Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomi_mod

    aktív tag

    válasz Đusty #3919 üzenetére

    Ha egy picit gondolkoznál rájönnél miért van két billentyű, de segítek!
    Az egy billentyűs megoldás úgy műxik, hogy figyeli a fordulatszám ingadozást, ha esik és váltasz akkor le lépteti, ha növekszik akkor felfelé lépteti, ezzel akkor van baj, ha gázadásnál kéne visszaváltani!
    GP-t (1,2,3,4,) játszottam manuális váltóval és tényleg marha jól meg volt csinálva, de ha mondjuk egy kanyarban kellett előzni, kifékez/gyorsít akkor durván el lehetett rontani. Rövid féktáv, a motorfékkel is lassítva (később kezdeni a visszaváltásokat), aztán padlógáz!!!, de most akkor hogy is váltasz le a megfelelő fokozatig??? Elég fura az a megoldás, leváltásnál ne akarjak gázt adni...LOL

    Persze megoldható az, hogy a ne a fordultszám esést/emelkedést hanem a konkrét értéket vegye alapul, alsó harmadban le, felső harmadben fel és ennyi, csak ezzel meg vizes pályán lehet gond -nem részletezem...

    Az utolsó meg akár lehet technikai akadály is, mivel ha egy billentyű jelebntené a két funkciót akkor kvázi a kormányok két külön fülét sem tudná kezelni mert neki EGY gomb kell csak.
    Már a TOCA-1ben két gombos volt a kiosztás...jobb ez így!

Új hozzászólás Aktív témák