Új hozzászólás Aktív témák

  • don_peter

    senior tag

    válasz #00137984 #15929 üzenetére

    Egyelőre nem tudom még melyen egyéb más típusokat használnak az .smc és .bin kiterjesztéseken kívül a SNES-hez, de mint a SEGA-nal is, itt is lesz majd lehetőség ALL, vagy is bármilyen fájlt beincludelni.
    Méretileg még nem néztem utána, de wiki ennyiben segített: "The largest games released (Tales of Phantasia and Star Ocean) contain 48 Mbit of ROM data,[67][68] while the smallest games contain only 2 Mbit."
    Hogy ez mennyiben változott ideáig azt nem tudom.
    Ha hihetünk Wikinek, akkor 48Mbit vagy is 6MB a legnagyobb játék SNES-re, a legkisebb ezzel szemben pedig 2Mbit vagy is 256Kb.
    Úgy gondolom bőven elég lenne egy 64Mbit-es rendszer építése, de mivel meg van az a jótékony hatása a 128Mbit-es memóriáknak, hogy sokkal gyorsabbak, így még ha nem is használjuk, akkor is tervezünk vele, hátha.. ;)

    A koncepció, főként ha egyedül maradok a projekttel, olyasmi lesz majd mint a SEGA esetében.
    Mikróvezérlő, memória, kijelző (ez még nagyon nem biztos), több játék tárolása, USB porton történő feltöltés, ...stb, és majd kiderül mi fér bele..
    Érdekes lesz majd azon része a projektnek, ahol a kazetta speciális chipeket is felhasznál.
    Valószínű, hogy ez a projekt majd kicsit többe fog kerülni mint a SEGA, mivel a speciális chipek, visszafejtése, ha egyáltalán sikerül visszafejtenem, megdobja a költségeket és a fejlesztési időt is.

    Mindenesetre izgi projekt lesz ez is..

    [ Szerkesztve ]

    ----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----

Új hozzászólás Aktív témák