- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Korszakok találkoznak a YUNZII legújabb billentyűzetében
- GPS a Holdon: készül az európai rendszer
- Tőzsdére lépés miatt egyezkedik az OpenAI és a Microsoft
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ratrak
tag
Hehe, megírtam a hsz-t, közben írt Laci is, és pont úgy jött ki, mintha arra reagálnék, hogy megérkezett a keménymag, és jön a beszámolóm, hát, ez így azért elég LOL...
Nade, ma reggel befejeztem a D1S8-11-et, és hát igaz az "egyszer fent, egyszer lent", amilyen vacakul indult az egész számomra, olyan király lett a vége, iszonyúan élveztem ezeket a szakaszokat, a csúszkálást, meg úgy az egészet! Úgy mentem, mintha "ott ülnék az autóban", szóval a nem-jeges és gyors részeken booooorzasztóan túlfékeztem mindent, a csúszósakon sem toltam túl, de (főleg a jégen) játékosra vettem itt ott, és ment azért az autó néha keresztben is......mégis, kb. 2 kicsi koccom volt a 4 stage alatt összesen?!
Imádtam.
Szóval tud ez ilyen is lenni... Ha írni akarnék egy haikut a Montéhoz, az kb így festene:
"Néha az ember a kő,
néha az ember az autó,
és van, hogy te döntesz" -
jlaci74
aktív tag
válasz
Gomez86 #8439 üzenetére
Tókerülő ilyen, általában a fele szembe szeles, én leszoktam róla mielőtt rászoktam volna, első és utolsó pont a Tisza-tó volt, az utolsó harmadában toltam a páromat... azóta a hegyek szerelmese lettem.
Térd téma ismerős, szedj kollagént meg hasonló izület támogató cuccokat. Nálam már hatványozott a baj de még próbálkozom, bringával is, szimulátorral is...PH VB - kezd megérkezni a keménymag is a versenybe, lassan csak Találtgyerek hiányzik
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8438 üzenetére
Nagyon jó ez így, csak nem voltunk eléggé képben..
Aki keres az talál, így tudtam folytatni a D2-vel. A fele kész és remek móka ez a változatosan jeges, havas, száraz aszfalt. A D1 közepesen sérült váltója végigment gond nélkül, az új autó kipufogója kritikus, a többi csak sárga így a versenynap felénél.
A D2-t talán holnap befejezem a javítások után.
Nem csodálom, hogy páran elszállnak TD-vel, ez a Monte a technikás vezetést díjazza és nem a tempót! -
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #8437 üzenetére
Nem bringáztam tavaly óta
Ez volt a legnagyobb baj. Második hogy béreltünk és... jobb lett volna sajátot vinni hogy szépen fogalmazzak, harmadik pedig hogy szembe szél fújt (mint az állat) az utolsó 30km-en... Az utóbbit le lehetett volna agyban kűzdeni hogy hiszen nem időre megyek tökmindegy, de mivel rosszul esett hogy lassan mentem erőlködtem és nem esett jól.
Nameg a bal térdem nem nagyon bírja. De szerintem ezen is segített volna ha kicsit gyakorlok előtte. Viszont ez most visszatart a szimulátorozástól (is), mert ha sokat ülök járni is alig tudok utána. De tudom hogy ez elmúlik 1-2 nap alatt.#8438Találtgyerek: Szerintem is így a legjobb, csak elkerülte a figyelmemet a gyakorlati megvalósítás
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #8406 üzenetére
De sajnálom hogy ilyen vége lett
Ahogy nézem a videokat megy fel a pulzusom
#8408Steve1207: Köszi ezért! Hiába hogy tudtam hogy szét lesz szedve valamiért azt hittem hogy ezek egymás után lesznek kiírva ugyan abba a klubba. Jó rossz lett volna szembesülni vele hogy lemaradtam a többi napról. Most gyorsan beléptem azokba a klubbokba is.
#8411Ratrak: Szép az autó
Faintosan néz ki ezen a havas tájon. Kár hogy neked is viszontakságos ez a verseny
#8421snecy20: Tarts ki te is! Majd a következő versenyen felmosol mindenkit megint
Most hétvégén nekem Tisza-tó körbetekerés volt ami nem sikerült túl jól, ma lábadozok, de holap befejezem a D1-t, aztán a napokban jön a D2 amit hétvégéig igyekszem teljesíteni.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8430 üzenetére
Korrektül felbosszantott a játék, megesik, de ennyire még talán sosem. A HC miatt szerintem duplán óvatos is voltam mindenhol, de tehetetlen voltam ez esetben. Kezdettől fogva nem tudok kiegyezni sajnos azzal, ahogy az egyes szakaszokon miként változik, és hogyan jön elő a gumikopás.
Az meg már nem a vicc kategória, amikor annyira leradírozódik egy mindössze három szakaszt megjárt gumi, hogy a jégen konkrétan már megszűnik a fékhatás, száraz részre érve a 4-es erősségű kanyarhoz meg úgy vissza kell lassítani, mintha hajtűt akarnék bevenni vele. Mindegy, offolom a panaszkodós üzemmódot.
Igen, a WRC1-hez újraindult a pontszámítás.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8426 üzenetére
Még jó, hogy visszavettél. Nem tudom milyen időket lehet menni ezeken a szakaszokon, de szerintem jól mentél.
Örülök, hogy maradsz a Citroen-nél, én is azt tervezem.
A héten én is kezdem a versenyt. -
-
koncsosakos
kezdő
PH VB Day1
Az első szakasz megmutatta, hogy vegyek vissza mivel a jeges részen egy villanyoszlop megfosztott a bal első gumimtól és ajtómtól.
Igazából nem sok tiszta szakaszom volt, talán az utolsó három (itt egy link róla ha valaki belenézne [link] )
Egész összebarátkoztunk a C3-al, szerintem ezzel fogom folytatni a bajnokságot.
Próbáltam nagyon figyelni, okulva belőle milyen egyszerűen belehet gyűjteni egy TD-t, így is folytak az elemek az autóról, volt forgás, tolatás, beakadás, de a ahogy fogytak a kilométerek úgy a hibák is kevesebbek lettek.
Izgalmas verseny, tetszik, bizakodom hogy szoros lesz a vége, szerintem itt egy TD nem a világvége.
Kitartást mindenkinek!
-
snecy20
nagyúr
A PH-Thematic WRC1 bajnokság Ibéria nyitóverseny kapcsán még adós voltam egy eredményhirdetéssel,
...mert vártam pár napot, hogy SzaboAdam1221 jelentkezzen itt a topikban, de ez elmaradt. Megnyerte ugyan a versenyt, a Racenet-en ez ott marad mementónak, de a végeredménynél és a pontok kiosztásánál nem tudjuk az eredményét figyelembe venni, így aztán a versenyt Ákos nyerte, mögötte én, és Dundi jöttünk be 2.-nak és 3.-nak. Voltak jó csaták, az S10 végéig teljesen nyitott volt minden, nekem és Dundinak az utolsó három szakasz gyengébben sikerültek, így ott már nem volt kérdés végül az 1. hely sorsa.
A top6-ban csak Yaris Rally1 végzett, teljes volt a dominancia.
A dobogótól lefelé G0mez és JLaci voltak még el egymással sok közeli szakasz-befutóval, hátrébb meg Mood, Rodolfó és SanZol jöttek még be egymáshoz képest nem túl nagy különbséggel.
Halmai1986 is nagyon szép tempót ment, érdekes lett volna látni hogy hogy kapcsolódik be ellenünk a csatában, kár hogy S4-ig vitte csak.1. KoncsosÁkos
2. snecy988 (+26.002)
3. Dundi (+28.825)Az S13 power stage-en Ákos 5, Dundi 4, én 3, Gomez 2, JLaci pedig 1 plusz ponttal gazdagodott.
A részvételt köszönöm ezúttal is, a dobogósoknak gratula, illetve annak is aki az elvárásainak megfelelően szerepelt, még ha hátrébb is végzett esetleg. Ezekkel a pontokkal távoztunk Ibériából, ami egyben a bajnokság állása is.
1. KoncsosÁkos - 30p
2. snecy988 - 25p
3. Dundi - 23p
4. Jlaci - 17p
5. G0mez - 16p
6. MooD_hun - 12p
7. Rodolfo_hu - 10p
8. Sanzol 68 - 8p
9. Stewie1207 - 7p
10. Bardocz - 6p
11. Ratrak11 - 5p
12. Bandit81 - 4p
13. Legendshunter - 3p
14. Ittvane - 2p
15. ZooleeTBB - 1p -
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8422 üzenetére
Értem, köszi.
A vb Day 1/2/3 idő össze lesz adva a végén?
Nem figyeltem a héten bocs. Jó ez a napokra bontás mert így ha nem td hanem a másik (amikor végleg vége van olyan is ha jól emlékszem) jönne, akkor is lehet folytatni külön napon (szerveren).
Ezért lett így szét szedve (Monte és hc sérülés). hogy lehessen folytatni ha nagyot esünk is? -
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #8418 üzenetére
Day2 S4 összehozta mindazokat a dolgokat, amiket nagyon utálok ebben a játékban. Konkrétan a gusztustalan gumikopás, gumifizika aszfalton, amikor már a gumi viseltes.
Téli gumi a negyedik szakasz élettartamán olyan szinten használhatatlan volt, hogy hagyján hogy a jeges részeken már megfékezni sem lehet az autót, a szárazabb részekre érve jön kb. a döbbenet, hogy még a gyenge, kanyarnak alig nevezgető hajlatokhoz is vissza kell lassítani a francba, de annyira hogy az már röhej. Egy ilyenből össze is szedtem egy kettős defektet a 14 perces szakasz közepén, egy gumit cserélni felesleges lett volna, úgyhogy TD - jó volt nekem a megérzésem már az első TD-nél, hogy ezt felesleges folytatnom. Mentem pedig vagy 70-nel egy 120-szal is átküldhető kanyarban..Épp nézem, 111GB a játék az SSD-n, szívesen felszabadítanám róla a helyet most, aztán maradna a Dirt 2.0 néha gravel-ezgetni, a játék aljasságait régebben is nehezen tűrtem, de egy ilyen hosszú versenynél úgy üt bele az emberbe, mint a villámcsapás.Pillanatok alatt elfecsérelt idővé válik az, amit beletett az ember.
-
Bandit21
addikt
Tudom mindenkit húz az ág, ami engem is, de most nagyon felhúztam magam, a tegnapi hibámon.
s3 overallig 8 voltam, tehát hátsó harmad eleje.
Aztán s4-en kiírtam magam s7-ig, így elment a kedvem.
De éreztem, hogy nem megy vészesen szarul.
Most nekiültem befejezni.
S8 közbe gyanús lett, hogy na ez az s4 ahol leestem. Hát bakker konkrétan az út szélétől 3 méterre van a tábla amibe tegnap bele orroltam, nem tudom abból hogy lett td.
Viszont ezt a tegnapi leesős s4-et ma s8-nak ismételve behúztam 4. helyen.
Aztán s9 volt egy rész ahol megijedtem, hogy leeshetek, ezért benne maradt 13 mp kb, anélkül jobb lett volna, így utolsó lettem.
s10 azonban megint 4. lettem, a záró 18,5 km majd végig jeges s11-en pedig most 3. vagyok Snecy mögött nem egész 7 mp-el.
Tudom sokan még bele sem kezdtek, vagy nem jutottak még el a day1 s11-ig, de most nagyon sajnálom, az s4 TD-t, de összességében - bár azzal kezdtem felhúztam magam - mégis örülök, mert Bardi-hoz képest, aki pont ott esett mint én, overall +20 mp-et kaptam végül, amit egy jeges montén bármikor előre aláírok.
De inkább lefutom persze.
Gyanús, hogy ez tényleg kb azért kedvez mert aszfalt, gyenge autó, nincs turbo, és mindenki máshol hibázik, így ha én néha nem akkor itt a listán legalábbis nagyot lehet előre ugrani, de akkor is. Öröm van! Hajrá mindenkinek! -
Steve1207
veterán
válasz
jlaci74 #8415 üzenetére
Nem éreztem nagyon elkopottnak, D2S8-on talán, de szinte minden szerviz előtti szakasz végén érezni lehetett a gumikopást. Vészesnek nem mondanám, pedig D2-n a szerviztől mindegyiken hasonló időket mentünk (ami 15mp-en belül van hozzád képest az nekem jó, meg hasonló).
-
rodolfoHu
lelkes újonc
válasz
jlaci74 #8415 üzenetére
A gumik tényleg gyorsan kopnak,most fejeztem be a 2. nap utolsó 4 szakaszát,és a 3.,de főleg a 4. szakaszon nagyon nem volt már tapadás a hajtűkben,állandóan sodródtam kifelé.A jeges rész elfogyásánál is már nehezebb volt megállapítani,hogy ott most még jeges,vagy csak ennyire nincs már tapadása a gumiknak.
-
jlaci74
aktív tag
#8411 Ratrak
nem semmi hogy volt türelmed defekttel ennyi km-t teljesíteni, nekem nem volt.Este leültem a Day 2 utolsó 4 szakaszára, mondtam magamban tartozol nekem Monte ... vagy én neked ...
Már megint tét nélkül, így bemelegítés nélkül nekiugrottam, ennek megfelelően darabosan, de most nagyobb hiba nélkül kezdtem.
Az S7-en rá kellett jönnöm hogy a gumim borzasztóan fogy, a szakasz vége már küzdelmes volt, az utolsó S8-on meg már a rajt után keresztbe állt az autó, kétszer sziklába akadtam, téli-Monte-spéci gumi ide vagy oda, ez tragikusan elfogyott vagy elhasználtam,
írhatná más is hogy mit tapasztalt...
A cél előtt sikerült is ugratni majd feldőlni de innen már betolom a célba ha kell, gondoltam. Nem kellett ...
-
Steve1207
veterán
válasz
Bandit21 #8412 üzenetére
Szerintem időjárásban nincs különbség, ott is inkább benézés volt, hogy nem ugyanaz, szóval az utóbbire tippelnék. Szimplán nem megszokott a jég és, ha határon mentél eddig (és most is az a beidegződés), akkor még ott van a HC damage is, mint anno kezdetekben (végre, nekem pl hiányzott). Ezt meg könnyű elfelejteni. Én is volt, hogy elkezdtem nyomni, amint lett egy felszabadult szakasz előttem, de már a felénél visszább vettem, mert totál elfelejtettem hirtelen, hogy hopp, amúgy jeges szakasz ez hallode
-
snecy20
nagyúr
Becsületből nekigyürkőztem a folytatásnak.
Az S3-as TD után a 4. előtti szervízre szó szerin katasztrófa állapotban kaptam vissza az autót, (a frontális ütközés, majd szakadékba hullás után ez aligha csoda) gyakorlatilag minden narancs vagy pirosba' volt, ami csak létezik, ennek megfelelően a Day1 az már csak a túlélés és további TD elkerülése, aztán majd kiderül hogy a 2. és 3. napon a közvetlen riválisok ellen lehet-e időt visszahozni.S4-S7 inkább város/falunézés volt, váltó már megkotlóban volt, a felfelé menetek kínlódás 30-50-nel, valószínű érdemesebb lett volna egy nagyobb büntetésért cserébe még javítani amit lehet, mert az S7-nél a 3 perc hátrány az nagyon ronda, de olyan is volt már ott, hogy annyira visszaesett a fordulat, hogy nagyobb emelkedőn benézett 15km/h alá is a sebesség. S8 előtt még jó kérdés milyen szintre lehet megjavítani az autót.
-
Bandit21
addikt
Még mindig több dolog van amit nem értek, mint amit igen.
Bár S4 td miatt nekem ugrott a 4-5-6-7 de az 1-2-3 és 4 td-ig kifejezetten élveztem és lassú sem voltam.
Egyedül S3 végén volt pár nagyobb hiba akkor belső iven próbáltam sziklát mászni de egyébként jól éreztem magam.
Így hirtelen 2 korábbi jeges emlékem van és azokon borzasztó lassú voltam, és nem is élveztem.
Ha csak rólam lenne tapasztalat azt mondanám fejlődtem hurrá.
De mivel ezzel párhuzamosan egyébként fix top 10 sőt inkább dobogó pilóták mondják hogy borzalom az egész, két dologra tippelek:
Ahogy már talán egy észt szakaszon kiderült nem mindig ugyanaz az időjárás koppra mindenkinek?
A másik tipp hogy most lassan kell menni és nekem mint amúgy lassúnak ez sokkal közelebb áll a valós megszokott tempóhoz mint azoknak akik egyébként gyorsak?
Esetleg a 2 együtt. -
Ratrak
tag
Valamelyik nap csináltam egy "nemzetiszín" festést a Fabiához,
majd végül ma én is berúgtam az ajtót a VB-n...Mondjuk valszeg jobb lett volna, ha simán csak berúgok, és hagyom a versenyzést a francba...
Annyi történt ugyanis, hogy még kb. 2 kilit se mentem a Day1 S1-en, amikor sikerült valahogy úgy odab.szni a kocsit, hogy defektet kaptam
Innentől a szakasz ugye agyhalál volt, de, mivel rövid, gondoltam, "lábon" bevonszolom magam a célig. Majdnem sikerült. Kétszer csaptam még ide-oda az autót komolyabban, és sikerült egy 30 másodperces levágás-helyett-vissza-az-útrát is összerakni, szóval mondhatjuk, hogy ennél rosszabbul nehezen indulhatott volna számomra ez a szezon.Ugyanis a S2 rajtjában kiderült számomra, hogy nem, Ratrak nem csak egy sima defektet kapott, hanem rögtön kettőt is
- Így, mivel mindig viszek magammal egy pótkereket, azt hiába rakták fel a két stage között, gyakorlatilag továbbra is defektes autóval kellett elvergődni az S3 utáni első szervizpontig...
Abszo-f.cking-lutely csodálatos. Rémálom volt gyakorlatilag 3 szakaszt végig szerencsétlenkedni felnin csúszó autóval, gyökkettővel, de még úgy is túlcsúszva itt-ott...
...és még kész csoda, hogy sikerült, ugyanis a szervizben a kipuff már criticalon várt, de a többi alkatrész is világított, mint a karácsonyfa.Kimaxoltam a javítási időt, jött belőle még 40 másodperc bünti, itt már ez a rész ugye el volt engedve....
...és utána tulajdonképpen egészen élvezetes versenyeket csináltam, ha őszinte akarok lenni
Többen írjátok, hogy nem szeretitek a jeges Montét, nekem meg ez az egyik kedvencem ebben a játékban (és a DR 2.0-ban is amúgy, ott még sokkal jobb).
Imádom, ahogy csúszkál, és lehet játszani az autóval... Persze vigyázni is kell rá, de én ezeket a jeges szakaszokat nagyon kedvelem! Sajnáltam is, hogy az első 3 stage fun-factorja kimaradt.... De itt a 4-7-ig azért ért némi "kárpótlás"
Valamint, mivel "jófiú" voltam, és karcmentesen hoztam le ezt a pár szakaszt, a szervizből is sikerült a következő helyzetben távozni az autóval:
Ezek alapján remélem a maradék stage-ek le fognak tudni jönni normálisan.
Sajnálom a dolgot, mert nem mentem agyhalott módon. Egyszerűen valahogy benéztem azt a kanyart. Régen is ültem autóban, nem mentem semmi bemelegítést, lehet ez is gond volt... nemtom. Most már mindegy is. Az S4-7 nagyon klassz volt, igyekszem majd a jó dolgokra fókuszálni, és menni tovább. -
Steve1207
veterán
válasz
Bandit21 #8409 üzenetére
Igen, az esélyes lehet. Amúgy ez a racenet probléma viszont, amit múltkor én is kérdeztem, hogy megy-e vagy sem. Most költöztem nemrég és itt még a régebbi digi-s kiépítés van. Azzal meg anno előszeretettel volt probléma, hogy ugyanazon ip-ket osztja ki akár és összeakadhat vagy szolgáltatások nem mehetnek, pl netflix, xbox, ps és bármilyen előfizus vagy többfelhasználós rendszernél. Nekem az bevált, hogy, amikor hibát ír a racenet szimplán újraindítom a modemet és onnantól minden jó. Múltkor is és most is pár napja ez volt és ennyi megoldotta. Igaz más szolgáltatásokkal nem volt még bajom, de kapásból ezzel kezdtem, ha már ez szokott a baja lenni a legtöbb esetben. T-nél is van ilyen az utóbbi 1 évben, más szolgáltató meg nem nagyon van, ami pedig igen, azok ugyanúgy ezen hálózatokat használják.
-
-
jlaci74
aktív tag
Mai Monte - mai TD
Day 2 , S1 - egy forgás amiből nem lett baj,
továbbra is élvezetes a verseny,
a tegnap feladni kényszerült szakasz sem vette el a kedvemet.
S2 - a jeges rajt után érzetre lendületesen haladtam felfelé de egy féktávot elkéstem és a képen látható sebességgel lecsúsztam az útról, nem reklamálok mert a partoldal meredekségét elnézve itt nincs az a nézősereg aki vissza tett volna az útra...
-
Steve1207
veterán
Day 3 is letudva, jöhet a következő !
-
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8403 üzenetére
Annyiban alakul már hogy mivel számomra érthetetlen okból néha egy 4/5 de akár 6 is lehet halálos veszély és olykor az 1 es is olyan hogy nézem hogy hol a fenébe van már aztán rájövök hogy megvolt csak rohadtul nem 1 es, (főleg amikor késik az itiner) hanem inkább 3-4, ezért egy ideje már csak a visszafordítok előtt mantrazom hogy bal szar vödör jön figyeljünk.
Amit szintén nem értek még hogy - főleg most hogy különböző gépekkel más versenyt megyünk egymás után ugyanott - úgy tűnik mintha az itiner nem változna az autó erősségehez. És azért egy group B -nek meg egy Colin szöcskenek nem mérhető össze a tempója. Akkor hogy lehetne mindkettőnek egy kanyar 2 es?
Az egyikkel lehet 70 el a másikkal meg 170 el érek oda.
Vagy ezt rosszul tapasztaltam? -
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8401 üzenetére
Köszönöm igaz de sajna azt kell mondjam hogy ennél óvatosabb már nehezebb vagyok
Azzal szoktam a tempót korlátozni hogy pl
Nem pörgetem pirosba
Nem váltok 2 fölé ha kanyargós rész van
Ha egyenest látok a felénél csinálok pár érintős féket és tesztelem hogy megáll e
Ahol lehet akár 4 kerékkel a szélén hóban megyek.
Ahol nem ott 2 kerékkel jobb/ bal oldalon
Kerülöm a külső belső ívet
Ahogy mondja hogy ICE onnantól akkor is ezt csinálom ha még nem csillog az út
És itinert ami 3/2/1 vagy rosszabb azt mondom magamban előre pl hogy jobb derékszög jön
Mármint ez az ice taktika
Ennek ellenére mentem le tegnap egy domb oldalán külső íven de még közel annyira hogy egy tábla fogjon.
Idegesít ráadásul az is (bár ezzel most talán jól jártam) hogy teljesen fix adják a buntit nem figyeli hogy a pályat mások mennyi idő alatt teszik meg. Simán adja 25 percre a td szakaszt akkor is ha mondjuk 15 perc az átlag idő és akkor is ha 23
Nem mindegy hogy 2 perc a bunti hozzá képest vagy 10. -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Bandit21 #8400 üzenetére
Nem akarom az észt osztani, hogy óvatosan kell menni, mert lehet én már az első szakaszon leesek és akkor lesz pofára esés.
Tényleg óvatosan kell menni itt, amikor úgy érzed, hogy most aztán mehet a padló, akkor is csak mértékkel.
A visszamászós dolog jogos. Adhatna 3-4 percet is a nehezebb helyzetekben, ahonnan mondjuk a nézők nehezen tolnának ki. Ami lehetetlen, oda meg mehet a TD. -
Bandit21
addikt
Épp most ültem neki, s1-2-3 óvatosan. Még élveztem is, nem is ment annyira szarul. Első szakaszon egy tolatás, másodikon egy lecsúszós bünti, harmadik talán 2 tolatás és ennek ellenére jó idő. Aztán szerviz, s3 végén már túlmentem sok helyen kapott a kocsi annyit, hogy volt nagyobb sérülés több is de sikerült rendbe tenni.
S4 eleje sok gyors egyenes toltam, mondta, hogy ice, vigyáztam, fele táján sok volt, balos 5-6 osba sodródtam, szerencsére - gondoltam - megfogott egy tábla a dombról lefelé. Tolattam, de a jeges fű nem tapadt a tolatás arra volt jó, h a tábla már ne fogjon és irány le a dombon.
Ó mondom, erre s2 egy 9 mp bünti volt, semmi gond, megyünk tovább.
TD.
s4 után, most s8-ról mehetek tovább. A tök utolsóra ne igyál előre, mert :
A HC demage ezen a helyen jéggel kész őrület, de tetszik mert hímes tojáson lépkedve mentem s2-3. Meg 4-en is, amig lehetett.Ami továbbra sem tetszik, hogy míg görögben mindenért td jár, addig chilében simán 5-10 mp kb ugyanaz és most is, s2 dombról lecsúszás 9 mp volt, s4-en kb ugyanaz meg TD. Ráadásul a dombról lefelé orral elkezdtem vissza tolatni.
Ok, ne lehessen őrült módjára ugratni, de sokkal jobb lenne, ha ilyenkor adna +30 mp-et, az elsőre, a másodikra meg + 1:00 és így tovább. De nekem így most s5-6-7 totál kimaradt, pedig s8 szervizbe az autón látszik, hogy az égvilágon semmi komoly baja. S3 után ehhez képest egy kupac fémhulladék volt.
Ezt értem a Többieknél is, hogy ez idegesítő (annyira, hogy hiába van meg a flow most, kiléptem a fenébe és megyek inkább mást csinálni)
-
rodolfoHu
lelkes újonc
Akkor neked kb 200 méterrel tovább volt jó autód,bár a következményeket elnézve mégis én jártam jobban,sajnálom hogy így mind a 4 szakaszod ment a kukába.Sovány vigasz,de talán ezeken a jeges pályákon kevésbé hátráltat a dadogó motor,ha csak light sérülése van,akkor általában az marad ki nálam a javításokból.
-
rodolfoHu
lelkes újonc
válasz
Találtgyerek #8396 üzenetére
???Hát ez jó,ugyanis meg sem néztem...rutinból jön,hogy új klubot mindig shakedown-al indítok,max megnézem,hogy a megfelelő gumi legyen fent,de hogy itt már eleve megvan a 2 szett,arra nem is figyeltem.Így jártam,sebaj,van még egy 3.nap is,ott majd erre is figyelek.
-
bardi
senior tag
válasz
rodolfoHu #8395 üzenetére
Én második nap első szakaszán, a céltól kb 200 méterre becsúsztam egy árokba, TD... Az autón szinte semmi sérülés nem volt, de hogy legyen egy kis hedikepp, gumit elfelejtettem cserélni.
Utána ötödik szakaszon sikerült végigjönni, majd az utolsó előttin elszállt a hűtő, ami miatt az utolsó végén már dadogó motorral mentem. Nem baj, valakinek utolsónak is kell lenni -
rodolfoHu
lelkes újonc
1.nap : az S8-ra már sikerült annyi sérülést összeszednem,hogy azt sem tudtam ,mit javítsak ....csere szóba sem jött,többnyire standard vagy quick fix lett a vége,és még így is sárga váltóval és túlmelegedő motorral próbáltam lecsorogni a maradék 4 szakaszon.De sebaj,majd a 2. nap óvatosabb leszek:nos ez annyira nem jött össze,hogy már a shakedown elején felakadtam egy sziklán,az eredmény : defekt-és ez még a legkisebb baj - kasztni,hűtö kritikus,meg még vagy 3-4 közepes sérülés,persze hogy nem tudtam mindent kijavítani.Innentől féltégla a gázpedál alá és már csak arra koncentráltam,hogy lehetőleg a pályán maradjak,elkerülve bármiféle sziklát vagy korlátot,vagy bármit,ami további sérülést okozna . .
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #8392 üzenetére
Igen, slick, felfelé még elkapartattam vele, de lefelé a féktávoknál voltak problémák.
-
bardi
senior tag
válasz
Találtgyerek #8382 üzenetére
Ötödik szakasz elején sokat veszíthettem a hiányzó motorerő miatt, a jeges részek viszont jók voltak. Az utolsó szakaszon a cél előtt sikerült egész gyorsan árokba csúszni, de csak egy 9 másodperces büntetést kaptam és visszarakott a pályára. Amúgy hatalmas hátránnyal az utolsó vagyok, de ez a csúszkálás tetszett. Valamiért azt hittem lesz az utolsó szakasz előtt egy szerviz, de nem volt, pedig így hibák nélkül legalább az utolsó szakaszon lehetett volna egy kis plusz motorerő, így utcai autókkal hasonlítva nem volt benne 200-nál sokkal több ló.
-
jlaci74
aktív tag
Nálam megy folyamatosan a Racenet, nem vettem észre problémát.
A gumit tessenek nézni
Igen, az utolsó körre slickkel mentem ki...
Minden mindegy alapon, meg persze rosszul emlékeztem, van ahol csak a pálya közepe jeges, de pl. S9 végig az...
Ez az egy árakba csúszás volt az utolsón egy lefelé hajtűben, 0 tempónál, gyakorlatilag gyökkettővel tudtam csúszkálni.
Col de Turini
és pár kanyar ...Kiváncsi vagyok hogy az S3 elsőségem meddig marad meg,
GOmez leheletét érzem a tarkómonés Rodolfo is egy pillantásra van... Nagyot mennek mindketten ezen a versenyen.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8387 üzenetére
Talán én vagyok az egyetlen akinek a szervizesek azt mondták, ha összetöröd te javítod meg, ezért én igyekszem kímélni a szerkezetet nomeg a testi épségemet.
Nem volt semmi komoly esemény, a játék magától amortizálja az autót, szerintem a távot és a futamidőt veszi figyelembe és persze a puffokat...
A következő napi új autó most jól jön, ez a két utolsó szakasz meg pihentetve lesz egy kicsit. -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8385 üzenetére
Nekem éppen még nem él, de sikerült megágyaznom egy TD-nek az utolsó szervíznél. Időzített bomba, mert a váltó közepes sérülését könnyű sérülésnek néztem és nem javítottam. Észrevettem a hibámat még a szervízben, de már nem tudtam visszalépni.
Hallatlanul élvezetes ez a jeges Monte és most emeli az adrenalin szintemet ez a váltó malőr, érdekes lesz a hátralevő két szakasz, szeretem a kihívásokat és ilyenkor él bennem a finn mondás sisu - nem adom fel!
Szeretném ha snecy20 is vallaná ezt.... -
Találtgyerek
Topikgazda
Újra megy a Racenet, ha valaki az eredményeket szeretné nézni.
-
fatal`
titán
Phil Mills (Dirt Rally 2.0) pace-notes voice 1.2
Az olasz kommentátort cseréli.
-
bardi
senior tag
Na basszus, negyedik szakaszon egy lassú balosban lecsúsztam az útról, féken állva csúsztam az árokba, és TD. Jó, onnan a büdös életben nem szedik ki az autót, de akkor is
Kár, pedig jó móka volt, azért később még folytatom a többit, de elég szégyenteljes állapotban van az autó, turbo mindjárt leesik, és javítani se tudtam, mert a motor is piros volt. Kíváncsi vagyok, hogy utolsó három szakaszon végigérek e.
-
Bandit21
addikt
válasz
Bandit21 #8372 üzenetére
Bátor voltam (de lassú) elkapni senkit se sikerült de Julest visszatartani igen (mondjuk az 1:40 es buntije mellé valóban az kellett volna hogy nekem is összejöjjön valami nagyobb gond)
Kb a korábbi szakaszokból és abból az 1 gyakorlásbol megjegyeztem pár dolgot.Ennek ellenére szerintem benne volt az a kanyar kombó ami az itiner szerint tok veszélytelen és ahol a grill partit tartottuk Ratrak -al
Na ott majdnem megint becsapott az hogy a dombon túl látszik az út.
Illetve megjegyeztem 2 bal kanyart a település részeken hogy az egyik külső ívén egy lépcső a másikban pedig egy oszlop belül de nem mondja hogy don't cutNa amikor jött az első azt hittem a külső iven lépcsős ezért szűkre vettem....
Persze hogy az oszlop ott volt belulDe ez kb 2-3 MP volt lassú tempó oszlop tolatás és gyiiii
Ennek ellenére Steve -tol sikerült 1.5 MP ét kapni a 26 km -en.
Mondanám hogy Biga és Gomez közel volt de náluk volt bunti is.
-
Bandit21
addikt
válasz
JulesTS #8367 üzenetére
Jönne Bandit ha a racenet nem azt írna hogy red Flag something went wrong
Ez mit jelent? El szabad így indulni?Pedig kivételesen mentem 1 gyakorlást rajta, hogy ne maradjak szégyenben! Erre ülnék neki az élesnek, megnézném, ki mit ment eddig de nem látom mert net és alkalmazás telefonon is azt írja, hogy gond van...
-
Steve1207
veterán
Szuper ez a VB Day 1. Szokásos lassú S1, na meg nem emlékztem, hogy hogy fogja mondani a jegesedést, szóval óvatosan mentem, de így is lecsaptam a cél előtt a villanyoszlopot a jobbosban és ott forgolódtam. S2 már jobb volt, de ott is lecsúsztam hol a pálya stb, S3 hasonlóképp, de ott bambaság miatt néztem be. Szerviz után érzésre S4-en azt hittem jól megyek és idők alapján meg eléggé pofára estem kategória lett, viszont már az elejétől kísérleteztem a jeges résszel, hogy hogy kellene jobban menni, simán örülök neki, hogy haladva mentem
Volt persze ezeken is hiba, de semmi számottevő vagy 2x beálltam fal-oszlop közé és ott tolatgattam, ugyanez 360-ban, de elég jól irányba tette szerencsére. Élvezem eléggé, csak eléggé elfáradtam így 7 szakasszal. Mindenesetre ma szerintem be is fejezem majd a maradékot. -
jlaci74
aktív tag
válasz
Gomez86 #8368 üzenetére
A Monte az MONTE , itt nem csak ügyesnek kell lenni, hanem szerencsésnek is. Én ma nem voltam az...
Minden gyorsra jutott egy kis pitt-putty.
Először csak forogtam egy lightosat, aztán besároztam két felnit,majd legyalultam az alját,
végül dupla defekt a 18Km-es elején. Persze 1 pótkerekem volt, ezután minden kanyarban keresztbe állt, így nem volt értelme folytatni...
Game Over.
Pedig élveztem a jeges részeket és a csúszkálást, a C3 nem vág hanyatt ( gyenge mint a kaksi ) de egészen megszerettem.Linkmegosztásban még mindig gyenge vagyok
-
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #8368 üzenetére
Folytattam volna máskor, nem szokásom félbehagyni a dolgokat, de most konkrétan motivációm sincs nagyon a vezetéshez. Itt a május, házon belül is és kívül is van annyi teendő, hogy rettenet, nem bánom hogy most ezekre tudom az időt fordítani - de azért figyelgetem ki mire jut, gondolom lesz itt még pár csavar és fordulat ekkora versenytávnál.
Lezárult ma amúgy a Thematic-PH WRC1 Ibéria is, hirdetnék eredményt, de ameddig SzaboAdam1221 nem jelentkezik, addig nem nagyon tudok. Ha vasárnap estig jelentkezik, akkor elkönyvelem az eredményét (1. lett), ha nem, mert esetleg külsősként csak a racenet szervereket böngészve talált ránk, akkor viszont Ákos nyeri.
-
Gomez86
őstag
válasz
Gomez86 #8362 üzenetére
El is gurultam az utolsó szervízig. Kár snecy20 hogy összetörted, mert látszik hogy gyors vagy itt is.
Én élvezem valahogy ezeket a jeges-beton csúszkálásokat
Viszont a második gyorson porszerm került a gépezetbe
Veretem itt a jégen 160+-al ahogy szokás aztán...
Az autó küszöbje(?) beleakadt a padkába, és ezért leszakadt a ....... hátsó gumi!!!
Olyan gyorsan történt az egész hogy reagálni semi tudtam. Megpördült a kocsi de más baja nem lett. Visszakinlódtam magam menetiránynak megfelelően, aztán legurultam a pályáról, mert konkrétan 2 kanyar volt hátra...Csodával határos módon HC dmg ide, vagy oda, egész "olcsón" megúsztam ezt a ... dolgot:
Fullos kocsival lehetett veretni tovább. kb fél percet buktam emiatt, majd a végén kiderül hogy "számított"-e...De azért továbbra is mondom hogy élveztem ezt:
Lehet menni 160-al az 50-es táblánál
-
JulesTS
addikt
válasz
dundi94 #8263 üzenetére
Végigmentem én is a fun-on. Nekem is mókás volt és a csokiig nagyobb hiba nélkül sikerült autókázni. Az utolsó szakaszon sajnos a jobb hátulját odavertem egy fához, defekt...
Mivel még 10km volt hátra inkább bevállaltam a javítást 90mp-ért. Most még Bandit-ot várom, hogy hova érkezik... -
bardi
senior tag
Első három szakaszt megfutottam, a jeges rész marha jó, a másodikon egész értelmes időt sikerült menni. Majd a harmadikon pár hiba becsúszott
Viszont kérdés, látom van aszfalt meg téli gumi. Honnan látom, hogy lesz jég? Vagy rakjak mindig téli gumit? Nagyon nem akarom megszivatni magam. -
Gomez86
őstag
válasz
snecy20 #8353 üzenetére
Nekem a tavalyi évad-kezdő Montén, (talán első ilyen szervezett versenyünk volt?) szétrobbant a váltó az utolsó szakaszon és TD
Innen szép nyerni
Ezt a mostanit még nem kezdtem el, de szerintem ma délután legalább az alső szakaszt lefutom. Tegnap állítgattam az autót egy kicsit de nem igazán eredményesen, szóval majd ma annak tükrében indulok el hogy iskerül-e belőni a futóművet
-
jlaci74
aktív tag
Sajnos a pici navigátor hibák itt hatványozottan büntetnek.
Én az S2 vége felé a nagyon tempós váltott kanyarokban estem le, szárazon is necces az a kanyar, jégen meg ...
szerencsére fát nem érintettem, megúsztam kb. +12s-al, analízisben visszanézve Rodolfo ugyan itt csúszott le csak ő nem olyan mértékben mint én és azonnal tovább tudott menni, te szépen megfékezted előtte...
A Monte az MONTE! -
snecy20
nagyúr
SzaboAdam1221 ő ki? Ismerjük innen a Prohadrverről?
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #8357 üzenetére
Ja, hát ezaz, ilyenkor még a Racenet analízisből sem lehet visszanézni mert TD-s szakasznál ezt elveszi. Nem tudom miért.
S3-nak azon a középső részén történt, ami még szárazon is igen veszélyes, balról szakadék, jobbról sziklafal, szárazon az ott elvileg közel padlógázas rész, egy enyhe jobbos ívben elvált az autó a talajtól és 120 körül jöttek a fák szemből. Ez az, amit jégen nem érzek, hogy lehet 100-zal még jó lett volna, de lehet hogy annyival sem és csak 80-nal, csak amikor ezek a dolgok kiderülnek már régen nem tudsz mit csinálni. A navigációból tökéletesen nem derül ki, hogy jégen mikor mennyivel kellene menni. Ezért ment el a kedvem a továbbiaktól, mert a többi szakaszon is ilyen vagy olyan formában, de csak ez lett volna. -
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8355 üzenetére
Ezt az autót a valóságban sem csinálták volna meg másnapra a szerelők.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
jlaci74 #8351 üzenetére
Jól hangzik. Én szeretem a jeges részeket. Tavalyról emlékszem is pár szakaszra.
Idén annyit javítok a tavalyi versenyhez képest, hogyha a shakedown száraz lesz, akkor versenyen kívül csinálok egy beállítást. Élvezet volt tavaly, hogy a shakedownon beállítottam tök jól az autót, ami száraz volt. 2km múlva meg indult a 7km jeges szakasz szárazra állított autóval és utána még egy hosszú jeges szakasz az első szervizig. -
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8352 üzenetére
Biztos lehetne pontokat menteni innen, mert nem a nagyobbik megállapított időt adta a játék, de nincs most meg benne az élvezet - és elvileg ezért játszana az ember. Majd javítás a következő helyszínen.
-
jlaci74
aktív tag
válasz
Találtgyerek #8347 üzenetére
Áááá, neeem ...
Ice gumi helyett korcsolyát kellett volna felrakni.
Élvezem ezzel is, amíg úton van, egyszer már lecsúsztam az S2-n,
hosszú verseny lesz, igaza volt Snecynek, nem az autón fog múlni,
bár a Leaderboardsra ránéztem, ( S1 Wet ) ez első C3 idő a 138. -
snecy20
nagyúr
válasz
snecy20 #8349 üzenetére
S3 jeges, leggyorsabb középső részén meg is lett a baj, utas voltam csak az autóban. Sorry a szervezéstől, tudom hogy az évadnyitó Monte az mindig téli-jeges, de nekem ehhez nem is lettek volna meg az idegeim 26 szakaszon át, egy pillanatát nem élveztem azoknak a részeknek ahol csak hánykolódik-túlcsúszik-be sem fordul-alulkormányzottan sziklába áll az autó eleje stb ment... - most az örömteli korai kiszállást választom..
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8348 üzenetére
Nem tűnik rossznak, talán beállítani is jól sikerült. Más kérdés, hogy a jeget ebben a játékban nagyon nem érzem, azok a részek most is nettó szenvedések belülről. Ennek megfelelően már volt is az első két szakaszon odakoccanás, megforgás..
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8333 üzenetére
A 2018-as Fabia mellett tettem le a voksomat eddig.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8341 üzenetére
A másik meg hogy úgyis a HC damage dönt majd, nem a setup!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Az összefoglalóban van magyar nyelvű segítség is az autó beállításhoz.
-
snecy20
nagyúr
válasz
RobbyJr #8336 üzenetére
Ez is a versenyzés része, hogyha valaki kikísérletezik egy az alapnál jobb setupot, akkor miért ne nyerjen vele időt. De amúgy kicsit túl van a dolog misztifikálva, kb. két perc alatt át lehet húzogatni azt a kb. 8-10 fontosabb beállítást az alapértékről. Szó sincs arról hogy hetekig kellene elmélyülve molyolni benne, ahhoz ezek a setupolási lehetőségek borzalmasan le vannak egyszerűsítve.
-
koncsosakos
kezdő
Én a legtöbbször alap setup-al megyek, talán a japán Vb volt kivétel. Szerintem egyénenként változik ki mit szeret, mit vár el az autótól.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8335 üzenetére
Nem hiszem, hogy problémát okozna neked.
Nem olyan rossz autó. -
RobbyJr
addikt
válasz
Találtgyerek #8334 üzenetére
Én elhiszem, hogy nem olyan jó az alap, csak akkor így mindenki egyenlő eséllyel indulna. Páran elvesznek a beállításokban. Most nem magamról beszélek, csak itt látom, hogy ez pár embert érint. Lassan majd felnézek én is, megnézem mit tudok rally szinten hozzátok képest.
-
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #8332 üzenetére
Mielőtt megígérem kipróbálom, hogy tudok-e menni vele egyáltalán.
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8329 üzenetére
Citroen-el tervezem. Szuper! Tied a Rossel
autója, enyém a Gryazin-é. -
RobbyJr
addikt
válasz
Találtgyerek #8327 üzenetére
Úgy nem lehet megcsinálni a bajnokságot, hogy mindenki fix setuppal menjen?
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8328 üzenetére
Nézek majd egy privát összehasonlítást valamelyik Monte szakaszon
a Hyundai i20 N vs. Fabia RS / Yaris Rally2 összevetésben, mert a Hyundai-jal már mentem párszor, hátha életképes választás. -
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #8328 üzenetére
Mivel mész? Menjünk egyformával! Max a kövi fordulóra váltunk.
-
snecy20
nagyúr
Meg kell várni az első Yarisos, Fabia RS-es időket, ha a másod-harmadvonalas WRC2 autók lehetelenül sokat kapnak a két top autótól, akkor nagyon sok értelme szerintem nincs azokkal menni. Hosszú szakaszon lehet az akár 15-20mp difi is, az már sok, főleg ilyen realisztikus versenytávnál.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8319 üzenetére
Szerintem bölcsen döntöttél, hogy visszaszívod ezt az ajánlást, még akkor is ha csak egy ajánlás és nem előírás. A mezőny zömítése érthető, de csak akkor valósítható meg, ha mindenki életszerűen és nem játéktermi szinten kezelné ezt a megmérettetést. A megoldást erre a problémára sajnos mi nem tudjuk, mert ezt a játék fejlesztőinek kellett volna megtenniük. A való világ sokkal súlyosabban büntet mint ahogy ez a játékban megtörténik, így virtuálisan sokkal többet engedhetünk meg magunknak.
Csak akkor válna szorosabbá a mezőny, ha valódi autókkal, valós helyszíneken indulhatnánk, bár vélhetően ez az eddig megszokott felállást nem változtatná meg a helyezéseknél, de az idők közelítenének egymáshoz, főképpen felülről lefelé.
Ez a fikció elsősorban az eddigi középmezőnyt bolygatná meg. Most erre semmi esélyünk nincs azonkívül, hogy a létező legszigorúbb beállításokat teszed be. Tudomásul kell venni, hogy a játék nem szimulátornak készült, csak közelít felé, játékosan, szórakoztatóan.
Szerettem volna, hogy ez ne így legyen! -
Bandit21
addikt
válasz
Találtgyerek #8323 üzenetére
Ez a mottóm!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Zoolee1976 #8321 üzenetére
Ne az elejét nézd, hanem azoknak az idejét, akikkel csatázni szoktál a helyezésért. Meg magadhoz képest menj ügyesen és kész.
-
Gomez86
őstag
válasz
Találtgyerek #8319 üzenetére
Steve1207: Itt már sok egyéni preferencia is befigyel szerintem. Meg hogy adott autó mennyire áll kézre ahhoz a vezetési stílushoz amit a vezetője választ. Pl vannak kocsik ahol csak a fékerőt vagy elosztást állítom. Van ahol kicsit a futóművet, és fagy egyik korabbi kommentje után a kerékdőlést is. Aztán ott a yaris pl amit sokat használok, így ott már belenyúlok a hajtásba is.
Autóválsztás is ilyen nálam. Általában azokból a kategóriákból ahol az esélytelenek nyugalmával indulok (GrpB RWD pl) sokszor megyek a Porschevel, mert szeretem azt az autót. Pont nem zavar hogy az egyik leglassabb, mert ott aztán nekem nem azon fog múlni, hanem azon hogy pancserkodok a H váltóval meg a heel-toe-val (miközben nagyon élvezem).Ezt a sokmindent elmondva azért én is szeretem a stock versenyeket. Még akkor is ha egyértelműen nehezebb úgy menni az autókkal, ott jó élmény nekem látni hogy aki gyorsabb az úgy is gyorsabb. Ott tudok a legtöbbet tanulni a telemetria visszanézêsből.
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz
Steve1207 #8320 üzenetére
Én úgy oldom meg mivel setupolni nem tudok hogy alappal megyek ugyanavval az autóval párat, és ha az első szakasz első időmérő pontján már 5-6 MP a hátrány akkor el se kezdem, inkább gyakorolgatok funbol.
Most meg már azt nézem az összes versenyen ha valaki az első szakaszon már WR top 10-20 (same car)as időt megy pl a funban akkor neki sem kezdek,mert ez nekem nem lenne annyira fun 😃Itt inkább a full casual és a sim megszállottak közötti tudás különbség , befektetett idő és akarat ami döntő.Majd ősztől én is komolyabban neki állok,addig meg olvasom a jó kis kommenteket,meg elképedve figyelek sok sok szakasz időt,hogy ezt most komolyan hogyan!?😄😉 -
Steve1207
veterán
válasz
jlaci74 #8311 üzenetére
Meg kell nézni, hogy mekkora százalék állítgat az autón az indulók közül általában. Már csak, ha annyi az előny, hogy könnyebb a verdát vezetni és nem izzad vele minden kanyarban vért az ember, ahhoz képest, aki bottal se piszkálja a beállításokat már előnyben van. Hiába lesz pl ugyanabban a poziban stock setuppal, ha gyors, de lehet benne fog maradni pár mp. Aztán a 10 mp előnyből 5mp lesz, vagy nagyobb esély, hogy eldobja, mint aki nem szabja magára, ha könnyebben meginoghat pl az autó. De nem tudom mennyit dob egy jó setup, pár mp-et azért gondolnék.
Szerintem ilyenkor meg nyugodtan válaszhat bárki bármilyen autót, még autó és autó között is jobban lehet hasonlítani a végeredménynél, hogy xy ebből hozta ki a legtöbbet a következő ugyanolyan autóhoz viszonyítva. Tegyük fel a P1 eddig setupolt, a P4 meg hozzá se nyúlt és ott volt 30mp-re a végén, akkor egyből azt emelném ki, hogy P4 milyen fainat ment. Csak így nem is tudjuk jelenleg. Hogy most adott szakaszra a gyári autó meg hogy fekszik lényegtelen, úgyis szimpátia alapján választ mindenki autót (vagy mint én kedv, brand és forma szerint
) .
Azért volt pár rövidebb szakasz (az ilyen 4 perc alattiak), ahol a középmezőnyig már sűrű volt, akár 20 főig is és 20 mp-en belül. Ez dobna annyit, hogy 15 legyen vagy, hogy az 5-6-7 perces szakaszokon is nem 1 perc lenne a hátránya a 20-nak, hanem csak 45-50mp.
Persze ehhez azt feltételezem, hogy a középmezőnytől nem állítgat senki az autón, mert különben adtunk az egésznek egy pofont és a vége is hátrébb lesz
-
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #8311 üzenetére
A második kép (is) nagyon adja
Amúgy az autós ajánlással, bár értem a célját de kicsit nekem is kettős. Ha az elérhető autók közül az
jobbakatOP-ket választom akkor van esélyem dobogón végezni, ha nem, akkor esélyem sincsilyenkor mi van?
De szerintem én megyek Yarissal, ezt már korábban meggondoltam és ennek tükrében azzal mentem minden olyan versenyt mostanában ahol ez a kategória volt hogy szokjam, setupoljam, ízlelgessem. -
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #8311 üzenetére
Ezt azért ne vedd túl komolyan, Találtgyerek is úgy írta, hogy ajánlás, ha nincs becsípődésed. Ha van, akkor hajrá, senki nem fog miatta megorrolni! Az ajánlás azért van, mert ugyan van olyan, hogy egy kategóriából valami nagyon adja, vagy pont, hogy nagyon nem, viszont ha ez épp nem játszik, akkor igen, vannak "OP"-bb autók, és gyengébbek is. És nyilván az mindenkinek jó, ha a mezőny jobban egyben van, és izgalmasabb versenyek vannak, ezt lehet elősegíteni azzal, ha az általában gyors srácok a gyengébb autókat választják. De a lényeg, hogy nem mindenáron.
Ha olyan a kategória, hogy több izgalmas autó is van számodra, vagy kb. tökmindegy, akkor érdemes élni ezekkel az ajánlásokkal, nyilván, sportszerűségből is akár, de ha van "szíved csücske", akkor egyértelmű, hogy bátran gyere azzal, a cél az, hogy mindenki jól szórakozzon! Ez azért nem a "valós" VB, sőt még csak nem is valami húdehajde tétre menő simracing championshipIlyen setup-nélküli versenyt is mentünk, pont a "Megane-búcsúztató"-m volt az Horvátba'... Mit mondjak, az akkor és ott nekem pont nem adta, szerintem nem baj, ha szabad setupolni, még ha az utóbbi időben én magam nem is nagyon szoktam belenyúlkálni, de fékerő, eloszlás, stb. azért jó, ha magára szabható mindenkinek. De csinálhatunk még néha ilyen no-setup megmérettetéseket, néha buli a dolog, főleg egy alapból jól belőtt setuppal bíró autóval.
Amúgy nagy meglepetések nincsenek, jellemzően aki saját setuppal gyors, az defaulttal is az, nem nagyon érzem azt senkinél, hogy saját setuppal agyonver egy csomó embert, defaulttal meg nem talál el a célig...
-
jlaci74
aktív tag
Practice room :
qrva nehéz menni a WRC-vel, elszoktam tőle,
voltak izgalmas momentumok, csillagszóró, miegymás ...
hogy klasszikust idézzek :
"Amikor egy pillanatra nem veszel levegőt "
( by GOmez)
de az angyalom velem volt ma. Thx!#8309 Találtgyerek
nem igazán örülök ezeknek az autó ajánlásoknak,
tegyük fel hogygyors versenyzőnek
érzem magam ( eleve relatív mert mindig elvernek, tehát lassú vagyok, bár ezt a 2. helyezett is elmondhatja ) akkor pont azokat az autókat ne válasszam amikkel eddig mindig mentem, van rá setupom, némi tapasztalatom...
A megoldás szerintem amit már korábban is javasoltam, mindenki ugyan azzal az autóval indul, setup nélkül, alap beállítással.
Így lehet(ne) azonos feltételeket teremteni... -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Találtgyerek #8309 üzenetére
Az elfelejtettem megírni, hogy hardcore damage visszatért.
Érdemes kicsit jobban vigyázni az autóra. -
Találtgyerek
Topikgazda
Elindult a PH VB WRC2-es szezonja. Az első állomás Monte Carlo.
A verseny három napja külön szerveren indul. Fontos, hogy mind a három napot teljesíteni kell a verseny befejezéséhez!! Aki nem csinálja végig, nem kap pontot.Aki gyors versenyzőnek érzi magát és nincs Fabia RS és Yaris GR becsípődése az ha lehet menjen valamelyik régebbi autóval. Természetesen, ha valaki mindenképp azzal akar menni, akkor nyugodtan menjen, nincs tiltva.
A középmezőny és a lassabb, kezdő versenyzők pedig nyugodtan menjen a Fabia RS és Yaris GR-el. Szeretném, ha izgalmasabb versenyek lennének az egész mezőnyben és ezzel így szerintem közelebb lehet hozni a mezőnyt.
Én erre a szezonra a Citroen-hez igazoltam.
Ez a kategória egyik leggyengébb autója. Igyekszem majd jól teljesíteni vele.Sok sikert mindenkinek!
-
Gomez86
őstag
válasz
Találtgyerek #8307 üzenetére
Elég rossz minőségű az út sajnos az autópályától a falunkig. Van 1-2 hatalmas gödör, és tegnap sötétben-esőben nem látta az egyiket. Nagyot szólt és mondta hogy mire kanyarodott le az útról már meghallotta a "defekthangot". Szerencsére eljött még a gumi idáig, és nem az út szélén kellett cserélni.
Nehezítés hogy ez a gumi ezzel a mintával már nincs gyártásban... de találtam egyet eldugva egy gumisnál -
Gomez86
őstag
válasz
snecy20 #8300 üzenetére
Nincs b@szó tempó sajnos. Tegnap konkrétan a mélypontján voltam a közelmúltbeli teljesítményemnek. Napok óta nem játszottam, a gépet sem kapcsoltam be, aztán ránéztem hogy már csak 4 nap van hátra, és megrémültem hogy nem fogom tudni befejezni, az meg annyira nem lenne jó (ez a Mehikó amúgy)
Szóval elkezdtem letúrni a hátra levő szakaszokat. Előtte benéztem Practice-ra hogy legalább a kormány ne álljon furán a kezemben, aztán vissza Mexikó és gyí!
Hát... Laci szépen zárkozott fel a Csokiig. De addig nem volt nagyobb kaland 1-2 ilyen furán sikerült ugrató meg miegymás, de az pont annyi volt amennyivel közelebb került, de az elejéről még volt előnyöm gondoltam kitart. Aztán belekezdtem abba. Kb az első percben beborultam egy árokba, úgy hogy adott időbüntetést a levágott kanyarért (ekkor fejtetőn volt az autó) aztán meg 18mp a visszarakásért. Életben valszeg TD lett volna, szóval még így is kegyes.
De annyira szétestem itt hogy utána amit műveltem az senkinek nem volt jó. Estem keltem, tolattam, borultam, minden. Kicsit úgy el is ment a kedvem az egésztől, pedig nem tehet róla senki csak én.
Telesírtam a párnát már korábban is erről meg sajnáltattam itt magam úgyhogy nem fogom most hosszan, de ez van hogy van olyan időszak amikor minden nap játszom valamennyit vele. Akkor úgy jól belejövök és tudok dobogós időket menni. Aztán kimarad egy szűk hét és megpróbálom ugyanott folytatni és ilyen elcseszett kinlódás lesz a vége mint ez.Meg ezután még felhívott az asszony hogy defektet kapott az alig egy éves gumival. Hazaért, nézem, oldalfal, nem javítható.
Lányom elesett a lépcsőn telefon a kezében természetesen azon csak az üvegfólia tört el.
Úgyhogy IRL kerékcsere után inkább mentem aludni nehogy valami még elb@szódjon -
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #8301 üzenetére
Köszi! Akkor muszáj lesz ránéznem valamikor. Van ehhez valami jó induló hely, honnan érdemes nekiállni? Nem akarom szétspammelni a fórumot, de egy "kezdő lökésnek" örülnék (mint amit Bandittól kaptam a mehikói árokban
)
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek #8289 üzenetére
Régebbi WRC-k alatt a 17-21-et értettem, azért azok nem igazán gyengék.
Ha a hibrid WRC-t lassúnak találtad, akkor nem biztos, hogy az autóval van a gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPad topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Horgász topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera +ISY tartozék készlet
- Latitude 7420 27% 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjolv IR kam gar
- Asus Rog Zephyrus Gamer laptop gyönyörű állapotban.
- GOPRO Hero 11 BLACK Creator Edition akciókamera csomag +tartozékok
- Intel Core i9 14900KF processzor eladó instabil állapotban OLVASD EL!!!
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest