Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz laca891 #43817 üzenetére
nézegetem, de amit találtam, azt már vagy elvitték vagy rosszabb állapotú, mint ami most van rajta
újat nem vennék, jövőre eladjuk a kocsit[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
nagyúr
-
Vigneau
félisten
válasz laca891 #44184 üzenetére
Köszönöm szépen, aranyos vagy! Nagyon korrekt a leírás és klassz a link is! Rendkívül sokat segítettél nekem!
A posztod előtt jártam egyet és csak nem adtam fel. Töröltem a saját kreálmányom, felraktam egy 2018-as hsz-ben lévő másik forrást, majd teszt után azt törölve visszaraktam a sajátom. Telepítés után levettem a gyújtást, majd visszaraktam és utána már kezdtek menet közben (navigálás nélkül és navigálással is) megjelenni a különböző traffipax helyek. Ez elég érdekes, a jelek szerint így frissül az adatbázis, annak ellenére, hogy telepítés után a saját POI-kban látható.
Viszont, ha jól értem, akkor ezek a BMP-k adnak másik ikont az egyes kamera és veszélyes kereszteződés típusoknak? Mert így akár fel tudom majd használni a saját kreálmányomban is, vagy egy esetleges újabb frissítést követően.
U.i.: Végezetül - ha jól értem -, akkor egyszerre 3 különféle CSV-t és hozzá való BMP-t telepítettél a myPIOs mappába helyezve?
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
laca891
aktív tag
válasz laca891 #44185 üzenetére
Ami liken van zip fájl ezt ki kell csomagolni és mehet az SD kártyára a navigáció mellé. Legalábbis azt, hiszem, mert még a nyáron csináltam, ha jól emlékezem, másodszor nem pendrivre, hanem az sd kártyára tettem.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
AMD Power
titán
válasz laca891 #44241 üzenetére
2.5 év (28.000km) alatt 2x lett benne kuplungszett cserélve. Igen jól olvasod. Jah és új kuplunggal vettem. Volt valami rejtett hibája. Soha nem derült ki mi volt a baja.
Follow Ha úgy lenne keretünk akkor azt vennék.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #44268 üzenetére
Ez itt eléggé OFF és nem is szeretnék politizálni, de a lényeg, hogy vagy megépül, vagy importálhatjuk mint a németek és abból a magyar külpolitika sikereit ismerve oltári nagy szopás lehet...
Katasztrófa itt nem történik ha nem generálunk magunknak, ebben az országban nem történik soha semmi, csak a bolhából csinál az újságíró elefántot, az legalább megy nekik (más se). Kaput? Most vitattuk meg Tigerclaw-val hogy pusztulásra van ítélve az emberiség és a bolygó, akkor majd pont a magyarok éljék túl!? Nem kívánom hogy történjen meg, csak képzeld el, hogy a világból csak a magyarok maradnak, mennyi időt adsz még az emberiségnek?
Mellesleg engem az a számis érdekelne hogy a francia államkincstárba mennyi pénz folyik be az exportált áramból... hosszú távon villamosenergia nagyhatalom lesz Magyarország (főleg ha mindenki "zöld lesz" körülöttünk, e-autót akarnak majd tölteni napelem farmokról pl.), dőlni fog a lé és mindenki a csicskánk lesz, mert "Viktor kezében lesz a főkapcsoló" (mint Putyin elvtárs kezében a gázcsap).Na jó, befejeztem, elhatárolódom önmagamtól...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz laca891 #44450 üzenetére
Melyik oldalon? Azért a két aksi, főleg ha az egyik le van merülve, elég jól megfogná az extra feszültséget, legalábbis ha figyelembe vesszük, hogy mi kerülhet fel a 12V-os hálózatra.
Aki bikázik, annak gondolom nincs hibája, tehát 12-14V körül van épp a feszültsége. Ha üresjáratban be is indul a generátor tölteni, akkor is csak valahova 14-16V-os szintre emelkedne, ami normál állapot.
A másik autón a generátor nem is működik és van egy lemerült akkuja, szóval onnan pláne nem nincs extra generált áram, feszültség.
Magas feszültség a gyújtás és mondjuk talán xenon lámpa esetén a szekunder oldalon lehet, de az meg nem jön át a primer oldalra. Másrészt egy primer, szekunder zárlat esetén nem is keletkezne szerintem magas feszültség. Valami spéci hiba kellene hogy ez előálljon. Pl. az hogy a gyújtótrafó épp, de a feszültsége nem a gyertyára kerül, hanem valahogy a 12V-os hálózatra. Lehet hogy van autószerelő, aki látott már ilyet. Viszont feltételezve, hogy a bikázó autó hibátlan, ha a másik oldalról jönne vissza nagyfeszültség, akkor nem számít, hogy a te oldaladon megy-e a generátor, mert ugyanúgy kiüthet mindent generátor nélkül is.Amennyire én látom, ha nem csap be közbe egy villám, vagy nem szakad rá a felsővezeték bikázás közben, akkor nem keletkezhet káros feszültség. A kisebb tüskéket a két akku felszívja.
Elektromos autóval más lenne a helyzet, de azzal nem is lehet bikázni szerintem, mert nincs olyan pont ahonnan le lehetne venni 12V-ot a szükséges, akár többszáz amperes áramerősséggel.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #44454 üzenetére
Nos van fejlemény, mindenki nyugodjon le, az akksi volt a gond. Most hívott az illető hogy vett egy új akkut és pöcre indult... Én még abban sem votlam biztos hogy jól kötöttük össze, mert szerintem a VW féle test pont nem volt az igazi (le volt festve)... Valószínűleg ezért nem akarta az igazat.
Én is azzal kezdtem hogy megnéztem az indító áramokat, hogy egyáltalán megéri e kínlódni, vagy csak a Vitarát vágjuk haza vele. Mondjuk a gyári 12V 60Ah 600A-es akkun én is meglepődtem... az 1,4-es szívókban max ilyen 480A körüli szokott lenni.Én régebben sokat mozogtam kamionos arcokkal, még az utánfutó kábeléről is tudtam bikázni.
Öregszik az ember na... ha nagy gond volt egyedül a Skodát egy enyébb lejtőn is be tudtam tolni annyira hogy beinduljon, csak a végén nagyon gyorsan kellett futni és jókor kellett beugrani.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bododani
senior tag
-
tboldi
nagyúr
válasz laca891 #44945 üzenetére
Nincs jack a szar ájfonon.
De ha lenne, akkor sem dugdosnám napi 20x ki-be. Erre a legegyszerűbb megoldás a Tunai Firefly, vagy bármilyen más bluetooth-adapter.(#44943) pető bá': Én az esetek jelentős többségében csak a városon belül szaladgálok, ezért nem szoktam kitenni a telefonomat, elvan a zsebemben. A Watch meg mindig ott a csuklómon, így kényelmesen tudom vezérelni a zenét odapillantás nélkül is, illetve kihangosítónak is jó. De akár navigálni is lehetne vele pl. a Magic Earth nevű alkalmazással.
-
beef
őstag
válasz laca891 #46454 üzenetére
Ott a fórum link a hozzászólásában.
Beregisztrálsz xda-ra, írsz a tagnak egy privátot, hogy mit szeretnél.
Válaszol (majd valamikor).
Benne lesz a letöltőlink (free) és a CID szám.Ezek a könnyen kivitelezhető részek.
A nehezebb, olyan kártyát szerezni, amin módosítható a CID.
A #46446 hozzsászólásaban arra is van tipp (az ebayes arc a CID-et is módosítja ha kéred).[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz laca891 #46464 üzenetére
Tudtommal a gyárit nem lehet frissíteni, korábban többször írtam én is, szerintem mások is, hogy lehet gyárit venni töredék áron és "kártya cserével frissíthető", azaz régi helyett kapok egy újat. Index fórumon van egy fórumtárs (wongkok) aki ezt biztosítja.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #46479 üzenetére
Lehet lolepesben gondolkodom, de most ezt nem értem...
Ha nem lenne a kártyához kötve akkor szerinted nem torrenterol szedne mindenki? Erre céloztam h a becsületkassza sem működik kis hazánkban, mert szoftverért magyar pénzt nem ad, azt ingyen írják a fejlesztok hobbiból, tesztelik a tesztelők, buildelik a cm-esek...
Igen, drága de sajnos a mai világban semmi sincsen ingyen... Te adnál nekem vmit ingyen (egy nagy fulesen kívül) ? Na ugye...
Én is tudom h mindenki feketén szerzi a kártyát, ezért is nem a fejegyseghez kötik, különben rajonnenek az osszekodolas trukkjere...és nem lehetne felarkent legombolni a vasarlokrol...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #46481 üzenetére
De, nagyon is reális, sőt, még alul is van lőve, ha dolgozol/dolgoztál ilyen és ehhez hasonló szoftverfejlesztési projekten, akkor tudod mennyi pénzbe kerül egy ilyen semmiségnek tűnő vmit lefejleszteni, főleg autóiparban...
De befejeztem, nem vitázom veled, mert szemmel láthatólag nem érted meg a másik oldal álláspontját.
A lényeg h a kártyával van összekódolva, hogyha véletlenül elhagyod a kártyát, akkor ne kelljen fejegységet is cserélni és így értékesítési/marketing szempontból is jobb.Bár azt kell mondjam hogy amilyen tempóban fejlődnek a mobiltelefonok (főleg hogy mostmár tükrözni is lehet őket) szerintem a gyári navigációért pénzt adni nettó pazarlás... félek ez lesz majd a végük, mert egy Wazze-t letölteni (főleg hogy free) kb 10 perc a telóra, AndroidAuto-t belőni sem nagy kunszt, tehát ha rászánsz egy erős órát az életedből, akkor a legnagyobb műszaki analfabéta is boldogul vele egy délelőtt alatt, akkor minek fizetne egy petákot is érte...
Még "ki kell kapálni belőle a gyerekbetegségeit", de működőképes koncepciónak tűnik... plusz még a frissítés is ingyen van hozzá, nem kell szakszervízbe menni hogy drága pénzért kicseréljék a kártyát/frissítsék a szoftvert rajta. Még a Bosch részéről várom h a fejegység is tudjon frissítést letölteni AA-n keresztül, de ez még várat magára így 2020-ban...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #46493 üzenetére
Még mindig a fejekben van a gond, de ez az utolsó HSZ-em ehhez a témához, mert ez szélmalom harc...
Ha szükséged van a szoftverre menj be és vedd meg, ha meg spúr vagy hozzá akkor ne akard használni, nem ezzel kell menőzni... a kenyeret sem a csövessel lopatod ki a teszkóból, mert úgy olcsóbb... és ez nem csak neked szól hanem mindenkinek, bizonyos országokban ezért börtön jár ha elkap vele a rendőr...@ncc1701: Van azért különbség a "jóhavan" és "szükségem van rá" között, mert örültem volna annó amikor az electroworld-nek melóztam, ha van ilyenem és csak behányom neki a címeket és nem nekem kell térképpel a kormányon keresni a házszámot Budakalász mellékútjain. Vagy Leányfaluban/Dabason/Szigethalmon azt nézni melyik utcában is vagyok sötétedés után...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #46509 üzenetére
Azt írta hogy 14,6V-ot mért alapjáraton, ami szerintem jó érték, tehát ékszíjjal nem lehet gond, engem az a 7V jobban zavar, nem 9,6-nál van ezeknek a levállási feszültsége? Lehet cellazárlatos? Igen érdekes hiba, ebben igazat adok, ezek pont olyan hibák, amikkel szépen csapágyasra lehet tolni azt a bizonyos szopórollert, mert egy autóvillamosságis sem fog nekiállni és végig bogarászni az összes vezetéket és csatlakozót hogy hol a hiba...
Bár ez a rész ad némi gyanúalapot: "Záráskor az első ráfordítás, távirányító első nyomás a központi zár, de a nepper akitől vettem azt mondta, hogy 2 ráfordítás/két gombnyomás a riasztó. Én úgy gondolom ez valami gyári megoldás." Pont hogy nem gyári, az Opeloknak van kétfaktoros riasztója például, de a "bakancs swift" ezt pont nem szereti, tettem már így tönkre barátom autóját (2005 Swift M13A) hogy reflexből kettőt nyomtam... aztán mehetett a szervízbe mert az egyik ajtó többet nem zárt be... na akkor kevésbé kedvesen nézett rám.@Rico Muerte: Hogyan mérted azt a 7V-ot? Az akku kapcsain? Kiszerelt állapotban vagy bent az autóban? Ha autósboltban vetted és nem a tecsóban, akkor vidd vissza az akkut, mert lehet selejt... Tuti hogy ilyen nagy akku kell bele? A kisebb kapacitásút könnyebben feltölti a generátor, városi használatra ezért sem szokták a gyárinál nagyobb akksit ajánlani.
Az a kontaktos fejegység még mindig zavar engem, kapd ki belőle, vagy legalább a stekkert húzd le a hátuljáról/vedd ki a biztosítékát. Nem is kérdezte egyikőnk sem, de ugye a szivargyújtóba semmi sincsen bedugva?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #46541 üzenetére
[link] itt saját autóval kell megcsinálni a gyakorlatokat, amúgy a figura nagyon jófej... de hozzá egésznaposra érdemes menni, a félnapos nem ér semmit kb...
Ha többen mentek cég szinten, akkor akár egyedi kurzust is összeállít nektek annak fényében mire és hogyan használjátok a céges autókat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
dnelb
veterán
válasz laca891 #47768 üzenetére
dsgs autónál (lehet más automatanal is passz) kifejezetten káros ha az autó teljes súlyát raterheled a váltóra(reteszre), óriásit is üt amikor kiveszed később belőle... Ott az a helyes sorrend hogy lábad féken, kézi, üres fokozat, láb fel (így raterheled az autó súlyát a kézifékre, míg váltóra semmit) és utána P...
-
ncc1701
veterán
válasz laca891 #48163 üzenetére
Azzal nem pöcsölt a srác. A betöltőre tett egy kütyüt, ami túlnyomást csinált, és a féknyergeken kellett csak kinyitni a csapot, meg utántölteni.
Szóval, szerinte suzukinál nincs ennyire túlbonyolítva, de mondta valamelyik franszoá márkát, aminél pc-t kell rádugni, és azzal varázsolni. -
Qtya123
őstag
válasz laca891 #48163 üzenetére
Ez az ABS kocka műszeres átmozgatása mennyire létszükség?
Sokszor cseréltem már fékolajat a családban mindenféle autón, de lévén nincs ilyen műszerem az ABS kocka nem volt átjáratva. Nyilván nem a legjobb, hogy abban marad valamennyi a régiből és keveredik, de nagy gond lenne ez? -
AMD Power
titán
válasz laca891 #48310 üzenetére
A jelenlegi állás szerint a mostani kecón kívűl legalább még kettő. Ez a mi III. Kerületi viszonylatunkban kb 40-50millió Ft + mellette tolom durván a Nyugdíjbiztosításomat.
pjen Ha van kedvem dolgozok ha meg nincs akkor meg nem dolgozok.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz laca891 #48384 üzenetére
Városban és pályán, azaz takarított utakon elég jól. Máshol nem járok az alig 10 cm hasmagasságú autómmal.
A másik hsz-eddel nem értek teljesen egyet, egyrészt léteznek kifejezetten télies négyévszakosok, másrészt igazán havas napokból egyre kevesebb van, olyan viszont egyre több, amikor reggel még mondjuk csak 3 fok volt, délután meg 17, erre pont jobb egy 4S.
[ Szerkesztve ]
-
BBke
tag
válasz laca891 #49060 üzenetére
Ez a gáz mennyiségétől függ, illetve attól, hogy R134a vagy R1234yf. kell az autóba. Az első a régi tipusú, a második az új “y” gáz aminek igencsak drága kilója. Persze töltéskor grammra számolják ki a mennyiséget, a klíma töltő gépbe is grammra pontosan adják meg, hogy mennyivel töltse fel a rendszert. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Dzsedáj
tag
válasz laca891 #49353 üzenetére
Szerintem nem szükséges beépítő keret, inkább a lefogató csavar amit fontosnak tartanék. 20 rugót egy kis polisztirolért felesleges luxusnak tartok . Az emelő, kar, vonószem meg elfér a csomiba egy táskában. Emelőt már intéztem. Gyárilag adott volt az emelőkar és a kerékkulcs együttese. Nagyon fura számomra, hogy az emelőkar, kerékkulcs, kompresszoros defektjavító egy tárolókeretben belefér az alapfelszereltségbe, de már az emelő nem...ha nem adnak hozzá emelőt + kereket akkor eleve kerékkulcs sem szükséges, mivel a defektjavítónak pont ez (is) a lényege. Na m1. A 16"-nál az oldal alapján az osztókör meg az agyméret elvileg stimmel. Megmértem a keréknél is a kupakot ott is stimmt. Az alap probléma az volt, hogy egy emelő + mankókerék szett 100 ezredes a szalonban...nem vagyok skót, de ez azért nonszensz.
TommyY2: Dupla munka igaz, ahogyan tboldi kolléga is írta úgy kell kivitelezni. Viszont gondolj bele ha előre rakod és ráadásul FWD autód van akkor tapadás csökken (igaz hátul is, de elől jobban), fékerő szintúgy plusz minden nagyobb terhelést a mankókerék fog kapni. Hóban igazi élmény lehet.
Zolás: Nem jó mert ez 15". Az autón meg gyári 16" van
[ Szerkesztve ]
''Az én akarásom nem bolondság,hanem tövig kalászos táblája a tibennetek még csak csirázó búzaszemeknek!''
-
Dzsedáj
tag
válasz laca891 #49357 üzenetére
Tudom és igazad van, ezzel kapcsolatban nem találtam ET adatot az oldalon. Mivel elvileg típus specifikus gondoltam megfelelhet. Inkább megcsinálnám magam a keretet. Egyébként milyen mély alapból a pótkeréknek kialakított hely? Ha a keret 5-6 cm, akkor az is kell hogy legyen legalább ennyi.
A biztosítással az a gond, hogy csak a gumit biztosítja és a javítási költségeket. A trélerre, egyéb történetre nem tér ki az ÁSZF (14. oldal). Ergo, ha kapsz egy defektet nem vagy előrébb.
''Az én akarásom nem bolondság,hanem tövig kalászos táblája a tibennetek még csak csirázó búzaszemeknek!''
-
Zolás
addikt
válasz laca891 #49366 üzenetére
A nyári alufelni 17 colos, nem biztos hogy befér. Egy 16 colos szerintem elférne ott alul, plusz ha már veszek, akkor olyat, amit teljes értékűként tudok használni, nem ilyen virslit.
[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve