Új hozzászólás Aktív témák
-
jjohn
aktív tag
válasz MasterMark #1291 üzenetére
Persze azt értem, csak fura hogy a műszerfalon le fel mászkál a mutató.
-
gyimger
őstag
válasz MasterMark #1302 üzenetére
Nem volt semmi másban eltérés, csak ebben, hogy gázadásnál kopogó hang és nem haladtunk. Megpróbáltam rükvercben is, ugyanez.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz MasterMark #1310 üzenetére
Nem tudom, fogok-e így érteni hozzá valaha. Most hívtak, hogy a féltengely törött.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz MasterMark #1312 üzenetére
Igen, köszi. Amit volt időm/ lélekjelenlétem kipróbálni, az annyi volt, hogy üresben nem kattogott. Havernak mondtam is, hogy mivel az első keréknek kéne hajtani, akár tengely is lehet.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1329 üzenetére
Kicsit gyorsírottam, hogy kiprovokáljam a megcsúszást, és ezáltal az esp beavatkozását. Lehet, hogy kevés volt a sebesség?
-
-
jjohn
aktív tag
válasz MasterMark #1336 üzenetére
Visszacsapó szeleppel nem találkoztam mármint külön, ha jól tudom itt az Y elosztó tölti be ezt a szerepet ennek van egy kicsi alja olyan mint egy tartály. Eresztést nem láttam tényleg sehol sem.
Köszi a választ! Ilyen spirál van és ilyen motor van a tartályon. -
jjohn
aktív tag
válasz MasterMark #1339 üzenetére
Próbáltam álló helyzetben, azután menet közben, de mindkét alkalommal nagyon kevés volt a nyomás alig spriccelt.
-
-Solt-
veterán
válasz MasterMark #1345 üzenetére
1000 éves... lötyögött, meghúztam... vagyis próbáltam, eltört!
Nem lesz ez egyszerű menet így S.O.S-ben... univerzálisat még csak hasonlót sem találok, gyárit meg érdekes lesz így a két ünnep közt! Ez van, köszi...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz MasterMark #1347 üzenetére
Unixban találtam olyat ami jó, ez a része megoldva, köszönöm!
Viszont van más nyűgöm is, nem indul a kis szaros. Akksi rendben, hallom, hogy a relé kattan, de semmi nem történik. Így elsőre azt mondanám, hogy önindító, de van benne egy utólagos riasztó ami most riasztani sem hajlandó és hajlok arra, hogy az hülyült meg. Betolással kiderülne mert ha beindul akkor a relé vagy az önindító a szar, ha meg nem akkor a riasztó, esetleg az immo szart be. (mindkét kulccsal próbáltam)
A lényeg, hogy ezeket a benzines, katalizátoros kis vackokat mennyire lehet tologatni? 2-3 próbálkozással gondolom nem okozok túl nagy problémát!?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz MasterMark #1353 üzenetére
Nem tesz jót neki azt tudom, de 1-2 próbálkozást talán kibír... Nem, csak relé kattan egy halkat, önindító meg sem mozdul. Az önindító kopogtatáshoz meg kéne emelni, de azt csak az udvaron tudnám, ahhoz meg ebben az időben nincs kedvem. Ha esetleg beindul a tolástól, akkor átgurulok vele aknára és ránézek...
www.smart-bus.hu
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #1359 üzenetére
[link] pl (van vagy 3, mondjuk be tudja csípni az ember kezét ha rossz helyen fogja )
Amúgy fejet lefúrni/köszörülni, akkor szétjön, kiálló darabokra meg lehet rögtönözni (lapolni, anyát hegeszteni, stb), esetleg megfúrni. Ha kijön, menetes szár bele és úgy nem kell mégegyszer aluból kiszenvedni.[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1380 üzenetére
Sajnos nem fotóztam le, így nem tudom jól elmagyarázni, de: kinyomtam a munkahengert, annyira, mintha el lennének kopva a fékbetétek, és így a dugattyú szélétől kb 1cm -re lévő nútból ki tudtam emelni a porvédőt, ezalatt benézve láttam kis rozsdát. Viszont épphogy beláttam, lehet, hogy nem a dugattyú, hanem a nyereg belseje a rozsdás, nem tudom. Elviszem felújíttatni, de addig is hátha javult kicsit. (Úgy tűnik legalábbis). Így kinyomva viszont a porvédőt simán be tudtam tenni a dugattyú peremébe.
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1442 üzenetére
Köszi. Szemre rendben van, mozgatni nem nagyon merem. Olyan, mintha a résolaj csőnél szivárogna, de járó motornal sem látszik. Résolaj csőnél mennyi amúgy a nyomás?
Olyan, mintha el lenne dugulva résolaj visszafolyás.
Ja, a levegő beszívó cső alatt a visszatérő résolajcső belemegy valami mágnesszelepbe? Vagy mibe. Az mit csinál?[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz MasterMark #1449 üzenetére
Igen, úgy lehet csak indítani, ha ki van nyomva a kuplung.
Üresben gázra is. Kevésbbé lehet hallani, de lehet akkor is.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
válasz MasterMark #1452 üzenetére
Kijjebb jöttem a városból.
Egy fokkal jobb talán.
[link][ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
őstag
-
jerry311
nagyúr
válasz MasterMark #1467 üzenetére
Nem jó egy szót vagy tárgyat saját magával magyarázni.
Lásd: A Föld geoid alakú. -
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1483 üzenetére
De tulajdonképpen elég meleg helyen van, csak nem gondolnám, hogy meg kell olvadnia...
A képen pirossal jelölt alkatrész az, a bal oldalon a kocsi eleje felé menő (coolerhez) gumicső csatlakozásánál van megolvadva, bent a gumicsőben levő rész.
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1485 üzenetére
Jól látod, igen. Ráadásul a takarólemezek alatt a dpf van, ami ugye 600°C is szokott lenni.
Ennek ez a gyári kinézete/kialakítása, ez egy ford. Na jó, psa alapokon.[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1498 üzenetére
Mondanám, hogy értem, de nem teljesen. Akkor mokor megy a klíma, akkor is büdösnek kellene lenni, nem? Elhiszem, hogy úgy van, ahogy mondod, csak nem értem.
Na mindegy, a kifolyót jó, hogy mondtad, nem néztem még, alá kell mászni. De megnézem. Legszívesebben valami nagynyomású izével átmosnám, de nem férek semmivel. Gondoltam mar a háti permetezőre is, de nem fér szerintem oda.[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1500 üzenetére
Á, tudom, hogy nem a motor, csak rosszul írtam.
O.K. Hát a klímadoboz kiszereléshez nagyon puhány vagyok.
Először is akkor megkeresem és ellenőrzöm a kifolyót.-
-
Shinjike87
aktív tag
válasz MasterMark #1508 üzenetére
Melyiket? A biztosítéktáblába kötést, vagy a cigánykodós 12V-s aljzatba kötést? Nehogy aztán a hátamba robbanjon a légzsák. Tudsz szakembert, aki vállalná?
-
jerry311
nagyúr
válasz MasterMark #1542 üzenetére
Ha a Parkside-nak lenne allando elerhetosege...
Ha kell X szerszam, akkor ne kelljen mar addig varni mig a Lidl ugy dont, hogy eppen azt arul egy hetig. -
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1567 üzenetére
Logikus, és én sem értem, de nem egy autót láttam már egy tompítottal, ami viszont vakított.
Más:
Tűzkarika (injektor alatti réz alátét) kiszedése? A porlasztó könnyen kijött, viszont azt a piszok alátétet nem tudom kiszedni. Próbáltam csavarhúzót belenyomni, meg se mozdul. Az a kúp alakú recés(menetes?) kiszedő kiszedi tutira? Vagy valami egyéb tuti tipp? 1.6 tdci/hdi.-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1625 üzenetére
Köszi. A temosztátházból megy egy vékony cső a hűtő tetejébe, szerintem ki kellene légtelenednie. A víz piszkos kell, hogy legyen, ha bedolgozik a kipufogógáz?
Molnarpeter: olyat hol lehet? Vizsgabázis, vagy "sima" autószerelő műhely?
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
-
Teodor52
senior tag
válasz MasterMark #1699 üzenetére
Akkor a helyes futómű beállítás elérése érdekében a rázópad és a fékpados vizsgálat is szükséges vagy elég pájszerrel le ellenőrizni az egyes felfüggesztési elemeket?
-
Teodor52
senior tag
válasz MasterMark #1710 üzenetére
Ezért húzhat valamelyik irányba az autó?
-
Teodor52
senior tag
válasz MasterMark #1712 üzenetére
Lézeres négyfejes műszer enged valamennyi tűrést, hogy egy nagyon kicsit, de nagy kicsit húzzon az autó jobbra?
Illetve még egy kérdés: azt mondják, hogy minden autó alapból jobbra megy. Ilyet én még nem hallottam!
Ez igaz?[ Szerkesztve ]
-
Teodor52
senior tag
válasz MasterMark #1714 üzenetére
Maga a műszert mondod, hogy nincs bekalibrálva jól?
A másik kérdésemre hogy akkor az autónak ha teljesen vízszintes az út akkor egyáltalán nem szabadna húzni még nagyon nagyon érzékenyen sem jobbra az autónak, bármilyen hosszú útról beszélünk, igaz?
-
Teodor52
senior tag
válasz MasterMark #1716 üzenetére
Lézeres műszerek geometriai paraméterket tekintve bizonyos tűrést engednek, hogy zöld tartományban legyen az adott érték, legyen ez fok, perc, mm?
-
Teodor52
senior tag
válasz MasterMark #1720 üzenetére
Köszönóm az infókat.
-
enginev3.0
félisten
válasz MasterMark #1723 üzenetére
Köszi, akkor megvárjuk a hétfőt
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
qdak
addikt
válasz MasterMark #1736 üzenetére
Nem szeretem, ha aksit húzza.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
gabor9991
őstag
válasz MasterMark #1787 üzenetére
Nem volt gond vele már 2 műszakin is úgy ment át hogy a vizsgasorra érkezve kitöröltem a hibakódot így lekapcsolt check engine lámpával álltam be a vizsgálatra bízva abban hogy kibírja azt a fél órát Kibírta, de annyira régóta világitba hibalámpa hogy attól tartok kiég az izzó.Csak emiatt lesz barkacsszakkör, mint írtam feljebb egyébként érzésre teljesen jó a működése és a vizsgán a mérés szerint is megfelelő volt.
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #1800 üzenetére
Igen egybe van a kézifékkel
Szorul a drágám, és alkatrész vásárlás előtt godoltam érdemes megnézni hogy mi szorul.
Mert ha maga a nyereg szorul akkor feleslegesen vennék egy tömítés készletett mert új nyereg esetén az nem kell.
Bár kicsitt sokkolt hogy mennyi hozzá egy nyereg.[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #1802 üzenetére
Fék szorul, melegszik a tárcsa és már a felni is ha megyek
De nem tudom hogy melyik része szorul
Nyereg
Betétt rozsdásodott be és ott
Kis csuszka rozsfásodott beMég csak kerék lélevételell szemlevételeztem, meg kézzel megmozgattam a kzifék karját a nyergen az mozgott nem volt beállva
És az is bosszant hogy unix oldala még alváz szám alapján is kétfajta nyereghez hoz javító készletett
Minkhenger átmérője más 38 és 42mm[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz MasterMark #1810 üzenetére
DRI[link] márkát is néztem
Ha jól olvastam ők felújítanak, tehát valaki visszaadja a gyári rossz alkatrészét és ők felújítják
[link]Ez van is raktáron a legközelebbi üzletükbe
AZMT esetén az nagyon izé hogy írják hogy kínából jön a cucc
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #1842 üzenetére
Igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...