Hirdetés
-
GAMEPOD
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
nagyúr
[Thematic-PH WRC1 bajnokság helyszín sorsolás]
Hát a görögöt meg is kaptuk rögtön 2. fordulónak.
Utána a továbbiakra ez jött ki,DLC Portugália
Óceánia
Lengyelország
Mediterraneo
Scandia
Lettország
DLC Svédország
DLC Monte Carlo
Pacifico -
jlaci74
aktív tag
Érdekes, ma engem is egy telefonbeszélgetés zavart meg...
Menetem egy visszarázódó tréninget az S11-en és az éles rajt előtt volt egy bejövő hívásom, kb. 5 perc, majd a rajt után azt sem tudtam merre vagyok arccal... két helyen konkrétan csak az égiek tartottak az úton, remegett kezem-lábam a célban... Meglepődve láttam az időmet, bár gondolom a gumiválasztás is közre játszhatott, én a lágyabbat a végére tartogattam, ti hogy csináltátok?
Érdekes, de a kopott gumis csúszkálást élveztem a legjobban, volt bőven, valamiért nagyon fogytak a gumik, talán drasztikusan kezelem a gépjárművet... A kép alapján mit gondoltok?
-
snecy20
nagyúr
Jah, kicsit "megDundiztam" én is a második felét Iberiának
Ezen kicsit felröhögtem most...
Sajnálom hogy így alakult. Nagyon ki tudja zökkenteni az embert fejben minden apró váratlan dolog.Az extra szakaszok szerepeltetése is remek ötlet, részemről támogatom!
Akkor oké, jó eséllyel a többiek is.
Ezzel így tulajdonképpen ki is lesz maxolva minden, ami Hybrid WRC, tavaly április óta.. -
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #8172 üzenetére
Jah, kicsit "megDundiztam" én is a második felét Iberiának ( =jó kezdés után visszaesés, persze más szinten, de a jelleg azonos), jött egy telefonhívás a legrosszabbkor, és teljesen szétestem tőle fejben, volt, hogy Mixiék egyik balesetét copyztam le (bukkanón elment az autó, és nekigrattam a sziklafalnak tőle - ők leestek az útról, de amúgy kb. ugyanaz volt), ebből defekt lett, de volt olyan is, hogy túlszaladtam és az autó fejre esett kb 3 km/h-val, meg olyan is, hogy a szervizben "túljavítottam" az autót, és lett belőle rögtön 40 másodperc bünti... De a hajtűket is rendszeresen túlcsúsztam, nah, ne is beszéljünk róla
Mondom, amilyen jó volt az első fele, olyan vacak lett a második sajnos. Amúgy élvezetes lett volna, de itt túl sok volt a "de" most számomra. Ez van.
Az extra szakaszok szerepeltetése is remek ötlet, részemről támogatom!
-
Gomez86
őstag
válasz
Találtgyerek #8161 üzenetére
Nekem például az hogy nagyon jó ez a kocsi, csakhát ugye balkormányos így itt már nincs több hely:
Ez kb az első 15 mp azt hittem egyből felborulok és akkor így vége is, de inkább csak megnéztem hogy kiszakad-e a futómű: Nem szakadt
Ezen kívül még egy helyen feltettem Vandát valami partoldalra szegénykémetIlletve viccet félretéve nem értem hogy ez a kocsi hogy egy kategória a mitsu-bubu duóval... Nem hiszem hogy azok bárhol felvennék ezzel a versenyt...
-
snecy20
nagyúr
Ratrak-ot pl. meg is verted, gratulálok hozzá, azért az már nem rossz dolog.
*******************************
Kitaláltam közben, hogy hogyan lesz majd rendes, teljes értékű-hosszúságú ez a WRC1 mini-vb. Ugye Portugália, Görögország, Svédország és a Monte szerepeltek a PH vb-n, viszont azóta ahogy azok lementek, mindegyik országhoz jöttek új nyomvonalak - na a nagy találmány ez, hogy így lenne 11 versenyes végül ez a kiírás, hogy ezen országokba is elmennénk, de csak az új, koruknál fogva PH vb-n még nem szereplő szakaszok szerepelnének. -
bardi
senior tag
Először még a japán rallyn próbáltam ezeket a wrc-ket, de ott szerintem 1 szakaszt sem fejeztem be, valahogy borzasztónak éreztem, túl gyors volt.
Itt viszont egészen élvezetes volt a yaris, és ahol nem hibáztam nagyot, ott mintha kisebb lenne a lemaradásom, mint az eddigi rallykon. Utolsó szakaszokon sajnos voltak hibák bőven, illetve ami fura volt, hogy hajtűből kifelé megforgott az autó, mintha elöl nem hajtana.
Ezt a visszatöltést még szokni kell, sokszor nem fékezek kellően, hogy töltsön, néha már direkt erre figyeltem, hogy rövid, erős féktávot vegyek. Így, hogy egy szakasz sincsen még meg fejben, hosszabbakat fékezek, bár még néhol így is megviccelt az itiner. Bal5-ből rögtön bal1, hát köszi, az elsőt kár volt bemondani -
Gomez86
őstag
válasz
Találtgyerek #8168 üzenetére
Szerintem vezetési stílusa is válogatja, de az enyémhez nagyon passzol, és ezt leginkább onnan tudom hogy ha nem állítok rajta semmit (moments-ben soha nem szoktam egyik autón sem) akkor is támogatja az elképzeléseimet.
De ahogy írja fagy53 is néha kicsit izgága. Ami mondjuk az aszfaltos szakaszokon pont hogy elég sok figyelmet igényel, mert bazi gyorsan kitör. -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8168 üzenetére
Egyértelműen harapósabb, agilisabb autó mint a többi és kifejezetten a fiatal profi versenyzőknek ajánlott, szerintem a futóműve nincs a csúcson, de a gyors vezetői reakciók segítenek.
Te biztosan megérzed a különbséget..
A PH Fun nagyon jó, a szívó McRae R4 itt kezesebb jószág mint korábban. -
dundi94
tag
Hali!
Thematic A: Amilyen jó flowba voltam a hétvégén, tegnap annyira nem ment. 3 gyorst mentem, de mindegyiken volt valami galiba. 9-esen elaludtam egy féktávot, betolattam a a szakadékba. 10-15 sec tuti bent marat. 10-esen egyszer beforogtam, ott is maradt bőven. 11-esen szintén. Így le is csúsztam Snecy mögé összetettben. Nem volt egy jó nap
Egyébként a Pumához hasonlítva ez a Yaris 100szor barátságosabb, sokkal kevesebbszer tolja meg az orrát. Majd ma délután folytatom, próbálok valamit menteni azért -
snecy20
nagyúr
Mexikóban az S7 Hot Chocolate nem volt egy egyszerű eset, tartogat azért meglepetéseket.
A 26,7km végére azért le tud amortizálódni az autó még a kisebb koccanásoktól is.
Szerintem azon a szakaszon önmagában iszonyat szórás lesz időeredmények terén. -
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8161 üzenetére
Nekem tetszik, elég erős is az ilyen nehezebb körülményekre, jól is kezelhető, szépen helyezhető a kanyarokba, kézis fordulók is nagyon jók vele...tényleg olyan ''fun''-ra való autó.
-
snecy20
nagyúr
Nekem teljesen idegentest-érzésem volt amikor mentem rajta.
Nem úgy mint Mexikóban! Itthoni teendők mellett belekezdtem, ahogy jut rá idő egy-egy szakaszt megyek mindig. Némi rágyakorlás biztos jól jött volna még az utolsó másodpercek miatt. Jellemzően egy-két gyakorló menetet előtte beiktatok, hogy az adott ország murvájának a tapadási határaival képbe jöjjek, aztán megy az éles menet. Light track deg-gel, McRae R4-gyel tényleg jó a kombó, olyan Görögország találkozása a nem is tudom, talán Portugáliának a lassú technikás szakaszaival. Old school beállítottságúaknak biztos tetszeni fog. -
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #8143 üzenetére
"Dundi konkrétan vért ivott
"
Ezen úgy felröhögtem, hogy Asszonytól jött is egy szúrós pillantás, mert épp callban volt- de amúgy tényleg durván megküldi a srác most (is)
Jók lettek a képek is, a csillagszórós különösen állat
Ilyenkor mindig nagyon hiányzik a photo mode bakker, én most nagyon kötve vagyok a sima replay beállításokhoz, és azok nem sok teret engednek a kreativitásnak sajna...
-
Ratrak
tag
Ma reggel én is elcsorogtam Ibéria közepéig kb
Érdekes, hogy többen írjátok, hogy nem kedveltétek ezt a helyszínt, nekem amióta S2000-el mentünk itt még valamelyik "ős-funon", azóta nagyon tetszik! Hasonlít a DR 2.0-s helyszínre, ami szintén nagyon tetszik, lehet, hogy ezért is van, nemtom
Szerintem tök változatos, van benne "Japán-szerű" csiki-csuki is, meg széles utas kanyargós is, meg egy autó széles utakon veretés is, meg olyan-szűk-hajtűk-hogy-egy-egér-sem-fér-el-a-kocsi-mellett is, meg teligázas "bevállalod gázon állva 160 fölött a jobb ötöst?" is, meg összevissza kanyargós, de szinte egyenesen át tudsz menni is... Szerintem k.va jó lokáció.
Maga a verseny eddig relatíve zökkenő- és eseménymentes számomra, a gumi-problémák sem jelentkeznek annyira, mint megszoktam, persze ennek jó eséllyel az is az oka, hogy messze nem jutok a határok közelébe, úgy meg könnyű nem küzdeni velük
Viszont most az iramtól eltekintve, én nagyon élvezem ezt a menetet, most valahogy még inkább megvan az "ott vagyok az autóban"-érzés, és még inkább úgy megyek, mintha tényleg én lennék a versenyző, szóval mindenféle túlvállalást igyekszem mellőzni, mégis - a magam szintjén - gyorsan menni. És ez most nagyon adjaSzóval, bár sokan nem fogjátok az autómat ebből a perspektívából látni...
...de mégis nagyon tetszik ez a verseny
-
petikeh
tag
válasz
Találtgyerek #8154 üzenetére
Aha! Német Gabiék skinjét akartam lemásolni, de baromira nem sikerült eltalálni a színeket, ezért fogtam és egy kicsit hozzáadtam "saját magam".
Aztán ez sült ki belőle.
-
snecy20
nagyúr
válasz
koncsosakos #8150 üzenetére
Dundi lesz valószínűleg az ellenfeled, utolsó három szakasz nekem nem adta ki, volt egy 10s büntit érő túlcsúszásom is valahol.
JLaci-tól meg még nem tudjuk mit tartogat, ő is közel van eddig..... -
koncsosakos
kezdő
Thematic A Iberia
Pénteken már nekikezdtem de az első gyorson már egyből beakadtam vagy kétszer, így a második után gyorsan ott is hagytam az egészet.
Ma s11-ig lementem, volt bőven hiba, viszont ahhoz képest hogy full itinerből megyek, két szakaszon is volt hogy becsúsztam, lefulladtam, kitolattam és alig kaptam tőletek.
Ahogy fogynak a szakaszok egyre jobban tetszik a helyszín, találtam egy japán Phvb-s setupot, és nagyon jól mozog vele itt is az auto.
Dundival és Snecyvel nagyon adok-kapok a játszma, Gomez is oda-oda ér, kiváncsi leszek mi lesz a vége.
Pacsi mindenkinek!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8147 üzenetére
Való igaz, Mexikóban a light deg ''szinte'' olyan, mint máshol a heavy.
Gomez86
Néztem még hogy ebben a 7 versenyes naptárban mi várható, hát Mediterraneo és Pacifico totális kakukktojások, mert ezeken alapból is nagyon keveset mentem, de Hybrid WRC-vel meg aztán egy métert sem még. Mediterraneo-tól szerintem okkal lehet fosni egy kicsit.
Skandia az igazából bármilyen autóval nagy fun, WRC1-gyel is az lesz, Óceánia tuti izgalmas, de főleg nehéz lesz ezekkel a nagyvasakkal.Lengyel, Lett tipikus nagy átlagtempójú murvás pályák, nem abszolút kedvencek, de ezeken nagyon kijön hogy miért csúcs-autók ezek a hybridek. Klasszikus lassabb, technikásabb helyszín nincs is most a helyszínek között, érdekes..
-
Gomez86
őstag
válasz
snecy20 #8141 üzenetére
Meg Ákos is
Szóval nekem itt nem lesz dobogó, főleg hogy Laci is még csillagszóróval együtt is gyorsabban megy nálam
#8144YxVs: Amit a vidiben látsz az 540, mert ahogy fatal' írja is ezeknél matcheli a tényleges kocsihoz, tehát 540. Meg szerintem a Yaris miatt is van. Korábban talán írtam is hogy ez annyira jól reagál a balláb fékre hogy néha olyan mintha magától fordulna.
#8142Találtgyerek: Ez már holnapra marad, pedig nagyon finomnak ígérkezik
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8142 üzenetére
Jó a helyszín és az autóválasztás is. Heavy track deg-et nem akartál?
-
jlaci74
aktív tag
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindítottam a Mexikói FUN versenyt. !!!McRae R4!!! autóval kell teljesíteni a versenyt!
7 szakasz 2 nagy szerviz. Hosszú szakasz csak 1 van.
Sok sikert! -
Gomez86
őstag
válasz
Gomez86 #8138 üzenetére
Be is fejeztem. Valahogy nekem bejött ez az Iberia. Jobban mint mondjuk a Japán ahol nem tudok mit kezdeni az egymásra fűzött 1-2 es kanyarokkal. Persze nem lesz életem helyszíne, mert attól még aszfalt maradt nem murva
Azért néha lehetett kézizni is ami külön öröm:Snecy téged nem tudtalak utólérni. 1-1 szakaszon egész közel kerültem, de még ott is maradt egy pici
Végül 1 perc hátrányban vagyok, de összességében elégedetten, mert ennél többet úgy érzem csak nagy kockáztatással tudtam volna. 1-2 helyen kellett tolatnom, de azért igyekeztem vigyázni a kocsira, végig ilyen sárga hibák voltak csak, és jellemzően le is tudtam szervízelni a kocsit teljesen minden alkalommal. Bár az utolsó szakaszra nem cseréltem váltót, az sárga maradt.
Várjuk a többieket nagy szeretettel a célban
Főzök addig egy kávét
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #8137 üzenetére
Ez a gumi mágia vágta haza most a Hyundai versenyét a Kanári szigeteken, új gumiszállító van idén és a Toyota tudja kezelni ezen a helyszínen ezt a változót, Kalle kifejezetten jól, a Hy. meg nem annyira... Nagyon nem...
Gondolták az EA-nál, ha az életben ez ekkor változó akkor legyen a játékban is hasonló szívás... -
Gomez86
őstag
Köszi mindenkinek! Tényleg jó most a rigben ülni. Tényleges hiányérzetem már nincs ezzel kapcsolatban. Persze jön majd egyszer egy komolyabb pedál, csiklandozza még a moza aktív váltója is, meg pár apróság, de ha nem nyúlok hozzá most 1-2 évig akkor is boldog leszek benne.
YxVs: 900 fokra van állítva a Pithouse-ban, játékon belül pedig "kalibrálva". Így ha jól gondolom 900 fokig 1:1-ben az van ami az autóban, felette (a history autóknál) pedig marad a 900. Miután írtál bementem a játékon belül a beállításokba és ott ellenőrzve (látva a kormányelfordulást fokban) egyezett vele.
Ratrak: el fog jutni a tech oda hogy VR-en is ilyen legyen a grafika. De annak van még pár év hátra... Nameg persze addigra monitoron még szebb lesz...
-
snecy20
nagyúr
Abszolút, pont ugyanezeket tapasztaltam most, amiket te is írsz.
Persze nem panaszkodás, mert mindenkinek ilyen, ehhez kell adaptálódni, ez kinek megy zsigerből jobban, másoknak kevésbé, ezzel speciel vannak gondjaim, de valószínűleg aszfalton lesznek is. Kész szerencse, hogy murván, és rendes havas rallykon (svéd, norvég) ''aránylag'' korrekt a gumikopás megvalósítása.
Nyilván azokon is van a gumiknak egyfajta váltópont-szerű átbillenése, amikor mondjuk sárgából pirosba vált, de az autó oldalsodródása miatt elve jobban menedzselhető, mint aszfalton, ahol a pályaívneknek és a hozzá megválasztott kanyartempónak nagyobb a szerepe. A szakasz közbeni hirtelen gumitapadás romlások bizony okozhatnak az emberben némi szétesést. -
Ratrak
tag
válasz
Gomez86 #8132 üzenetére
Gomez: Nagyon klassz lett a videó, több szempontból is. Egyrészt, jó nézni, hogy milyen "smooth"-ul mész
Másrészt, klassz lett nagyon a triple screen setup, így az összes kieggel úgymond (dash, rendes szeki váltó, kézifék, stb.) iszonyat hangulatos és nagyon menő is a végeredmény! A felvétel maga is nagyon adta, tényleg szinte "ott ültünk veled" a rigben!
Így összehasonlítva még jobban látom a VR egyik hátrányát: ott nem elég "éles" a kép úgymond. Ez lehet, hogy nem a VR hibája, hanem a Quest 3-é, vagy az én gépemé/beállításaimé, de tagadhatatlan tény, hogy a tömörítés meglátszik, és az élesség többször hiányzik, amikor az út a távolban kanyarodik - nade pontosan hol, és mennyire?!
Snecy: Az aszfalt fizika "jóságát" a DR 2.0-hoz képest főleg "ép" gumival értik az emberek úgy gondolom, én legalábbis így vagyok vele. Értsd: ha mész egy TT-t, sokkal jobb, mint ott volt. Viszont egy versenyen a gumikopás kezelése az botrány, emiatt már én is, itt a fórumon is többször panaszkodtam. Nem egyszer jártam úgy, hogy egy kanyar utáni egyenesben "váltott" a kopottság mondjuk sárgáról pirosra, és a kövi kanyarban hirtelen totál más ( =sokkal rosszabb) viselkedéssel találkoztam, mint az előző kanyarban. Ez néha nagyon feltűnő, amikor pl. két jobb 3-ast köt össze egy egyenes - az elsőt simán beveszem, a másodikban meg radírozva elszáll a kocsi a susnyásba... A Horvát VB-n ettől az effekttől kétszer is bevágtam az autót a zöldövezetbe. Főleg a sárga-piros határ nagyon hirtelen, és nagyon nagy mértékű. És igen, ott van az is, amit te is írsz, hogy az egyik stage végén tök más a gumid, mint a következő elején.... Na, ez a része a WRC-nek teljesen rossz sajnos. Viszont jó gumin TT-zni aszfalton sokkal-sokkal, mérföldekkel jobb, mint a 2.0-ban volt.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #8132 üzenetére
Kösz a videót, ezt most jó volt végignézni.
Viszont én ''elszenvedtem'' magam a célig, és egészen a végéig úgy éreztem, hogy ebben itt olyan nagy örömök nem lesznek. A tizenhárom szakaszból talán kettőt sikerült éppenhogy rendesen összeraknom,.
Itt Iberiaban vizsgázott szerintem a legrosszabbul a játékban a gumimodell is, az aszfalt fizika is, és a gumi - útfelület érintkezésének a leképzése is. Többetektől hallottam már, hogy mennyire megváltás a 2.0-hoz képest aszfalton menni... hát, én inkább azt mondanám hogy van baja a WRC-ben is az aszfaltnak, csak teljesen más jellegű.Számomra az még mindig egy gyűlölt tulajdonsága a játéknak, ahogy a gumiknál számolja a ''drop-off'' jelenséget. Pl. teljesítesz egy 16km-es szakasz nedves gumin, tök oké minden a táv háromnegyedéig, a vége sem vállalhatatlan, de már radíroz a gumi, és már közelében sincsenek a kanyarsebességek ahhoz képest, amit a gumi még elbírt 3km-rel korábban.... aztán jön egy szervíz nélküli szakasz utána, és mintha még ezt a gyengült gumit is kicserélték volna, már egyszerűen értelmezhetetlenné válik a gumi tapadása, az FFB totál nehézzé válik, mintha már szervó sem lenne, úgy kell küzdeni a kormánnyal a lassú kanyarokban, hogy beforduljon.
Jellemzően mindig az ilyen szakaszokon nyeltem be a hibákat. A radírozós gumi elblokkolt, és jöttek a túlcsúszások, szalagkorlátnak csapódásokból eredő kormánymű és felfüggesztés szétverődések, és így tovább. -
Gomez86
őstag
Mentem én is egy kört, és meg is örökítettem, ahogy korábban is párszor. Fogyasszátok kedves egészséggel
Érdekesség hogy hozzáért a kamera állványa az üléshez és mivel kikapcsoltam a rezgéscsillapítást viccesen megrázza néha amikor valami kaland történik. Vicces, de szerintem pont nagyon hangulatos véletlen. Fejlesztési ötleteim közt van hogy a "műszerfalat" kiteszem majd valahogy a videóra külön ahogy az "Autobahn" videókon szokott lenni, illetve a hanggal szeretnék majd kezdeni még valamit hogy azt külön vegyem fel ahogy korábban is, és ráillesztem a videóra.Holnap délelőtt ha minden igaz lesz még időm versenyezni, jó lenne eljutni mondjuk a verseny feléig.
Másik érdekes véletlen hogy Duen-en WRC2-es autókkal pont ugyancsak Iberia van
#8122Ratrak:
Írd a tartalmat mert nagyon jó fogyasztani, és ugyan ez igaz mindenki másra is aki beszámolót ír! Csatlakozom a többiekhez hogy abszolút része annak hogy játszom még a játékkal a közösség ami itt van. Ilyenkorra már meg szoktam unni, de ahogy olvasom a beszámolókat, nézem a képeiteket néha meló közben és eszembe jut hogy "megyek haza, zúzok egyet én is".
Ja és külön köszi a VR beszámolókért! Tartaja bennem a vágyat hogy azért próbálkozzak még vele majd később ha találok megoldást a szemproblémámra -
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #8127 üzenetére
Belevágtam én is, bár az első szakasz tesztjei után már nem is akartam folytatni, nekem most kimarad Ibéria. Aztán sikerült magam rávenni a folytatásra, persze 20s-mal rosszabb időt mentem mint korábban, de sem az aszfalt, sem a számomra kedvezőtlen látási viszonyok nem vették el a kedvem, mivel az S2 végre napsütötte, árnyéktalan szakasznak ígérkezett és az is volt..
A vizes 16km-t egyelőre még hanyagolom, bár a vizes aszfalt nekem néha gyorsabb mint a száraz, persze az én szintemen.
-
snecy20
nagyúr
válasz
jlaci74 #8128 üzenetére
Azt hiszem nekem is pont sikerült uyganúgy, talán ugyanott beakadnom egy kiálló sziklába, mint neked sikerült - egyszerűen nem fordult el az autó. Nem tiszta hogy fogyhatott el a vizes gumi ilyen gyorsan, az előző szakasszal együtt 20-21km lehetett benne, amikor már látványosan elkészült a gumi a képességeivel.
-
jlaci74
aktív tag
válasz
snecy20 #8127 üzenetére
Campdasens - inkább ne emlegessük...
Elfogyott a vizes gumim a szakasz felére, mielőtt balra felmegyünk a szűkre, a korlátot találtam el ás álltam meg nullára, majd a felfelében egy hajtűben az orrát tolta el és akadt be úgy, hogy tolatnom kellett...
Amúgy qrva élvezetes az egész cirkusz
A 2. képen a gumikat érdemes megnézni, az S2 céljában.
-
snecy20
nagyúr
Iberiába belevágtam, és hát féltem kicsit hogy netán elszoktam-e az erős, nagy kanyarsebességű autóktól, és hát kiderült hogy de, eléggé elszoktam.
A győzelemhez szükséges plusz sebességet, konzisztenciát sem érzem most magamban.
Azt viszont látom hogy igencsak szoros idők várhatóak a szakaszokon - inkább a hibák fognak itt dönteni szerintem.A Campdasens szakasz az egy jó kis fotótémát szolgáltat, illetve mindegyik olyan iterációja ennek a résznek, amiben a vár szerepel.
-
snecy20
nagyúr
Köszi!
Utóbbi időben már elég jól összejön, hogy kevés hibával menjek.
Az elején még nagyon a ''TT-lázban'' égtem, ami éles versenyeken borzasztó sok hibával járt. Kis szemlélet-váltásra volt szükség.Igazából még a 2. hosszabb bekezdésedre reagálnék. 2021 előtt próbálkozgattam a test-test elleni online versenyekkel is, csak mivel vagy az lett a nóta vége, hogy a fél mezőnynek éppen nem volt jó a kiírt verseny-időpont, vagy az, hogy egy-egy necces helyzet egy jó nagy virtuális anyázással ért véget, így a pályaversenyes vonaltól szépen sikerült is közel véglegesen eltávolodnom mára. Amit én is tapasztalok itt - és még néhány WRC-s online community-nél -, az egy teljesen jó, működőképes, élhető, kedvelhető, és ami a lényeg, feszültségmentes közeg játék szempontjából.
-
Ratrak
tag
Elmentem pár napra a Taláddal, jó sok minden történt...
Találtgyerek - Ezúton is köszönöm a szuper szervezést és odafigyelést a VB, FUN és RWD versenyek kapcsán!
, nomeg természetesen szívből gratulálok mindhárom versenysorozat megnyeréséhez!
Természetesen a mókához kellettek a remek versenyző-társak is, így a fórum összes aktív- és kevésbé aktív tagjának is jár a pacsi, nagyon klassz volt Veletek versenyezni!Részemről: Azt a VB 3. helyet, és a RWD ezüstöt kinyomtatom, és bekeretezem, eddig se, ezután se lesz ilyen többet
Talán már említettem, hogy eddig nekem nem voltak túl jó tapasztalataim az online/multiplayer játékokkal, szimekkel, így kicsit félve kezdtem bele ezekbe a sorozatokba, amolyan "meglátjuk, próba-szerencse"-alapon. Ennyire kellemes csalódás sem sűrűn ért még, az itteni közösség totálisan példamutató és érett, baráti és humoros is, szuper hálás vagyok ezért! Igazi "haver-feeling" van itt kialakulva már több aktívabb fórumozó kollegával, bevallom, számomra az egyik fő motiváció pont ez! De persze versenyezni (is) vagyunk itt, na, azon a vonalon ahhoz képest, hogy nem éreztem magam túl gyors embernek, meglepően jól ment az elején, a relatíve stabil, ritkán nagyot-hibázó attitűdöm ott még kifizetődőnek bizonyult. A Mexikói áramszünetem azért még mindig fáj picit, azon elment elég sok pont, így végül igen szoros lett a a vége Lacival, aki egy tehervonat visszafogott és kecses megállíthatatlanságával pusztította az előnyömet az utóbbi jópár verseny alatt
A mai "realitás" számomra már jóval hátrébb van a mezőnyben, ezért is írtam, hogy "eddig se, ezután se"...
Nem baj. Még mindig izgalmas futamok, klassz csaták résztvevője tudok lenni, ha kicsit hátrébb is a tabellán.
Snecy - Bár később csatlakoztál hozzánk, és kezdtél el versenyeket szervezni, csak hasonló alázattal és köszönettel tudok fordulni feléd is, elképesztő vehemenciával, hozzáértéssel és lelkesedéssel szerveztél és szervezel nekünk versenyeket, nagyon hálás vagyok értük, mert hatalmas mókafaktorok tudnak összejönni itt is!
Természetesen jár a főhajtás és gratuláció az első helyért összetettben is, szuper versenyzés végeredményeként jött össze, abszolút megérdemelten!
Részemről: Talán a nagyobb variábilitás miatt, de itt már csúsztak be olyan versenyek is, amik nekem nem adták annyira, nyilván, egyrészt "ízlések és pofonok", másrészt az a bizonyos "MF" (MázliFaktor) okán is
Viszont a tematikus versenyek, az "elfeledett kategóriák" és a hófoltos csúszkák szuperklasszak tudtak lenni élvezeti oldalról (ezek összesített "kulminációja" számomra a hófoltos S2000-es verseny volt, ott se a helyszíntől, se a géptől se semmitől nem vártam sokat, és valami übergigabrutálkirály fun lett belőle végül
), ha eredményességben nem is mindig sikerült kihoznom magamból és a technikából a legtöbbet.
És a jövő? Részemről nagyon kíváncsian várom a két sorozat-szervezőnk és -győztesünk, Találtgyerek és Snecy összecsapásait az első helyekért (bármelyik és mindegyik versenysorozatban), amibe várhatóan jópár másik versenyző is várhatólag itt-ott beleszól majd
Én a magam részéről a dobogótól távolabbról erősítem majd a "futottak még"-kategóriát, viszont továbbra is szándékomban áll élménybeszámolni, és csak a "photo mode in VR" hiánya tart vissza attól, hogy szétspammeljem képekkel a fórumot -
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #8119 üzenetére
Köszi!
Persze, a WRC1-hez újraindul a bajnokság. -
snecy20
nagyúr
Thematic 8. forduló ''Húsvét-Rally'' eredményhirdetés, és 1. szezon végeredmény hirdetés
Az első szezon 8. fordulója, és egyben 17. versenye könnyed befejezése volt a szezonnak, Rally4-es autókkal mentünk Finnországban. Mi sem bizonyítja jobban, hogy ez az elsőkerekes kategória eléggé összehúzta a mezőnyt, hogy a szakaszokat nézve az 1. és 2. befutók között folyamatosan csak elhanyagolható különbségek voltak, ennek megfelelően az utolsó szakaszig végig nyílt küzdelem volt az első helyért a top4 versenyző között. Hátrébb is voltak bőven nagy csaták a középmezőnyben, elég megnézni a 10. hely és onnan lefelé a kül9nbségeket.
JLaci végül az utolsó szakaszon dobta el a 3. hely esélyét, így az az enyém lett, Ákos és Dundi pedig leosztották egymás között a győzelmet és a 2. helyet, és csupán 4s döntött köztük. Ákos neve mellett 4, Dundi neve mellett 2 szakaszgyőzelem található. Gratulálok a pontszerzőknek, és a dobogósoknak!
1. KoncsosÁkos
2. Dundi
3. snecy988Pontszerzések Finnországból,
KoncsosÁkos 25
Dundi0722 22
snecy988 19
JLaci74 16
Rodolfo_hu 14
G0mez86 12
MooD_hun 10
Halmai1986 8
SanZol68 7
Bardocz 6
Ratrak11 5
Tasy1982 4
Bandit81 3
Mikeka20 2
YxVsPh 1
**************************************
Jöjjön a szezon összesített végeredménye.Rajtam kívül versenyeket nyerni tudott még Ákos jó párat, Dundinak is összejött néhány, egy-egy győzelem pedig jutott G0meznek, és YxVs-nek is. Rodolfó és JLaci pedig abban a tekintetben voltak megemlítendőek, hogy szinte rendre hozták mindig a masszívabb pontszerző helyeket, de a dobogókat is! G0mez is szépen visszakapaszkodott a végére az élmezőnyhöz, a szezon első felében még nagyon csak kereste önmagát..
1. snecy 988 - 681 pont
2. KoncsosÁkos - 517 pont
3. dundi0722 - 468 pont
4. Jlaci74 - 434 pont
5. Rodolfo_Hu - 396 pont
6. G0mez86 - 362 pont
7. YxVsPh - 299 pont
8. Mikeka20 - 169 pont
9. Ratrak11 - 151 pont
10. meszol - 145 pont
11. MooD_hun - 144 pont
12. ittvane - 118 pont
13. Bandit81_H - 104 pont
14. SanZol68 - 94 pont
15. Legendshunter 86 pont
16. Szabinho79 - 66 pont
17. Basturapete - 52 pont
18. DSolt - 25 pont
19. Bardocz - 24 pont
20. Halmai1986 - 18 pont
21. ZooleeTBB - 17 pont
22. Tasy1982 - 14 pont
23. Hunfatal - 13 pont
24. Stewie1207 - 7 pont
25. Jules_GTS - 0 pontA teljes szezonos kitartó, aktív, visszajelzésekkel teli részvételt pedig szeretném megköszönni, remélhetőleg sikerült kipróbálnunk pár érdekes időjárás/helyszín/géposztály kombinációt a versenyek alatt.
-
Steve1207
veterán
Tavaly előtt talán szeptemberben volt trailere az október végi megjelenésnek, EA amúgy se szokta elsietni semmilyen stílustnál a bejelentéseket, trailereket. Megjelenés előtt 2 hónappal kb, aztán le van tudva. Ahogy az F1 is megjelenik jövő hónap végén és még csak most volt az első trailere egy hónapja. Fifa és társai ugyanezt a tendenciát követik.
-
snecy20
nagyúr
hanem a kiszámíthatatlanság a töltöttség okán
Én az elektromos energia rátöltést a leggyengébb fokozaton használom, úgy azért kevésbé zavaró. Persze ott is előjön a jelenség, mert szinte azonnal lehet padlógázt nyomni ezeknél az autóknál, és tizedmásodperc alatt megvan az 50%-os gázpedál állás. De nem olyan drasztikus így a boost mint a 2. vagy 3. állásra téve. Görögországban tényleg durva tudott lenni.
-
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #8113 üzenetére
Nem igazán a gyorsaság a gond, nekem nem ( én nem tudom mi az
), hanem a kiszámíthatatlanság a töltöttség okán.
Lemerült akkunál olyan mint a korai turbósok, lyukat rúgok a gázpedálba. Aztán egy hosszabb lejtmenet után kapaszkodnom kell a kormányba. Kanyargós pl. görög szakaszokon ez a szituáció életveszélyes (TD) tud lenni.
Kipróbáltam Colin autóját, a nevét legalábbis viseli, a mexikói finom, száraz murvás szakaszon és hazaértem.... se elektromotor, se turbó, számomra egy széphangú, szívó benzines ami pontosan követi a gázadást, a 300 feletti lóerő pedig elég, klassz volt! -
snecy20
nagyúr
Thematic-PH 'WRC1' mini-vb indulás
Ahogy az már szóbakerült a napokban, a Thematic Series következő szezonja egy kicsit hagyományosabb formátumú lesz, bejárjuk ugyanis azokat a helyszíneket a WRC1-es autókkal, amik kimaradtak a hivatalos WRC szezonból, mert nem a versenynaptár részei. Ezek sorrendben Ibéria - Skandia - Lettország - Lengyelország - Pacifico Mediterraneo - Óceánia lesznek. A versenytávok nagyjából ~50% körül alakulnak, hogy meglegyen azért annak az élménye is, hogy nem rövid sprint-versenyekről van szó.
Iberia lesz tehát ennek a 7 versenyes ''mini VB''-nek az első állomása. 2 hét lesz rá, ami szerintem messze bőven elégséges. 13 szakasz van medium és long szervízekkel, kb. 140km össz távval. Gumi problémák nem lesznek valószínűleg, mert lesz néhány nedves szakasz is, olyankor pedig ad extra vizes gumit a játék dögivel. Beállított évszak: nyár. A pontrendszer a Thematic-on használt 25-22-19-16-14-12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 rendszerű lesz.
A power stage is marad, ez autentikusan mindig a verseny utolsó szakasza lesz, és mint ahogy a vb-n is volt, ott az első öt kap majd pontot 5-4-3-2-1 rendszerben.Az 'A' szerveren már be is van izzítva a verseny.
Este még jövök a záró forduló Finnország@Rally4 ''Húsvét Rally'' eredményhirdetéssel, valamint az első szezon végeredményének a kihirdetésével is!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #8104 üzenetére
Reméljük, hogy ki tudjuk veled tartani.
Most is csak pár versenyt mentél és elég sok pontot tudtál gyűjteni. -
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #8089 üzenetére
Szeretném megköszönni a szervezést és hogy ilyen jó társaságban versenyezhetek.
Bízom benne, hogy a következő szezonban tudom majd tartani a lépést veletek.
-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #8089 üzenetére
Köszönjük szépen az összegzést, és a bajnokságokat!
Jövőre a dobogó a cél!
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- PlayStation 5
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ RX 9070 300e/9070XT 340e/4070Ti S 405e/5060Ti 210e/5070 280e/5070Ti 400e/5080 540e
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest