Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
Sziasztok
Adott egy 2008-as évjáratú Nissan Qashqai, a következő hibajelenséggel:
Lassú haladás (10-50km/h) közben az úthibákon a bal eleje felől kopog valami már egy jóideje. Nyáron annyira nem zavaró, de a téli hidegben rosszabb a helyzet.
A kormányon nem érezni semmi lógást, átrángatva a futóművet, a szokásos lehetőségek megnézve, nem találtam semmit.
Amik eddig cserélve lettek:Stabilizátor pálcák
Komplett lengőkar szilentekkel, gömbfejjel
Kormány gömbfej
Toronyszilentek, toronycsapágyakkal együtt (a lengéscsillapítók szárai is rendben vannak)A kopogás ugyanúgy megvan, már kezdek tanácstalan lenni. Kínomban már a első futómű segédkeretének rögzítőcsavarjaira húzgáltam rá, azok is rendben voltak, a pótkerék rögzítését is ellenőriztem, az akksi is stabilan a helyén van, nincs több ötletem, hogy mi lehet ez.
A motortartó bak is okénak tűnik, a billentésgátló is, pajszerrel feszegetve, meg amúgy sem terhelésváltáskor koppan.Nincs esetleg valami ötletetek, hogy mit nézzek még meg rajta?
Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
-
gabe_
őstag
Na, az injektorokat kimértem, rendben voltak, üzemanyagnyomást nem tudtam mérni, de a biztonság érdekében cseréltem egy benzin szűrőt is, majd a további kutakodás során meglett a hiba, egy törött szelephimba formájában:
Még jó, hogy mondtam a tulajnak, hogy ne menjen lábon tovább vele...Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
Sziasztok
Adott egy kis ronda, 2001-es Hyundai Atos, ami sajnos háromhengerezik. Előzmény, hogy kb. egy hete katalizátor hibát dobott, amit kitöröltek, kicsit meghajtották, nem jött vissza a hiba.
Tegnap menet közben elment az erő, dadogni kezdett. Leállították, majd kiolvasva, P0300, P0301 és P0303 hibakódot mutat, amik ugye égéskimaradást jelentenek.
A gyertyacsere úgyis aktuális lett volna már, emellett kapott még új gyertyakábeleket és gyújtótrafót.
A hiba sajnos nem szűnt meg, visszadobja a P0301 és P0300 hibákat.
A vákuumcsöveket átnéztem, egy kisebb repedést találtam az egyik végén, amit kb. egy centire a végétől viszavágtam, így már jó lett az, de semmi változás.Ki merre indulna tovább a hibakeresésben?
Én az injektorok megcserélésére gondoltam, hogy lássam, vándorol-e a másik hengerre a hiba.
Esetleg üzemanyagnyomás?
A korábbi katalizátor hiba okozhat ilyet?Köszönöm előre is
Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
Sziasztok
Adott egy vezérléscserés kis hyundai atos, aminek az Istennek se tudjuk kicsavarni a főtengely végén lévő csavart, ami a bordásszíj tárcsát és a vezérműszíj kerekét is fogja.
Amin túlvagyok már, melegítettem gázfáklyával, de a 700Nm-es ütvecsavarozó nem lazítja.
Gondolom, be lehet ragasztva, tudtok esetleg valami fortélyt, a kitekeréséhez?Sovány szakácsban sose bízz!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Gurulunk, WAZE?!
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Tudományos Pandémia Klub
- Bundle topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Itt vannak az első hivatalos képek a Nubia Z70 Ultráról
- Adobe Lightroom topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest