Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Woodslave #314 üzenetére
A játékmenetre és a végkifejletre is számottevő hatása van annak, hogy mekkora káoszt okozol, és milyen módon intézed el a főgonoszokat. A pacifista módon kiiktatott rosszarcúak további sorsáról általában levelekből, jegyzetekből, vagy beszélgetésekből értesülsz később, de az egyikükkel később össze is futsz a játék vége felé, az elárasztott negyedben; nekem nem kis örömet okozott látni, mi lett belőle... de ezt inkább nem spoilerezném el. A lényeg, hogy low chaos-szal a város másként alakul, és az endgame is eltérő, mint high-al.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Béke poraidra! Igen, én is szívesebbn vettem volna, ha még egy kicsit tovább tart, de manapság már ez is a hosszabb játékok közé tartozik... Amúgy épp mostanság fog megjelenni hozzá egy DLC, ami a Daud nézőpontjáből mutatja majd be a dolgokat, őt kell majd irányítani.
Ha majd egyszer kedved lesz hozzá, told végig magas káosszal is, a játék legvége sokkal drámaibb lesz úgy.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
GypsFulvus2
őstag
Ha nem tűzöd őket a
far...szóval, ha nem molesztálod őket utána, nem esnek le valami magas helyről, nem eszik meg őket a patkányok, hanem csak simán elalszanak, akkor az nem számít ölésnek. A hátulról történő fojtófogás, meg az altatónyíl volt a két fő fegyverem a low-chaos végigjátszásban."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nem találkoztam ilyenekkel. A whiskey főző üzemben én sok embert leütöttem, elaltattam, mégsem támadt rám Slackjaw. Nem hinném hogy bug lenne, sztem valakit kinyírhattál, aki a bandához tartozik. Emilyvel sem volt problémám, elhúzott elsőre.
Mindenkit, akit közvetlenül, vagy közvetve te nyírsz ki, ölésnek veszi. Ha ledobod az emeletről, ha leütöd, vízbe esik és megfullad, vagy öntudatlan állapotban megeszik a patkányok, amelyeket megidéztél, agyonüti az áram a kapuban amit megbuheráltál stb. ez mind beszámít.
A káoszt pedig kumuláltan számolja: tehát ha egy küldetést alacsony káosszal csináltál meg, de az előzőben sokat öldököltél, akkor az összesített káosz magas marad. Az alacsony káosz végigjátszás nehéz, sok türelmet igényel. Én a legnehezebb fokozaton toltam, és a low-chaos végigjátszást sem sikerült teljesen ölés-mentesen megcsinálni: 3 áldozatom volt a teljes játékban (a főgonoszokat sem öltem meg; mindig akadt valamilyen "elegánsabb" megoldás). Rengetegszer kellett visszatölteni egy-egy helyzetet: sztem neked ehhez nem lenne türelmed. Sztem haladj ahogyan éppen kedved tartja, aztán másodjára már könnyebb kísérletezgetni, amikor már jobban kiismerte az ember a játékmechanikát.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nem igazán értem mi bajod van a kétszeri végigjátszással? Nem a vége miatt érdemes, hanem azért mert teljesen más játékmenetet, gyökeresen eltérő játékélményt ad. Én alapvetően sunnyogó pacifista vagyok, és szeretem megkímélni az ellenfeleket. Viszont érdekelt a másik mód is, mivel a karaktert célszerű máshogyan fejleszteni, más képességek a hasznosabbak, illetve a város hangulata még komorabbá, még nyomasztóbbá válik magas káosszal. Mindkét módot, mindkét végigjátszást nagyon élveztem; nem vágom, miért olyan humoros is ez?
Katt: Nyugodtan játssz úgy, ahogy jólesik, gyilkolj csak, és kísérletezz a különféle képességek kombinálásával; nagyon trükkös gyilkolási módokat lehet kitalálni."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Más lesz a vége, de hogy elcseszi, azt nem mondanám. Nagy káosszal nem lesz annyira "mindenki heppi" a vége, viszont az utolsó jelentek, a végkifejlet szerintem sokkal drámaibb. Érdemes mindkét módon végigtolni, mert nemcsak a végkifejlet, hanem a játékmenet is teljesen más, és a képességeket is máshogyan kell fejleszteni. Ebben a játékban simán benne van a (legalább) két végigjátszás.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Lesz majd egy-két ember küldetés közben is, de nem sok. Egy Griff nevű fickó az első küldetéstől elérhető, amit a loyalisták adnak. Meg kell menteni a fickót, aztán tőle is vásárolhatsz, de drágábban adja, mint Piero. Tervrajzokat érdemes tőle venni (meg találni is lehet ezeket), mert azokkal Piero upgradelni tudja a felszerelésed. Ne csak a pénzt, hanem a tárgyakat, érceket, réztekercset stb. is gyűjtsd be, mert ezek is automatikusan pénzzé alakulnak.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #244 üzenetére
A tyúk meg a tojás. Végül is igen. Az azért érdekes, hogy különböző fejlesztőkről és különböző kiadókról van szó; furcsa, hogy nem csesztetik egymást a nyilvánvaló hasonlóságokért, lenyúlásokért. Bezzeg, ha az Apple is foglalkozna játékfejlesztéssel... (az Isten mentsen meg tőle)
alratar: Emlékezetem szerint nem, de nincs is rá szükség, nem zavarnak be sehol.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #241 üzenetére
Hű, bakker. Na EZ tényleg koppintás. Néhány kép simán lehetne egy Dishonored DLC is, annyira egyeznek stílusban, grafikában. Ettől persze lehet még jó játék.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Fitzgerald #239 üzenetére
Nem hiszem, hogy kopizásról lenne szó, hiszen az Arx és a Dark Messiah ugyanezen cég terméke, a többi felsorolt játékkal meg valóban vannak hasonló elemek, de inkább csak általánosságokban, nem konkrét játékelemekben. Ennyi erővel a Crysis sorozat meg a Far Cry koppintása lehetne, hiszen mindkettőben kemény macsó csávó lövöldözi FP nézetben az ellenséget, mindenféle fegyverekkel. Inkább csak arról van szó, hogy a lopakodós, lesből támadós, természetfölöttivel meghintett játékmenetek óhatatlanul hasonlítanak egymásra. Meg asztán szerintem a Dishonorednak megvan a maga, csak rá jellemző hangulata. Nem hiszem, hogy sok évtized után a játékipar ki tudna még termelni olyan játékot (ez esetben mondhatjuk, hogy alkotást), ami semmilyen tekintetben nem hasonlít egyetlen korábbi játékra sem.
Amúgy a Dark Messiah-ot én nem érzem mellényúlásnak. Az a játék egy vegytiszta H&S, ez is volt a kiinduló koncepciója. Soha nem is akart más lenni, több lenni, soha nem nevezték vagy szánták az Arx Fatalis utódjának. H&S játékként pedig szerintem nagyszerű, egy igazi adrenalin-fröccs, a harcrendszere pedig talán a legjobb, amivel találkoztam eddig.
Az Arx méltó folytatásáért szívesen odaadnám a bal kisujjamat , de ennek megalkotására a mai igények mellett csekély az esély.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Azért nem csak az itt lézengő pár ember szerint lett klasszis játék ez: a rangos BAFTA év játéka díjat a Dishonored kapta.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz WonderCSabo #221 üzenetére
Az tökmindegy, hogy lopakodva, vagy Rambo-stílusban vágod el a torkukat. Minden ölés számít, akár mezei őr, akár főellenség. Ha elkábítod, vagy altatónyíllal kezeled őket, akkor nem halnak meg, bár itt is vigyázni kell: ha egy elkábított embert felzabálnak a patkányok, vagy vízbe esik, azt is a te rovásodra számolja, mint ahogyan azt is, ha megbuherálod az eszközöket, és ropogósra süti őket az áram. A játék vége attól függ, hogy összességében mennyi gyilkosság van a rovásodon. Amíg low chaos-t látsz a küldetés összesítőnél, addig egy pozitívabb kicsengésű, bár kevésbé drámai végjátékra számíthatsz. Én teljesen ölés nélkül próbáltam, de (legnehezebb fokozaton legalábbis) nem sikerült. Első végigjátszásom során összesen 3 áldozatom volt - ez még bőven low chaos.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Trükkös! Most akkor büszke vagyok, mert a bemutatott módozatok közül kettőt (az alapértelmezett friendly fire, meg polaritás megfordításos, kapuba csalásos megsütés) én is alkalmaztam. Épp tegnap fejeztem be a "véres", magas chaos-os végigjátszást. A játék vége így sokkal drámaibb, mint a "good guy - low chaos" végigjátszással, csak a zárójelenet után a befejező videónak azért van egy kis keserű mellékíze.
Nagyon jó játék ez. Igazából egy dolog okozott kisebb csalódást, a természetfölötti szál ziccerének kihagyása. Azt hittem, hogy az Outlandernek nagyobb szerepe lesz a végén, hogy benyújtja majd a számlát a képességekért, beavatkozik, hogy a saját szája íze szerint alakítsa a történetet. De végig csak narrátor volt. Ez azt hiszem jókora kihagyott lehetőség volt, ez az egyetlen dolog, ami kicsiny hiányérzetet kelt bennem.
Ettől eltekintve mindenkinek erősen ajánlom, aki nem a "mész, oszt' lősz" játékmenetű, egységsugarú felhasználóknak szánt "alkotásokat" kedveli.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Tetszik, bár ez azért másnak tűnik. Egyszer ezt is ki kéne próbálni. A Dishonored azért nem horror, a hangulata inkább olyan rothasztó-nyomasztó szarszagú viktoriánus steampunk anglia, rothadó plüssfotelekkel, bálnazsírtól ragadós rézkallantyúkkal, meg éjjeliedények budiszagával, némi perverzióval és hatalommániás emberekkel, meg természetfölöttivel keveredve...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Ehhez hasonló hangulatú nem igen akad (Haas szerint a Clive Barker's: Undying-nak van hasonló hangulata, de azt én nem ismerem. Játékmenet szempontjából valamennyire hasonlítanak ehhez a Riddick játékok, a Deus Ex sorozat (a 3. része, a Human Revolution is nagyon jó, az első rész pedig zseniális). Akad kevés hasonlóság az Arcane korábbi játékával, a Dark Messiah-hal is, de az már H&S kategória. Ezeket nyugodt szívvel ajánlom kipróbálásra.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Igen, nekes számolja azokat is. Vagy azokat is, akik eszméletlen állapotban véletlen vízbe esnek és megfúladnak stb. Végig lehet csinálni kinyírás nélkül, nekem very hard fokozaton 3 öléssel sikerült. Persze nyilván ez a suttyogó osnást kedvelőknek való, mint én is, és sok türelem kell hozzá Időlassítás is jó, de az állazok megszállása, meg a kiterjsztett teleport, meg a falakon átlátás nélkülözhetetlen.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hunboy1974 #171 üzenetére
Ha low caos-szal játszod végig, azaz nem nyírsz ki senkit, vagy csak pár embert, a főgenyókat sem (vannak alternatívák) akkor más lesz a vége.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #24650752 #158 üzenetére
Így van, én is sokat költök altatóvesszőkre. Ennél a játékstílusnál a 2. szintű falon átlátást (ezzel lehet az eldugott érméket is jól megtalálni), a 2. szintű teleportációt, meg az állatok megszállását használom a leggyakrabban. Fontos volt még az agility felfejlesztése is.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green , 100% akku, független
- Apple iPad Air 6gen ,Space Gray,M2, 11'',256Gb, Wifi, új, 2026.12.ig garos
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -40% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple iPad Air 6gen ,Space Gray,M2, 11'',256Gb, Wifi+Cellular (eSim) független, új, 2027.12.ig garos
- Cooler Master 700W-os tápegység