Hirdetés
- Voin - Jövő hónapban érkezik a belső nézetes hack&slash korai kiadása
- SPRAWL - Konzolokra is megjelent a retró FPS
- Path of Exile II - A készítők egyórányi stream adásban mutatták meg a játékot
- Akciófigyelő 2024: PlayStation Black Friday leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Máris túl az 1 millión
- Nintendo Switch
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Assetto Corsa Competizione
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
"Az én tapasztalatom az, hogy udvarias panasszal hamarabb érsz célt mint pattogással."
tökéletesen igazad van abban az esetben, ha az adott cégnél létezik komolynak mondható vevői panaszkezelés, és valóban fontos az elégedett vevő. Jelen esetben valószínűleg ez így van, ezért szerintem is így érdemes eljárni.
Azonban:
Udvariasan panaszt tettem egy futárra egy komoly futárcégnél. Nem pattogtam, tényszerűen leírtam, mit művelt. Le se xarták a fejemet, semmilyen választ nem kaptam.
Sok helyen, ha nem vered az ajtót, észre sem vesznek. Ha van 10 reklamáló, amiből 4 csapkodja az asztalt, meg fogyasztóvédelemmel fenyeget, a másik 6 meg udvarias, nyugodt hangnemben kommunikál, akkor az a 6 "nem égető probléma", várhat (legalábbis addig mindenképp, amíg át nem lép a másik táborba és elkezd asztalt csapokodni), talán választ se kap.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Windows 11
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Szólánc.
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- iPhone topik
- IFA 2024: Kezünkben az Ulefone apró strapamobilja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest