Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
F01 (LCI) 7-es BMW légrugók szenzorait ki lehet kapcsolni, vagy van esetleg szerviz állása a futóműnek? Nyári gumik felrakása miatt érdeklődöm, mert mikor a télik kerültek fel, nem tudták a gumisok behajtani az emelő csápjait Esetleg marad a krokodil/deszka a kerekek alá?
Bimmer topikban nem kaptam válszt, hátha[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Grand Scenic 2009 (pre-facelift, DPF nélküli) 1.9 dci-t hogyan tudok szándékosan limp mode-ba tenni, mit lehet a legegyszerűbben lehúzni, hogy ezt elérjem? Csak addig kéne, amíg eljut a szervizig, elővigyázatosságból. Illetve a hajtókarcsapágyak a gyári 2 év/30kkm periódusokat tartva hány km-nél érdemes ellenőrizni/cserélni? Van esetleg olyan évjárat, amit már nem érint?
-
molnarpeter
nagyúr
Egyre jobban kormol, egyenletes haladásnál (2000-2500 körül) elkezd finoman rángatni - kulcsos autó, megelőzésképp gondoltam, már elvileg van időpontja is Egyszer már berakta magát vészmódba, de újraindítással visszaállt. Tippre döglődik a turbó, de a rángatás számomra sötét folt, talán EGR/MAP 191k a futás. Csapágy is a gyári periódus jutott eszembe, én 0W40-et adnék neki 10 ezrenként, ha már "kulcsos", illetve az 1.5 mellett erről az 1.9-ről is olvastam hajtórúdcsapágy gondokkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #326 üzenetére
El is felejtettem, IC csere után megjavult a kormolást tekintve Köszi Mágus és bitpork a válaszokat!
-
molnarpeter
nagyúr
Főfékhengerből melyik márkát szeressem? Gyári Bosch 21 év után feladta, sok volt a 8 év állás neki (Citroen Jumper 1.9TD ABS nélküli, elvileg Lucas, de nem TRW fékrendszer)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #456 üzenetére
Valami normális helyen kiszedetheted (pl duett), és gyári bontott alkatrésszel megpróbálhatod a távirányítót. Lopás ellen 4k egy biztosítás 1m-ig, nem tehetnék be másik riasztót
-
molnarpeter
nagyúr
Fél-off MTZ motort generálozunk, és kétféle dugattyú elérhető, egyik 1,7 kg körül, vastagabb tetővel (1-2 centi különbség belülről mérve), vagy 1,5 kg a könnyebbik. Mivel lassú fordulatú motor, és hosszú távra tervezünk, a kérdés, hogy a robusztus, vagy a könnyű lenne jobb, esetleg inkább a kidolgozás minősége alapján lenne érdemes választani?
A dugattyúkon (110mm átmérő) 00, 50, 80 jelzések vannak beütve, ez mit jelenthet? 00 van két darab nálunk, kb. egyforma tömeg, 80 úgy 60 grammal könnyebb, az 50-es pedig a 1,5 kg-s.
Belefutottunk egy alkatrész problémába. Külön dobozolt szettet vettünk, egyformaként adtak - mint kiderült - 3 hasonlót, és egy jelentősen eltérőt. Csere lesz, csak nem tudom, milyen lenne jobb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #505 üzenetére
Végül csere nincs, mert kifutott, de lesz a könnyebbikből PTFE bevonatolt szoknyás, 4 darabos szettben, elvileg összeválogatva.
-
molnarpeter
nagyúr
Köszönöm, hétfőn kiderül Az első számú készlet hüvely+dugó párosból volt 4 külön dobozzal, de botrány, hogy ekkora különbségek voltak. Ha minden igaz, az új rendelés már gyárban összeválogatott, négyesével csomagolt készlet. Ahogy nézem, a Federal Mogul szerint akár 8 ezrelék üzemanyag-megtakarítás is elérhető a súrlódáscsökkentő palástbevonatnak köszönhetően, csak ez a garnitúra Завод Двигатель (importőr szerint ez vált be) Mindenesetre első dolgunk lesz a mérés, elsősorban tömeg, plusz átmérők gyűrűhornyok közt és szoknya aljától 1 centire, csapszeggel párhuzamosan és merőlegesen is, aztán hajtókarral még egy kör...
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bucihost #679 üzenetére
Kell azért neki idő, mire kikezdi. Hosszú állás után a száraz tömítésnek még jót is tesz, ha bedagad komolyra fordítva a szót, egy kis járatás nem kéne nagyon gondot okozzon, csak utána alaposan engedd le, és esetleg ejts meg mégegy olajcserét nem sokkal később. Ha úgyis motorcsere a B terv, nem nagy kockázat pár szimering.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #686 üzenetére
Amennyibe egy telifény kerül, biztosan megérné vidékre vinni
-
molnarpeter
nagyúr
Lenne egy Grande Punto 1.3 Mjet 90 LE 199A3000 motoros paripa, ami jellemzően limp mode-ban hajlandó csak üzemelni. Hibák törlése után pár km, illetve némi terhelés után természetesen vissza is jön.
Hibakódok:
P0401 EGR - insufficient flow
P0238 MAP - signal too high
P0236 MAP - implausible signalA kérdésem elsőre az lenne, hogy mivel kezdjem? Arra gondoltam, hogy az EGR és környéke tisztítást igényelhet a lerakódott korom miatt (turbó geometria szintén gyanúsított), nade ha a szelepnek elektronikai hibája van, azt meg lehet állapítani egyszerűen, akár a helyén, vagy már kiszerelt állapotban? Vagy inkább vákuum szelepet/csöveket kellene valahogyan tesztelni elsőnek? Nem akarok semmit levakolni, nem vagyok én kőműves
Végére a freeze frame, itt 2. fokozatban gyorsítva ~4500-nál fogta magát, torpant egy nagyot, és 3500 maximális fordulatszámmal beállt a vészmód.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #806 üzenetére
Na, csak jobban körül kellett nézni, vákuum cső hiba volt. Mielőtt hozzám került, volt két hosszbordás szakadás görgő miatt, valószínű az csapott oda, látszott javítási próba nyoma. Lyukas és ragasztós részt kivágtam, kis toldás fém csővel, s már jó is (bár a csövet rögzítő patent törött, cserés). Majd némi szépítés ráfér a megoldásra, legjobb lenne a csövet cserélni, csak ne volna olyan nehéz hozzáférni a vákuum tartályhoz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Renault topik , lehetőleg konkrét hirdetés linkkel 2.2 dCi ne, inkább a 2.0 dCi jó hozzá szerintem. A 2.0 turbó benzin sem rossz talán, viszont ott gázszettel kezdeném a közös életet, ekkora kasztniban a fogyasztás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #866 üzenetére
Ha csak 1-2 kérdés, tedd fel ide, hátha Másrészt konkrét típus-generáció fb csoportjában is érdemes lenne érdeklődni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett