- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Hosszabb bemutatót kapott a Flintlock: The Siege of Dawn
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Rise of the Ronin (PS5)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Path of Exile (ARPG)
- The Crew Motorfest - Jövő hónaptól végre Steamen is elérhető lesz
- Dragon's Dogma 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Igazából rosszul van fogalmazva a Launcher-ben, ugyanis nem frissítés, hanem lényegében a játék Special Edition-jét kapod meg a Standard kiadás áráéért (19 990 Ft), az Ultimate-et pedig a Special áráért (24 999 Ft). Ez az akció október 23-ig él. 24-töl valószínűleg meg így fog kinézni az árazás. Standard Edition 19 990 Ft, Special Edition 24 499 és az Ultimate kiadás pedig 28 999 Ft lesz.
Szerintem vedd fel a kapcsolatot a Rockstar Support-al, hogy vonják vissza az elörendelésed
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Xbox One X-en én egy 1TB-os Toshiba Canvio Basic-et is használok, immár közel 3 éve. Nekem ezen van fent a RDR2 sok más játék mellett (kb. 130GB még szabad rajta).
Ha elindítom a játékot akkor lehet választani, hogy Story vagy Online. Bármelyiket is választom kb. 1:25-1:30 körüli a töltési idő (3-3 teszt alapján). Ezt úgy kell érteni, hogy akkortól mertem az időt mikor lenyomtam a gombot, hogy induljon a Stoty/Online és addig mértem, amikor meg tudtam mozdulni az adott karakterrel.
-
negyven2
veterán
Nincs. Anno a Red Dead Redemption Multiplayer-ben (a 2010-es RDR multija) minden csapat alapú PvP meccs úgy kezdődött, hogy felállt egymással szemben a két csapat, és aki nyerte a párbajt az 15mp előnnyel indult, vagy sima DM esetén pedig Mexican standoff-al...
Mike: Az a baj, hogy manapság minden Last Man/Team Standing szerű játékmód Battle Royal-nak hívnak...
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Ennyivel lesz különb, több a PC-s Stadia-s kiadás
Nos a grafikailag, irányításilag más lesz ez evidens volt mindenkinek. A tartalmi rész meg bár többnek tűnik, kb. annyit ér mint a többi játéknál az előrendelői bonusz küldések, skinek. Vagy másképpen fogalmazva, kb. ugyan ennyivel tudd többet az Special/Ultimate kiadás a standard-hoz képest.
De a másik topicban feltett kérdésre a mai napig nem kaptam választ. Más játéknál miért nem gond a konzolos/PC-s közös topic?
De nekem mindegy, én segítek majd itt is meg ott is ha kell.
Mike: Xbox tulajként nem érzem, hogy hátrányt jelent volna a 30 napos early access. Egyrészt mivel nincs multiplatform, másrészt az, hogy nem hátrány az, hogy egy lovat, ruhát csak egy hónappal később kaptunk meg.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Az assited aim használata nem garancia, hogy el is találod a célpontot. Már írta, hogy minden fegyvernek (talán a kettő snipernek nevezett fegyver kivételével) van egy célzási ideje. Vagyis célzáskor, és vársz egy nagyon kicsit amíg a célkereszt körüli kör összemegy, majd ezután lősz, persze ezt is befolyásolja a fegyvered állapota/tuningja, az időjárás, a karaktered életerő értékei, valamint az, hogy hogy vagy benne egy tűzharcban. ugyanis pl. a folyamatosan tüzelnek rád akkor nehezebb célzás, mert a karakter reflexszerűen összehúzza magát (ha lovon vagy akkor az is).
Amúgy konzolokon is le lehet venni minimumra, ki lehet kapcsolni minden rásegítést. Az alap beállítás tényleg erős, de le lehet venni olyanra is, hogy neked rá kell célozni az illetőre és a aim assit csak épp csak minimálisat tart. Amúgy full free aim-ben (ami PC-n az egér irányítás) is van aim assit. Mert pl. ha csípőből lősz akkor kb. a célkereszt közelében 30°-os körzeten belül a célpontra lő. illetve persze ott a Paint it Black kártya aminél Dead Eye-ba bejelölöd, hogy hova lőjön, aztán oda lő automatikusan.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Azért vigyázz, mert a legtöbb dolog a szinthez van kötve. Sztori esetén, meg sztori progresszhez.
Amúgy akinek kell annak itt a link hozzá.
Amúgy Revolver-böl 4, pisztolyból 3 (PC-re jön egy negyedik is), illetve egy lefűrészelt csövű shotgun-ból meg egy van. De ezekből később tudsz még egyet venni.
-
negyven2
veterán
Elméletileg ha GTA Online-ban megcsináltad a pisztolyos kihívást RDR2-ben kapsz egy különleges pisztolyt meg fejszét.
Ez nem elméletileg, hanem gyakorlatilag is. Viszont ez csak Sztori módban kapod meg. vagyis nem megkapod, hanem megkapod a lehetőséget, hogy megtaláld. Ugyanis Rockstar-ék az előrendeléshez járó és egyéb kiadásoktól függő extrák nagy részét nem odaadják csak, hanem annak a lehetősét adják meg, hogy megtaláld. A revolvert bár megkapod már a játék elején, de pl. a fejszét meg kell keresned a térképen (nem jelzi). Ahogyan pl. a bónusz kincses térképnél is előbb meg kell keresned a térképet.
-
negyven2
veterán
Egyből tudsz Online menni nem kell Stoty-t indítani se. A játék indításnál ugyanis egy választó felölet jön be, hogy mit szeretnél indítani. (vagyis itt nem gombnyomással működik mint GTA V-nél). Ha elszáll az online (vagyis kidob) akkor is ebbe a menübe tesz vissza.
Ráadásul homár RDO. Itt szerencsére már jobb már a hálózati része a játéknak, mert a P2P alapú Social Clubb szerverek elé berakták az Akamai edge szervereit. Aminek köszönhetően az onilne-on belüli csatlakozások piszok gyorsak, sőt van amikor nem is látható. Ha fent írt menübe belépve váltasz lobby-t akkor újratölt mindent a játék (ez One X-en olyan standard másfél perc). Ha viszont online-on belül csatlakozol másik loobby-ban lévő barátra, posse tagra akkor max. 10-15mp a töltés (kb mint egy gyors utazás miatti textúrabetöltés). Sőt arra is képes, hogy ha kevesen vannak egy lobby-ban akkor a háttérben minden töltés, látható jel nélkül összerak több lobby-t egybe (ami látható, az az maximum, hogy a táborod más helyre, felszedésre kerül)
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Ezt most hogy érted? Ha GTA-ban megcsináltad akkor automatikusan hozzáadódik a SC Account-hoz és mindegyik platformon megkapod (már ha GTA-ban nem volt időhöz kötve, hogy meddig lehet megcsinálni).
Red Dead Redemption 2 - How to Unlock the Stone Hatchet and Double-Action Revolver
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Igen a Yacht az alapja működik. Kiválasztod az adott régiót hogy hol legyen és azon belül a több elérhető hely közül megpróbálja a hozzád legközelebbibe letenni azt. Vagyis egy kiválasztott területen több helyszín is van külön a kicsit tábornak és külön a nagy tábornak. Alapvetően ha belépsz az online-ban és az adott régióban van szabad táborhely akkor lerakja. Ha az adott régióban nincs, akkor viszont nem rakja át máshová hanem neked kell lerakatni azt. Mondjuk ez a camp lerakási rendszer a szeptemberi update óta nagyon bugos.
Viszont megjegyzem, hogy a játékban jelenleg még nem lehet konkrét adott helyen (így a Camp-ben sem) ébredni. Vagy oda kb. ahonnan kiléptél Online, vagy pedig az 5 fő terület közül választva, azon belül valahova lerak.
-
negyven2
veterán
Ennyire azért nem. Én azt vettem észre, hogy a lobby létszáma 14-16 fölé emelkedik akkor kezdi el leginkább ezt a bugot, meg ekkor tűnnek el az állatok online. A Camp dolog mögött valószínűleg valami helykeresési algoritmus bug van. Mert minél távolabbi területre rakod le magadhoz képest annál valószínűbb a gyors lerakás.
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
Arthur, bár egy törvényen kívül bandita, azért elég erős erkölcsi kódex szerint él. Alantas dolgoknak tartja a prostitúciót, ahogy a rasszizmust is (ettől függetlenül le lehetett lőni mindenkit nemtől és bőrszinttől függetlenül). Vagyis k*rvázni nem lehet (Online se).
Amúgy van egy jó kis társ lalkalmazás a játékhoz, amiben a statisztikák megnézésén felül bent van a Story/Online katalógus. Van benne térkép is ami valós időben szinkronizál a játékkal (vagyis pl. telefonon, tablet-en keresztül is látható valós időben a játékbeli térképen történő dolgok. Illetve ezen keresztül megvehetjük a játék elég részletes bemutatóját (Official Guide).
-
negyven2
veterán
Utólag lehet szerkeszteni a karaktert, de a nemét nem lehet megváltoztatni. Maximum ha töröld a karaktered (az el nem költött pénz és arany megmarad karakter törlés után is).
Amúgy ha végig viszed a sztorit, akkor meglátod, hogy azért a vadnyugaton is létezhet jól működő badass női karakter (Sadie).
-
negyven2
veterán
Elvileg ezen tweet alapján Google Stadia-án 4K/60fps-el fog futni a RDR2.
Ez a Stadia hardveres felépítése:
-Custom x86 processor clocked at 2.7GHz w/ AVX2 SIMD and 9.5MB of L2+L3 cache
-Custom AMD GPU w/ HBM2 memory, 56 compute units, and 10.7TFLOPs
-16GB of RAM (shared between CPU and GPU), up to 484GB/s of bandwidth
-SSD cloud storageElvileg ezen a egyedi hardveren Vulcan alatt képes 4K/60fps-re a játék.
Annyit azért még érdemes tudni hogy a fenti hardver az egy Stadia egységet jelent, de a játékok használhatnak több ilyen egységet is egy időben.
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
Ezt már a hír alatt írtam, hogy valószínűleg ez a videó a játék maximális grafikai beállítások mellet készült 4K/60fps-el (legalábbis így lenn értelme). Illetve azért a Rockstar szereti úgy megcsinálni ezeket a videókat, hogy (ez most furcsán lesz fogalmazva), jobban néz ki mint amit valójában tudd (manuális kamera és fény beállítások).
A félreértések elkerülése véget baromi jól fog kinézni így is (és a videó alapján is), de pl. a konzolos hivatalos videók is jobban néztek ki a legtöbb esetben, mint magában a játékban (persze aztán voltak olyan helyzetek is amikor nemcsak hozták, de meg is haladták azt a látványvilágot. Ugyanis azt nagyon észre lehet venni a játékban (One X-en), hogy számít, hogy éppen milyen a környezeti bevilágítás. Voltak olyan pl. hogy egy adott helyen egy adott napszakban, fények mellett olyan volt a játék mint valami középszerű prevGen játék, (jó, ez azért túlzás ) pár órával később meg az államat kerestem a látványtól ugyan ott (de ez már GTA V-nél is így volt).
Illetve a nekem One X után olyan ez a videó mintha PC-n a medium/high után mindent maxra húztam volna mind a játékban mind a driverben.De mint mondtam, ez saját tapasztalat. Majd a nextGen-en ugyis hozza ezt a szintet (ha nem többet), az meg kb. egy év (már ha premierben elérhető lesz rá)
-
negyven2
veterán
Az a poén, hogy igen, sok embernek el kell magyarázni sokaknak, azt, hogy a trailer nem biztos, hogy tükrözi a valós végeredményt.
CactuS: szinthez vannak kötve a fegyverek Online. Sztoriban meg a történethez. De sztoriban sok fegyvert lehet random is találni (mind egyedi, és van amit csak egy bizonyos mellékküldetés után veheted fel)
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #160 üzenetére
Van, nem is kicsi területről van szó. Bár a nagy része a hegyvidék, és igazából nincs ott szinte semmi élet (legalábbis emberi). Viszont Online-ban nincs havazás még itt se, mivel az Online úgy néz ki, hogy nem kezeli a regionális időjárást (még?). Vagyis a havas terülteken a -21°C-ban is esik az eső (és mindenhol máshol a térképen).
Amúgy pár hete volt egy legendary Bounty, aminek a 4 és 5-ös nehézségi szintjén havazott folyamatosan. De nem csak a havas hegyekben, hanem még a sivatagi pusztában a 30+ °C-ban.Sztoriban persze van regionális időjárás, vagyis a magas hegyekben havazik, a mocsárban ködös fülledt az idő, a az erdőkben és a prérin, esik az eső, a sivatagban meg dúl a homokvihar.
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #163 üzenetére
Igen, ugyan annyi. Ez a 48 perc/nap, már elég régóta standard a Rockstar Open wold játékainál.
Amúgy mini fun fact: a RDO helyi ideje megegyezik a GTAO helyi idejével (vagyis mindkettő játékban ugyan akkor van pl. 14:06) -
negyven2
veterán
válasz Triathlete #165 üzenetére
Hát igen, módjuk ha fent van a hold akkor az azért add valamekkora fényerőt. Illetve alapból van nálad lámpás, de az csak a közvetlen környezetedet világítja meg. Valamint Online-ban később lehet majd a lóra venni lámpást, de az is csak közelre jó.
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #168 üzenetére
Ebben azért nem lennek biztos, mert konzolon is vannak akik assisted aim nélkül rohangálnak sniperrel és lőnek le egyből. EWO meg kicsit bonyolult mert vagy dinamit van de az se azonnal robban (kb. GTA-s gránát), vagy van az öngyilkosság, de az meg el van dugva a free roam menüben, és ahhoz is nyomva kell tartani 3mp-ig a gombot. viszont nincs is értelme nagyon, mert a játékban nincs K/D
-
negyven2
veterán
Ezzel tisztában vagyok. Ma is belefutottam kettő 30-as szint körülibe akik John (nem Rambo) Wayne-nek képzelték magukat. Defenssiv-ben gyűjtöm a cuccokat erre odajön és tüzes shoutgun-nal lelő. Persze miután zsinórban negyedik alkalommal durrantottam le, akkor lelépet. A másik meg robbanólöszeres Bolt-al megint rámlőtt, és az le is lépet utána egyből... volna ha nem mentem volna utána a másik lobby-ba (ugyanis ahogy írtam azért ha valaki PvP-zni akar free roam-ban akkor állok elébe ).
De igen alapvetően a kezdők az agresszívebbek, viszont jó pár nagyon magas szintű agresszív játékossal is összefutottam már. Van akik mindenkire lőnek, viszont a múlthéten volt olyan, hogy egy olyan csapattal találkoztam akik kimondottan banditák voltak, de defenzív játékosra nem lőttek. Sőt az egyik írt is, hogy nem muszáj elmennem innen, és előre elnézést ha véletlenül eltalálnak. Ők bár minden offensive játékosba belekötnek, de csak arra mennek rá aki vissza is lő.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Mert Rockstar logika. Ugyanis a Free Upgrade-et ez esetben már tartalmazza a játék. Vagyis azért 19 999 a Special Edition mert az valójában csak egy Standard kiadás, amin vagy egy free Upgrade a Special kiadás-ra. Ugyan ez vonatkozik a 24 999-es Ultimate-re.
Külön Upgrade nem lesz később se. Csak a jelenlegi kettő és a Standard kiadás.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Konzoloknál (legalábbis Xbox-on) már Black Friday-kor volt egy 10%-os akció, karácsonykor 25% volt, utána viszont kb. februártól szinte havonta van egy hét mikor fél áron adják. De volt olyan is, hogy az alapkiadást adták 60%-al a nyár elején. De pl. most is 50%-van rá.
(#195) Mike: Igen, lehet így is fogalmazni, de itt inkább arról szól (amit GTA-ban is sokan csinálnak), hogy lelő (ne véletlen, hanem direkt), és lelép azonnal (rosszabb esetben ezután el kezd üzengetni is, hogy mekkora ász ő). De ez már odaát írta, hogy van (fölég az ilyen esetekben), hogy átmegyek egy kicsit bosszúálló k*cs*gbe (vagyis lelövöm kétszer háromszor azt otthagyom).
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Az Online "sztorija", világa egy évvel a sztori kezdete előtt játszódik (1898). Itt is felbukkanak a teljes sztori egyes szereplői, mint munkaadók. Vagyis nem kell hozzá a sztorit végigjátszani, de azért bővíti az Online világot annak ismerete.
Amúgy ezt is írtam már, de a Single sztori esetében rengeteg plusz add ha ismerjük a 2010-es Red Dead Redemtion-t.
-
negyven2
veterán
Red Dead Online-ban egy session-ben maximum 32 ember lehet. Viszont ez általában a dinamikus lobby-rendszer miatt olyan 20-28 körüli (28 volt eddig a legnagyobb létszám amit láttam). Viszont itt ugye egyrészt sokkal nagyon a térkép, sokkal lassabb a közlekedés, valamint a Posse-ban lévők kivételével (nagyon sarkítva olyasmi mint CEO/MC-ben lenni) a többi játékost csak akkor látod/hallod, ha a közeledben vannak. Vagyis nem-nem lesznek itt több ezer fős lobby-k.
Amúgy Youtube-on rákeresve van sok videó ami bemutatja a karakter készítőt. Itt egy példa is ha kell.
-
negyven2
veterán
Itt a női karakterek még magassarkú cipőben/csizmában is vagy egy fejjel alacsonyabbak, mint a férfi karakter...
Vagy akár kettővel
Amúgy itt már testalkatot is meg lehet adni, vagyis lehet akár kövér karaktered is (ez semmit nem befolyásol, mert a vékony karaktered is lehet alultáplált, elhízott az Online-ban).
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
Mondjuk a DF videó amit linkeltem az nem összehantálás, hanem elemzés a PC-s trailer alapján arról, hogy mit fog tudni a konzolokhoz képest a Enchanced kiadás. Konkrét összehasonlítást, viszont nem csináltak pont azért is, amit már korában is írtam. Mert egy trailer-t egy valós gameplay-el összehasonlítani nem ilyen egyszerű.
-
negyven2
veterán
válasz Gawamatsu #254 üzenetére
De itt is írják, hogy ez a One-os lemezes verzióra vonatkozik, a digitális kiadások már tartalmazzák a patch-et, vagyis az előtöltés esetén nem lesz Day One patch, vagy ha igen akkor nem ekkora. De pl. ha most telepíted a
AC Unity-t akkor ott is leszedi az egész játékot lényegébe újra mint patch, viszont ekkor a lemezről nem sokat telepít fel. Vagyis ez esetben is kapsz egy lemezről aktiválható digitális játékot. Ami ugye annak köszönhető főleg, hogy azért illik egy hónappal hamarabb leadni gyártásnak a mesterlemezt, de közben azért még tudják reszelni a dolgokat.RDR2 PC esetén viszont nem lesz fizikai kiadás, csak digitális, így itt nem is várható, játék méretű day 1 patch
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
Mivel worldwide megjelenés lesz, szerintem lehet már, 4-én indul (vagy ha régió zárás akkor 5-én 0:01-töl.
Amúgy itt másképp van kicsit a heti frissítés, még az Update-ek ideje.
Ugye egyrészt minden kedden van heti háttér frissítés (amikor a bent lévő új dolgokat feloldják). Ez általában változó, mert van hogy már de. 10-kor elérhetőek az új dolgok, de volt már, hogy du. 5-kor lettek aktiválva. A nagy letöltős frissítések, eddig viszont mindig keddenként du. 3-kor jött.
-
negyven2
veterán
A hólapátolást és a fűnyírást kihagytad . Amúgy messze a Rockstar egyik legötletesebb játéka a Bully. Viszont nem mondanám rá, hogy középiskolaGTA (ahogy nem cowboyGTA a Red Dead se). Hasonló a felépítése, de teljesen más játék (és persze 18+ ez is, hiába a körítés).
Amúgy sajnos úgy néz ki, hogy nem igazán készül a folytatás (ami készült azt 2010-ben kezelték)
Ja, és igen. Nekem Xbox-on 1000/1000G
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Minden Rockstar Games Launche előrendelő alapból 50 arannyal indít. Plusz elképzelhető, hogy a bónuszok is megmaradnak. vagyis akik összeszedte az 54 kártyát GTAO-ban annak ingyenes a Collector, akiknek meg van Twitch Prime előfizetése azoknak meg a Bounty Hunter ingyenes. Az Outlaw Pass az annyiban érdekes (mert alapvetően gyorsan megcsinálható), hogy november 5-én jön ki a játék, és a mostani Outlaw Pass november 18-ig él.
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #322 üzenetére
Online-ban van rá kettő Ability card
Az egyik egy Dead Eye kártya (a Dead Eye kártyák aktív kártyák, vagyis csak akkor fejtik ki a képességüket amikor aktiváljuk a Dead Eye-t) a "Slow And Steady" (24-es rank-tól tudjuk megvenni), ami annyit tud, hogy amíg aktiválva van addig a fejlövésbe közvetlenül nem halunk bele, csak csökken az életerőnk, de nem lesz halálos a fejlövés (egy két kivételtöl eltekintve, de azokba amúgy is belehalunk). Ezek mellet amíg aktiválva van addig jobban bírjuk a kapott lövéseket. Viszont ilyenkor nem tudunk futni, és ha találatot kapunk akkor eléggé csökken a Dead Eye csíkunk is.
A másik egy Defense kártya (ez és még másik kártya passzív kártyák, vagyis folyamatosan fejezik ki képességüket, viszont van amikhez bizonyos feltételek tartoznak) a "Never Without One" (46-os rank-tól tudjuk megvenni), ami annyit csinál, hogy ha kalap van a fejünkön és eltalálják a kalapunkat, akkor az lerepül, így védve minket a fejlövéstől. Persze miután lerepült, utána már a következő fejlövésbe bele is halunk. Fontos, hogy ez csak akkor véd meg minket, ha a kalapunkat találják el. Ha arcba, vagy nagyra kapjuk a fejlövést akkor hatástalan. Illetve ott van még, hogy amíg a fejünkön van a kalap addig jobban bírjuk a lövéseket (kevesebbet sebződik a karterünk), viszont amikor nem viseljük a kalapot (mert pl. lelőtték rólunk), akkor viszont jobban fogunk sebződni.
-
negyven2
veterán
Minden esetben le lehet lőni a kalapot az NPC-k és a játékosok fejéről. Csupán a kalap legtetejére kell célozni, ahol már valószínűleg véget ért a karakter feje. Plusz ilyenkor ha felveszed, akkor látszik rajta a lövésnyom is. Ha viszont a Never Withou One-t használod, és egy játékos lövi le a fejedről a kalapot (ilyenkor olyan hang hallatszik, mintha valami fém edényt lőttek volna meg), akkor nem tudod felszedni a földről, max. ha közelben van a lovad akkor ott újra magadra teheted, vagy váltasz az előre beállított Persistent Posse outfittek között. Sajnos viszont ilyenkor, ezekre valószínűleg már nem lesz rá lehetőséged (hamarabb leölnek téged mintsem megcsinálod valamelyiket)
Triathlete: Azért esetek döntő többségébe halálos a fejlövés, ez a kettő kártya van amelyik megvédhet valamennyire tőle, ha éppen úgy áll a helyzet. Illetve van még a "Slippery Bastard" Deaed Eye kártya, ami játékosok ellen jó, és azt csinálja, hogy amíg aktív addig nehezebb becélozni a téged, de te is nehezebben célzod be az ellenfelet. Ha valaki becéloz téged, vagy te valakit akkor a fegyver szórása nagyon nagy lesz.
Plusz a eldobható fegyverekkel (kés, balta, tomahawk), és a a nyíllal lőtt fejesek azonnal halálosak minden esetben.[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #337 üzenetére
Régen voltak olyan glitchek, hogy nem látszódtál a térképen, de ezeket már javították. Ezen felül itt csak egy adott távolságon belül látszanak a játékosok, de ez akkora távolság, hogy mesterlövés puskával ezen kívül már nem igazán tudsz lőni. Ami még lehet, az a PVP részekben van, hogy ha az ellenfél lopakodik, és nem nézel rá (pl mögötted van) akkor nem jelzi a térkép.
A félrehordás meg sok mindentől lehet. Nagy részük valószínűleg szinkronizációs késletelés. De lehet, hogy az assited aim nyúl bele az ilyenekbe. Én is tapasztaltam ennek mindkettő végletét (legyen NPC vagy Player), hogy van amikor csak ellövök mellette és meghal, máskor meg telitalálat és nem jelez semmit. De én hajlok a szerver lag-ra. Leginkább akkor vehető észre mikor fedezékbe vagy, kinézel, majd visszatérve már a fal mögött kapod a fejlövést (csíterek nincsenek).
Amúgy itt sokkal nehezebb azt megcsinálni mint GTAO-ban, hogy szétgriffered a lobby-t. Ugyanis eleve csak egy bizonyos távolságon belül látszódik a játékos. Plusz ott van a parley rendszer. Vagyis csak akkor van tűzharc, ha beleállsz egy ilyenbe.
szTotyy:GTAO-ban ez úgy van megmagyarázva, hogy a minimap a map a telefonod térképe, amin megjelenik mások telefonjának a helyzete, és a nézés iránnyá. 1898-ban ilyen még nagyon volt (kivéve a rendfenntartó erőknek és az ellenfeleknek akik mindig tudják, hogy merre mész )
[ Szerkesztve ]
-