Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SzalaiG #5269 üzenetére
ilyen általánosságokat ekkora cégeknél szerintem nem szabad kijelenteni.
Olyan ez mint amikor vki azt mondja, hogy az NVIDIA jobb mint az ATI. Mikor? MI? Mire? Melyik széria?
A MOi Denso üzem uazt a minőséget hozza mint a Japán? A Francia/Török Toyota ugyanolyan minőségű mint a Japán?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
addikt
válasz SzalaiG #5287 üzenetére
Párducfekete metal, 1.3-as GLX CD AC
hibalista: az üzemanyagkijelző gyárilag szar volt, kicserélték gariban, most ok!
Fogyasztás: városban ha nem figyelek ( ) megeszi a 8,1-et, de autóúton, ha lehet nyomni és folyamatosan zúzni (100-140 között) akkor 4,7 is elég!
persze ha klímával nyomom akkor erre jön szűk egy lityó (5,6)
Amúgy imádom! gyorsul is mint álat ha kell, csak legyen a fordulatszámmérő 3000 felett!
Nagyon kezes és bár még csak 5000 kilcsi van benne már összeszoktunk. Könnyű vezetni a váltója könnyű, jó. A rugózás a magyar utakhoz kissé keményre van hangolva, de sportos, megszokható.
A külsőt, mivel fekete a "jószág" csak szolid króm díszítés vadítja. Tanksapka ajtó króm feltét, oldalindex króm keret. + jön még első-hátsó lámpa króm keret.
Belül most kezdem egy piros-fekete tér kialakítását.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
addikt
válasz SzalaiG #5296 üzenetére
Most le vagyok égve, de ha első lámpa akkor fekete:[angel eyes]
A fekete verdában egyszerűen brutális lenne....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
fekeandras
őstag
válasz SzalaiG #5372 üzenetére
Igazából egy jó konstrukció,csak tankolni kell és megy.Végtelenül megbízható,jól fogyaszt,alkatrész árak is elfogadhatóak.De én nem merném nyugodt szívvel beültetni a családom eggyetlen tagját sem egy régi Swift-be.Az olcsóság nem minden,sőt!.Mondjuk az Ignistől kezdve már odafigyeltek a biztonságra is szerencsére.Sőt az új Swift-et kifejezetten pofás kiskocsinak tartom.Bár az már nem fogyaszt olyan jól mint a régiek.(Igaz azok papírvékony lemezkasztnisak voltak). Mondjuk én elvakult VW-s vagyok.Valószínűleg sosem vennék Suzuki-t.De ez nem azt jelenti hogy lenézném a Suzukit.Csak nekem nem jön be.
[ Szerkesztve ]
-
AND1
őstag
válasz SzalaiG #5429 üzenetére
Egy citroen xsara picasso volt az előzö autóm, szóval engem már semmilyen váltó nem zavar
Még nem szoktam át teljesen. Ugye ez egy kiseb autó, kisebb motorról, és mindig nagyobb gázt kell adni mindenhez. Könnyen lelehet vele fulladni, legalábbis nekem, egy 1.8-as picasso után, azt beraktam hátramenetbe és kuplunggal elment.
[ Szerkesztve ]
Egy régi PH-s.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #5450 üzenetére
Csak egy aerox rotyogóm, de jövőre ha minden igaz egy suzuki gsr600-as masinám lesz. Aztán majd utánajárok mibe kerülne átíratnom tótiába, mert már hányok a teljesítményadótól meg a többi lenyúlástól. Aztán ha nem túl sok lé, akkor áthozom.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #5454 üzenetére
Nem rosszabb gép a gsr sem. És habár tetszik a hornet, arra nincs gyári kedvezményem, meg a gyári kiegészítőkre sem, a suzukinál meg van. Írtam honda kereskedéseknek is, egy sem írt vissza. Tipikus magyar hozzáállás. És ez nem a moci hibája. Nagyon tetszik a hornet, de a suzuki mocik semmivel nem rosszabbak és nekem ez a legésszerűbb választás, na meg tetszik is. Aztán írtam kawasakiéknak is pár kereskedésnek. Közülük is csak egy írt vissza, de ritka rossz ajánlatot adtak, az ajánlat is a szuzkánál volt a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #5553 üzenetére
Még nem, de még senki nem tudja, hogy ki megy. A kulsosok már repultek. Mi állítolag már nem tudjuk meg idén, de szerintem ez nem igaz. Megszuntetik a C muszakot és átcsapják az A és B muszakhoz oket. Aztán amennyit átraktak, annyit is kuldenek el, csak nem pont oket. Nálunk ez 68 ember osszesen. Ennyi van kb. egy muszakban, vagyis hozzánk is jon 34 meg a B-hez is, és utána ugyanennyit el is kuldenek. Mindegy, majd lesz valahogy. Legrosszabb esetben megy a verda, aztán kész. Mást nem tudnak elvenni tolem szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
nesa
veterán
-
Arpee78
senior tag
válasz SzalaiG #6151 üzenetére
A BF Goodrich 1870-ben, az Egyesült Államokban alapított gyár, 1990 óta a Michelin csoport tagja. A gumiabroncs fejlesztés egyik úttörője, a BF Goodrich hozott elsőként forgalomba tömlő nélküli abroncsot, de hozzájuk fűződik az első leeresztve is gördülni képes abroncs is. Napjainkban főleg a Dakarról ismert, de újabban a rally világbajnokságban vezető szerepet tölt be.
Nem top márka, de az olcsó kínaitól messze van.
Szerk: 6147-re valaki?
[ Szerkesztve ]
-
Arpee78
senior tag
-
t1
addikt
válasz SzalaiG #6260 üzenetére
Nem eszik meg semmit ez tévhit
Én lassan 2500 km-t hagyom magam után 100% E85-el. A hidegindításom is tökéletes az átalakítóval 1-2 perc kell neki míg annyira bemelegedik, hogy lehessen vele normálisan menni, utána ugyanúgy melegedik mint a benzinnel majd amikor elérem az üzemi hőfokot kikapcsolom a kütyüt mert ugye nincs akkor dúsítás, ilyenkor erőtlenebb a kocsi ( padlógázra befullad), de arra teljesen tökéletes, hogy a forgalom ritmusát tartsam így kisebb a fogyasztásom is most 6.3l/100km. -
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz SzalaiG #6264 üzenetére
Ha a benzincső okozta galibára gondolsz, akkor első kézből, konkrétan velem megesett töténetet elmesélnék.
Néhány évig birtokoltam a szuszka előtt egy 120L skodrit. Na annak a benzincsöve egyszer szépen elkezdett csöpögni, aztán ez odáig fokozódott hogy egy nyári éjszaka kigyújtotta mögöttem a motorteret.
Elégette a gyújtáskábeleket, ezért aztán meg is állt az autó.
Szerencsére a 120L szériafelszerelése a 4-5 liter desztivíz, ami akkor igen nagy hasznomra volt, mert azzal sikerült eloltani.
A sherpa szerkezetre jellemző, hogy a benzincső és gyújtáskábel csere után hazament a saját lábán, szerelőhöz is csak azért került, mert a generátort is kiégette.Ha meg a visszahívás tényére érted, akkor itt egy pirinyót hitelesebb forrás
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Reaper
őstag
válasz SzalaiG #6272 üzenetére
Lehet, de nekem pl szerencsém volt, hogy Sedan-om van, mert kb fél éve vettünk egy üveg asztalt, és a lap belefért persze centizve, de úgy a csomagtartót le tudtam csukni.
A másik ami miatt örülök a lépcsős hátúnak, az a biztonság ha beléd jönnek hátulról, azért az is plusz fél méter. Lehet hülyeség de nekem ez is számít.
1.3-as 8v-van most városban télen 10 litert evett, nyáron olyan 8-at. Ha sokat járok vidékre akkor megelégszik 6 literrel is. Ezt csak úgy infó ügyileg -
cellpeti
veterán
válasz SzalaiG #6363 üzenetére
Ráadásul most leveszed,eladod max 30k( de sztem az nagyon a teteje ),azt később...jajj,de jó lenne egy vonóhorgos verda...akkor meg majd megveszed 70k körül a vonóhorgot rá + a műszaki. Az én Suzimon is van,sose használtam még,de megvédi a tuningmasinát
Tigris, tigris, csóvafény...
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000