302 üzenetére
Hasznos lenne pár limpet meg némi cargo. A Chieftain esetében nyilván a hatos helyre pajzs menne, így maradna az ötös cargonak (hamar fogynak a limpetek harctéren, kell belőlük bőven) , a négyesen a fentebb is ajánlott shield cell bank, baj esetére, és a két kettes ill. egy egyes helyekből legalább kettőre mehetnének 1a collector limpet controllerek. Arra figyelj, hogy legyen elég energia!
Aztán később egy Krait II vagy Python már sokkal jobb lesz erre a célra, de arra most még nincs pénzed. Szóval azt is megteheted, hogy egyelőre a fenti buildet összerakod, aztán később farmolsz csak materialt egy nagyobb hajóval.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Dreadloord #44300 üzenetére
A Krait MK II. 200 millió körül van, ha normálisan felszereled. Alapmodulokkal meg semmilyen hajót nem szabad megvenni, mert az csak repülő céltáblának jó! A Chieftain éppen kijön 100 millából, de a biztosítással már kicsit túl is lépi ezt, szóval mindenképpen a kínai (Li Yong-Rui) rendszereiben vásárold meg a hajót és az összes modulját! Így 15%-ot spórolhatsz a teljes vételáron és a biztosításod is kevesebb lesz. Itt egy lehetséges combat fitt kezdésnek, de mindenképpen állítsd be a prioritásokat és kapcsold ki az egyik Shield Cell Bankot (ha kimerült az aktív, akkor azt kapcsold ki és az eddig inaktívot be), különben ha kiengeded a fegyvereket, leáll az egész hajó!!!
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44279 üzenetére
Azt csináld, ami tetszik! Ez a lényege az egésznek. Nem maradsz le semmiről, ha egy héttel később veszel meg egy másik hajót. Ha jól érzed magad a Vipert vezetve, akkor nem sürgős a csere sem. Közepes hajók közt elég sok harcra is alkalmas, ill. kifejezetten harci hajó van. Olcsóbb és drágább vegyesen, de azért az tény, hogy ebben a mérettartományban 100 milla körül kezdődik az élet, ha fullra szerelt harci hajót akarsz csinálni. És sajnos itt nem sok lehetőség van a kompromisszumokra, meg kell venni a lehető legjobbat a legtöbb modulból. Továbbá gondolni kell a rebuyra is. Ha egy ilyen hajót eldurrantanak alattad, 5 milla fölötti összegekbe is kerülhet.
Szóval nem kell sietni, gyűjts pénzt és tapasztalatot, a hajók megvárnak.Köszi! Átugrok oda is valamikor, kicsit barátkozni velük. Ott még nem mindegyik ally.
-
Raymond
félisten
válasz Dreadloord #44279 üzenetére
Jatsz meg egy darabig aztan ha lesz 100mil akkor kenyelmesebben nezelodsz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
42861
senior tag
válasz Dreadloord #44271 üzenetére
Biztos, hogy a Vulture-al akarod kezdeni? A power plant limitáltsága miatt elég sok kompromisszumra kényszeríti a játékost még mérnököléssel is. Én ránéznék egy Federal Assault Ship-re is. Igazi élményhajó, komolyabb huncutságok nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Submarine
senior tag
válasz Dreadloord #44271 üzenetére
Üdv!
Alapból E modulokkal veszed a hajókat.
Azokat nem érdemes mérnökölni. Az A sorozatúak kicsit többe fognak kerülni, de ahogy látom 20 milla körül kijön, ahogy írod is.
A sorrend logikája:
FSD - hogy minél nagyobbat tudj mihamarabb ugrani - könnyebb lesz utazni
PowerPlant - hogy legyen elég energia a további fejlesztett modulok működéséhez
Thruster - jobb hajtómű, gyorsabbá, mozgékonyabbá tesz
Power Distrib. - energia elosztás is fontos
innentől ami ahogy neked fontosabb, pajzs, fegyók, szenzor, miegymás
viszont ahogy már írták a kollégák, csak bizonyos sorrendben lehet a mérnököket felfedezni
ez eléggé behatárolja a sorrendet meg a grindelés részét is, ami egy ideig megkeseríti majd az életedet, de idővel egyre könnyebb leszHogy mit mire kell módosítani, azt megint az határozza meg mire akarod inkább használni.
Itt írtak egy "optimal pve" buildet, nyugodtan megveheted ezeket az A és D modulokat.
Nagyon nem tudsz mellétrafálni, ez még nem az a hajó, nem olyan vészes cserélgetni sem, csak ha mérnökölve van már.
Fegyverek, chaff launcher az teljesen a stílusodtól függ, meg ezzel pl. össze tudod szedni a szétlőtt hajók darabjait (nyersanyag mérnökléshez), ami nem hátrány (collector limpet + cargo rack), de elkezdeni, próbálgatni jó lesz.
Persze nem minden állomáson lehet bármilyen modult venni.
szét lehet nézni, bár nem tudom mennyire akarsz harcolni, vagy inkább felfedezni, futárkodni vele -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44250 üzenetére
Mission board tízpercenként frissül. Kilépés, belépés ezen nem segít. Ki kell várni.
Küldetést úgy vegyél fel, hogy lehetőleg különböző frakciók adják. HA egytől veszel fel sokat, akkor azokat sorban, egymás után tudod csak teljesíteni, de ha van mondjuk három különböző frakciótól küldetésed ugyanoda, akkor egy kalóz kilövése mindháromnál jóváír egyet.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44207 üzenetére
Van, mikor normál (nem kalóz) frakciók háborúznak egymással, de én azt nem szeretem. Egyrészt kalózt irtani jobb, másrészt őket többen is utálják, tehát több frakciótól tudsz küldetést felvenni ugyanarra a helyre, míg előző esetben csak az egyetlen rivális frakciótól. Szóval kalózt irtani jövedelmezőbb is. Ráadásul a helyi védelmi erők is kedvelni fognak utána, és egyszerre sok frakciónál megy fel a reputációd is. (Már ha nem lenne már maximumon.)
Az ilyen kalózos küldik jellemzően másik rendszerekbe szólnak. Azért ajánlottam a Heverit, mert a Logoniban és a Paitinában is van gyűrűs bolygó, így van resource site is. Ott meg hemzsegnek a célpontok, és hacsak nem haz resbe mész (eleinte semmiképp sem ajánlom), akkor lesz segítséged is a helyi rendőrség személyében.Az, hogy a nagyhatalmak közül kiknél szerzel jópontot, az attól függ, hogy a küldetést adó frakció hova tartozik. Ha pl. a Föderációhoz, akkor a küldetés teljesítése húzza a föderációs rangodat is. Szóval a frakció a lényeg, aki adja.
Először persze, neutral vagy. Érdemes nekik pár könnyebb küldetést gyorsan megcsinálni, mert a küldetésért járó jutalom nagyban függ attól, hogy mennyire vagy jóban az azt adó bandával. Pl. ha csak közepes vagy, akkor azért a 60 kalózért nem adnak 30 millát, de talán még tízet sem. Szóval először érdemes kicsit javítani a kapcsolaton, aztán felvenni a mészárlós küldetéseket. Persze kezdheted is ezekkel, a repud javítják ezek is, csak akkor eleinte még szar lesz az értük járó pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44193 üzenetére
Ha mindenképp harcból akarod összeszedni a pénzt, akkor érdemes massacre missiont vállalni valahol, ahol már elég magas a reputációd néhány frakciónál, és akkor azok adnak olyanokat pl. hogy nyírj ki 60 kalózt és kapsz érte 30 millát. És ha több frakciótól is veszel fel küldetést ugyanoda, akkor egyszerre íródnak jóvá a killek, vagyis az a 30 milla akár 90 vagy 120 is lehet. (Persze ehhez ally státuszban kell lenni az adott frakcióknál) Ha a célpont rendszerben van low res site, akkor még csak erős hajó sem kell hozzá, szimpla kacsavadászat az egész.
Megfelelő helyek erre: Heveri, ahonnan lehet felvenni küldetést a Logoni ill. Paitina rendszerekbe. De jó erre a HIP 8444 is, ahol birodalmi rangot húz a nép. Ott hamar fel lehet tolni a reputációt, aztán 4-5 helyről egyszerre is felvehetsz a szomszédos HIP 8758 rendszerbe, ahol van low res site. Rengeteg pénzt össze lehet szedni pár nap alatt. Aztán rá lehet menni a komolyabb közepes vagy akár nagy hadihajókra is.
-
nTom
aktív tag
válasz Dreadloord #44193 üzenetére
ha a harcot szereted, akkor el kell menned 5000+ fényévre hogy az egyik mérnököt feloldd.
Ezt érdemes összekötni Road to Riches módszerrel, és azokat a bolygókat scannelni, amit a tervező megad. Ekkor bolygónként van meg kb a millió.
-
Raymond
félisten
válasz Dreadloord #44193 üzenetére
Szerintem nyomj par data mission-t olyan rendszerben ahol a statusz Boom, ott szokott lenni egy rakat a ket nagy frakciotol. Igy ingazol egy picit ket rendszer kozott es igy 5-10 data transport koldivel siman megvan 200-400e egy forduloval. Aztan ha van penz akkor lehet vasarolni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Dreadloord #44191 üzenetére
Hmm, nekem ugy tunik benezted a hajok es felszereles arait
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44083 üzenetére
Ha kampányra gondolsz, akkor csalódni fogsz, olyan nincs. Itt neked kell kitalálnod, mit is akarsz csinálni. Annyiban azért segít a játék, hogy ha pl. elkezded a játékban lévő mérnököket végigjárni, az felfogható egy jó hosszúra nyúlt tutorialnak, amelyben megismered a játék lehetőségeit. De még ez a része is teljesen rajtad múlik, hogy foglalkozol-e vele (nagyon is érdemes), vagy csak néhányat jársz végig, vagy hagyod őket a fenébe.
Megteheted azt is, hogy keresel magadnak társakat, és multiban nyomod, segítesz nekik (bár jó ideig inkább ők fognak neked ), de persze teljesen egyedül is elérhető minden tartalom a játékban (nyilván a pvp kivételével).
Küldetésekből, ill. elvégezhető feladatokból, egyes oldalaknak történő segítségnyújtásról (pl. powerplay), azért elég sokféle van, ill. többfelé lehet szakosodni (kereskedő, fejvadász, kalóz, felfedező, bányász). De egy mindent átfogó, kampány jellegű hosszú feladatsorra ne számíts! Nem mondom, én is örülnék, ha lenne ilyen a játékban, szerintem sok játékost riaszt el, hogy itt senki nem fogja a kezüket, de egyelőre nincs.
Azért nem kell elkeseredni, bőven lehet találni tennivalót. Én vagy 1000 órát toltam bele, mire először kiégtem. És nem bánom ezt az időt, mert jól szórakoztam, néhány idegesítő hülyeséget leszámítva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Belépő GAMER PC! Intel Xeon E5-2650 / GTX 1070 / 16GB DDR4 / X99 / 240GB SSD / 700w
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600 / RTX 2080Ti 11GB / 32GB DDR4
- GAMER PC! Ryzen 3600X / RTX 3060 Ti / 16GB 3000MHz / 250GB SSD / 1TB HDD / 600w! BeszámítOK
- Belépő Gamer PC! i5-7600K / GTX 1070 Ti / 16GB DDR4 / 480GB SSD / 500w/
- Air Jordan PSG Legacy 312 low trainers 45