-
GAMEPOD.hu
Airsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #31191 üzenetére
az a baj hogy felületes szemlélő nem fogja tudni megmondani hogy az klón vagy hamisítvány vagy a kettő között valami átmenet Volt játékon gyerek nem is olyan rég aki mondta, hogy tök jó üzletet csinált aksival, mert vett egy titán li-ion klón aksit bagatel áron, nem kell hozzá okostöltő, sose púposodik fel, nem kell tárolásra meríteni meg semmi. Az előző nimh töltőjével tudja használni mert annyira okos Ugyanolyan hengeres, meg minden. Hát nem lion volt
-
macilaci78
nagyúr
-
DNReNTi
őstag
válasz f4lcon #31191 üzenetére
Nekem is valami Redox - vagy ilyesmi - van, szinten koszoni, tok jol van. Amugy ez anno kb kozel annyiba kerult mint egy Imax, csak akkor azt nem tudtam venni sehol. Nyilvan hasznalattol is fugg, de szerintem atlagos ilyen havi 1-2 akkutoltesre egy ilyen "jobb" klon teljesen oke. Ugyan ugy fejlodott ez is az elmult 15-20 evben, mint az egesz airsoft ipar.
Ha valaki mondjuk uzemeltet egy arenat lipos berfegyokkal, ahol 1-1 akkut heti 3-4x tolt, es van neki 30-40-50db akkuja, akkor mar en is azt mondanam, hogy csak a a jol bevalt johet szoba.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #31120 üzenetére
Nekem személy szerint nincs sok tapasztalatom a kiegészítőkkel. Ritkán cserélek fegyvert és kb az optika, szíj terén ki is merül az, amit a fegyverre aggatok. Tárak persze vannak, de ott is a sallangmentes kivitelre törekedtem anno, amikor a műanyag M4 tárakat vettem, az AUG tárakban pedig nincs nagy varia.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #30892 üzenetére
Nincs, spec tus kell neki pl ilyen [link] vagy ilyen [link] vagy társai.
Gyári aeg stock nincs amiben elfer. Ill a regulatorok mind oldalra kapják a kimenetet nem előre, tehát oda is L csati az se épp szép ha olyat akarsz használni.
Valahogy biztos meg lehet taknyolni, de regulator akkor is kell ami also hangon 73 eur, a tank 50 es ilyen kicsiből kettő kell legalább, fitting ez az, 200 eur. Csak a sallangok az engine - en felül 200 eur, es valahogy bele kell hekkelni es elég bután fog kinezni szerintem
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #30889 üzenetére
Akkor nincs...
A tus adapter eleve nem épp ideális mechanikus engine-el, mert a szolenoiddal viszonylag jól be tudod határolni a levegő mennyiséget amivel dolgozik a rendszer, mechanikusnál annyira nem, így jobban eszi a tankot. Ami nem gond, mert 0.8 literrel játszok elég sokat, tusba meg nem fér be csak 0,2. Az max ilyen dmrkedésre elég szerintem.
A tus adapter eleve drága mert spec regulátor kell hozzá, ami nyilván a csomag része, de így sem úszod meg sokkal 300 eur alatt azt a kört sem, mert nem vehetsz rá egy mezitlábas balystik-ot olcsóba...
Ak tusadapter meg kb nincs is, 3d nyomtatottat láttam egyet, de az elég viccesen nézett ki, m4 van -amikor épp van most szerintem nincs powairen- de az átvezetéshez szerintem elég rendesen faragni kell hátulról hogy bevidd a line-t, meg nyilván adapter...
Összességében nyilván megoldható, de zsebbenyúlós ha ilyen igények vannak... Mondjuk így folyamatos cqb-n hpazással a hátam mögött igazából én észre se veszem a line-t, a vállamon át van húzva mint az ivózsák, a két kezem között van végig, így igazából pont nem akad el semmiben, nem akadályoz semmiben, én pl egy sima szíjtól kapok hülyét, nincs is semmin nálam
Szerintem egyébként egy ilyen tusba szerelt szett soha nem lesz olcsó, legalábbis amíg ez a pár nagy van a piacon addig biztos nem -
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #30887 üzenetére
mi az olcsó és mit szeretnél ?
Ha dupla szolenoidos 70 rps-es elektropneumatikus szörnyet 60 euróért, akkor sajnos nincs.ha le tudsz mondani a fullauto-ról és elég a mechanikus, akkor egy mancraft pdik v3 gearbox ház nélkül 213 eur. [link] Nem tudom hogy az határ alatt vagy fölött van
a Double Eagle-ben nekem v2 gen 3 van az kb ugyanaz csak más elrendezésben, még cqb-n is parádés szerintem, csak kéne bele szűkítő a rövid cső miatt baromi overvolume a rendszer így
[ Szerkesztve ]
-
Atke
senior tag
válasz f4lcon #30715 üzenetére
Engedjétek már el ezt a ROF -ot
1-es lövés 1 bb megy ki, majd mikor triggert meghúzom még 1 BB és így tovább és így tovább... SEMI módba akarom az M4-emet használni, és egy tanult kollégától hallottam hoy a pre-cocking móddal illetve egy állítható CNC ,vagy mókolt triggerrel fényévekkel gyorsabban lehet le adni 1 az az EGY darab lövést. Szóval nem 60-as ROF-ot akarok CQB-ra, hanem gyors reagálású 1 az az EGY-es lövésű fegyvert. Ezért kértem ki macilaci78 véleményét, mert olvasva a kommentjeit tudja miről van szó, meg tudom hogy van T238-a, aminek bizonyos verziója tudja az előfeszítést Úgy tudom hogy ennek kioldására is van valami okosság az elektronikákban, hogy ne full feszítve legyen eltéve a csúzlí[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #30720 üzenetére
Két külön történet.
A pre-cocking hátrahúzza a dugattyút a fogaskerék utolsó fogára, ezt intézi el a FET. Gyakorlatilag elintézhetné a felhúzó fogaskerék mókolása is, hogy a lecsapókart máshol működtesse.
A short stroke pedig a felhúzó fogaskerék, eseleg a dugattyú fogazását módosítja, hogy kevesebb legyen a dugattyú útja.Lehet persze vegyíteni a kettő és kevesebb fogazású rendszert megállítani az utolsó fogon, aminek az az előnye, hogy a rugó kevésbé van megfeszítve, így könnyebben boldogul vele a rendszer.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #30715 üzenetére
A short stroke szerint a felhúzó fogaskeréken kevesebb fog van, így a dugattyú előbb indul el a normálistól. Ezzel persze hamarabb indul meg az első BB, a rendszer üres járata nő, így nő a ROF is. A ROF további növelését úgy éri el a rendszer, hogy a felhúzó fogaskeréken két taraj lesz, így egy teljes kör megtétele alatt kétszer is hátrahúzza a dugattyút. Az erősebb rugó pedig ahhoz kell, hogy a lecsökkent kamratérfogat miatti kevesebb levegőt ellensúlyozza. Persze egy 3/4-es, vagy 2/3-os ablakolt hengernél pont mindegy, hogy a dugattyú rövidebb utat jár be.
A pre-cockcking esetén a dugattyú teljesen hátul van és a felhúzó fogaskeréken csak az utolsó fog tartja. Ez a rendszer gyorsabban adja le az első lövést, mert a normál 50% taraj, illetve a short stroke-nál megszokott 25% taraj helyett csak egyetlen fogat kell forgatni a felhúzó fogaskeréken az elsütéshez. Cserébe ez a létező legnehezebb művelet a gearbox számára, ezért kell nyomatékból megoldani. És ha hülye vagy, akkor a fegyvert is ebben a feszített állapotban tárolod.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Csokishurka
őstag
válasz f4lcon #30544 üzenetére
Végül is az lett, hogy magasítót megrendeltem. Addig is kitekertem a celzokát.
Meg ide egy kérdés, ti hogy allitjatok be red dotot?
Gondolom maszkkal, mert anélkül csinaltam, (full rácsos maszk) és hát nem lett valami jó.
Meg rendeltem egy acogot közben, de az még mire megjön."Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #30177 üzenetére
Vedd ki a tárat és lőjj párat egyes lövéssel. A kezeddel érezned kell a levegőt a lángrejtő felől.
Húzd le a frontot a testről és nézz bele a csőbe. Lehet, rosszul áll a hop up gumi, vagy sérült.
Ilyenkor is próbáld ki a gearboxot, kijön-e belőle a levegő.
Ha továbbra is bizonytalan vagy, akkok szét kell borítani a gearboxot. Volt, aki az ablakolt hengert fordítva rakta be lecsökkentve ezzel a hasznos térfogatát...
Simán lehet, hogy valamelyik gumi O-gyűrű jött le, vagy a felhúzó fogaskerékről, dugattyúról tört le fog, bár ennek lenne hangja...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
danzas007
csendes tag
válasz f4lcon #30028 üzenetére
Nyomtató függő, hogy melyik kész modellt kell csiszolni. Orientáció se mindegy. Végtelen beállítási lehetőségek közül lehet válogatni.
A réteg elcsúszás legnagyobb jele annak, hogy a váz nem merev és axiális kilengése van a nyomtatónak. Ha pl. kettő nyomtatott alkatrész nem passzol egymáshoz, vagy szorul, akkor overextruding lép fel, azaz túlnyomja az anyagot a gép. Ezeket az apró dolgokat fizeted meg egy több száz, vagy milliós gépnél. Azok konyhakészek. De egy occso kínaiból is lehet elég jót építeni... -
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29991 üzenetére
A csapágyas rugóvezető természetesen előfeszíti a rugót, mert elvesz a rugó helyéből. A csapágyazott dugattyúfej is, viszont nem a csőtorkolati energia növelése a célja.
A spirálrugó összenyomáskor csavarodik is valamelyest és ezt a forgatónyomatékot, súrlódást, deformációt előzi meg, ha legsalább az egyik végén könnyen el tud forogni. Az autó lengéscsillapítója körül is azért van tányér kar helyett, hogy a spirálrugó tudjon mozogni.A gyors rugócserés gearbox lényege, hogy a rugóvezetőt a GB seggéből úgy tudod kivenni, mint egy bajonetzáras izzót. Ehhez persze az adott fegyvert valamennyire szét kell szedni, például egy G36, vagy M4 esetében jón le a tus, válltámasz. Egy AUG esetében ez is egyszerűbb...
Ahogy az előttem szóló írja, így nem kell a gearboxban lennie ennek a rugónak, mikor összerakod. Ettől függetlenól a tappet plate előszeretettel húzza le a hézagolót a felhúzó fogaskerékről, a visszaforgásgátló löki kifelé a meghajtó fogaskereket, a biztosítót is épp a héj peremére nyomja a rugója és az elsütőbillentyűnek is van egy erős rugója, ami Ver3 GB esetén külön öröm...blackrulz: az előző mondatom alapján csak azt tudom mondani, hogy a fő rugó már nem oszt, nem szoroz. Egyszer volt egy nehéz szülésem: egy M150 rugót paszíroztam egy megerősített Classic Army ver2 gearboxba. Egyszerűen le kellett csavaroznom a gearboxot az asztalhoz, nem bírtam megtartani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
addikt
válasz f4lcon #29978 üzenetére
most nézem, mintha az enyém nem ilyen optikai érzékelős lenne
csak egy pillanatra bontottam ki, és haza kell menjek, hogy ellenőrizzem, de nagyon mérges leszek, ha nem ilyen...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29973 üzenetére
Beraktam tegnap a Ver2 GB-ba az 1.7-es verziót. A programozással még hadilábon állok.
Dytac M4, Guarder M90 rugó, amúgy releváns változás nincs a fegyverben. Oké, guarder 50-es hop up gumi, tömítések megigazítása, meg egy Guarder cut off lever-t és rugóvezetőt tettem bele. Na meg a tömítésekkel együtt kapott egy rendes dugattyúfejet és Guarder dugattyút, CA hengert és hengerfejet is, mert a gyári szett szar volt. Nem tömített, nem volt csapágyazás a rugó egyik végén sem, a dugattyúfej dugattyúban lévő vége csak célszerszámmal fogható meg, hogy a dugattyúfejet le tudjam venni, stb.Lényeg a lényeg, hogy működik, szépen lő, kellemes a ROF, a dugattyú mindig elöl áll meg akár egyes, akár sorozatlövésnél. 11,1 V 1,1 Ah li-po akkuról megy.
Programozásnál be szeretném állítani majd az akkuvédelmet, illetve a rugófeszítést (CQB rulez!)
Ki kell venni az eredeti kapcsolót vezetékestül, illetve a cut off lever-t. A tappet plate viszont marad, ez kell az elsütőbillenytű megakasztásához safe állásban. Az elektronika két részes, az alsó részt a cut off levert tartó csavar rögzíti, a felhúzó fogaskerék és elsütőbillentyű behelyezése után kerül fel a felső rész. Ahogy láttam, a hézagolásnál oda kell figyelni, mert a felhúzó fogaskerék fogaskoszorúja bele tud érni az elektronikába.Tetszik, ötletes, hogy nem az akkuhoz menő vezetéken van az elektronika, hanem a GB-on belül. Nálam a 21 mm belső átmérőjű tuscsőben van az akku, még a mini T-csati sem fér el, így saruval van az akku bekötve.
Van motor rezegtetés semi és full auto közti váltásnál is, illetve az elektronika folyton áram alatt van, így az akku csatlakoztatása legyen egy határozott mozdulat, mert ívet húz a feszültség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29971 üzenetére
Nekem megjött múlt héten. Egyszerre rendeltem meg ver2 és ver3 GB-ba is. Én is azon vagyok, hogy hétvégén legalább a Dytac M4-be bekerüljön.
Nagyon nem kell forrasztgatni, inkább csak zsugorcsöveket húzog a vezetékpárokra, hogy a gearboxon és a tuscsőn belül álljon valahogy.
Van egy felesleges vezetékpár, ami az elektromos tárhoz illeszthető, illetve a cut off lever-t ki kell venni.Van egy átlátszó kis szilikongyűrű is a csomagban, az mire jó?
Majd beszkennelem a manualt és feldobom, mert a hirdetésből nem derült ki. Ha gondolod, írhatunk róla Logout cikket, tervezek amúgyis fotós dokumentációt.
Ami még szimpatikus és a hirdetés nem írta, hogy elvileg van AUG-mód is, azaz tűzváltó használata nélkül vált semi és full auto közt. Illetve hogy full auto állásban is lehet semi módban használni, ami AUG replika esetén CQB-ra kimondottam előnyös.
Illetve ha valaki rendelne, 2 db AUG hop up kamrával beszállnék. Gagyi JG-t kapni, de a normális elfogyott sajna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
addikt
válasz f4lcon #29911 üzenetére
közben megtaláltam V2 gearbox-hoz is ugyan ezt az elektronikát, $35 azaz nagyjából 10 ezer forint, a tűzkapcsolót válja ki optikai érzékelőre, és mellé van MOSFET funkció
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #29878 üzenetére
ez is csak olyan hely mint minden más épületharc, csak nem lőhetsz ki az ablakon
Enigne van szinte mindenre is. p90 re is van/volt pl... Ha nem tetszik az elektromos móka benne és sorozat se kell, akkor meg vannak mechanikus engine-ek, még olcsóbban is akár.Van pl ilyen megoldás is. ez azért ritkábban akad el bozótban is, ill továbbra is tartom, hogy kint a legjobb ha váll fölött viszed el mint az ivózsákot. A képen szereplő hurka biztos valamennyit húz a kezeden, de hát má na... Fegyvert vagy replikát is úgy fogunk mint az asszonyt... Keményen
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #29876 üzenetére
Valahogy úgy volt, régen néztem kb-ra valami polarstar manuallal kapcsolatban, hogy a tank térfogat * nyomás / a kimenő nyomással... Kb. Ez nyilván függ az engine-től és a beállításoktól is, a legtöbb elektropneumatikus rendszernél állítható a kimenő levegő mennyiség pl, tehát az, hogy a szolenoid meddig tartson nyitva, azt meg ki kell játszani a csőhossz függvényében pl. De az aeg átalakítós engine-ek rohadt takarékosak... ha igaz a matek akkor 4-500 bb-t 80psi-nki kéne köpjön elvben. A hpa-sított pisztolyokkal kb ennyit tudok ellőni egy nagy tankkal... De nyilván ott jelentősen több levegő kell...
De ha lesz játék főnixben egy m4-el -vagy egy egykor annak látszó maradékával- megtaláltok majd bármelyik szerdán Ki lehet próbálni mennyire zavaró, egyébként egyáltalán nem az. Eddig kb csak pisztolyoztam hpa-n ott aztán sokkal jobban ki kéne jöjjön hogy problémás, mert gyorsabban mozogsz, más szögeket használsz célzáshoz is, sokkal többet lóbálod, etc, de így ahogy most el van vezetve nem is érződik egyáltalán.
Nyilván meggyőzni senkit se akarok, csak az elmúlt években sokan mondták hogy nem mert zavaró, meg butaság, meg búvár meg nemmilsim és társai. Az eredmény az, hogy elkezdtem hpazni a pályán, és már 10-en vagyunk búvárok Volt konkrétan olyan akit addig szekáltunk hogy menjen be egy körre táskával, hogy feladta és bement, úgy jött ki hogy elmegyünk a pcsába, mibe kerül azonnal veszi viszi kell.
Nyilván őserdei bozótosban kúszva más a helyzet....
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29806 üzenetére
Én bementem anno Szegeden villanyboltba és vettem 10 méter 1,5 mm2-es sodrott vezetéket szilikonos borítással fekete és piros színben. A piros jobban fogyott, fekete még van, úgyhogy vettem piros zsugorcsövet a feketére.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #29706 üzenetére
"szintén a felesleges fájdalom elkerülése a célja, minek lőni valakire 1 méterről"
Ez egyébként egy tök érdekes kérdéskör. Mármint nyilván oldalról vagy hátulról elkapva az ellent ilyen távolról kb fölösleges lőni mert dobatni is tudod, ill ha mégis lősz akkor elég hatékonyan meg lehet oldani plate-re vagy bárhova máshova ahol nem fáj annyira a delikvensnek.
Játéktechnikai szempontból viszont a cqb pályákon ahol sok az olyan hely és szög, vastagon méter alatt lehet kontakt méghozzá szemből kvázi, és ott a bumbumm kiabálás, meg mindketten meghaltok és társai egyszerűen nem működnek szerintem. Túl sok vitás kérdést generál és halálosan fölöslegesen, mert _jelentős_ energia eltérést nem fog érezni a szenvedő fél, ami méteren belül nagyon fáj, az egy méteren is nagyon fog fájni
Ha már fájdalmat akar minimalizálni egy pálya, akkor ahogy Lee idejében az Aréna, vállalja el és tartassa be a 350 fps-t plafont, annak technikailag több értelme van. Nekem minden cuccom 1 j köré van belőve, az eddigi tapasztalataim szerint mindenre is elég.
Szerintem
-
#56573440
törölt tag
válasz f4lcon #29693 üzenetére
hali
Van sok.
Főnix: Én ide járok, nem promó mert fillérem nincs belőle... A pálya viszonylag kicsi, de van elektronika rendesne, sok játékmód a területfoglalótól a tdm-ig mindent számol a számítógép. A banda jó jellemzően, vannak randomok rendesen, és általában jó a buli. Lehet kérni traceres bérfegyvert is, ami hatalmas jóság. A szabályok "speciálisak" helyenként, 0m rálőtáv van, a dobatás opcionális, viszont nincs locsolás, 1-2 lövés egy poziból aztán megnézed hogy mit csináltál, nincs olyan hogy egy üres ablakot, ajtót, etc elkezdik küldeni hogy ne is tudj mozdulni, és nem jellemző hogy 2-őnél többet kapj.A jelentkezés kicsit "macerás", mert max 7 fős csapatok vannak, most max 14 fős létszám engedett, egyébként három 8 fős csapatot engednek be. Játék rendszeresen szerda-péntek, jelentkezéses fb-n. Goldman Game szervezi, a játék kiírásokat is ott látod, beszélgetés fülön van a form amin lehet beküldeni a ki mikor mire és mivel menne. Hétfőn délben nyit a szerdai regisztráció, szerdán délben a pénteki. Most lesz csütörtökön is ahogy nézem tdm night. Arra ahogy nézem még nyitott a reg. Érdemes sietni mostanában, mert a szerdai betelt hétfőn 12:15-re pl... Ha már nincs fent a google docs form, akkor zárták a kapukat. 6-kor van kapunyitás, 7-től játék.
Aréna: Talán a legnagyobb ezek küzül, mindenféle van nekik hétközben kedd csütörtök péntek fix játékokkal. Kicsit kevésbé "családias" több minden fér bele, sokaknak pl nem tetszik a főnixben lévő lövéskorlátozás pl, na ott az nincs. A banda általában jó, bár ez megint ízlés kérdése, általában ott inkább háború van, annak minden előnyével és hátrányával. Nekem nem szívem csücske másnak meg de. A weblapjukon megvan minden infó a jelenkezésről.
Amit még ismerek az a barlang, ott egyszer volt cimbora, nem volt akkora buli neki, mástól meg azt hallom hogy jó. Egy paintballra is használt barlangrendszer, viszonylag ritkás fedezékkel, kicsit más feeling, de biztos az is élhető. Ha esik akkor egybként elég nedves a levegő bent az biztos
-
#56573440
törölt tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29612 üzenetére
T-Deans-ből van mini, nálam sem fér el a 3S lipo akku a tuscsőben a normál csatlakozó mellett.
Még nem forrasztottam át a csatlakozókat, de ha nem fér el, akkor simán sarut és csá.De Li-Po akkunál a töltő csatlakozó és a munkacsatlakozó külön is megoldott általában, így akár fixen is be lehet építeni a fegyverbe.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29567 üzenetére
Az az akku 35 A leadására képes folyamatos üzemben és vélhetően ennek a duplájára pillanatszerű terhelésen.
A kapcsolókések elégése már a li-po elterjedése előtt is ismert jelenség volt. Nem egyet cseréltem Guarderre, gyakorlatilag bármelyik nagy volumenben eladott gyártótól láttam elégett kapcsolót. Gondolok itt a régi Cyma, JG, DE, Galaxy mellett a korabeli Classic Armyra is. Marui azért nem égett el, mert a gyári 280-300 fps (EG 700-as motor) nem kért sokat, ha meg több fps-t pakoltál bele, akkor már a gearbox-ból gyakorlatilag csak a hézagológyűrűket tartottad meg.Egyszer csatlakozót cseréltem a 9,6 V 3,3 Ah Ni-Mh GP akkumon és egy pillanatra hozzáért a csavarhúzó szárához az egyik pólus, miközben a csavarhúzó végével a másikat piszkáltam ki a házból, ott a hegesztés nyoma.
Nem olyan kis hurkák ezek az akkuk már. Egy 3 Ah 11,1 V 35/70C akku 210 A-t le tud adni, egy 1,7 literes szívó benzin indítóárama ettől kevesebb.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #29563 üzenetére
Az adagolási probléma mástól is lehet, például nózi, tapet plate, delayer.
De egy sok éve divatos gumi sokévesen már nem feltétlenül látja el a feladatát megfelelően, mindenképp cserés. Ehhez szvsz nem kell szaki és lehet, meg is oldja a problémát.
Tárat szét kell kapni, kitörölni, lehet, koszos, vagy sorjás a BB útja mentén.
Sok év állás után a geraboxot szétborítani, zsírtalanítani, újra kenni, esetleg hézagolni kell. Ez alap karbantartás.
Ha a gerbox megfelelően működik, akkor hagyományos kapcsolóval is így van, ezért én FET nélkül csinálnám. A FET egyetlen funkciója, hogy a kapcsolót mentesítse a nagy áram alól és direktben kapcsolja a motorra az akkut. Minden más extra: burst, rezegtetés, csillapítás, stb.
Bio BB megfelelő körülmények közt tárolva elvan 1-2 évig gond nélkül, de sok év alatt sok dolog történhetett. Lehet, maga a BB a gond.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
"Alapelvek III.10.16. A hardverapro.hu, az Állásbörze és a városi LOKÁL topiccsoportokon kívül máshol terméket, szolgáltatást, munkát hirdetni."
- Nintendo Switch
- Horgász topik
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- EAFC 25
- Disney+
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...