Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Gondold át a dolgot újra szerintem... Nem a CVT miatt vonyít a kocsi ha vonyít is...
Ugyanazzal a motorral ha nem váltasz el hanem csak padlózod az is vonyítani fog, bár ez inkább csak a kis motorok jellemzője.
Illetve pont amiatt, hogy állandóan változik az áttét folyamatos tempó mellett jóval alacsonyabb fordulaton megy a motor is
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
bigdigit
addikt
Persze ha valakinek csak akkor kell mennie amikor kedve tartja de a legtöbb embernek nem így működik. Én is már felrakattam mert időkép szerint 2 hét és nappal max 5 fok lesz és nem leszek olyan barom,hogy mikor bemondják itt az idő több órát a gumisnál ücsörögjek.
De beszélhetnénk arról is több biztosító is csak akkor fizet gond esetén ha fent a megfelelő gumi és azt olvastam olyan biztosító is van ahol teljesen mindegy milyen az idő x időponttól y időpontig téliguminak kell lenni..... -
domojko
senior tag
De még a hűtőfolyadék sem. Fűtés persze h van hiszen a kiskör melegszik. Fűtőradiátor erre van kötve.
Ilyenkor a termosztát még zárva van, 20 km megtétele után sem igazán nyit még a termosztát. Alsó vastag vízcső még hideg.
Üzemi hőfokról akkor beszélhetünk sztem mikor nyit a termosztát. Sacc/kbNem konkrétan neked szántam a hsz-t, csak a te kommentedre reagáltam.
-
őstag
Ha a sporthoz érted a duplakuplungost (vagy kuka részt) akkor készséggel elismerem hogy egy jó dsg legtöbb esetben gyorsabban vált, de azért hagyományos automatában is vannak elég gyors darabok (ésazt is elismerem hogy a ZF gyorsabb mint a suzuki által használt aisin, de ennek ára hogy megbízhatóságban finoman fogalmazva nem mindegyik váltója erős).
-
rbalint88
addikt
a kockázatokról kérdezze meg autószerelőjét, alkatrészboltját. ez csak újonnan véve és a gari lejárta után azonnal eladva igaz, akkor se mindig.
pl cégnél van tucson, 1.7 dízel 7dct váltós, indulásnál sokszor remegősen adagolja a kuplungot, meg ugye irányváltásnál, parkolásnál tud kellemetlenül sokáig gondolkozni, ahogy a vw dsg is. családban van 6-os automata váltós volvo dízel, annál jobb automata nem nagyon kellhet. azt hiszem az is aisin talán, annál gyorsabban humanoid se vált. -
BigBlackDog
veterán
Igen, a simát láttam azzal. Sporton egész korrekt pacsker volt (nem tudom, hogy pontosan mi).
(#39544) xEon1337: Lényeg lemaradt; én írnék egy köremailt az országban lévő kereskedőknek, hogy kinél milyen tesztautó érhető el. Ha kell, szívesen elköldöm az e-mail cím listát, még régebben kigyűjtöttem a központi honlapról.
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
Ne is mondd, legutóbb országúton jött egy Vitara mögöttem 20km-en keresztül, szemben folyamatos forgalom, végül inkább lehúzódtam, csak menjen már el, olyan szinten vakított mindhárom tükörben.
Ráadásul mivel magas/terepjárós így pont szemmagasságban vakít el, utálom az összes ilyen magas autót mikor beáll az ember mögé 2 méterre..* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
maximilian4
addikt
Családi 2 ezres tdi-m van, csak szólok h mindehol otthagyott a swift sport. Hiába a 170 lóerő meg majd 400 nm. Azért 970 kg az mondjuk egy 600-700 kilóval könyebb mint egy családi kombi. kanyarokban meg esélytelen vagyok. Anyaghasználatról nem tudok. Csak kívülről láttam. Viszont tetszik h minden full extrát belepakolnak a sportba. Amúgy téged letoltak egy családi tdi kombival mikor az új swift sporttal mentél? Használt nem jöhet szóba most, elhiszem hogy jobb egy fiesta vagy focus st. De ennyi pénzből kell gazdálkodni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Pist@bácsi
őstag
Érdekes vélemény.
Nem tudom mennyi ideig és hány Fordod volt, de a minőség és a szerviz sok kellementlen napot szerezhet a tulajdonosának.
Kell 200 LE egy ekkora kocsiba? Az ST erősen réteg autó és nem mellesleg újonnan két millával drágább a Swift Sportnál, ami szintén nem egy népautó, de azért a hétköznapokban sokkal célszerűbb. Megkockáztatom, hogy a Ford értéktartása is rosszabb. -
maximilian4
addikt
Én meg úgy látom kifejlesztett egy normális motort, amit nagyon jól tett hogy átemelt a swift-be. Azt ne felejtsük el, hogy a vitara is egy nagyon jó kis autó a szaksajtó véleménye alapján és az is alig több mint egy tonna. Egyébként elég megnézni laptiming-be mit ment. Kicsit csodálkozott csak mindenki: (téligumival, kis felnivel) Nesze neked octavia rs tdi vagy focus st 1 századdal megy jobbat mint egy vitara 1,4-es turbo motorral?
[link]
Ráadásul ahogy mondják is mérőpadokon 150 lovak körül mérik a teljesítményt, papíron hiába 140.
Én továbbra is személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Pist@bácsi
őstag
Ezek szerint nem volt Fordod. Vegyél egyet! Próbáld ki a szervizt is! Amikor gariban hengerfejet cserélnek és két hónapig áll ott a kocsid. Nem egyedi eset. Persze az nem ez a motor, személyes tapasztalatom ezzel nem is lesz, de nincs ok feltételezni, hogy pont ez sikerült jobban, egy olyan gyártó esetében, ahol ennyi a hiba. Ne kelts olyan látszatot, hogy a Ford prémiumot gyárt. A Mustangba is azt a világításkapcsolót rakja amit a Transitba. A plusz lóerőkért pedig jócskán megkéri a felárat is.
Mivel elegánsan elsiklottál a két millás árkülönbözet felett, így nem reagálok arra mennyivel van kevesebb értelme egy ST-nek. Szerintem a kérdezőt nem izgatja a 400m -es gyorsulás, az a hétköznapokban értelmetlen.
Ezzel az erővel ajállhattál volna S3 -at is, az legalább tényleg prémium, meg quattro is csak éppen köze nincs a kérdéshez. -
maximilian4
addikt
Akkor nézd meg az x5M mit ment pl. A vitara meg egy suv, a focus st mégis 1 századdal ment jobbat? X5M meg valami 3-4 másodpercet ver rá az 1km-es gokart pályán... Itt valami nem stimmel. Szerintem fogalmad sincs milyen a legújabb swift sport. Én minden esetre körbenézek a kereskedésekben, hátha valéamelyikben ki lehet próbálni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Pist@bácsi
őstag
A 20-40 ezret nyilván pályanapon rakták bele ezekbe. Hétköznap egy métert sem mentek vele. Esetleg csak a pályáig. Ami biztos vagy ezer kilométerre van, így jött össze a 40 ezer. Abban egyetértek a megközelítéssel, hogy a forgalomban nincs helye a 400-on gyorsulásnak, de a hülyéket ez sosem tartotta vissza.
Ez a hot hatch kategorizálás kicsit becsípődött neked. Ha meg szerpentin, akkor a kanyarban a mínusz egy mázsa előbb érezhető, mint 5 tized százon az egyenesben. Már ha vezetési élményt keresünk. Feszesebb futómű, jobb fékek, direktebb kormányzás, több paci mint egy "sima" utcai verziónál. Van aki ezért vesz ilyet, letojja mi a hot hatch lényege.
Nem tudom te mit látsz, mert most is van egy itthon, tudom miről beszélek.
Az új árakat pedig azért hoztam fel, mert értékvesztett használt kocsik mellett hoztad fel érvként, hogy olcsóbbak, mint egy 0 kilométeres új. És ha belegondolsz, a gyors értékvesztés sem lehet véletlen a Fordnál. -
ludsimon
veterán
Itt egy másik, itt sincs szétforgatva, de itt is sokkal mélyebb hangja van mint a Remusnak.
Mondjuk itt épp launch control hallatszik az meg becsapós.Hogyan lehetne kideríteni ez milyen rendszer? Azon kívül, hogy próbálom őket elérni.
undefined
-
tboldi
nagyúr
Nem pont a Jazz-re gondoltam, de akár ez is jó példa lehet velem együtt.
szerk.: Amúgy most Japánból rendeltem kibaCott ritka, LED-es, gyári hátsó lámpákat. Senki nincs olyan hülye rajtam kívül, aki ezt kifizetné.
Már itt vannak az országban, kedden küldtem be a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat.szerk. 2: Én is azon dolgozok, hogy egy kicsit kitűnjön a sok kommersz Jazz közül, de nem akarok hülyegyerek/boyracer autót csinálni belőle. A gyárias jelleget meg akarom tartani, ebbe a kályhacső nem fér bele.
szerk. 3: Inkább arról mesélj, mi újság a DSG-vel!
[ Szerkesztve ]
-
-
HKorn
addikt
Most nem is konkrétan arra az autóra értettem, hanem a hazai boyracerek autóira, azért sok tuning kimerül annyiban, hogy Monster matrica meg nyitott kipuff, esetleg levágott rugó kis ültetés miatt, aztán ordítva pörgetjük a 90 lovat és ezt most nem is feltétlen csak Suzukira értem, lehet bármilyen autó.
Nem vagyok álszent, én is voltam 20 éves, rajongtam a sportos autókért én is és volt hogy a sajátomra még matricát is tettem, meg felnit, meg teszkós kipufogóvéget, de nem közlekedtem vele úgy mintha 200 lovas lenne. Amúgy tök gáz volt, szerencsére kinőttem belőle
Most is szeretem a sportos modelleket, főleg a jó kis hot hatcheket, de szigorúan csak a gyári dolgokat, nekem egyáltalán nem tetszenek a szénné tuningolt autók.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Milyen széket vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kupon kunyeráló
- TCL LCD és LED TV-k
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Redmi 4X - Mi-ért hagytál el engem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- F-Secure termékek
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész