Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz SkyS1gn #44770 üzenetére

    úgy tudom a netkód közös. Pont hogy azért megy jobban a star marine fps ügyileg, mert ott ugye közelebb van mindenki és kisebb a világ, nem a sokszáz millió köbkilométernyi világ minden objektumának kapod meg a netes változásait, nem poppolnak csak úgy hármasával Geminik, AI hajók, stb. fps-t növelne, de a latency maradna addig, amíg nincs közelebbi szerver. De redditen magyarázták hogy ez a network bind culling mit jelent, szóval ha félrecsúszott valami infó, akkor az ott történhetett. Én is arra alapozok, meg arra hogy logikusnak hangzik, mert a culling számítógépi grafikában is ilyet jelent.

    Szóval amennyire értem, már a 2.6.1-ben is jönne egy netkód változás, ami sokat segíthet a PU fps ügyében, de ez nem ugyanaz mint a netkód refaktor (amikor nem csak azok változnak hogy milyen távoli objektekről kapsz infót, hanem maga az is hogy milyen adatok jönnek-mennek a kliens és a szerver között, milyen csomagokban, úgyon, milyen feldolgozási ütemezéssel, stb). Aztán reméljük így is lesz, és már a 2.6.1 is dob a sebességen.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák