Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2049 üzenetére
A folytattam, de először a váltóból ment el a 2-es, aztán a következő szakasz elején végleg el is pukkant, azt még sikerült javítani, de a motor újra erőtlen lett a kormányzás is tropa, Nagy nehezen végig szenvedtem a 19. szakaszt, de kanyarodni, csak kézifékkel lehetett, ha a 90 fokosakat, vagy visszafordítókat nem találtam el elsőre, akkor ott tolatgattam. A szakasz végén inkább kiléptem. Lesz még javítás?
-
Találtgyerek
Topikgazda
Már csak 1 nap van hátra a PH Monte-ből. Aki nem fejezte be, annak hajrá!
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2047 üzenetére
Az én beállításom az EVO-ra volt. Rs-re írtam is, hogy lehetne finomítani, de már az EVO beállításaival is sokkal jobbat mentem. Csinálok majd én is videót a napokban erről a szakaszról. Mindenkinek más a vezetési stílusa.
Az a baj, hogy nekem csak akkor veszi fel az OBS, ha ablakba rakom a játékot.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #2045 üzenetére
Kipróbáltam én is a te beállításodat, pont a Campdasens-en, hááát ...
ekkora széttartás hátul, jó hogy mozog
Picit visszább vettem és a hajtáson is módosítottam,
így TT-ben 5:19.xxx ,
itt ott karcos lett meg kell egy hátsó lökös ...
Vezetni még nem de felvenni már tudok ... -
proci985
MODERÁTOR
karrier modot tol valaki?
WRC kell a szponzornak, egyeb dolgra erdemes koncentralni?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2043 üzenetére
Az utolsó 13. Campdasens szakaszon.
5:29... valamennyi lett.
De versenyen kívül. TT-ben teljesen ép kocsival.[ Szerkesztve ]
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2027 üzenetére
Kipróbáltam tegnap a beállításaiddal.
Hasonló sebességérzet, mint az enyémmel.
Fékerő még brutálisabb nálad, vagyis lehet még kicsit rövidíteni a féktávokon, de gondolom a gumikopás rovására.
Kevésbé tűnt alulkormányozottnak a tiéddel, viszont jobban tette kifelé a seggét, úgyhogy kigyorsításnál észen kell lenni.
Mentem vele az egyik szakaszon 5 másodpercen belül hozzád képest, az már egész jó volt, nem is értem hogy sikerült...biztos hibáztál azon a szakaszon
Néha a sebesség már megvan, viszont legtöbb szakaszon képtelen vagyok végig koncentrált maradni, Montén, és Canarias-on is a 3. vagy 4. szakaszon eldobtam a vasat.Ezt kell még valahogy gyakorolnom.
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #2038 üzenetére
Szinte szomszédok vagyunk ... Nyh.
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #2036 üzenetére
Helyileg?
-
jlaci74
aktív tag
válasz petikeh #2034 üzenetére
Igen, kemény pályák,, nem véletlen hogy TT-ban sem mentem rajta sosem, bár itt elkezdtem élvezni menet közben, akárcsak a Montét.
Egyébként én is super rallyztam a felétől ,
de legalább van lehetőség végigvinni...
Ha a Montén hiányzott a kézifék akkor itt duplán, volt az a gyors aminek az elején hajtű hajtű hátán ráadásul felfelé, na ott kaptam annyit hogy elég lábon kihordani ...Elkezdtem építeni egy kéziféket de nem haladok vele, lehet veszek egy készet mert így készen vagyok ...
-
petikeh
tag
válasz jlaci74 #2020 üzenetére
Elkezdtem. Első 3 gyors tök jó, még a 4. is... Aztán az ötödik gyorson egy tök ártalmatlan szituban későn jött a féktáv... Átbukott az úton és jött is a terminal.
Szerintem ma befejezem, mert élem ezt a sok hajtűt, de baromi koncentrálósak ezek a görög pályák. Egy fikarcnyi koncentrációvesztést sem enged meg, mert rögtön mész a völgy aljára...
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
GalaHU
őstag
válasz jlaci74 #2031 üzenetére
Persze, másik generáció, a Bubu ugye a WRC kategória születésekor jött létre. De azért a rajt utáni 300 egyenesben ne kapjak már 1mp-et... A C4-el meg a legfőbb bajom az, hogy nem lehet belőle kilátni, hiába tologatod benne az ülést nem sokat segít. Az utolsó Bubu már versenyképesebb, az kb egyidős a citrommal, de az is lassabb. Mintha ezzel akarták volna életszerűvé tenni az eredményeket, pedig a kékek nem lassúak voltak, csak a paripa volt megbízhatatlan. Ha csak fele olyan sűrűn romlik le, Colin 3x-os világbajnok...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
jlaci74
aktív tag
A "kétajtós" bubu 22B és a C4 között kb. 10 év van, ezek generációs különbségek, valóságban is lehet köztük ekkora differencia, a játék hibája hogy egy kategóriába teszi őket.
A C4 tényleg nem a legszebb, de a játékban b@szott gyors...
Bár nekem nincs olyan hogy csúnya WRC, ha cső van benne, hangos színes és versenyfelni van rajta az szép -
GalaHU
őstag
válasz Találtgyerek #2022 üzenetére
Sajnos ez más kategóriákban is így van, a klasszik 2000-es WRC-k között messze a legnagyobb kedvencem a kétajtós Subaru, de egy 10 perc körüli finn pàlyán ahol 90%-ban nyélen mész egy C4-es páros konkrétan már le is zuhanyzik mire mi beérünk…
Utálom azt a bunker jellegű C4-et, de közel sem tökèletes íveken is 20mp-et adok magamnak…Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2027 üzenetére
Köszi!
Érdekes, a kerék dőlésszög, és összetartás nálam is nagyon hasonló, fékerő kicsit alacsonyabb, és 65% a brake bias nálam, te jobban előre tetted.
Váltóáttétel szintén hasonló.
Első diffi driving lock nálad nagyon alacsony, nálam nagyon magas.
Ettől lehetett alulkormányzott az enyém vajon?
Hátsó diffi is nálam alacsonyabb értékek.
A rugók, ültetés hasonló. A stabilizátort te puhábbra vetted, én keményebbre.
Lengéscsillapítónál nálam a slow bump, slow rebound mínuszos.Az én bajom, leginkább az alulkormányozottsággal volt.
Holnap kiprábolom a tiédet! Nagyon köszi, hogy felraktad. -
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #2022 üzenetére
Gratulálok! Hiba nélkül lehozni egy teljes versenyt, ráadásul ilyen tempóbam, nem semmi...
Kíváncsi lennék a beállításaidra...nem tudom mennyire titok, bár nekem meggyőződésem, hogy inkább a tehetségen múlik.
Én is játszadoztam a beállításokkal, de nem voltam meggyőződve, hogy sikerült az ideálisat megtalálni... -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz jlaci74 #2023 üzenetére
Köszi!
Az utolsó 3 szakaszon amit tudtam beleadtam. 30 mp.-et hoztam ezalatt a 3 szakasz alatt az előttem lévőhöz képest.
Nagyjából kiszámoltam az előző körhöz képest mennyit kell gyorsulnom. A kocsin is állítottam kicsit meg a szakaszokon is már átmentem előtte az előző körben. A power-t meg akartam nyerni, de a közepén túl erőltettem pár kanyart és így kevesebb, mint fél mp-el elbuktam az első helyet.
Most kicsit szerelgetek. Van egy kormány projekt és még a kézi váltóval se volt időm foglalkozni. Aztán lassan a svéd PH VB-t is megcsinálom06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #2022 üzenetére
Húúú, az a dobogó, 5 tizeden múlott ...
Gratulálok, pláne ha "gyengébb" autóval csináltad!Egyébként nekem érzetre a Club versenyeken mindig
-nehezebben kezelhető az autó -kevesebb a tapadása -blabla ,
mint TT-ben...Duen-re rápróbálsz?
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
Végeztem ma az ERC Kanári versenyével. A régi Skoda Fabia EVO2-vel indultam, hogy kicsit változatosabb legyen a mezőny, ne csak az a sok Fabia RS legyen az elején.
Ezeken a szakaszokon még nem mentem előtte, így a navigátorra hagyatkoztam.
A szakaszok tetszettek. A navigálásban van pár hiba, de végig tudtam menni hiba nélkül az egész versenyen. Kicsit óvatosabban szoktam bekezdeni, ha ismeretlen szakaszokon megyek. Az autót 5 shakedown alatt egész jól sikerült beállítani. Később még 2x finomítottam rajt, a végére tökéletes lett számomra.
Lényeg a lényeg, hogy nem értettem, hogy miért kapok ennyit az elejétől. Az első pár szakasz még elment, mert visszafogottabban mentem. Az első nagyobb szerviz után kicsit feljebb kapcsoltam, mert ismétlődtek az első szakaszok és mertem kicsit bátrabban menni. Viszont még így is elég sokat kaptam az elsőtől. A következő nagy szervizben még egy kicsit finomítottam a beállításon, így tudtam még gyorsulni, de ez sem volt elég.
Kíváncsi voltam, hogy én vagyok ennyire elmaradva az elsőtől vagy a kocsik között is lehet nagyobb differencia.
TT-ben ugyanazon a szakaszon 3 kör a Fabia EVO2-vel és az RS-el.
Beállítások ugyanazok, igazából csak átmásoltam az EVO beállításait, amin még biztos lehetne finomítani az RS-en. Elsőre a rövid 7 km-es szakaszon 4mp.-et adtam magamnak az RS-el. Második próbálkozásra 5 és felet. A harmadikra eldobtam, mert nagyon bátor lettem vele.
Kicsit még állítgatnék biztos lenne benne. Szóval ha valaki nagyon nyerni szeretne és időre megy, akkor az Fabia EVO-t semmiképp nem ajánlom.
Ezen a szakaszon a TT eredményeket megnézve az első 100-ban az RS-en kívül 2 Fiesta és 1 C3-as volt. Az első 50-ben csak RS. Értem én, hogy új autó, de ekkora difinek nem kellene lennie szerintem a játékban. Így a játékosok 80-90% csak az RS-el fog menni a Club versenyeken.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
#programajánló
Ha valaki nem élte ki mazochista hajlamait a Montén
akkor a duen-Acropolis-ra próbáljon rá nyugodtan... -
proci985
MODERÁTOR
válasz JulesTS #2018 üzenetére
ja, mondjuk Monte Carlon nekem is feltunt, hogy megvan a hatar ahol jeges modellre valt a jatek, az addig kokemeny force feedback hirtelen kinullazodott.
marmint olyan szinten kemeny gyarilag a CSW2.5 a rally kormannyal, hogy nekem egy hatalmas kek-zold foltom lett a felkaromon
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
JulesTS
őstag
Köszi, kiváncsi vagyok rá.
Szinte mindent aránylag erős FFB-vel használok (csak a drift kivétel). Tudom, hogy a Rallynál is "szokás" gyengére venni és a pályaautós beállításaimhoz képest gyengébb FFB-vel megyek, de nem is az erősséggel van bajom, hanem a fura visszajelzésekkel. A tapadós aszfalt és a jeges közti váltás jön tisztán, de az útegyenletlenségek idegesítően erősen jönnek...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2012 üzenetére
Köszi, azt is kipróbálnám majd...
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz JulesTS #2006 üzenetére
Szerintem se az igazi így.
Jó ötlet ez a generált szakaszos dolog. Csak annyit kellene még módosítani, hogy a játékos tudjon itinert módosítani, mint az RBR-ben. Egy rendesen megírt itinerrel nagyon jókat lehetne menni ismeretlen szakaszokon. Az eredeti itiner nekem nem az igazi és sok helyen hibás is.06-3o/9759I39
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #2006 üzenetére
vannak a valós rallyban ikonikus "mindig ott van" részek, de vannak évente máshol elemek szerintem, másik kanyar, nem arra mennek, itt egy lassító, ott gumi ne vágd le...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
Tegnap este én is erőt vettem magamon. Ott hagytam abba, hogy két..három szakaszt 1-es...2-esben szenvedtem végig. Tegnap még két szakasz volt 2-es padlógáz végig (hestegsoseveddel). Utána jött szerviz és nagyjából összetákoltam az autót. Most újra van esélyem végigcsinálni. Persze most se tudom, hogy amit szervizbe csinálok az úgy jó-e és a kocsi beállítás is biztos nem optimális...
Abban viszont segíthetnétek, hogy az FFB-t hogyan állítottátok be, mert nekem nagyon arcade-osnak tűnik most... -
JulesTS
őstag
válasz Skeleton01 #2004 üzenetére
A kormányos topik összefoglalóját olvasd el, rengeteg hasznos infó van benne:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/
Nem tudom mennyit szánsz rá, de a G25-ből kiindulva szűkös a keret.
Én a fogaskerekes kormányokat nem eröltetném. Minimum valami fogaskerék/szíj hibridet néznék. Pl. a T150 (PC/PS), vagy TMX (PC/Xbox) és ezekből is a 3 pedálos verzió, vagy az utódjuk a T248 aminek jobb pedálja van, kicsit drágábban már teljesen szíjas T300 (PC/PS), TX (PC/Xbox) szintén 3 pedállal. Esetleg ha engedi a pénztárca, akkor a Fanatec szíjas bázisaival ki lehet fogni jó vételt. Mindezek természetesen használtan, mert egy részük már nem kapható újonnan, a többi meg kicsit túl van árazva. -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1999 üzenetére
Az már nem "valós" rally. Azon gondolkodtam, hogy ez csalásnak számít-e (inkább mondanám csalásnak mint nem). Mondjuk a való életben is valamennyi előnnyel indul az aki már 20 éve versenyez, mint az újoncok.
Ez ellen lehetne megoldás mondjuk az AI generált szakaszok, vagy akár rövid előregyártott részekből véletlenszerűen generált is. Ezeket a szakaszokat senki se látná addig, amíg nem jut el odáig a versenyben. Fejlesztői oldalról biztos sokkal nagyobb erőforrást igényelne, viszont azoknak akik sokat játszanak vele, kevésbé lenne megunhatató. -
Skeleton01
aktív tag
Az olvasottak hatására, pozitív értelemben elkapott a gépszíj, és 10+ év gamepad után (sok óra DR, DR 2.0, évenként új F1...), azt gondoltam, kipróbálom kormány + pedál kombóval is - volt tartalékban egy ősöreg, de szinte alig használt Logi MOMO-m - /nem nevet/. Gyakoroltam pár napot a kisebb kategóriákban /nehéz AI ellen egész jól ment/, majd ma ezek után, az Amfissa-n Time Trialban, WRC 2-ben a legjobb időtől ~ úgy egy percet kaptam, paddal 20 mp-el gyorsabbat mentem, mégsem lehet összehasonlítani élményben... Milyen best buy kormány & pedál szettet ajánlatátok esetemben? G25-re gondoltam elsőként...
[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
Próbálta már valaki versenyen, hogy az eső gumi szárazon mennyit bír és milyen?
06-3o/9759I39
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest