Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Simán láttam 500-900ezerért is "töltőt". Ennyiért ne kötelező kommunikáljon már az autóval!
Némileg finomítva a kérdésfeltevésemen, nyilván olvasgattam már valamennyit a témában, de számomra megnyugtató választ nem sikerült találnom, a konkrét műszaki tartalomhoz képest mi is kerül ennyibe.
Kb. mint hogy az USB Type-C is tud mindenféle áramot és feszültséget (sőt irányt is, attól függően, hogy a laptopba pendrive-ot vagy töltőt dugsz), ahogy a két fél letárgyalja egymással. De van olyan filléres telefontöltő, ami tojik ezekre az úri huncutságokra, és azt mondja, hogy "kapsz 5V-on 1A-t, oszt örüjjé".A terhelés megosztóhoz viszont áramváltók is kelleni fognak, ami szintén nem két fillér.
Az a sanda sejtésem, hogy a 160-180ezres "töltők" még nem fogadják a megosztó jelét. Legalábbis még a Webasto Pure vagy Mennekes Amtron leírásában sem találkoztam ilyesmivel.Lényegesen egyszerűbb lenne, ha az autó kaphatna dedikáltan akárhány ampert, arra pedig tudok figyelni, hogy ne épp a vasárnapi ebéd sütése + nagymosás közben töltsek. Vagy esetleg az autó oldaláról lehetne megmondani, most épp max. mekkora árammal töltsön.
Az szívás, hogy a Nissan-Kia vonal meg Type1 (azaz csak egyfázisú lassútöltés), vagy CHAdeMO, amihez viszont tényleg kell anyag a fali töltőbe is.
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Gitáros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EA Sports WRC '23
- Projektor topic
- További aktív témák...