Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
McCsaplak
tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van 2 accountom, egyikre töltöttem 3 hónap játékot. Aztán kiderült, hogy rossz accountot töltöttem. Szerintetek Blizzel meg lehetne oldani, hogy "áttegyék" a feltöltést a másik acc-ra?
Üdv,
Mc -
malacka87
őstag
Van hír arról hogy a CM mint fog dobni Legióban?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
malacka87
őstag
Legio start kedd este éjféltől lesz nem? Ha jól emlékszek akkor a wod is így indult. Itt már talán nem kell a beragadástól félni. Sorbanállás is talán megoldott lesz így hogy kevesebben játszanak.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
-
Lirion
addikt
válasz Viktor77 #67193 üzenetére
Egy raid tierben nem egy boss van, de mindegy, a lényeg még mindig nem ez. Hajadra kenheted a fix random geart, ha gyengébb pvpre, mint amit a heti fél órás lfr-rel begyűjthetsz. Elhiszem én, hogy van/lesz olyan peches, akinek hetekig nem esik semmi, de ez nem cáfolja meg azt, hogy pve-ben esnek majd a legjobb cuccok pvp-re.
-
Viktor77
titán
válasz Lirion #67192 üzenetére
Ja, az 5 loot/25 fő, amiből vagy jut neked, vagy nem, de az is lehet nem is esik plate (esetemben).
A PvP-s kap heti 3 lootot (csak 3 win az ára (15 perc max), ami biztos hogy jó neki, max már megvan. Plusz ha jól értelmezem, a 3 winen felüli ládákból is eshet loot, de az már nem fix.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Viktor77
titán
válasz Lirion #67189 üzenetére
Fentebbről idézek:
"Each week, the first few victories in each rated bracket will be a guaranteed piece of gear. Currently, we're thinking the first two victories but it may increase to three."
Mondjam Socrethar Mythic healer trinketet, amit hónapok óta nem láttam? Már mindenkinek meghozta a hajó, vagy kirollolta, nekem, akinek atomBiS én meg baszhatom.
Heti két (három) loot? Nem emlékszem az utolsó lootomra (talán Tyrant fegyó). Content elején meg amikor minden kell mindenkinek, még kevesebb jut.
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
#57919488
törölt tag
-
#57919488
törölt tag
thomeef szerintem arra gondol, hogy ha van 2 PvP jatekos es az egyik meg lejar Raid-re akkor azonos PvP rating-en megis elonyben lesz a csak PvP-t uzo jatekossal szemben.
Ha viszont akar AH-bol es szakmakbol is ki lehet szedni a legjobb Gear-t akkor talan ujra lehet majd Goblinkodni(#67183) Cathfaern:
Soha nem erdekelt a MOBA de miota kiprobaltam a HotS-t azota nincs kedvem a WoW PvP-hez. Nagyon eltalaltak es jopofa csak a Class balance mindig a fizetosek fele ivel de valahogy megsem kot le hosszutavon -
Cathfaern
nagyúr
Én amúgy továbbra se értem, hogy akit kifejezetten az egyenlő körülmények között zajló és 100%-ig fair PvP érdekel, az minek WoW-ozik Csak jobb játékok vannak erre, akár MMO, akár nem MMO szinten szeretné művelni az illető.
A WoW továbbra is egy PvE játék, amire utólag ráaggattak PvP részeket. Amikor kijött a vanilla, semmilyen struktúrált PvP nem volt a játékban és a world PvP-vel meg úgy voltak, hogy annyira úgyse fogja érdekelni az embereket. Persze mint utólag kiderült ebben tévedtek, ezért is kerültek be PvP-s dolgok, de ennek ellenére sose lesz olyan a PvP, mint egy GW2-ben vagy egy MOBA-ban, mert nem ennek a szellemében alakították ki az egész játékkörnyezetet.
Továbbá 1-2 kieg múlva úgyis megszüntetik az allit meg a hordát, onnantól meg főleg csak egy mini-game lesz a PvPViktor77:
Szerintem az ideális az lenne, hogy a raid bossok nem geart, hanem alapanyagokat dobnának, amikből úgy kéne lecraftolni a dolgokat (be lehet vinni ebbe a BoP részt is, de most nem ez a lényeg), PvP-ből meg semmi gear nem jönne. Esetleg ha mondjuk hasonló testalkatú ellenfelet ölsz le (pl. human - orc, troll - night elf, stb.), akkor leszedhetnéd róla a gearje egy részét (amit ő értelemszerűen elveszt), és raidből jövő plusz alapanyagokkal kiegészítve újjá lehetne craftolni. Ez egész MMORPG-s lenne[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Viktor77 #67167 üzenetére
Az a probléma ezzel, hogy ha van 5 statod és mindegyik 5%-kal több lesz 50 ilvl differenciával, akkor összességében nem 5%-kal lesz a karakter erősebb.
A másik, hogy nem egy karakter van se arénában, se rbg-n. 3v3-ban a 3*5% már komolyan érezhető előny lesz, rbg-ről nem is beszélve.De a nagyobb gond az, hogy (és ezt tényleg nem értitek meg) a legjobb pvp cuccok pve-ből fognak esni. Hiába mantrázzátok, hogy most is lehet 710-be öltözni ashranból, az nem lesz a legjobb pve-re. Jobb, mint a normal gear, hc-ra elég, de a hc gear valorral kimaxolva már sokkal jobb lesz. Legionben mit fogsz maxolni?
Legionben az átlag pvp-snek heroic dungeon/lfr szintű gear lesz a max, amit elérhet, de még a rank 1 pvp-sek is gyengébb geart kaphatnak, mint a mythic raiderek (warforged, khm).(#67162) thomeef
Igazad van, vmit csúnyán benéztem a számokkal. De a 450k rated pvp-s még mindig csak a játékosok 10%-a, a sima random pvp-t nem vettem figyelembe.[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
válasz thomeef #67173 üzenetére
Ha majd megpróbálod patch elején a pve-s utat (normal raid), világosan fogod látni, hogy az NAGYON lassú. Egy raidben az alapélmény, hogy nincs lootod, ehhez képest pvp-ben heti 1-3 fix + a random. HC pugba le se visznek normal ach nélkül, a mm pedig nem pugolható. Ennek a változtatásnak a hatása közel zéró lesz, mert patch elején arénából fog minden pvp játékos öltözködni (csak abból lesz érdemi mennyiségű gear), az alapján lesz meg a rank-od, és az annak megfelelő ruhád. Később, amikor már maguktól dőlnek el a normal (hc) bossok fognak csak megjelenni azok, akik elkezdik így beszerezni, értelme akkor se lesz sok.
-
Viktor77
titán
Azért ez tényleg nem semmi:
Lukács 8:30: Jézus erre megkérdezte tőle: "Mi a neved?" Az így felelt: "Légió!" - mert sok ördög költözött bele.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Arnold2
őstag
válasz thomeef #67176 üzenetére
Meglátjuk
Az biztos, hogy az átalakított PvP rendszer nekem mint ős PvE-snek tetszik. Megpróbálkozom majd valahogy eljutni legalább egy Prestige 1 szintigÓóó az úgy tevésnek nálunk nagy hagyományai vannak.. Egy munkatársnőm a fülem hallatára tolta le óvatosan a másikat, hogy ha nincs melója, akkor legalább tegyen úgy mint ha lenne, mert különben az milyen fényt vetne az osztályra... A nem is oly régmúlt árnyéka még csak csak ránk vetül..
[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
válasz thomeef #67170 üzenetére
"Ezzel azt állítod hogy neked teljesen okés lenne ha én arénázással jobb geart szednék ki pve-re mint te aki csak pve-zik" - ehhez már régen hozzászoktunk, pl. wod elején tök OP-k voltak azok a semmire (Ashran + az a garr building) adott kék pvp itemek pve környezetben is. Én pl. nem foglalkoztam vele, mert első naptól fogva HC 5 fősbe majd azonnal CM-be jártam (minden nap kivettem egy 640-es pve lootot adó cache-t a napi CM-re, az más kérdés, hogy így is lett dupla droppom...), így Highmaul-t már jópár lila itemmel kezdhettem el, de sokan ezt a lemaradást pont azzal a kék pvp gearrel ugrották át. Nekem volt guildem, de a pugokat pl. nagyon hazavágta, hogy mentek HM-ba a magasabb ilvl-ű, de semmire se jó kék pvp geares emberek (nem mondom, h pvp játékosok, hanem olyan emberek, akik "meghekkelték" az ingyenes, de OP pvp geart). Aki tényleg jó volt pve-ben, az 640-es CM gearben + 5 fős HC gearben kezdte HM-et, de aki nem, az kivette az ingyen pvp geart. Namost ugyanez lesz fordítva, aki valóban konyít is a pvp-hez, az arénából fogja beszerezni továbbra is (és sokkal gyorsabban), aki viszont nem jó, az szenved pugokkal, vesz boostot... és megy pve itemben (bár sztem pvp boostot fog továbbra is venni); ráadásul semmi kárt nem fog okozni, mert a valódi pvp játékosok elverik simán, ellenben a kék pvp geares emberekkel HM-ban, akiket szűrni kellett, mert csak wipe-okat okoztak. Egy szóval műproblémának, gumicsontnak látom az egészet - még a kék pvp geares emberek is azok voltak, egy valamire való leader be se engedte őket, pugba se.
-
thomeef
őstag
válasz Viktor77 #67174 üzenetére
Persze nem probléma, meg én random bg-re is 5ös premade.el megyek, nem attól félek hogy nekem olyan nagyon szar lesz. Hanem a kezdő pvp-sek kedvét fogják teljesen elvenni a játéktól. Maradjunk annyiban hogy ez nem egy játékosbázis növelő indíttatású változás lesz.
(#67175) Arnold2 Legyen igazad. Kíváncsi lennék azért pvp-sek véleményére is, hogy csak én látom ezt egy bazi nagy érkező viharfelhőnek, vagy más is.
Nah most már offolok, lehet péntek van, de azért dolgozni is kéne valamit, vagy legalább úgy tenni.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Arnold2
őstag
válasz thomeef #67166 üzenetére
De leesett, értjük mi, max nem tudjuk átérezni mert egyikünk sem töltött el túl sok időt mostanság arénában :S
De annyival rosszabb lesz a helyzet a Legionos model, mint az általam felvázolt példa (0 perc PvP-vel felvásárlom magam full conq-ba)?
Valamint azt azért vegyük figyelembe, hogy full HC-ba öltözés (hova tovább myth-be öltözés) sem 5 perc alatt fog megtörténni. Amíg a PvE-ben egy hét alatt 1 boss-ból egyszer eshet loot (már HA esik neked és nem x+1-re megint protector token dobódik), addig PVP-ben az első kettő/három győzelemért a héten garantált loot esik!!
Each week, the first few victories in each rated bracket will be a guaranteed piece of gear. Currently, we're thinking the first two victories but it may increase to three.
Bár azzal a részével nem tudok vitatkozni (és már nem is akarok), hogy ha színtisztán az itemleveleket nézzük, akkor igazad (lehet). De hogy hamarabb fogsz felöltözni full PvP ruhába mint egy casual PvE player az is biztos és a PvPs tapasztalat is a Te oldaladon lesz!
És, ha ez igaz:
Also, keep in mind that in Legion, your stats are predetermined in PvP instances. But your overall ilevel will increase those stats. The base item level at 110 is currently set to 800. If your gear level is 810, your stats will be increased by 1%. So while better gear does offer an advantage, it can be more easily overcome than in the past.
akkor a nagyobb tapasztalatod bőven ellensúlyozni fogja azt a nettó 1-10%.
De javaslom várjuk meg a végleges kiadást és nézzük meg, hogy hogyan is működik. A puding próbája az evés
[ Szerkesztve ]
-
-
thomeef
őstag
válasz DrGonzo22 #67171 üzenetére
Ez a baj, hogy szerintük nem kell többé pvp gear és pve gear. Csak simán gear lesz, amit vagy pvp-vel vagy pve-vel szedsz ki. Nyilván egy normál raidet könnyebb letolni a gearért mint hogy kiszedj 1700-as ratinget, és meg is tartsd. De akar a rossebb raidelni.
(#67172) Viktor77 Írtam hogy 1700-1800 aréna és rbg rating a szintem, ami nem magas, de nem is átlagos, mégis lósza*t sem fog érni Legionban.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Viktor77
titán
válasz thomeef #67170 üzenetére
Nem sértegetés, tény. Lehet casualkodni AV-n, meg random BG-n, csak az ugye nem PvP. Én ezt csinálom, nem is tartom magam PvP-s arcnak (egy 1750 lett kiütve annó, mert BS-en az volt a bevett szokás, hogy akinek nincs 1750-es achija, az nem kap geart Tol Barad-os raidekből). És mégis 710-ben vagyok. Ez gáz.
Kedvencem mikor a PvP guildek hirdetnek chaten, baromi nagy arca van egyeseknek, aztán armoryn megnézve 1100-a van a gyereknek.
MOD: "Jah és szerintetek a mythic geart ugyanolyan nehéz kiszedni mint a Gladiator title-t?" Ez hogy jön ide? Ráadásul egy címet hasonlítasz gearhez. Visszakérdezek. Archi Mythic olyan triviális? Neked megvan már?
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
DrGonzo22
őstag
válasz thomeef #67164 üzenetére
Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lesznek ilyen következmények - több okból sem. Content elején még a normal bosskillek sem triviálisak a tömegek számára, főleg nem a belsőbb bossok lootolása; pl. öcsém guildje valami két hónap után ölt először normal archi-t (előbb öltek hc-ban sok mást bosst), úgy, hogy az nem is egy annyira kimagaslóan rossz félcasual raiding guild. MM archi killje még most is csak olyan 30-40k embernek van, pedig lassan egy éves content. Ami ennél is fontosabb, a pve gearelődés nagyon, de nagyon lassú, pl. nekem is 9 mm Council kill kellett, mire meglett a DSI trinket, ez 9 hét, ha a pvp dobozokon heti 1-2-3 garantált item lesz + utána a random, akkor senki nem fog nekiállni raidezni, mert nem fogja megérni. Szóval ez sokkal inkább csak egy pve játékosokat bevonzó dolognak tűnik. Volt már páni félelem a fordítottja miatt, is, hogy pvp gearben mennek az emberek raidezni... természetesen semmi nem lett igaz belőle, pvp geart pvpzéssel, pve-t pedig raidezéssel lehet szerezni, minden más alternatív beszerzési út csak reklám a játékosbázisnak, hogy lehet mást is csinálni.
-
thomeef
őstag
válasz Viktor77 #67169 üzenetére
1. Én sem sértegettem a pve-seket, légyszíves te se tedd a fordítottját.
2. Ha szerinted az normális hogy a pve-s gear előnyben van a pvp-sel szemben pvp környezetben akkor nincs több mondani valóm. Ezzel azt állítod hogy neked teljesen okés lenne ha én arénázással jobb geart szednék ki pve-re mint te aki csak pve-zik.Jah és szerintetek a mythic geart ugyanolyan nehéz kiszedni mint a Gladiator title-t?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Viktor77
titán
válasz thomeef #67166 üzenetére
Ha te pvp-s arc vagy, és 10% (ugye 5, mint rákerestem) gear előnnyel lever a pve-s, akkor ne pvp-zz, nem neked való.
MOD: nem lehet fél nap alatt kiszedni. Swifty is megszenvedett vele, ki is számolta, és nagyon nem fél nap volt.
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Viktor77
titán
válasz thomeef #67164 üzenetére
"If those PvE players have some of the best gear in the game, it won't be uncommon to see average item level differences of 25, 30 or even 50 or more between end-game PvE players and those who play almost exclusively PvP. That translates to stat differences of 2.5 percent, 3 percent and 5 percent, respectively."
Ezt kellene megérteni. Lehetek én mythic gearben, statban gyakorlatilag nem lesz előnyöm, és a pvp-s arc oldalán ott lesznek a pvp talentek, amit én nem szerzek meg, ha nem pvp-zek.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
thomeef
őstag
válasz Viktor77 #67165 üzenetére
Az a 10% rohadt sokat fog számítani. Megint az lesz mint Catában, hogy bemegy az 5fős hc raider premade bg-re, és gearből letemető campelik a másik teamet. Azt próbálom leírni már sokadszorra, ami böki a csőrömet és nem akar nektek leesni, hogy lehetek én bármilyen jó pvp-s, a pve-s előnyben lesz velem szemben, mert jobb gearben lesz.
Én a kis 1700-1800-as exp-emmel elbújhatok, mert szembejön velem egy srác, aki előző napo lement puggal hc raid-re és jobb geart szedett ki, mint amilyenben én valaha is leszek.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Viktor77
titán
válasz thomeef #67157 üzenetére
Pedig ez a jó megoldás. Itt vagyok full 710-ben, úgy hogy arénát évek óta nem láttam. Ez nem normális. Annak legyen pvp gearje, aki pvp-zik (Ashran nem az).
És ahogy mondják, a gear nem fog számítani (nem emlékszem hirtelen, max 10% +stat a fullos gear?).Csinálni kell. Kész. Pont.
-
thomeef
őstag
válasz Arnold2 #67163 üzenetére
"Én úgy vélem, hogy ezzel az akcióval növelni szeretnék valahogy a PvP játékosok számát, úgy hogy az alsó rétegekbe HC raider Vér Pista be mer már merészkedni, de egy tapasztalt PvPs úgy is hamar túl jut rajta."
Pont ez a lényeg, egy HC geares jobb gearben lesz mint egy 2k ratingen lévő kő kemény aréna funboy. Úgy, hogy a HC srác 1 percet nem pvp-zett életében
A legésszerább az lenne, valaki már le is írta, hogy pvp környezetben (bg, aréna), mindenki full ugyanolyan ilvl-re skálázódna, és csak a játéktudás számítana. De ilyen sose lesz...
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Arnold2
őstag
válasz thomeef #67162 üzenetére
Nagyon nem értek a PvPhez és nem is követtem nagyon a Legion PvP gear alakulását, de még mindig az a véleményem, hogy PvP estében skill>gear.
Full PvP noobként, ha akarnám, akkor ki tudnám venni conquestből az elérhető legjobb geart per pill, úgy hogy egy perc PvP tartalmat nem játszottam WoD-ban (garison questből jövő zöld bisz-basz beváltásával, van belőle vagy 6 és tudnék is venni hozzá, ha akarnék), de attól függetlenül úgy elkenné a szám pl csak honoros cuccokba öltözött tapasztalt PvPs, hogy azt tanítani kellene.Én úgy vélem, hogy ezzel az akcióval növelni szeretnék valahogy a PvP játékosok számát, úgy hogy az alsó rétegekbe HC raider Vér Pista be mer már merészkedni, de egy tapasztalt PvPs úgy is hamar túl jut rajta.
Én annyira nem aggódnék a helyedben. Ha jó vagy PvPben az továbbra is ki fog fizetődni.
Aláírom, hogy kicsit furcsa lépés lesz ez, hogy nem lehet vásárolni PvP geart, de valahol igazságos is, hogy csak azok kapjanak PvP ruhát, akik aktívan is játsszák azt a tartalmat (lásd a fenti példám 0 perc PvP alatt ful conq gearbe öltözhetnék, az sem igazságos valahol).
-
thomeef
őstag
válasz Lirion #67160 üzenetére
Nem tudom ezeket a számokat honnan veszed, csak 3v3-at több mint 400.000-en tolnak. 2v2-őt még többet, ehhez hozzá jön még a rated bg. És akik a legtöbben vannak a sima random bg-sek, akik csak szimplán szeretnek pvpzni, és nem ratedeznek. Összesen simán 30-40%-a játékosállománynak.
Ezek csak 3v3 és rated bg számok, amikért title jár.
(#67161) Arnold2 Hát figy, az szerinted normális hogy normál raiden olyan geart kapsz, mint 1700 ratingen pvp-n? Mert szerintem nagyon nem. Az 1700-as ratinghez is sokaknak iszonyat sok gyakorlás és team munka kell hogy elérje. Nonszensz az egész. Mindez azért mert a Blizzard dev 90%-a raider. Nem értem hogy miért nem lehet teljesen elszeparálni a pvp geart a pve-től, az ég világon semmi köze a két játékmódnak egymáshoz.
Itt van egyébként az eu-s reply rá, nem csak nekem nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Lirion
addikt
válasz DrGonzo22 #67159 üzenetére
ennyire kevés előfizető maradt, hogy lement a mythic raidelők száma, és a jobb pvp-seket akarják így becsábítani?
Nem valószínű, tényleg jó pvp-s nagyon kevés van, eu-ban alig pár ezer játékos van 2k felett, amcsiban még annyi se. Plusz 3-4000 játékos a pve-ben nem éreztetné hatását.
De pvp-sek összességében is nagyon kevesen vannak, feltételezve, hogy van 4.5 millió előfizető, abból kb. 100-150.000 fő vesz részt rated pvp-ben. Kevesebb, mint az előfizetők 0.5%-a. Ezzel szemben conquestből (egy délután ashranban hetente) jelenleg 710-es geart tudsz szerezni, ami jobb, mint az lfr vagy normál raid gear. Igaz, hogy viszonylag lassú a gearelődés, de kiszámítható, a 700-as gear meg egy délután kiseggelhető, ami szintén a normal raid gearrel van pariban (ha lenne reforge, jobb is lenne). Sokkal valószínűbb, hogy ezt akarják kigyomlálni, ne legyen érdemes pvp-t pve gear miatt tolni, de közben átesnek a másik oldalra.A jó megoldás szerintem az lenne, hogy lenne egy köztes ilvl és pvp instában a pvp gear fel, a pve le skálázódna, pve-ben meg fordítva, aktuális pve instanceben a pvp gear le, a pve pedig fel skálázódna. Technikai akadálya nem lenne, mert már most is megoldott mindkettő (timewalking dugneonök).
-
DrGonzo22
őstag
válasz thomeef #67157 üzenetére
Nem szoktam pvp-zni, de rém nagy baromságnak tűnik ez a rating alapú gear... még a mostaninál is rosszabbnak, mert ezzel kb. egy kasztrendszert alakítanak, nehezebben átjárható határokkal. Szerintem ezekhez az instanciált pvp-khez (aréna, bg) nem is kéne gear, hanem amint belépsz, fixen beállítja a HP-t, bonus dmg, crit... összes statod, és mindenki azonos esélyekkel indul, aztán győzzön az, aki később unja meg az oszlop körüli futkosást, vagy, aki szimplán jobban tud oszlop körül futkosni MOBA-kban is jól nézne ki, ha Józsi más gearben kezdene, mint Pisti... engem pl. (túl azon, hogy nagyon béna vagyok benne, illetve nem ismerem a többi klassz pvp képességeit) pont ez a gearbeli egyenlőtlenség tartott vissza. Kérdés mi legyen a rated pvp rewardja, nekem lenne egy csomó ötletem, pl. meglehetősen OP gear, ami nem működik raidekben/5 fősekben (elkerülendő a raiderek pvp-re kényszerítését), de a napi questelést uúgy segíti, mint a raidgear, heirloom rewardok, stb.
Lirion: és mi lehet ennek a hátterében? ennyire kevés előfizető maradt, hogy lement a mythic raidelők száma, és a jobb pvp-seket akarják így becsábítani? 13/13 mm HFC kill még mindig nincs annyira sok, pedig idő volt/van rá, mint a tenger, de azt látom, hogy csak fogynak az emberek, rengeteg 11/13; 12/13 guild recruitol, és olyan raiderhiány van, hogy az valami döbbenetes.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz thomeef #67157 üzenetére
Pedig nagyon úgy néz ki, hogy ez lesz a módi.. De ne aggódj, mert majd jön a sok hozzá nem értő, aki megmagyarázza, hogy úgyse fogod érzékelni a gearből adódó különbséget, mert a blizzard azt mondta. Mintha nekik lehetne hinni.
Mint már mondtam korábban, ismét jön a vanillás pve to pvp rendszer. A legjobb gearhez tartozó gladiatoros követelményt amúgy tetézi még az, hogy a pve-s gear lehet warforged is (vagy aminek legionben nevezik majd), tehát mindenképpen a pve-s cuccok lesznek a legjobbak pvp-ben is. -
thomeef
őstag
A 3-as kommentben lévőt ha bevezetik akkor 10 év wow után én is abba hagyom. Eddig nem utáltam a Blizzardot mert nagyjából nem szarták le teljesen a PVP-seket, de beállok a sorba ha ezt berakják..., mert hogy én nem fogok pve-zni, az is biztos. És Gladiator ratingen sem leszek soha...
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
DrGonzo22
őstag
Nekem a Perky Puggal volt összekapcsolva az agyamban, de ezek szerint az sem, illetve a kutya nem akkor jött (a kis sárkánnyal együtt). Na mindegy
-
laceszgamer
addikt
-
DrGonzo22
őstag
válasz Cathfaern #67147 üzenetére
Ok, akkor jól emlékeztem, hogy sokkal későbbi, mert ezt "Ugye LFR Ulduarral együtt lett bevezetve" írtad eredetileg - ez a sok mozaikszó amúgy tényleg baromi zavaró tud lenni, de most már legalább értem melyikre gondoltál
Nekem mintha ToC rémlene group finderre az biztos, hogy használni csak akkor kezdtem, amikor jött a purky pug pet reward, és az ach rendszer, kb. akkor kaptam azt az onyxiás sárkány petet is, ami rögtön a kedvencem lett. Meg akkor volt először halottak napja is. Lényeg a lényeg, szerintem a random team csak olyan helyekre jó, ahol egy nagyon gyenge játlkos/szándékos troll/nemtörődöm, leaver... nem tudja elrontani a többiek dolgát; pl. az a quest redridge-ben; egy hc dungeonben pl. inkább csak zavaró ez a mód, mert képes ártani. A régi leaderes groupokkal ráadásul, még hatalmat is kaphatott... -
DrGonzo22
őstag
válasz Cathfaern #67145 üzenetére
Lehet, hogy akkor vezették be, de én azt akkoriban egyáltalán nem használtam. Egy meglehetősen progress orientált, de egyben baráti hangulatú guildben voltam, és minden együtt csináltuk, még a daily questeket is, sőt a mount farmolásokat is - megvolt a zulgurubi tigris az olasz srácé, a raptor a románé, Anzu pedig az enyém, ha esik, stb. amúgy én már BC alatt se nagyon mentem random társasággal, akkor még egy másik realmen voltam, kevésbé baráti guildben, de pl. daily HC, stb. így is guilden belül ment. Csak a perky pug kutya miatt használtam a group findert. Amúgy Ulduarral szinte biztos vagyok, hogy a group finder jött csak, és 50 hc után járt a kutya; az LFR az pandával jött, nem? Na mindegy, szóval a lényeg, hogy nekem tényleg csak a vanilla/bc eleje telt ilyen mindenkivel barátkozom stílusban, BC alatt egy hc-ot már nem vállaltam ismeretlenekkel; egyszer le kellett mennem MGT-be, mert lekéstem a guildes runokat, háááát hagytam a fenébe inkább. Szóval onnantól, hogy nem szintezés/pötyögés outdoorban, szerintem a random group használhatatlan, függetlenül attól, hogyan szervezik azt meg.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DrGonzo22 #67144 üzenetére
"Emlékszem, 2009 nyara, Ulduar ToC váltás után jött el, hogy csak raidekre járok, és minden mást unok."
Nagyjából erre az időszakra tehető az, amikor a Blizz kiírtott minden maradék group contentet a játékból raideket leszámítva Ugye LFR Ulduarral együtt lett bevezetve, ekkor szedték ki az utolsó elite-es területeket és így groupos küldiket, ToC-os dailyk is olyanok voltak, hogy gond nélkül solozhattad őket (ugye a sárkány idézős volt kivétel, de ToC-os gearben már az is solozható volt sok kaszttal).
Szóval szerintem de, ez a Blizz hibája. Azt írod, hogy "Hogy ezt előhozza egy wow-szerű játék, ahhoz az kell, hogy az emberek megint tanácstalanok legyenek a "hogyan"-nal kapcsolatban.", és ebben igazad is van, de emellé kell olyan content is, amit soloban nem tudsz megcsinálni. Hogy legyen bármi értelme szocializálódni és összefogni és agyalni. Mert jelenleg lvl1-től lvl100-ig semmi jó nem származik abból ha valakivel összefogsz. Sőt, csak rosszabb lesz, mert kevesebb mob / felszedni való cucc lesz arányosan. WoD se javult semmit ilyen téren, mert oké hogy már nem zavaró ha ott van valaki, mert a neves mobokat megkapja mindenki ha beleüt, de szükséged továbbra sincs a másikra, mert minden solozható. Meg a rare-ek is...
LFR is ezért probléma: nem az "ingyen epic" a gond, hanem hogy nincs szükség arra, hogy másokkal összefogj azért, hogy letolj egy raidet. Régen nagyon sok, akár 25-ös casual guild volt (mondjuk ezeket már önmagában a Cata kinyírta, de legalább 10-esek maradtak), de ezek szinte kivétel nélkül felbomlottak az LFR-el, mert casualoknak amúgy is kicsit kényelmetlen volt a fix időpont, de tartották, mert így tudtak raidelni, és élvezték. Aztán jött az LFR, kényelmesebb volt saját időpontban menni, aztán 1-2 content után meg abbahagyták, mert hogy ez meg így unalmas.
Igen, annak idején probléma volt, hogy kiüresedett a világ a magasabb szintűek miatt, és ezért nem lehetett groupot találni a groupos questekre, de erre már van megoldás a cross-realm és összekötött realmek képében. Csak sajnos ezek a technológiák későn jöttek már... -
DrGonzo22
őstag
válasz DrGonzo22 #67143 üzenetére
Ami lemaradt, mert megzavartak. Számomra a wow social/outdoor része wotlk alatt halt meg, és nem azért, mert a Blizz valamit elrontott, hanem azért, mert meguntam. Emlékszem, 2009 nyara, Ulduar ToC váltás után jött el, hogy csak raidekre járok, és minden mást unok. Igen kijön egy kiegészítő, tetszenek a területek, questek is jók, de már nem élvezem igazán, esetleg csak néhány napig, arra pedig végképp semmi igényem, hogy "abban a világban éljek". Valakinek, akinek új a wow / mmorpg évekig jöhet ez az élmény (habár szerintem nem, mert a régi játékosok már olyanok mint én, ráuntak erre az oldalára a wownak, és már nincs elég kellően motivált ember egy nagy community építéséhez). Egy drasztikusan újfajta játék kellene, ami olyan "semmittevésben" tudna lekötni, mint az őswow. Ez ugyanolyan, mint azok a régebbi offline FPS-ek (Vietcong, Line of Sight, Operation Flashpoint...), számomra maga a műfaj fáradt el. Épp ezért nem is várok semmi mást a wowtól, mint technikailag kifogástalan raidezési lehetőséget, lehetőleg elfogadható sztorival (sztem a legion sztorija nagyon ott lesz). A mythic raid leköt, szeretem, de nem mindig van rá lehetőségem, mert nem tudok folyamatosan felszabadítani heti 3-4 estét, így ha fél évre látom előre, hogy mehet, akkor aktiválom az accountom, ha változnak a dolgok, megy az unsub. A pug sajnos nem hozza az elvárt játékélményt, így mostanában, ha van időm/kedvem, akkor HS/HotS, de sokkal inkább irl sportolok, pl. futok 10-15 km-t, ami kb. ugyanúgy kikapcsol; jó lenne, ha a wow-ban is lenne egy élvezhető, a raidezéshez hasonlóan összetett, de instant induló rész, akkor biztos folyamatosan aktív lenne az accountom - talán majd az a kulcsos, mythic 5 fős, bár az 5 főssel kapcsolatban vannak kétségeim, eddig még soha nem sikerült kellőképpen nehézre belőni, illetve sokkal hamarabb monotonná is válik, mint egy raid.
A pugban nagyon vonzó, hogy bármikor indulhat, csak tovább kéne fejleszteni a keresőt, kéne egyéni skill-mérő, ami szerint rangsorolná/automatikusan összerakná az embereket, olyasmi mint a PG csak komolyabb, raid-szerű mechanizmusokkal; ezen felül kéne motiváltság mérő is pl. ha 5 perc után lelépek párszor, akkor hasonló szellemiségűekkel rak össze, ha maradok 2 órát, akkor pedig megjegyzi, hogy én ilyen tryhard típus vagyok, és pont ilyen játékosokat tesz be mellém. Meg valami előzetes felmérő arról, hogy képben van-e az illető az adott fightról, random kérdések, képen jelöld be, hova kell állni, ha a boss x spellt castolja, stb. ez mondjuk legalább HC killel kiváltható lenne. Eleve olyan fightokat írni pug mode-ra, ahol a hibázók könnyen szűrhetőek, egyéni teljesítmény felé tolni a mechanizmust a kooperáció helyett - pont ezért nem hozná a rendes guild raiding élményt 100%-ig (bár amilyen noobok előfordulnak még egy 13/13 mm guildben is...), de legalább hozná a 80%-át, még mindig jobb lenne, mint a mostani vicc rendszer.Egy igazi társas élményt nyújtó, de egyben érdekes játékhoz sokkal interaktívabb, dinamikusabb "kalandozás" kellene, mert pont ez a nem betanult jelleg volt annyira jó a vanillában. Pl. ott volt az a quest Redridge-ben, ork főnök megölése a várban. Nem volt rendes healer/tank, mert olyan szinten kezdő volt mindenki, hogy nem is tudtunk ezekről a merev szerepekről, és vagy 2-3 órán keresztül próbálkoztunk kézzel-lábban, rengeteg kommunikációval (nem noobozás/anyázás, hanem konstruktív ötletelés, szervezés, mások bevonása, de hasonlóan homály embereké, nem egy olyan valaki keresése, aki egymaga "elintézi" a problémát, hanem sok olyané, aki bevonódik). Hogy ezt előhozza egy wow-szerű játék, ahhoz az kell, hogy az emberek megint tanácstalanok legyenek a "hogyan"-nal kapcsolatban. Egy NE/gnome karakter is azért volt jó elvinni SW-be az első 1-2 alaklommal, mert nem volt világos a hogyan; ma aki ezteket visszasírja, "ne legyen repülés" az bele sem gondol, hogy tudva a hogyan mennyire rémes lenni így vinni az altokat, nem lenne benne semmi jó, az emlékünk a jó kizárólag, arról, amikor ez m,ég megoldandó feladat volt, nem pedig rutin. Ócska sztori, de jön egy bazi erős sárkány, amit valahogy le kéne győzni, de senki nem tudja hogyan, mindegy ha végül 1 ember jön csak rá, a többi 200 is jól ellesz a közös próbálkozás alatt; a lényeg, hogy ne tudja senki előre, hogy mit kell csinálni; olyan játékmechanizmus kell, ami képes folyamatosan fenntartani ezt a tanácstalanságot, mert az előző napi megoldást nem lehet másnap eredménnyel használni, nem lehet külső weblapokról lenézni a "jó kivitelezést". Ha bárki bedob egy ilyen meglehetősen bonyolult játékot, akkor a wow meghal, megmarad magamfajta réteg raidereknek, bár én is biztos játszanám ezt az újabb mmorpg-t is (sőt, főleg azt játszanám).
Épp ezért szerintem a wow-val kapcsolatban felmerülő kritika 99,99%-a műprobléma, régi talent az új ellen, class vs spec, legyenek-e dranei warlockot... nem ez a gond, hanem, amit fent leírtam, annak viszont nem ezek a változtatások az okai, hanem az, hogy az eredeti koncepció elfáradt/meguntuk. Raid only módban a wow sosem volt olyan kiforrott és jó, mint most, csak ez nagyon keveseket érdekel, és igan a vanilla ennél több volt, de "hiba" nem a Blizznél van, hanem mi nem tudjuk már élvezni a játék tingli-tangli részét, mert már nem új.[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
Mage is volt már tank HKM-en. PC miatt tényleg nagyon hasonló most a 2 raidképes mage build, de pl. frostot, és korai BRF fire-t totál másképp kellett játszani, mint ahogy az AO arcane is más volt, mint a PC-s.
Vanilla: az a tartalom ma már baromi unalmas lenne.
-
Lirion
addikt
válasz #57919488 #67139 üzenetére
Ez nem teljesen igaz, a warlock már kapott tank szerepet raideken.
szerk.: Látom, megelőzött Viktor.
(#67138) thomeef
Most azért nem sok különbség van pl hunter és hunter vagy mage és mage köztHunternél tényleg nincs, max ha MM ágon pet nélkül mész, de az se túl jelentős. Maget nem tudom, de mage ellen játszani egészen máshogy kell, ha frost vagy fire ágon van.
A legion féle klassz változtatások nálam is várósak, a sub rugot olyan irányba vitték el, amit már cata óta szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
válasz thomeef #67138 üzenetére
Nekem kezdetektol fogva nagyon bejon, hogy a Druid / Shaman nagyon valtozatos ha Talent-et valtok. Most meg a Hunter is beall (ami szerintem kulon jo de regen is melee/ranged hybrid volt es nem volt egy konnyu Class anno) a sorba szoval mar csak egy dolog hianyzik a jatekbol amit nem valositottak meg: -Ranged Tank
-
thomeef
őstag
válasz #57919488 #67137 üzenetére
"Mások voltak a kasztok persze, de ez ma is így van. Legalábbis én úgy tapasztalom, hogy teljesen máshogy kell játszani egy rugoval, mint egy hunterrel vagy palával, de a pala is egészen máshogy fest retriként és holyként, druidról nem is beszélve, kb. az összes specializációja olyan, mintha egy másik kaszt lenne. Igaz, én csak pvp-zek, pve-ben lehet máshogy van, de az igazság az, hogy pve-ben vanillában se voltak hatalmas különbségek a kasztok között."
Ez legionban hatványozottan igaz lesz. Most azért nem sok különbség van pl hunter és hunter vagy mage és mage közt, a telantjeik ugyanazok kb az összes classnak. Legionban minden specializáció full más lesz.
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
#57919488
törölt tag
válasz Lirion #67136 üzenetére
Ez valtozatlan mivel Ranged, Melee es Hybrid dolgokba nehez lenne belenyulni. De ha megnezed pl. a Shaman es Druid valtozasokat Legion-nal akkor szinten kapnak egy ugynevezett Energy bar szeruseget es abbol kell majd gazdalkodni. Ezzel megint csak megjobban egyformak lesznek a Classok.
Maguk a spell-ek nagyon egymashoz vannak mar igazitva. -
Lirion
addikt
válasz Cathfaern #67126 üzenetére
nagyon-nagyon jó a mostani WoW
Szerintem kevesen gondolják ezt így.
Vanillában nagyon sokáig end game gyakorlatilag nem is létezett, a contentet a szintezés adta, ami nagyon lassú volt, de mivel mindenki szintezett, így ez nyújtott szórakozást. AQ idején viszont már nem volt élmény a szintezés, mert már volt kellő mennyiségű end game content és a játékosok zöme azt játszotta, nem a szintező tartalmat. De az élményt leginkább az adta, hogy új volt.
(#67135) K_mester
eltertek a Class-ok egymastol.Mások voltak a kasztok persze, de ez ma is így van. Legalábbis én úgy tapasztalom, hogy teljesen máshogy kell játszani egy rugoval, mint egy hunterrel vagy palával, de a pala is egészen máshogy fest retriként és holyként, druidról nem is beszélve, kb. az összes specializációja olyan, mintha egy másik kaszt lenne. Igaz, én csak pvp-zek, pve-ben lehet máshogy van, de az igazság az, hogy pve-ben vanillában se voltak hatalmas különbségek a kasztok között.
[ Szerkesztve ]
-
#57919488
törölt tag
-
laceszgamer
addikt
válasz DrGonzo22 #67133 üzenetére
Hát meglehet, igazából már én is csak pugolok, nem követem annyira az eseményeket, csak meglepő volt a dolog nagyon. Először azt hittem csak szórakozik, de mikor boss behúzásakor is abban a gearben volt akkor kezdett vicces lenni a helyzet emg mikor láttam, hogy mit tol.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
DrGonzo22
őstag
válasz laceszgamer #67125 üzenetére
Kicsit meglep ez a tier csere, mert a jelenlegi 4s az elképesztően jó, a T12 4s bónuszát pedig alapból tudjuk draenor perk miatt. Az 500k opener sem tűnik soknak, én munka miatt már kb. 3 hónapja kiszálltam a wowból, de már anno 1m fölötti openereim voltak azon a bosson fireként. Szerintem ez inkább valami fogadás lehetett, vagy azt nézte, hogy mennyit számít az aktuális 2s 4s, habár azt megtehette volna sima non-set itemekkel is. A top logokban mindenki az aktuális tiert használja, mert az a százalékos alapú bónusz a leidézett heroktól valami elképesztően OP
Azért tűnik OP-nak, mert nagyon jó a burstje (fire-nek is). A gyűrű ezt felszorozza, ezért halt ki pl. a frostmage, stb. mert semmi burst potenciálja nincs.
[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
Akárhogy is, OP kicsit a mage WoD-ban, nem kicsit, ezután a video után meg főleg no comment.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Viktor77
titán
-
Cathfaern
nagyúr
Próbálom megérteni ennek mi köze a hsz-emhez, de nem sikerül rájönnöm
Szerintem amúgy az itemizáció pont olyan terület, amivel annyira nagy probléma nincs. Leszámítva a WoD óta lévő random statos dolgot, de ez legyen a WoW legnagyobb baja. Mondjuk ez is olyan dolog, ami a Wow = raid/dungeon rétegnek kedvez. Félreértések elkerülése végett önmagában nem baj az, hogy egy rétegnek csinálják a WoWot, csak az fura hogy ez nem ugyanaz a réteg, mint aki a Vanilla/TBC/WotLK triót szerette.laceszgamer:
Nem tudom hogy működik pontosan a dolog, de felteszem hogy mostanra lett meg egyéb gearből elég stat ahhoz, hogy kompenzálni tudja a 4 gearen lévő stat veszteséget.[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
Csoda hogy csak most jöttek rá erre, mert amennyire tudom nem változott semmi arcane mage-nál sem a régi set-nél meg méginkább nem.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
J o e
tag
válasz laceszgamer #67125 üzenetére
Nem tudom de én is láttam valamelyik nap ilyet, azt hittem ez valami vicc, de a Skada utána meggyőzött hogy nem az
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Lirion #67122 üzenetére
Az én szemszögemből pontosan azt írtad le, hogy miért volt jobb a vanilla, mint a mostani WoW (főleg a "Kezdjük azzal, hogy egy átlagos játékos 8-10 nap played time alatt érheti el a max szintet, ma 24 óra alatt ez megvan...") Igen, ezek mind "nyűgök" voltak, de pont ez adta meg a beleélési lehetőséget, és pont ettől különültek el a classok nem csak rotában, hanem a tényleges játékban is. Pure melee-vel mentél? Sokat ettél, de általában erős burstöd / aoe-d volt. Hibrid melee-vel mentél (feral, enha, retri)? Tudtad optimalizálni hogy mennyit kell enned / innod a healekkel, viszont ha túl sokat húztál, könnyebben meghaltál. Priesttel mentél? Durva dps boost volt amikor megkaptad, hogy a pw:shield visszasebez... És alig vártad hogy meglegyen a shadow form, ami nagyon nagy élmény volt emiatt.
Mage voltál raidben? Te adtad a kaját / piát. Hunter voltál? Panaszkodhattatok egymásnak a többi hunterrel, hogy mennyire tele a táskád, és milyen szívás a hunter. Amire jöttek a lockok, hogy nekik is tele a táskájuk, de ők még kénytelenk is farmolni a shardokat...
És lehetne még sokáig sorolni. Igen, ha valakinek a WoW egy olyan MMO, ahol az a fontos, hogy egy instance-olt területen a saját csapatával alkosson dolgokat (legyen az akár dungeon, akár raid, akár BG), akkor nagyon-nagyon jó a mostani WoW. De akik MMORPG-t akarnak, ahol szeretnék beleélni magukat egy más világba, az adott karakterbe... nekik már szinte semmit se tud adni (és nem role-playingről beszélek, az teljesen más műfaj. Az megint más sztori, hogy RP-re a WoW sose volt igazán alkalmas, csak annak köszönheti hogy relatív erős az RP vonal, hogy nagyon sokan játszanak vele). -
laceszgamer
addikt
Az miylen divat msot arcane mage esetében hogy firelands-es négyes setbonust használnak? Egy ruszki mage Zakuun-on 300k-t tolt a végére, elején meg ilyen 500 ig felment neki.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Lirion
addikt
válasz #57919488 #67117 üzenetére
Senkinek nem tunt fel a topic-ban, hogy csak a Paladin kedveloknek nem jon be a regi WoW?
Nekem rugo volt (és most is az) a mainem. Rugora nem lehet mondani, hogy nem állt a helyzet magaslatán, épp ellenkezőleg. Jól esik sok szép emlékre visszagondolni, de az idő vasfoga elrepült már a vanilla felett. Sok minden annyira körülményes és nehéz volt, hogy ma már inkább lenne frusztráló azzal játszani, mint élmény. Kezdjük azzal, hogy egy átlagos játékos 8-10 nap played time alatt érheti el a max szintet, ma 24 óra alatt ez megvan... Csakhogy rugonál maradjak egy kicsit: a vanishhez venni kellett a reagenset, a blindhoz farmolni fadeleafet/venni AH-ból 1g/db áron. A mérgezés skill volt, amit húzni kellett, akárcsak a proffokat és minden méreghez kellett üvegcse + 1-2 vendor reagens, ezek egy 16-os táskát simán elfoglaltak. Lock Picket szintén húzni kellett, nem járt a szint automatikusan, a fejlesztéshez a világ egymástól legtávolabbi pontjait kellett felkeresni, ahol ráadásul sokszor mobokon kellett átverekedni magát a rugonak, hogy elérjen a ládákhoz. Stealthben talent nélkül 50%-kal lassabb volt a karakter, nem volt self heal, 2-3 mob után le kellett ülni enni... Folytathatnám még, de akkor sose fejezném be ezt a hozzászólást.
-
nonsen5e
veterán
válasz #57919488 #67117 üzenetére
Senkinek nem tunt fel a topic-ban, hogy csak a Paladin kedveloknek nem jon be a regi WoW? Nyilvan anno nem alltak a helyzet magaslatan es nem akarjak ujra atelni
Pfff...
Arnold2:
Ahogy parancsolja!
Szar a WoD, nincs mit tenni, haldoklik a WoW, unsubscribe megnyomva![ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Arnold2
őstag
Hölgyek, Urak!
Kérlek benneteket, hogy szép lassan álljunk tovább a "Nostalrius" ügyében! Elismerem, hogy inkább a nosztalgia van előtérben mint a tört szerver, de ott van.
Bár engem egyáltalán nem zavarna / érdekelne egy vanilla szerver, de több vezető beosztású Blizzes nyilatkozta, hogy nagyon nem valószínű, hogy belekezdenének egy ilyen projektbe és véleményem szerint nem 200e az a szám amitől meggondolnák magukat.
Szóval inkább kérlek Titeket "térjünk vissza" a WoW haldoklik illetve nincs mit tenni nyomvonalba, mint egy tört szervert siratásába. Vagy uram bocsá' akinek van bétája mesélhetne a destro lockról, hogy milyen lett
Köszönöm!
-
#57919488
törölt tag
Ez nem egeszen igaz. Van akinek csak 1x szorakoztato a dolog es bizony nagyon sokan vannak szerencsere akik nem igy vannak vele.
Azt az erzest soha nem fogjak visszakapni. Le is mondhatjak az elofizetest mert se a mostani WoW se a kovetkezo kieg nem tartogat ilyen lehetoseget se egyik masik jatek sem. (Max Oculus Rift de ott is inkabb csak a porno lesz a lenyeg )
Pet Battle meg igazi elmeny lehetett akkor sokaknak de a Garrison indulas is 1x elmeny volt csak (na ez inkabb fajdalmas volt).
Ha ilyen fontosak lennenek ezek az "elso erzes mindig jobb volt" es stb. akkor nem a regi neveket ismetelgetnek a vegtelensegig a jatekoknal es a filmeknel is.(#67116) wjbhbdux:
Senkinek nem tunt fel a topic-ban, hogy csak a Paladin kedveloknek nem jon be a regi WoW? Nyilvan anno nem alltak a helyzet magaslatan es nem akarjak ujra atelni -
wjbhbdux
veterán
válasz nonsen5e #67114 üzenetére
Gondolj bele, ha egy csak nyugat-EU-ból jó pinggel elérhető szerveren voltak 100-150 ezren aktívak, se ázsia, se USA, se orosz (bár ők itt kezdték, tisztelet a Russong túlélőknek ), egy olyan játékban ami csak az utánzata az eredetinek - nekem pl. az ilyen szerverektől mindig is felállt a szőr a hátamon, mert már a kezdő zónákban olyan eltérések voltak hogy nem bírtam, azzal a kockázattal hogy bármikor törölhetik és elveszik amit csináltál, akkor azért lehet feltételezni, hogy lenne ehhez képest tízszeres érdeklődés az igazira.
/s
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #51736960 #67113 üzenetére
Alapvetően az a probléma, hogy egy legacy vanillát nem lehet úgy beindítani, hogy régi szerver copy+paste, meg kiraknak egy letöltési linket a klienshez. Nagyon sok munkaórát kellene beleölni ahhoz, hogy újra lehessen indítani. Amit a friss verzió fejlesztése elől vennének el. Szóval bár én is támogatom a legacy szerverek indítását, megértem azokat, akik nem szeretnék
-
nonsen5e
veterán
válasz tepenzed #67109 üzenetére
Valószínűsíthető, hogy annál kevesebben játszanak jelen pillanatban, de nem fogok légből kapott számokkal dobálódzni. Ugyanúgy mondhatnám azt is, hogy 54584968 millióan játszanak.
Direkt oda is írtam a 4.6M-re, hogy ez az utolsó adat ami [conspiracy on] valószínűleg [conspiracy off] biztos.
Pont ugyanezért mondtam a Nostalrius 100 és 800k-s számait is.Pillanatnyilag a Nostalrius becsukása után visszhangzik a net, ott játszottak nagyon sokan. A "nagy" magyar szerverekre ránézve is van 1000 játékos csúcsidőben, mikor pár évvel ezelőtt ennek sokszorosa volt.
A törtszerverek regisztrált accountszámával meg még annyit se tudnánk kezdeni mint az eredetis regisztrált account számra vonatkozó adatokkal.
Egy ember / sok account (miért is ne, ingyen van az egész), sok szerveren.---
Thomeef: Egybe előre neten megvenni? Egyszerűbb lesz ráuszítani az egészre a chargeback-et, ha megunja az ember a nosztalgiát. Esetleg el lehet fogadtatni a szerződési feltételekben az emberrel, hogy lemond erről a jogáról? Valaki pénzügyekben és jogban járatosabb ember megmondja.
---
A sok streamer meg csak és kizárólag azért száll be minden efajta akcióba, mert kell nekik, hogy mindenhol megjelenjen a nevük. Self-promotion, semmi több.
---
wjbhbdux: "milliók fizetnének elő"
>my sides[ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
#51736960
törölt tag
-
wjbhbdux
veterán
válasz nonsen5e #67108 üzenetére
Azt te sem gondolod, hogy ez a petíció eljutott a többséghez, és hogy tört servereken bohóckodna a többsége azoknak, akiket érdekelne visszamenni a régi WoWba.
Ha lenne Vanilla server és híre menne a gaming sajtóban, milliók fizetnének elő, és hoznák magukkal a jó öreg kínai farmereket is . Idővel elfogyna persze, de rég megtérülne évekre előre./s
-
thomeef
őstag
válasz nonsen5e #67108 üzenetére
Én a Blizz helyébe azt csinálnám, hogy 100k ember ha kifizeti előre 2 évre gametimeban, akkor menjenek vanilla szerverre. Mert enélkül 1 hét után a 3/4 nép aki vanilla hype-ol soha nem logolna fel többet rá az hót ziher.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
nonsen5e
veterán
válasz #51736960 #67104 üzenetére
Többség.
200k aláíró, 100k aktív játékos (pillanatnyilag), 800k regisztrált account.
~4.6M játékos (legutolsó hivatalosan is ismert adat), 100M+ regisztrált account (2014.Q1)
---
Csak azért érdekelne a egy vanilla szerveresdi, hogy fél év után nevessek az egészen, hogy a 200k aláíróból maradt 60k, majd egy év után ismételten, amikor csak 10k lesz ugyanebből.
[ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Viktor77
titán
válasz newwave0507 #67103 üzenetére
Ebben a topicban csak eredetivel foglalkozunk. Minden eredeti szerver stabil.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
ldave
félisten
Szerintem jobb lenne, hogy akit ez a téma érdekel, az nyisson a Lokálban ennek egy topikot és ott nyugodtan lehet majd beszélgetni, hogy BC vagy Vanilla WoW szervert hozzanak-e előbb vissza.
A Slime draws near! Command?
-
newwave0507
aktív tag
Sziasztok!
Segitséget szeretnék tőletek kérni. Pár én után újra nekiszeretnék állni WoWozni, tudnátok nekem ajánlani, valami stabil, értelmes szervert ? Köszönöm szépen!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
Telda
addikt
válasz laceszgamer #67098 üzenetére
Meddig, 10 percig? A jelenlegi tartalom se köt le tovább .
Ez múltkor már valaki nagyon jól leírta, hogy nem az akkori játékot akarják igazából az emberek viszontlátni, hanem azt az érzést, amikor megkreálták az első karakterüket, amikor rácsodálkoztak a területekre, eljutottak az első fővárosba, megvették az első epic mountjukat, kiesett az első lila, vagy lement Lucifron, stb.. Bármennyire is szeretnék ez az érzés már nem fog visszaköszönni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Új Lenovo Yoga 7 ProX Gamer Tervező Ultrabook -50% Ryzen 7 6800HS 32/1TB AMD 4GB + 3050 4GB 3K 120Hz
- HP EliteBook 840 G6 Fémházas Tartós Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- AOC CU34G2X 34" 144Hz 21:9, ivelt Gaming monitor, monitorváltás miatt eladó!!
- Logitech G Pro X Superlight + Corepad Skatez PRO & Soft Grips
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest