- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Apple asztali gépek
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Odapakol erőben a Honor Pad GT2 Pro
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
-
PROHARDVER!
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MasterDeeJay #4049 üzenetére
A változó árnyékos shaderes modot kivetted?
-
-
pecze
aktív tag
Mentettem egy képet róla, a sötét darabok, két rétegben vannak a plafonon meg a talajon is, a plafon az érdekesebb, ha lebontom az épp darabot akkor a vizes darab elmállik magától, lyukas lesz a tetőm úgymond, meg nem is túl szép
netpeti98: igen, látom, hogy van négyféle fa, de deszka szerintem csak egyféle van, meg csak idővel változik a színe és a stabilitása is megbomlik, mint írtam
föccer: nem tudom, ez az egy fájl van a mods könyvtáramban: Matmos_packaged, magamtól semmit nem raktam bele, csak letöltöttem és telepítettem, de valami buher változat, mert surviver mód nem is létezik benne
-
pecze
aktív tag
válasz
Cucuska2 #4041 üzenetére
Igen, biztos, csak kreatív módban, megyek lefele és közben építek szobákat, lépcsőket a szintek közé, folyósokat a szobák közé. A falakat, padlót és plafont fával burkolom (vagy téglával, vagy zúzott kővel, de ezekkel nincs baj), hogy szebb legyen, illetve hogy ne omoljon le vagy be és mint írtam a deszkák sötétbarnává válnak idővel, gondolom vizesek lesznek, elkorhadnak. Ez ellen szeretnék tenni
-
#43676928
törölt tag
Bár néha elmegy a kedvem, mikor elszállnak a mentések (mint legutóbb), de maga a játék nagyon ott van, ezért mindíg újrakezdem.
-
#43676928
törölt tag
Igen Mester!
-
pecze
aktív tag
Elkezdtem építkezni lefele, a problémám, hogy nem győzöm cserélni a deszkákat, mert bevizesednek, pedig nem éri víz őket. Már raktam alájuk két réteg vízfelfogó deszkát, de nem használt, véletlenszerűen bevizesednek. Mit pakoljak alájuk, hogy ne legyen vizes, vagy teljesen mindegy, mert ezt nem lehet kiküszöbölni?
Érdekes, hogy az oldalfalaknak semmi bajuk, pedig ugyanolyan deszkából vannak
-
netpeti98
addikt
Bekapcsoltam az Optifineban a Mipmapot (Max) és elég érdekesen néznek ki az üveg blokkok távolról, pedig tényleg kicsit szebb lenne tőle a játék.
Valakinek nincs ötlete?Üdv netpeti98
-
FuRiONight
addikt
Felhivás! Admin-t keresek a saját minecraft szerveremre! Ami fontos: az alapvető bukkit pluginok kezelése és beállitása, alap parancsok ismerete!
Akit érdekel kérem dobjon egy privát üzenetet!
-
Mery95
csendes tag
Mindkettőtöknek köszönöm szépen.
-
Mery95
csendes tag
Lenne egy kérdésem. Lehet hogy már berozsdásodtam vagy csak azért van mert nem értek hozzá de miért van az hogy ha csinálok egy új mapot survivalba akkor bead egy ful grass mapot. Alapból egy falu mellé rak le, és mindenhol azok a nagy zöld ugráló valamik vannak.
Mit állítottam el ? -
Na most előre készen van generálva 3000-es koordinátáig a pálya (limit 2500 amíg lehet menni). Kellene egy olyan plugin amivel már a szerver nem generál extra pályát (kivéve nether és end). Ezzel kiváltható lenne a worldborder és mindenki szabadon mehet. Azaz le lehetne esni a pálya szélén de tudjuk hogy az mc-ben a föld lapos ezért ez a normális hogy "széle" van a pályának.
-
netpeti98
addikt
válasz
MasterDeeJay #4023 üzenetére
Bocsánat akkor én értettem félre. Egyébként nem rossz ötlet.
Üdv netpeti98
-
-
netpeti98
addikt
válasz
MasterDeeJay #4015 üzenetére
Úgy tudom GLSL Shaders tud ilyesmit, itt láttam:[link] (igaz a videóban csak az aktuális dombon volt ilyen)
Üdv netpeti98
-
brd
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #4019 üzenetére
Tudom, de ugye vagy optifine+us, vagy optifine+ws van (ill. most éppen az sem, mert 1.2.5-höz nincs még működő ws, ha jók az utolsó infóim), az optifine+us+ws az sehogyan sem megy sajnos...
-
-
brd
nagyúr
#4012-#4012: Hmm, strange... régen az arany volt a 2. legritkább bányászható anyag, most pedig ennyi van belőle?
#4015: Nekem tetszik az ötlet, sokat dobna a kinézeten, bár, lehet, hogy túlságosan is megváltozna a küllem, játékidegen lenne. Az Optifine_MT+Unbelievable Shaders (vagy GLSL Shaders)+Watershader triumvirátust nem tudnád összebarátkoztatni egymással, ha már kódolásra adtad a fejed?
Az nagyon sokat dobna a kinézeten.
-
Nem láttam a bemutatót, nem tudom.
Az MC javagl-en keresztül használja a GPU-t. Ha csak szoftveresen menne akkor nem lenne alapfeltétel opengl támogatás. (nálam intel 855Ge-n nem ment).
A fenti gúlásodást csak dirtre esetleg sand-re és gravel-re vontatkoztatva gondoltam. Kódtöredékek már készen vannak, ha sikerül közzéteszem. -
föccer
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #4015 üzenetére
Az MC már használja a GPU-t? Úgy tudtam, hogy csak az optifine-al tudja ezt.
Egyébként az ötlet nem rossz, bár az egész játék lego feelingje veszne el...
Egyébként Pingvinharcos tegnapi és tegnap előtti videójában belutatott modok mennyire tetszenek nektek?
Üdv, föccer
-
Van egy jó ötletem hogyan lehetne szebbé tenni a minecraftot. Ugye van a better grass mod ami már a HD pach része. Ezzel már szebb a játék mint volt. Viszont ez a mod adott egy remek ötletet. (amit már biztos jó sokan kitaláltak már)
Nézegettem hogy mi lenne akkor hogy bizonyos blokkok autómatán "lejtős" blokká alakulnának pl dirtnél. Tehát ha egy dirt blokk több egymáshoz közeli oldala érintkezik másik blokkal akkor tetraéderé/gúlává alakulna. Ezzel együtt a blokk félblokká is változna a játékmechanika tekintetében tehát fel lehet rajta menni nem kell ugrani. Ha a dirt blokk nem érintkezik semmivel csak alulról tartja valami akkor csak egy sima négyszög alapú gúla lenne belőle. Minden más esetben maradna kocka alakú (5 és 6 oldal érintkezése esetén)
Na ha ez megvalósulhatna akkor a játékban lévő összes domb és hegy máris szebben nézne ki. (a vízzel való érintkezés persze bugos lenne és azt is meg kell írni hozzá)
Feltételezem hogy ezzel a gépigény nem változna, mert a videókártya amúgy is háromszögekkel számol. -
-
brd
nagyúr
A PH! serveren a vonatsín ugye nem bányászott anyagból készült? Összesen nem láttam még annyi iron, de inkább gold tömböt a játékban, mint ami ezen az egy pályán van a sínekben...
-
A bal felső sarokban lévő négyzetet én generáltattam ki
Megnéztem hova hoz ki a fortressben lévő portál, és hát jóval a határon túl dobott ki, viszont bekapcsolt a védelem és visszadobott a határon belülre, egy jó sötét barlangba, tele mobbal
-
Belefagyott a renderelésbe a szerver, szerencsére egész sokat megcsinált. A hiányos részeket majd idővel megcsinálja.
Most már szép kör alakú a pálya.
http://82.144.170.154:8123/ -
#43676928
törölt tag
Nem ez az egyetlen ilyen gond... Jópár hsz.-szel visszább írtam már mást is. Pl.: térkép.
Míg nincs nagyobb gondom, addig nincs para. -
válasz
MasterDeeJay #4002 üzenetére
Érdekes, hétvégén föccerékkel meglátogattunk két falut, amik jóval túl voltak -2000 X koordinátán. Oda hogy mehettünk ki?
-
válasz
MasterDeeJay #4001 üzenetére
Fél falu hiba elhárítva. A pálya kör alakú lett 2500 koordinátáig. A dynmapról takarékosság miatt levettem az éjszakai nézetet, helyette szebb fény árnyékok lesznek a nappalin. A dynmap még renderel pár órát. Ha kész akkor meg fogtok lepődni milyen szép pályátok lesz. A határ ki lett tolva 2250-re minden irányba (ezt lehet majd növelem). Mivel a pálya és a dnymap előre le lesz generálva, ezért az emiatt keletkezett lag is megszűnik és egyértelművé válik meddig lehet elmászkálni.
-
Fél falu: [link]
Valamit alkotok a térképpel hogy ne legyen ennyire gáz. A wordborderrel le lehet vágatni a fölös részeket azaz 2500 koordinátáig leszedetem a pályát. (természetesen biztonsági mentés után)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NEXT LEVEL RACING NLR-A020 - LITE Free Standing Monitor Stand
- 5700X / B550 / 16 GB DDR4 / 250 GB SSD / 4 TB HDD / RM650X
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép. / I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 500GB SSD
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga laptop-tablet (12,5 3K/i5-G7/8GB/256SSD) + ceruza
- HP Elitebook 840 G3 laptop (14FHD/I5-G6/8GB/256SSD/Matricázott) - Akku X
- ÚJ ÁRU, OLCSÓBB!!! Dell Precision Workstation 5550, 5560, 7510, 7520, 7550, 7720, i7, 6-11. gen.
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest