Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snecy20

    nagyúr

    válasz Gomez86 #8132 üzenetére

    Kösz a videót, ezt most jó volt végignézni. :)
    Viszont én ''elszenvedtem'' magam a célig, és egészen a végéig úgy éreztem, hogy ebben itt olyan nagy örömök nem lesznek. A tizenhárom szakaszból talán kettőt sikerült éppenhogy rendesen összeraknom,.
    Itt Iberiaban vizsgázott szerintem a legrosszabbul a játékban a gumimodell is, az aszfalt fizika is, és a gumi - útfelület érintkezésének a leképzése is. Többetektől hallottam már, hogy mennyire megváltás a 2.0-hoz képest aszfalton menni... hát, én inkább azt mondanám hogy van baja a WRC-ben is az aszfaltnak, csak teljesen más jellegű.

    Számomra az még mindig egy gyűlölt tulajdonsága a játéknak, ahogy a gumiknál számolja a ''drop-off'' jelenséget. Pl. teljesítesz egy 16km-es szakasz nedves gumin, tök oké minden a táv háromnegyedéig, a vége sem vállalhatatlan, de már radíroz a gumi, és már közelében sincsenek a kanyarsebességek ahhoz képest, amit a gumi még elbírt 3km-rel korábban.... aztán jön egy szervíz nélküli szakasz utána, és mintha még ezt a gyengült gumit is kicserélték volna, már egyszerűen értelmezhetetlenné válik a gumi tapadása, az FFB totál nehézzé válik, mintha már szervó sem lenne, úgy kell küzdeni a kormánnyal a lassú kanyarokban, hogy beforduljon.
    Jellemzően mindig az ilyen szakaszokon nyeltem be a hibákat. A radírozós gumi elblokkolt, és jöttek a túlcsúszások, szalagkorlátnak csapódásokból eredő kormánymű és felfüggesztés szétverődések, és így tovább.

Új hozzászólás Aktív témák