Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike

    veterán

    válasz morgovas #13331 üzenetére

    van az Rdro-ban 3000 órád? nekem van, szóval engedd már meg hogy leszóljam. plusz véges a kapacitás, ha mindenki a gtaoval foglalkozik, nem marad ember a másikra. persze értem én, gta többet termel, de ettől még lehetne legalább egy nyomorult kunyhót venni, vagy tudod mit, olyan kész dolgokat beletenni, ami már a storyban benne van. csak át kell rakni. de kb esélyt nem látok rá, ha 2 év alatt nem sikerült, később se fog.

  • negyven2

    veterán

    válasz morgovas #13331 üzenetére

    A Rockstar nagyon szereti a "semmit" is úgy reklámozni, mintha a GTA VI/RDR3 érkezne meg frissítésként.
    Viszont ettől függetlenül a tartalom nagyon kevés. De ez kinek hogy. Én pl a legutóbbi Outlaw Pass-ok (4-5) már nem is gyűjtöttem előre kollekciókat, hanem csak simán a napi játékmennyiség alatt kapott XP-vel is 4-5 nap alatt megvolt a maximum szint. A Telegram küldetéseket is elég hamar megcsinálta az ember, és utána már annyira nem érdekesek (van ami sokkal jobban fizet időarányosan és nem is annyira komplikált meg az embert). Persze rámegy az ember aztán ezekre (legalábbis én), hogy akkor csináljuk meg úgy, hogy lopakodva, vagy csak késsel/dobókéssel). De ez se tart ki örökké.
    De ez csak az én játékstílusom szerint kevés. Anno GTA frissítések esetében is az volt, hogy max. pár hét és már mindent láttunk.

    Vagyis igen... várhatóan a következő update-nek is nagyobb lesz a füstje mint a lángja.
    Talán már írtam, de a Rockstar hozzáállása olyan, mintha ma kezdtél volta el játszani, vagy csak a kezdőknek szólna a játék, és a aktívabb játékosközösség ne létezne. Jó példa erre a heti akciók, jutalmak vagy maga az Outléaw Pass, ahol a kuponok nagy része a régebbi játékosoknak használhatatlan. Vagy mert nem érdekel a 18. x%-os poncho kupon, vagy eleve nem is tudod igénybe venni mert már régen megvan az adott dolog (ingyenes Stable hely, Ability kártya, fegyverek stb... vagy a múltkori 2db ingyenes gyorsutazás).
    Úgyhogy megértem őket, hiszen a legtöbb esetben magukba a Newswire hírekbe több időt és energiát ölnek, mint azokba a tartalmakba amiket hirdetnek.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés